@ Emjee, fijn dat de nieuwe auto lekker rijdt! En veel ruimte/vakjes is altijd handig Veel plezier met je vrije dag, en geniet van je echo morgen @ Lonneke, wat een prachtige foto's zeg!! Balen van de slechte nacht. Heb je vanmiddag nog even lekker kunnen slapen? Of wordt het vanacht weer? @ Ansje, hier worden de ramen ook niet vaak gezeemd hoor, wij hebben ramen van plafond tot aan de grond (en dan is het bij ons nog eens extra hoog, standaard nieuwbouw), en alleen de balkon kant is al 5,5 meter breed Wanneer ik het ga doen, ben ik er altijd een flinke tijd mee bezig! @ Krissie, lijkt me heerlijk gevoel als de kleine lekker druk is. (Alleen dan natuurlijk niet 's nachts als je moet slapen enzo ). @ Mamavangwenn, Yeah lekker vakantie meid! Geniet er van! Fijn dat het examen achter de rug is, we zullen nu met zn allen duimen dat je het gehaald hebt Leuk dat jullie er nu uit zijn met de naam! Vond hem ook erg mooi @ EI, ik hoop dat ie gesprongen is, maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor van niet. Ben flink verkouden, had het vanacht behoorlijk benauwd. Ben best bang dat mijn tempstijging daarvan dus komt. Hij was vanmorgen ook weer iets gezakt dus het wordt gewoon maar afwachten. Heb net de trailer bekeken van de Twilight film, laatste deel. Moet nog wachten tot november voor hij hier in de bios komt Helaas is mannetje dan in Verweggistan maar ik ga hem zeker kijken! (vooral naar Taylor Lautner Jammie!)
@krissie dank je wel nee das niet de termijnecho heb wel al een hartje zien kloppen maar nog neit gehoord das volgende week dinsdag ofja aankomende dinsdag @lonneke mijn termijnecho is 10 juli gelukkig midden in me vakantie meeste is allemaal savonds
Mieks: Helaas niet meer kunnen slapen vanmiddag. Twee keer ging de deurbel (pakket voor mezelf en pakket voor de buren), uiteindelijk maar opgestaan. Hoop dat het vannacht beter gaat. Je ei, is dus even afwachten of hij nu gesprongen is of niet..pff! Lekker verwarrend. Komende week heb je afspraak bij de huisarts toch? Twilight..heb er nog geen enkele film van gezien. Weet ook niet of het wat voor mij is hihi LennyT: Spannend 10 juli de termijnecho. Heb je nu volgende week dan een aparte afspraak om naar het hartje te luisteren?? Heb 't idee dat je vaak een afspraak hebt hihi (wat alleen maar leuk is uiteraard) Hier nl. alleen intake+1e echo rond 8 weken en dan met 12 weken termijnecho. Hier bij de VK krijg je hartje pas voor het eerst te horen met 16 weken, daarna dus bij iedere controle.
@ Lonneke, dat is vervelend dat je er dan 2x voor wakker gebeld wordt. Hopelijk vanacht beter idd! Ik moet volgende week vrijdag naar de huisarts, de 29e. Tegen die tijd heb ik in elk geval hopelijk wel duidelijkheid of mijn ei nou wel of niet gesprongen is, of dat ik misschien al ongesteld ben geworden.
Wat 'n rust hier! Mieks: Idd hopen dat je iets meer duidelijkheid hebt qua deze cyclus. Hier 'n redelijke nacht gehad..last van m'n buik gehad. Nu op naar 't werkz Ben aan 't aftellen. Volgende week donderdag m'n laatste werkdag
@lonneke ach ja maakt niet uit maar aankomende dinsdag heb ik de afspraak voor het hartje luisteren ja
Hoi Dames, Even heel kort, morgen gaan we kamperen met vriendinnen in de ardennen dus van mijn kant wordt t ff stil dit weekend! @mamavanGwenn: fijne vakantie! Denk maar aan ons als je lekker in de zon zit te genieten @Lonneke: even op de tanden bijten voor je verlof, balen dat je zo slecht slaapt @Ansje, nog maar een paar daagjes en dan ook vakantie! @Lenny: Leuk hartje luisteren! @Mineraal: voel je je al weer iets beter? @buik: vanochtend wakker met buikpijn...darmen zijn behoorlijk van streek. (vermoed de ah zigeunerschnitzel) Dat wordt een lange werkdag.
Nou, temp weer helemaal laag kwam het dus toch door mn verkoudheid en niet door een ei. Pff balen zeg! Fijne dag allemaal, laatste werkdag van de week weer en vanavond weer zumba. Ofwel ik ben er later weer
@sjasje: veel plezier met kamperen @mieks: zag het aan je temp. dat het inderdaad de verkoudheid is. Balen. Ik zeg: Vervelend eitje bij mieks daarbinnen, ik sommeer u om eens te voorschijn te komen!!!! @lennyt: hoop voor je dat ze het hartje kunnen horen. Vaak is dat pas vanaf 12 weken @lonneke: joepie!! Verlof bijna in zicht. Nog even volhouden @all: hier gister ruim een half uur een overstuur kind gehad. Geen idee wat er aan de hand was maar niks was goed. Wat kun je je dan hulpeloos voelen als je je kind niet getroost krijgt. Vanochtend stond ze helaas om 07.00 uur weer naast ons bed...
Even snel, vanavond meer! Sjasje: Fijn weekend! Mieks: Balen, nog geen ei MamavGwenn: Aah zo sneu, overstuur kind en niet wetwn waatdoorr. Krissie: Ik ga 'gewoon' met 34 weken met verlof
Heey, zo hier vanmorgen bij de fysiotherapeut geweest. Zij geeft aan dat de rugklachten komen van de zwangerschap. Dat het lichaam bezig is om ruimte te maken voor het kindje. En door dat ik een hollerug heb voel ik dit dus ook in de rug. Vanavond even lkkr met manlief zwemmen. Lennyt: mooie echo Mammavangwenn: suc6 morgen met gwenn in het ziekenhuis. En een fijne vakantie Sasje: veel plezier. Lonneke: het einde is bijna in zicht wat werken betreft. Hopelijk wordt het slapen snel beter. Fijne dag nog
@Mieks: ja ik zag de trailer ook al voorbij komen. Ik ga hem ook weer kijken. jammer dat het het laatste deel alweer is! NOg steeds geen ei dus?! @Sjasje: geniet van je weekendje weg! Voel mij alweer wat beter, vandaag al weer wat meer uurtjes thuis gewerkt, volgende week weer vol aan de bak...zie niet in waarom niet. ALs het niet gaat, ga ik gewoon naar huis. @Mamavangwenn: kan mij voorstellen dat je je dan hopeloos voelt. @Lonneke: nog even volhouden.. @Snoopy: moet je nog een keer terug of blijft het bij deze ene keer?
Ha meiden, Ik heb ook weer een gaatje gevonden om even te reageren. Ben momenteel zo druk! Vandaag gewerkt en zumba gedaan. Nu net op de bank neer geploft en duik zo mijn bed in. Morgen ochtend begin ik met het recept van Lonneke (ben zo benieuwd of het lekker gaat worden), dan komt een vriendin langs, en 's middags heeft mijn oppaskindje een optreden van haar dansgroepje en wilde ze heel graag dat ik kwam kijken. Dat doe ik dus uiteraard dan Zaterdag hebben we de hele dag Defqon, (hardstyle feest) en zondag wordt het dan echt even een dagje bijkomen! Temperatuur is inmiddels weer helemaal laag, dus einde hoop dat het mijn ei was, het was dus gewoon mijn verkoudheid. Hoop dan maar dat ik deze week ongesteld wordt, dan kan ik eindelijk weer verder. Deze onzekerheid is ook helemaal niet leuk! @ Lonneke, fijn zeg dat je al kan aftellen! Vind dat de tijd zo ontzettend snel gaat! @ Sjasje, heel veel plezier! Hoop dat jullie goed weer hebben. @ Mamavangwenn, ik hoop dat ie luistert Aah arme Gwenn, lijkt me zo hopeloos als je niet weet wat er aan de hand is. Kon ze het ook niet duidelijk maken? @ Snoopy, lekker gezwommen? Kunnen ze ook nog wat doen aan de rugproblemen? @ Mineraal, zeker jammer dat het het laatste deel is! Fijn dat het al beter met je gaat! @ all, weltrusten alvast!
@snoopy: fijn dat je nu weet waar de rugpijn vandaan komt en ze je kunnen behandelen. @mieks: hoezo druk??? Haha. Gelukkig is de zondag vrij.... En kun jij bijkomen. @all: net terug uit Sophia kzh met Gwenn. Nou ze hoeft niet compleet meer doir de molen omdat ze dat 2 jaar geleden al is gegaan. Wel hebben we over een half jaar weer een vervolg afspraak om in de tussentijd te kijken of ze het nog meer keer krijgt. Ook moest ze gewogen en gemeten worden en het beruchte plaszakje weer om urine op te vangen. Dat was weer vreselijk. En als klap op de vuurpijl was ze dus ook nog aan het poepen met het plaszakje om. Was een lekkere gore bende om schoon te maken dus. Advies gekregen om haar snel zinnelijk te maken. Dat zou een hoop schelen. Nou hier ligt Gwenn nu op bed. Hopen dat ze lekker tot 13.15 uur slaapt en dan rijden we rond 13.30 uur naar Schiphol. Dus niet te veel kletsen komende dagen anders moet ik zoveel teruglezen.
Heey, Fysio; ik heb een oefening mee gekregen die ik moet doen en mag woensdag weer terug komen. Mieks: we hebben heerlijk gezwommen Mammavangwenn: fijne vakantie. Yes volgende week weer een echo Fijne dag vandaag. Straks weer werken, moet er de hele avond wel zijn en iemand alles uitleggen en ik mag als ik het wil er bij gaan zitten .