Zo hier een heel weekend alleen Man is op vrijgezellenweekend (hun vriendengroep gaan altijd een heel weekend weg als verrassing) dolle boel dus! Vandaag weer op controle, voor de uk. Mieks, ik zie je zuurvlees op facebook Lekker hoor!! Mijn moeder heeft het ook wel eens gemaakt, wel bewerkelijk...
@ Mamavangwenn, Heel gedoe dus in het zh. Nu lekker genieten van jullie welverdiende vakantie! Heel veel plezier, en stuur maar wat zon deze kant op! @ Snoopy, werkse straks. @ Krissie, aahhh hopelijk is ie snel weer terug! Altijd wennen he, zonder vent. Ga je nog wat doen zelf?
@Mamavangwenn: fijne vakantie!!!geniet ervan. @Mieks: blijft raar dat je dus nog geen ei hebt gehad...Hoe is het nu met je verkoudheid? Druk weekend voor de boeg, maar wel gezellig! @Snoopy: werkse straks, fijn dat je er zelfs bij mag gaan zitten! @Krissie: dat is minder, een heel weekend, voor de mannen leuk natuurlijk. Je vermaakt je vast wel? Hoe was de controle?
Mineraal: haha jah das wel lkkr maar ze konden niemand anders vinden dus loop ik vanavond met 2 helpenden. En daar moet een verzorgende bij staan. Dus we staan met zijn 3en ipv 2. Maar jah ik zit ook voor 50% in de ziektewet op dit moment
MamavanGwenn: Geniet van jullie vakantie!!!! Goede reis! Mieks: Zag 't zuurvlees al op FB. Ziet er goed uit...dus dat gaat vast he-le-maal goedkomen met opeten! Oehhh Defqon, leukleukleuk! Ook 'n hardstyle-liefhebber? Balen van je temp zeg..Hoop echt dat je deze week duidelijkheid krijgt wel/geen ei. Ben je er trouwens over uit wat je tegen je HA gaat zeggen. Ga je zeggen al een jaar 'bezig' te zijn? Krissie: Hoe was de controle? Ga je nog wat leuks doen, nu je het weekend alleen bent? Snoopy: Succes met werken! Hier: Weekend!! Verjaardag van m'n zusje morgen, verder weinig op de planning. Gewoon lekker rustig aan en we zien wel wat het geeft dit weekend Oja..niet te vergeten! 33 weken alweer!!
Ondanks dat ik alles op de voet volg, weet ik niet meer, bij wie ik op wat moet reageren.... Hier een kort verhaal van de laatste paar hihi.... @mamavangwenn, héééél veel plezier op vakantie! Geniet ervan en vooral samen! Zal voor je duimen voor BIV! @mieks, zag je zuurvleesfoto, ziet er goed uit. Horen we straks of ie ook zo goed smaakt? @snoopy, werkse en succes met de oefeningen, hoop dat ze snel hun vruchten afwerpen . @krissie, hoe was de controle? Jammer dat je alleen bent van het weekend, maar hoef je ook met niemand rekening te houden . @lonneke, proficiat met de 33 wk! Vliegt voorbij.... Nog maar een weekje werken en dan "relaxen". @all, hier gister echo gehad en gelukkig alles weer goed . Hartje weer gehoord dus was prachtig (handig joh in het ziekenhuis hebben ze net ff andere aparatuur en doen ze niet zo moeilijk over keer meer of minder hihi). "Het" is alleen een dwarsliggertje , lag niet zo goed voor de meting, maar ondanks dat kwam ze gemiddeld toch uit op de 10.1 wk die ik ook voor ogen had. Toch mag ik over twee weken weer terug voor een volgende betere meting -> Lees: heel vervelend haha. Verders hier het weekend kermis, zelf gaan we zaterdag en maandag naar de tent en natuurlijk met ons mannetje een aantal keren naar de attrakties, ben benieuwd
Emjee: Heerlijk, weer een goede echo! En poeh...over twee weken weer..wat erg hihi Fijn weekend! Als je naar de kermis gaat drink je dan normaal alcohol? Want nu zal je uiteraard niet drinken den ik..niet bang dat iemand dat merkt dan? Of drink je nooit? Hier: Ik kan wel JANKEN! Heb het geboortebord zelf gemaakt..stukken die wit zijn, zijn he-le-maal geel verkleurd..Ik baal echt ENORM. Morgen maar eens kijken of ik het nog wit kan krijgen!!
@lonneke, jawel ik drink normaal lekker biertjes, maar dit jaar een kermis zonder alcohol hihi... Maar iedereen is op de hoogte, we hebben vorige week de vertelronde gehad Dat is balen van je bord. Enig idee hoe het kan? Geen of verkeerde grondverf? En nu? Ga je weer opnieuw aan de slag?
@Mineraal, Verkoudheid is bijna over gelukkig! @ Lonneke, het was goed gelukt en erg lekker! Manlief vond het iets te stroperig, maar is over het algemeen altijd aardig kritisch over eten. Hij vond het verder ook lekker. Inderdaad een hardstyle liefhebben Mijn muzieksmaak is zeeeeeer breed. De ene keer ga ik naar een concert van marco borsato (maar dan wel zonder man haha, die krijg ik niet mee), en de andere keer lekker los op q-dance feesten. Jij dus ook een hardstyle fan? Leuk! Tegen de huisarts ga ik idd zeggen dat we een jaar bezig zijn. Hopelijk helpt dat wat! En zeker gezien deze rare ronde hoop ik echt dat ze gelijk wat willen gaan doen. Heb voor mezelf in elk geval bedacht wat ik zeggen wil, en wil ook dat ze mijn schildklier testen door bloed prikken. Veel plezier op de verjaardags visite, en yeahh 33 weken. Pff wat gaat het snel! Ahh, dat geboortebord! Wat balen zeg! Hoe komt het? Kan je het nog makkelijk herstellen? Nieuw laagje witte verf er overheen? @ Emjee, fijn dat alles weer goed was zeg! En zeer vervelend dat je snel weer terug mag Veel plezier op de kermis! @ Yasmin, hoe is het met je babykamer? Lekkage al verholpen dat je het nu kan inrichten?
Emjee: Inderdaad, even niet aan gedacht dat jullie de vertelronde al hebben gehad Nu dus een kermis zonder biertjes hihi Mieks: Hier ook divers qua muzieksmaak hoor, maar hardstyle blijf ik altijd leuk vinden..ging eerst vaker naar diverse feestjes, maargoed..sinds onze kleine meid is dat er vanaf gegaan (wat ik ook geen ramp vind hoor) Geboortebord: Geen idee hoe het kan..misschien door de vernis die we hebben gebruikt? Was een prima grondverf (tenminste nog nooit problemen mee gehad op hout) Vanmiddag maar eens kijken, maar baal er echt goed van En m'n hormonen maken het er niet minder op.. Vanmorgen ook weer op de weegschaal gestaan..+ 15 kg. Ook dat had ik dus beter achterwege kunnen laten Pffffff!
@Lonneke, zonde van e geboortebord.. Hoopdat het nog te herstellen is!! Hier heeft de huisarts gewogen vanaf 13 weken zie ik en ik ben vanaf dat moment nog maar 5,2 kg aangekomen. Maar daarvoor ga ik ook al van een paar kilo uit hoor, mijn borsten zijn van c/d naar e/f gegaan dus.. @hoe het bij de verloskundige was, nou ik zit weer precies met mijn punt op de klein lijn.. dus moet er niet onder gaan.. precies wat hij vorige keer ook al zei.. je hebt een lijn : Klein, gemiddeld en groot.. ik zit dus precies op het lijntje klein... hij zei: we kijken over twee weken weer en anders weer een groeiecho.. Ik zit steeds zo in onzekerheid dan over die lijn.. dan denk ik ik ben precies grensgeval.. Ik kan moeilijk meer rsut nemen overdag als ik werk.. (even liggen etc.. voor de groei)..Voor de rest was alles goed. @mieks, was het zuurvlees lekker.. ik zag nog een bericht voorbij komen dat het droog werd? volgens mij wordt het dan weer nat als je het warm maakt idd.. zo niet dan wat water erbij doen? haha
Oh en vandaag mijn haar weer restylen in amsterdam met mijn oma.. (jaja, hahaha die wil mij steeds meenemen.. krijg van mijn oma dus af en toe een forse metamorfose, verven (meerdere kleuren en knippen)
@Krissie: je zit dus nog niet onder de lijn, moet je meer rust houden dan? Leuk dat je oma je meeneemt!Succes met de metamorfose! @Lonneke: hoe is het met je bord? @Snoopy: hoe was je dienst
Nee er net op.. En hoef nog niet meer rust te houden.. Ach ik weet het ook allemaal niet.. maar dan lees je op die forum's allemaal mensen die twee weken voorlopen enzo en ik loop maar achter het is meer dat je ook liever hoort: hij doet het goed, en groeit lekker... en je loopt zelfs voor.. dan je loop achter en je bent een grensgeval.. Het zal wel voor mij allemaal nieuw zijn.. ze lopen op het consultatiebureau natuurlijk ook allemaal met van die gemiddelden en standaarden waar mensen niet goed van worden...
Krissie: Hoe zijn je haren geworden?? Qua groei, gewicht, lengte..Ik lees ook vaak dat het 'maar' een schatting is en het vaak mee blijkt te vallen. Niet dat het je onrust weg kan nemen, maar toch.. Als je kindje echt achter op groei zou liggen krijg je het advies om meer rust te nemen. Misschien dat je dit zelf al eens kunt proberen (wanneer ga je met verlof? misschien goed idee om met 34 weken al met verlof te gaan?) Ik zou je onrust toch bespreken met je HA/VK..want je 'zorgen' blijven maken is ook alles behalve fijn! Geboortebord: Ga andere verf halen..schuur de boel licht op en ga proberen de boel te herstellen deze week. Hoop echt dat het lukt, anders ga ik brullen hoor! Verder gisteravond verjaardag gehad van m'n zusje. Bahbah..m'n zusje was weer heerlijk arrogant (wat dat betreft zijn wij twee verschillende types) Ik reageerde blijkbaar ergens op wat haar niet zinde..werd me dit naar m'n hoofd geslingerd: Ach jij zwangere, hou je kop!
@Lonneke: lekkere opmerking, niet zo netjes van je zus. Hoop dat het gaat lukken met het bord! @Krissie: wat Lonneke zegt, het is een schatting. Het is natuurlijk ook je eerste zwangerschap dus ik zou mij ook zorgen maken denk ik..Als het echt niet goed was hadden ze wel ingegrepen. Mijn vriendin had ook een kleintje, die is inmiddels geboren en alles gaat goed.
@krissie, hoop dat mijn ervaring je ook een beetje gerust kan stellen. Bij mij hebben ze ook de laatste 8 weken gezegd dat mijn zoontje te klein zou zijn. 2 Wk voor de bevalling ben ik toch nog opgenomen in het ziekenhuis, om volledige rust te houden. Vervolgens werd ons mannetje geboren -> 2.938 kg dus VER boven de te klein lijn. Het zijn idd maar schattingen, maar snap je ongerustheid. @lonneke, is je zus toevallig ook bezig met kindjes krijgen? Vind het nl een beetje een "jaloezie" opmerking..... Succes met je bord, gaat vast lukken. @all, hier de eerste kermisavond erop zitten. Was gezellig, kort nachtje (uurtje of 5), maar ach. Hopen dat het vanmiddag droog word dan kunnen we met opa naar het kermisterrein....
@emjee, lonneke en mineraal.. bedant voor de enige geruststelling @Lonneke net wat emjee zegt.. is je zus niet misschien gewoon wat jaloers? Beetje vage opmerking inderdaad.. @Mineraal, wanneer moest je ook weer terug komen? Juli toch? 6 Juli ofzo? @Emjee, je bent maar druk met die kermis haha Gezellig hoor!!
Meiden ik verwaarloos jullie echt te erg. Heb er gewoon bijna geen puf en tijd voor om de compu open te doen probeer wel veel te lezen op de foon maar daar gaat reageren zo lastig. Moet van mezelf deze week meer rust nemen dus dan zal ik ook wel weer wat beter kunnen reageren ben jullie iig niet vergeten hoor!!!!
@charmed, tis je vergeven hoor , aan jezelf denken op jouw termijn is niet zo'n schande hihi... Doe rustig aan en we zien je van de week wel een keer met een hele lange reactie . @krissie, jaja de kermis in zo'n durpke is natuurlijk altijd "hot" haha. De attracties op zich stellen niet zoveel voor, maar tis leuk qua muziek enzo om er ff (lees half uurtje) overheen te lopen en te kletsen met bekenden. Ons zoontje moet natuurlijk wel opgroeien met de draaimolen (waar hij niet in wil, maar goed....)