Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mooie buik foto Lonneke.

Ik zal ook weer eens een keer een foto maken. Aangezien ik van sommige te horen krijg dat die groeit. Terwijl ik zo iets heb van
    hij wordt wel wat dikker, maar ik had ook altijd al een buikje.

Emjee: leuk en spannend de andere auto op halen. Suc6.

Mammavangwenn: mooie buik foto.

Lennyt: haha mag toch ook :D. Heb ik ook wel dat ik gewoon trost ben dat andere het gaan zien ook al heb je zelf zo iets van dat kna nog niet.

Spannend Mieks hopelijk gaat die nu eindelijk schieten. Kunnen jullie samen klussen.

Fijne dag nog ga nog ff genieten van de zon buiten :D.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Mooi hoor! Je ziet inderdaad dat de baarmoeder hoog zit, grappig:D

Emjee: Ennn? Hoe rijdt de nieuwe auto??

Snoopy: Ben ook benieuwd naar jou buikje!

LennyT: Inderdaad een darmenbuikje. Begin is er;)

Hier trek in vanalles en nog wat...blegh! Aan toegegeven, heb appelcrumble in de oven staan. Ach ja..had altijd nog ongezonder gekund zal ik dan maar zeggen hahaha;)

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
  4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, goeie terug reis naar huis! En geniet van elkaar straks ;) Veel succes met je examen, ik ga heel hard voor je duimen!!
    Leuke buikfoto, idd goed te zien dat je het "hoog" draagt.. Zal op het laatst wel zakken denk ik toch?

@ Ansje, hoe is het met je? Al een beetje bijgekomen van de emotionele dag?

@ Sjasje, ben benieuwd hoe de muur schildering wordt!

@ Lonneke, ik weet niet wat betrouwbaarder is. Ik ben een beetje verkouden dus ik hoop niet dat deze giga temp stijging daarvan is. We gaan het zien aankomende dagen!

@ Lennyt, Mooi buikje wordt het al, en leuk dat je je eerste echo ook inmiddels gehad hebt.. Ik wil ooooook ;)

@ Emjee, ging het goed in de nieuwe auto? Altijd even wennen he?!

@ Snoopy, als mijn temp nu hoog blijft betekent het dat ie 2 dagen geleden gesprongen is ;) Maar dat is dus even afwachten, ik hoop het!
    Nog lekker genoten van de zon? Enne...ook benieuwd naar jouw buikje :D

@ Lonneke ooooohhhh lekker appelcrumble! Ik heb ook een vreetbui, maar wil toch weer wat strakker in mijn vel komen. Mag niet klagen, maar merk wel dat sinds ik met de pil gestopt ben de kilo's er ook makkelijker aankomen! En ik ben best wel een snoeperd ;)
    Ik ga vrijdag je recept uitproberen!

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@ Mieks. Ik hoop echt dat je ei nu wel gesprongen is!
    Ik heb inderdaad een traag werkende schildklier en hiervoor onder behandeling bij de internist. Herken de lange cyclussen en verlate eisprongen al te goed. Welke klachten ervaar jij nog meer? De schildklierfunctie is makkelijk in kaart te brengen met een bloedonderzoek. Jammer dat je pas volgende week vrijdag terecht kan. Ik zou gewoon vragen of je bloed mag prikken. Mocht het toch iets anders zijn, dan is dit in ieder geval uitgesloten. Mocht je verder nog vragen dan mag je me wel en pb-tje sturen.

@miniraal: Gun jezelf wel een beetje tijd om te herstellen? Je hebt wel een operatie gehad. Een narcose doet echt wel iets met je lichaam en conditie.

@emjee: Mooie auto!! Altijd spannend en even wennen om in een nieuwe auto te rijden. Ben benieuwd hoe het hier straks gaat met 2 hummeltjes in de fiat punto.

@sasje: Wat een mooie boom heb op de muur gemaakt! Ben benieuwd naar het eindresultaat met blaadjes en schaapjes.
    Jammer dat het uiteindelijk niets geworden is met de kijkers. Ik snap heel goed dat je nu even niet aan een verhuizing moet denken. Lekker genieten van de zwangerschap en je helemaal richten op de kleine meid!

@Lonneke: Hmmmm klinkt lekker! Je recept is opgeslagen! Ga ik zeker een keer maken! Ik zie dat je nu weer heerlijk appelcrumble in de oven hebt staan. Het water loopt me in de mond! Ik heb ook z’n trek in lekkere (lees slechte) dingen. Haal zo min mogelijk in huis, zodat ik niet in de verleiding kom. De supermarkt is momenteel gevaarlijk terrein.
    Mooie flinke buik heb je! Jij draagt echt naar voren, of zie ik dat verkeerd?

@mamavangwenn: Fijn dat de lucht weer geklaard is! Nu op naar je examen en dan heerlijk naar de zon. Dat zal jullie goed doen!
    Mooi buikje ook! Ik draag ook heel hoog. Haha, ben dus niet de enige met ruimte overschot in onderbuik en ruimte gebrek in de bovenbuik!

@lennyt: Darmbuik of niet, ik zie een buikje hoor! Mooie echo ook! Geniet ervan!

@all: Wat betreft werk loop ik momenteel echt op mijn tandvlees. Vandaag was ik echt mega chagrijnig. Nog 1,5 week te gaan…. De komende 2 dagen ben ik heerlijk thuis met onze kleine man. Morgen wel ven naar de fysio en donderdag naar de internist.

Vandaag eindelijk mijn moederdagcadeau gekregen. Ik heb de WindowVac van Karcher. Ja, die van de reclame! Net meteen uitgeprobeerd op de ruit van onze achterdeur. Het gaat echt heel makkelijk en snel. Mij lukte het niet meteen streeploos, maar zag er al 100x beter uit dan met zeem en trekker. Manlief lukte het wel om meteen streeploos het raam te wassen. Ik moet er denk ik nog even handigheid in krijgen. Morgen maar oefenen op de rest van de ramen.

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    dank je wel dames
    hoest verder met jullie allemaal

@mieks ik hoop en ik duim voor je dat je ook gauw aan de beurt bent meis

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ansje, heb je een pb gestuurd :)
    Ik kan helaas niet eerder voor bloedprikken, praktijk is vanaf morgen tm volgende week woensdag gesloten. Neem aan dat ik toch eerst een verwijzing nodig heb van de huisarts..

Doe je een beetje rustig aan verder? Gelukkig moet je nog maar een kleine 2 weken toch? Geniet van je 2 dagen vrij.
    Enne... als manlief het streeploos kan zou ik het hem voortaan gewoon laten doen :D;)

@ Lennyt, bedankt, ik hoop het ook! :)

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @ansje, ik dacht hetzelfde als mieks "als manlief het goed kan, mooi laten doen hahaha" :D
    Nog 1,5 week heerlijk en dan verlof of vakantie? Verlof is nog te vroeg toch of tel ik verkeerd?
    Misschien heb ik iets over het hoofd gelezen, maar hoe is het nu met jullie ivm het overlijden van oma en met je man? Heeft hij al antwoorden gekregen?

@sjasje, ook wel lekker om ff rust aan je kop te hebben ipv verhuisstress :). Waarom willen jullie eigenlijk jullie huisje verkopen?
    Andere woonplaats of mooier huis?

@mamavangwenn, geniet ervan vanavond en heel veel succes morgen! Je gaat het gewoon halen, je hebt nu weer de juiste energie ;).

@mieks, hoop dat je temp de waarheid spreekt en dat je eitje is gesprongen! Keep my fingers crossed :)!

@lennyt, hoe ver ben je nu volgens de echo?

@snoopy, jij ook weer bijna echo, joehoe.

@auto, jaja we zijn de bezitters van de mooie zafira en wat rijd ie lekker..... Heerlijk! En een ruimte, ik heb zoveel vakjes dat ik (een vrouw) niet eens genoeg spulletjes heb hahaha...

@ego, morgen lekker vrij met m'n kleine manneke, hele dag niets gepland en het word prachtig weer dus wat willen we nog meer... :D
    Donderdag heb ik de officiële termijnecho, kan niet wachten....!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: Mooie echo!

Mieks: Ik ben benieuwd of het zuurvlees in de smaak valt!:D

Ansje: M'n buik steekt aardig naar voren ja. Heb wel wat 'kwabbels' aan de zijkant, maar ach..dat hoort bij me zullen we maar zeggen haha!
    En zoals Mieks al zegt..laat manlief in het vervolg maar die ramen doen:D Hihi!
    Sterkte de komende 1,5 week..let op jezelf! (blijf het het zeggen)

Appelcrumble..goed gelukt. Hier ook zo weinig mogelijk in huis, maar heb straks gewoon 2 uur me zitten inhouden om niet naar de supermarkt te gaan. Uiteindelijk toch gegaan..haha!
    Hij smaakte in ieder geval goed:)

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Tegelijk gereageerd. Fijn dat de auto goed bevalt. Veel plezier morgen met je manneke! En op naar donderdag..spannend hoor, de officiele termijnecho!:D Hoe is het met je misselijkheid?

11. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Haha, ik reageerde precies zoals jullie toen manlief vol trots zijn resultaat liet zien. Helaas reageerde hij niet op mijn opmerking dat hij ramenwassen dan maar bij zijn takenpakket moest nemen. Ach het is echt zo eenvoudig en snel. Ik ben allang blij dat ik nu niet meer met emmertjes water hoef te zeulen. Nu komen de ramen vast en zeker vaker aan de beurt dan die 4x per jaar die ze eerst aan de beurt kwamen. Jaja, schaam me diep......

@lonneke: Jaja, ook kwabbels horen er bij. Je lichaam staat nu in de spaarstand voor de zware tijd die komen gaat ;)

@emjee: We laten het nu even rusten. Hebben zelf ook echt nodig op het moment. In de loop van volgende week wil manlief contact opnemen met zijn tante en hoopt hij antwoorden te krijgen.
    Voor mijn verlof is het nog iets te vroeg. Ik heb eerst vakantie en daarna begint mijn verlof (36 weken ben). Maar goed, vrij is vrij!:D
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu met de misselijkheid gaat. Is het een beetje te doen?

@mieks: Je hebt pb terug!

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Lonneke: klinkt lekker, ik ga het misschien eens proberen!
    Mooie buikfoto!

@Mamavangwenn: je ziet het idd dat er onder niets zit, grappig.
    Succes met je examen morgen!

@Krissie: het gaat wel oke, ben snel moe merk ik, heb even thuis gewerkt maar daarna moest ik wel weer even liggen...concentratie is nog niet helemaal oke moet ik zeggen.
    Ja idd..hadden ze maar eerder de kijkoperatie gedaan, maar helaas is dat achteraf. We wachten het maar af wat ze nu nog voor mij kunnen doen. Denk dat ik nog genoeg keuzes moet gaan maken straks.

@Lenny: leuke echo :)

@Ansje: merk ook wel dat het iets met mijn lichaam doet ja, ben gewoon niet zo''n stilzitter helaas. Probeer zo min mogelijk te doen ;)
    Oo ik ben idd benieuwd naar die trekker..je moet dus oefenen. Je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben ook geen ramenwasser.

@Mieks: dus nog even afwachten wat je temp zegt..denk idd dat je temp betrouwbaarder is dan de testen.

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @emjee volgens de echo gister was ik precies 9 weken

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Ach ja, dat komt wel weer goed..wat kwabbel hou ik er toch wel aan;)

Mineraal: Thanks, moet je zeker een keer proberen..vind het erg lekker!

LennyT: Over 3 weken dan ook de termijnecho?

Hier een kl#$%#e nacht gehad..Ik viel maar niet in slaap en om 4.15u werd ik wakker..klaarwakker. Vervolgens ben ik rond 6 weer in slaap gevallen. Half 7 weer er uit, want manlief stond op en dochter besloot toen ook maar om klaarwakker te zijn.
    Zo meteen even naar de markt en de foto's van zaterdag al ophalen:D:D

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Goedemorgen allemaal!! Hier op het werk.. even langszaam opstarten dus even reageren haha:) Vond een gaatje;)..

@Lonneke, fijn he? Slecht slapen.. Ik wordt zelfs van elke draaibeweging van vriendlief wakker!! pfff haha..

@Lennyt leuk de echo, neem aan dat het niet de termijnecho was? Kloppend hartje gezien?

@Mineraal, begrijp dat je moe bent.. Ook al die informatie en verlende dingen aanhoren is uitputtend.. Zorgen maken ook... Sterkte de aankomende tijd en hoop dat alles duidelijk voor je mag worden en al je beantwoorde vragen een antwoord krijgen! En hoop dat het allemaal goed gaat komen!

@All, nou hier de baby ineens heel hard schoppen en bewegen.. de laatste twee dagen al! Ik denk ook dat hij gedraaid is.. dus even iets anders zit.. Ik zal het horen a.s vrijdag!! Dan alweer 31 weken wat gaat het hard..

@Sjasje, super leuk die boom!! Heel leuk gedaan!! Toch nog een beamer weten te bemachtigen of uit de losse pols?

@Emjee, leuk dat de termijnecho eraan gaat komen!! Fijn ook dat alles toch echt goed lijkt te gaan en zitten!! Aangezien de start een beetje onduidelijk was!!Mijn foto zal ik a.s vrijdag even plaatsen als ik precies 31 weken ben! hihi:)

@Mieks, Ik zag dat je temp met o,2 was gezakt.. maar denk wel dat je eitje gesprongen is hoor!

@ Snoopy, Ben ook benieuwd naar je foto!!

@Ansje, kan je met die ramenwasser ook makkelijk bij grote ramen boven? lange stok ofzo?

@mamavangwen, had je vandaag nou examen? Gaat alles lekker ?......?? HOop dat het gaat lukken!

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mamavangwenn vandaag examen??? Heel veel succes!!!!!

17. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joepie!!!! Nu heb ik echt vakantie......

@examen: hij ging wel redelijk. Heb echt 1 vraag niet kunnen invullen maar de rest wel. Nu nog weer 6 weken wachten op de uitslag. Maar de boeken gaan voor minimaal een jaar de kast in.

@weerzien: was erg leuk. Gwenn had papa ook erg gemist. Hebben nog even flink gepraat en moeten allebei meer communiceren.

@sjasje: snap die kijkers dan ook niet. Dat je voor zulke huis dan gaat kijken terwijl je weet dat max. hypotheek ver onder die prijs zit.

@lennyt: mooie buik en echo.

@emjee: fijn dat de zafira goed bevalt en rijdt. Hij is wel een stukkie groter dan de polo... Gaat het parkeren goed. Ik moet altijd zo schakelen als ik dan in een grote auto rijd, voel me dan altijd zo groot en breed en kan de boel slechter inschatten

@snoopy: ben benieuwd naar je buikfoto. Gaat voor de rest alles goed?

@lonneke: hier ook veel trek in lekkers.... vooral drop gaat er goed in bij mij. Maar na het zien van de foto van jou lekkers van gister had ik spontaan trek in ijs en ben even naar het benzinestation gelopen.... en een heerlijke magnum verobert...

Hier vannacht ook niet fantastisch geslapen. Had het toch warm. En Gwenn heeft nog een uurtje tussen ons in gelegen maar die draaide helemaal dwars en zat met haar voeten tegen mij te schoppen.

@mieks: ik denk ook dat het eitje gesprongen is. De buik zal zeker nog wel zakken hoor met indalen. Maar is vrij grappig om te zien dat ik nu nog onder leeg ben en je het zo goed kunt zien.

@ansje: heerlijk nog 1,5 week werken en dan ben je er voorlopig voor een hele tijd vanaf. Nu lekker genieten van je 2 dagen vrij. Ff opladen voor het restant.

Die wil ik ook dat ramenwas ding. Hier doet trouwens meestal de schoonmaakster de ramen wassen..... maar je mannetje kan het nu dus ook doen. Heeft geen smoesjes meer dat hij het niet kan.

@emjee: spannend morgen de termijnecho. Ben super benieuwd en blij dat ik nog niet op vakantie ben en het nieuws nog kan meemaken. Geniet van je heerlijke vrije dag.

@mineraal: ook geen zitvlees dus. Doe je wel rustig aan. Wanneer ga je weer "echt" werken?

@krissie: de kleine man laat dus goed van zich horen.

@vakantie: hier vandaag de laatste boodschapjes doen en morgen de koffers inpakken. We vliegen vrijdag pas om 16.30 uur en moeten dus om 13.30 uur wegrijden hier. Maar eerst 's ochtends nog met Gwenn naar het Sophia KZH voor een gesprek met de kinderarts voor haar blaasontstekingen.

@de naam: het gaat de nieuwste versie worden!!! Vriendlief vond dat de mooiste en als je de eerste naam gaat afkorten dan kom je redelijk dicht bij Gwenn haar naam in de buurt.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: YES examen gehad! Hoop dat je hem gehaald hebt!
    Maar nu eerst lekker gaan genieten van jullie vakantie. Succes met de laatste boodschapjes en het inpakken.
    Fijn dat jullie er nu ook uit zijn qua naam..weer een zorg minder!
    Oeps...dus aan de magnum door mijn foto haha!

Krissie: Ik wacht geduldig op je foto vrijdag. En idd hopen dat de beeb is gedraaid..en dan vooral gedraaid met het hoofd naar beneden hihi;)

Hier: Voor degene die me op facebook hebben. Aantal foto's van zaterdag staan er op (waren er in totaal 250..) Sommige zijn heel leuk bv. met de naam, blauw lint en blauwe doeken enzo..maar goed..die zijn nog niet geschikt voor het openbaar haha!

Verder even fruit gehaald op de markt, dus hier ligt weer een berg. Ga zo dus ook lekker een fruitsalade voor mezelf maken (aardbeien, ananas, kersen..jamjam)

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke, waar heb je dat laten doen:(???? Leuk!!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Thanks! Bij een fotografe hier in de buurt. Vorige zwangerschap ook laten doen en ook toen ons dochtertje net 1 was. Echt 'n aanrader voor degene die
    in de buurt wonen van Limburg! (of je moet er 'n dagje uit van maken ;))

Deel Deze Pagina