Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden, ik ben ook weer boven water :p

Gister Defqon gehad, was weer leuk! Afsluiting is altijd zo gaaf met super veel showvuurwerk! Dit keer waren we gelukkig ook snel het terrein af.
    Voor diegene die het niet kennen: je moet zo denken dat er verschillende "plekken" op het festival terrein zijn met podiums en muziek. 'S avonds gaat iedereen naar het hoofdpodium voor de afsluiting, want daar is het het mooist/leukst/best ;) Daarna gaan al die 20.000 man tegelijk weg richting uitgang en richting auto's en willen dan allemaal tegelijk vertrekken. Gunnen elkaar uiteraard niet dat de 1 sneller is dan de ander (mannen?! ik begrijp dat nooit). Vorig jaar stonden we dus 2,5 uur (!!) muurvast om dat een stel idioten direct al een ongeluk maakten een stuk verderop en niemand er meer door kon.
    Waarschijnlijk hadden we dit jaar geluk want we hoorden van vrienden, toen wij al bijna thuis waren (uurtje rijden) dat hun nog steeds vast stonden op het terrein.

Nou..dat hebben we ook weer gehad dus.

@ Krissie, vervelend zeg, die onzekerheid. Maar als ze het niet vertrouwden zouden ze je echt niet naar huis laten gaan. Je hebt altijd grotere en kleinere baby's, maar als het echt te klein zou zijn zouden ze toch wel direct ingrijpen. Wat Lonneke al zegt: het is maar een schatting!
    Probeer dus niet te veel te stressen meid, en idd misschien een idee om je zorgen toch weer voor te leggen aan ha/vk.

Het is idd nog goed gekomen met het zuurvlees, had Lonneke al een berichtje of fb gestuurd ;) En het was idd erg lekker!
    Hoe is je kapsel geworden? Zet je nog een foto op fb? :D
    En wat gaaf zeg, je filmpje van je buik! Dat je dat zo goed ziet!

@ Lonneke, jeetje wat een reactie van je zus :$:$ Herken het met mijn eigen zusje, die is precies zo. Heb je er terug op gereageerd?
    Hoop dat het nog goed komt met het bord!

@ Emjee, veel plezier weer op de kermis!

@ Charmedknorrie, zwaaiii

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks fijn dat Defqon leuk was! Het is niets voor mij maar veel nichtjes neefjes en vrienden zijn er ook gek op! Jullie hadden ook prima weer!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Gezellig gehad dus op de kermis? Hoop dat je het vanmiddag nog even droog hebt gehad op de kermis. Vanavond gingen jullie weer naar de tent toch?

Mieks: Toffe foto's en filmpje op FB. In ieder geval goed naar jullie zin gehad zo te zien. Vandaag een bijkom-dagje??

Charmedknorrie: Dat is niet erg..denk eerst maar lekker aan jezelf, dat is nu veeeeel belangrijker. We zien je wel wanneer je er fut voor hebt:D (uiteraard met 'n lange reactie hahaha:p)

Krissie: Leuk filmpje op FB! Ik heb het hier al zo vaak geprobeerd om het vast te leggen, maar nog nooit gelukt!! (ook niet bij m'n 1e zwangerschap haha)

Zusje: Verwacht niet dat ze bezig is met kindjes. Zou me enorm verbazen (begint nu aan 2e jaar studie, is nog een 'tiener', woont bij m'n ouders en relatie is ook alles behalve stabiel te noemen..) Heb niet gereageerd, want dan was er een gigantische ruzie ontstaan (en dan hoor ik jaren dat ik de verjaardag verpest heb..dus nee bedankt) Heb m'n buik er even van vol (letterlijk en figuurlijk haha;))

Hier vanmiddag even naar de stad geweest. Dochter en man hadden echt hoognodig kleren nodig. Goed geslaagd. Manlief 3 spijkerbroeken (lang leve de sale) en dochterlief 2 broeken en een t-shirtje) zelf heb ik ook nog twee leuke positieshirtjes bij de h&m gescoord. (ondanks dat ik niets meer wilde kopen, omdat het nog 'maar' zo'n 7 weken zijn) Kon het niet laten hangen voor de prijs..5 en 7 euro dus ja hihi

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, idd vandaag een bijkom dagje.. Heerlijk!
    Slim om niet op je zusje te reageren, ruzie zou jou dan idd in de schoenen geschoven kunnen worden en dat zou jammer zijn!

Heerlijk geshopt dus, lekker! :D

@ Charmedknorrie, we hadden heerlijk weer. Tot een uur of 9 gewoon in nog tshirtje gelopen, terwijl ik een behoorlijk kou kleum ben ;) Was er al heel blij om, als je het weer vandaag ziet (hier in elk geval) hadden we het slechter kunnen treffen!

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Hier even een klein berichtje van mij. We hebben gratis wifi in het hotel die het helaas niet op alle plaatsen doet in de kamer. Maar kan in ieder geval wel jullie volgen dus.

Wij genieten hier heerlijk. Het is hier elke dag 31 graden met een lekker windje. Gelukkig is het er nog niet super druk in het hotel dus handdoeken leggen en dikke rijen voor het eten zijn er niet. Gwenn heeft zich keurig netje gedragen met vliegen en was helemaal Total loss bij het hotel. Ook het zwembad vind ze helemaal geweldig en is het eerste wat ze roept als ze wakker word. Met moeite doen we samen een middagdutje op de kamer die ze echt wel nodig heeft. Maar ze is eenvoudig weg niet uit het zwembad te slaan.

@emjee: voor jou: het hotel heet: sea world ressort in Side, Turkije. Wij hebben geboekt via neckermann.

Nou ik ga weer verder met genieten en hou jullie in de gaten....

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    34 weken!!

Vandaag controle gehad. Bleek m'n bloeddruk te hoog te zijn! Heb nu verplicht bedrust tot morgen. Als het morgen nog steeds te hoog is dan wordt ik doorverwezen naar de gyn.
    Voel me verder prima dus was wel ff verrast. Het was de bedoeling dat ik tot 36 weken door zou werken. Nu dus afwachten tot morgen.

Beebje is weer aardig op schema. Buikje liep een weekje voor maar is niet zo erg. Hij werd geschat op 2385 gram.

Ik ga zo maar eens een dutje doen.

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Op en top genieten dys!

Yasmin: Wat was je bloeddruk? Rust ze!

Hier controle VK gehad...nog steeds stuitligging:(

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lonneke met hoeveel weken hopen ze dat ie goed ligt? Het wordt anders een draaipoging of ks toch?
    M'n bloeddruk was 130/90. Nog net op de grens zei ze. M'n onderdruk was meestal tussen de 70 en 80.

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Doe maar rustig aan. 90.is inderdaad 'n grens, maar merk dat 't beleid overal anders is. Hier de vorige zwschap vanaf 35wkn hoge bloeddruk. Ik kreeg toen 'n opname en medicatie. Daarna ook verplicht rust.

Als kindje in stuit blijft wordt 't een KS. Ik zie 'n evt draaipoging niet zitten.
    Heb 9 julu afspraak bij de gyn..

10. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier even een berichtje van mij.
    Sorry dat ik er nauwelijks ben, maar lig veel plat. Dus heel veel meer als via de tel. gebeurd er niet, en vind reageren daar zo moeilijk.

Met mij gaat het vandaag redelijk. Wat een geluk... zeker na afgelopen weken. sinds vorige week zit ik op aandringen van de vk in de ziektewet t/m 5 juli. dan heb ik weer een controle bij de vk en wordt er verder bekeken wat de situatie op dat moment doet.

Ben namelijk nog steeds heel veel ziek, en geef nog steeds ontzettend veel over. gelukkig heb ik medicijnen en dit werkt redelijk, maar mag ik niet zo vaak nemen, dus schiet niet altijd op. verder val ik alleen maar af, ipv dat ik aankom. dus was de vk niet zo tevreden mee. gelukkig gaat tot op heden met het kindje nog wel alles goed. dus mijn dagen bestaan uit ziek zijn en slapen. hopelijk knap ik gauw op en kan ik meer gaan genieten, want dat is momenteel nog heeeeeel moeilijk. alhoewel ik er diep van binnen natuurlijk wel heel erg blij mee ben (met de zwangerschap).

Ik hoop heel erg dat het met jullie allemaal goed gaat, en dat iedereen volop aan het genieten is.

en mieks en mineraal....ik blijf duimen voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Wennie: tja zo is het niet echt genieten, dat het maar snel over mag zijn!

@Mamavangwenn: lekker hoor, beter weer dan hier, hoewel het weerbericht voor de komende dagen ook wel mooi werd.
    Geniet ervan!

@Charmed: is je vergeven hoor ;)

@Krissie: ik moet 2 juli weer terug..nog een weekje te gaan.

@ego: sinds vorige week had ik rugpijn, eerst echt rugpijn wat later overging ik constante zeurpijn (alleen linkeronderrug) gisteren trok ik het niet meer en dacht als het vanochtend nog is ga ik naar de huisarts.
    Wat denk je...ik sta op en het is weg?! zoo vreemd!

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Werkdag 1 zit er weer op. Deze week (alweer) een behoorlijk drukke week, dus ik leef stiekem al naar het weekend toe ;)

@ Mamavangwenn, aan de foto op fb te zien hebben jullie een mooi resort. Veel plezier nog!

@ Zwangeren, ik ben benieuwd wie er van jullie het eerst gaat bevallen! :D Het gaat voor sommigen al zo opschieten!

@ Yasmin, oei, doe maar lekker rustig aan dan nu. Ben benieuwd hoe hoog (hopelijk lager) je bloeddruk morgen is!

@ Lonneke, de kleine is lekker eigenwijs dus ;) Hopelijk draait hij nog. Is het nog goed gekomen met je geboortebord of ben je nog niet begonnen?

@ Wennie, balen zeg dat je zo ziek bent! Hoop ook dat je snel wat opknapt want zo is het ook moeilijk om te genieten.
    Lief dat je blijft duimen ;)

@ Mineraal, vervelend van die rugpijn! Heb het ook al een paar dagen, echt van die steken ;)
    Nog een weekje idd tot je mag. Gaat gelukkig opschieten! :)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wennie: Hoop dat je je snel beter voelt, zo is het echt niet leuk..bah. Knuffel.

Mineraal: Vreemd hoor van je rug. Fijn dat het weg is..maar toch gek;)

Mieks: Ik ben nog niet begonnen, moet nog verf gaan halen. Heb er totaaaal geen zin in.
    Ik hoop dat ie nog draait, maar blijf er maar nuchter onder. Dochterlief was ook al zo'n zwemster..

14. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@charmedknorrie: Hier ook even geen puf hoor. Vandaag even tijd om bij te lezen en te reageren.

@mamavangwenn: Ow, je is al op vakantie en ik heb je nog geen fijne vakantie gewenst! Zo te lezen gaat het daar prima in de Turkse zon! Geniet van de rust en je gezinnetje!

@Mieks: Leuk dat je zaterdag naar Defqon bent geweest! Met een zonnetje erbij helemaal super! Hier ook heel wat Hardstyle feesten bezocht. Decibel en Defqon waren favoriet! Ik sta nog ergens vluchtig op de Defqon dvd... Na de zwagerschap en bevalling van R. niet meer geweest. Soms mis ik het wel, maar de laatste jaren begon ik me ook wel heel oud te voelen tussen de 18 jarige.
    Wat vervelend dat je eitje nog steeds zoek is. Hoop echt dat de huisarts je vrijdag serieus neemt en je verder gaat helpen.

@Lonneke: Van je zus moet je het hebben… Trek het je niet aan! Oei, de baby ligt dus nog steeds in stuit. Hopelijk draait jullie dwarsligger nog. Ik heb het idee dat ons ukkie weer goed gedraaid is. Donderdag weet ik het zeker. Succes met het geboortebord!

@krissie: Wat vervelend dat je nu weer ongerust bent over de groei. Hier werd tijdens de vorige zwangerschap steeds gezegd dat de baby te groot was. Meerdere groeiecho’s gehad en uiteindelijk gewoon normaal gewicht. Laat de zorgen om de groei niet je zwangerschap verpesten. Volgens mij zitten ze er vaker naast dan dat ze goed zitten.

@Yasmin: Doe je rustig aan? Hopelijk zakt je bloeddruk snel! Had je zelf ook klachten van de hoge bloeddruk? Of kwamen ze erachter tijdens het meten?

@wennie: Nog steeds zo beroerd. Ik weet hoe ellendig je je kunt voelen. Waarschijnlijk kun je het nu niet geloven, maar er komt echt een eind aan! Nog even volhouden meid. Hier was het met 15 weken ineens voorbij!
    @emjee: Hoe was het bij de kermis? Hebben jullie het een beetje droog gehouden?

@miniraal: Inderdaad vreemd dat je heftige rugpijn ineens weg is. Misschien zat er iets klem en is het vannacht vanzelf weer over gegaan. Goed in de gaten houden en anders alsnog bij de huisarts aankloppen. Hoe voel je je verder? Volledig hersteld van de kijkoperatie?

@all: Dit weekend heb ik heel wat uurtjes thuis gewerkt. Niet leuk, maar wel noodzakelijk. We zijn ook nog even op visite geweest bij een goede vriendin. Nog 2 werkdagen en dan vakantie en aaneengesloten verlof! Na vrijdag is manlief ook 2 weekjes vrij. Kunnen we nog even genieten met z’n drietjes.
    Met de geboorteshirtjes wil het niet vlotten. Manlief had vorige week gebeld voor een offerte. Deze zou mevrouw dezelfde dag doormailen. Tot heden niets mogen ontvangen. We gaan nu maar over op plan B, want veel vertrouwen hebben we er niet meer in. De tijd begin te dringen. Het wordt nu een normaal geboortekaartje. We hebben al wat op het oog en zijn druk bezig met naar eigen wens aanpassen.

Fijne avond!

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi allemaal,

Wat hebben jullie veel geschreven!

@Wenny: dat is niet niks! beterschap en hoop dat t idd bij week 15 klaar is en je kan gaan genieten van je kleine wondertje in je buik!

@mamavanGwenn: Zo te lezen hebben jullie het heerlijk daar in Side! Geniet ze!

@Ansje: bijna vakantie, heerlijk! wel jammer dat je in t weekend ook nog moest werken, rapporten maken? Jammer van jullie geboorte shirtje, was een erg leuk idee :(

@Mieks: Nog leuke dingen op het programma staan? of gewoon druk met werken?

@Krissie: Zo wordt je bezorgdheid nog niet helemaal weggenomen he? gelukkig hier veel goede verhalen van beebjes die niet in de groeicurve pasten, hopelijk helpt het je met ontspannen en het belangrijkste natuurlijk, genieten! Trouwens een erg leuk filmpje op fb :D

@Emjee: leuk de kermis! heeft opa het ook leuk gehad? (en was t droog?)

@hier weekendje kamperen, erg leuk maar savonds wel koud! (waar blijft toch onze zomer?) Merk dat ik stiekem wel graag gewoon naar huis wilde, soort huismussen- nesteldrang noemde mn vriend t al :)
    Maar ben nu wel erg moe, hier mag t weekend ook wel weer beginnen ;)

@Yasmin: oei! hoop dat morgen je bloeddruk weer wat gezakt is!

@Charmed: vind het al gezellig als je af en toe even langs wipt en zwaait!

Slaap lekker allemaal, het is stiekem al weer veel te laat :)

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Hoe is het met je bloeddruk vandaag??

Ansje: Bijna verlof!! Nog ff doorbijten..pff! Balen van het geboorteshirtje zeg, maar zou er inderdaad ook nog weinig vertrouwen in hebben. Dan maar een 'normaal' leuk geboortekaartje. Waar gaan jullie deze bestellen?

Hier veel last van m'n buik vandaag, ondanks dat ik eigenlijk niks 'geks' doe. Ga vanmiddag maar weer ff in bed liggen.

17. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Yasmin, ben ook benieuwd hoe het met je bloeddruk is!!

@lonneke oh oh oh ligt hij nog in een stuit? Hopelijk draait hij inderdaad nog!

@Mieks wanneer staat de dokterafspraak bij jou ?

@Mineraal.. Oke dat schiet al op 2 Juli.

@Mijn zorgen, probeer het maar weer los te laten.. Ben wel erg moe zeg!! Pfff zou zo graag ook in de middag even willen liggen.. (gaat moeiljik als je de hele week werkt). Voor de rest weinig klachten alleen die moeheid... Ach hoort erbij..

@Ansje, Jammer van je geboorteshirtje! Dus dan wordt het toch maar een kaartje? Jij ging dus ook altijd gezellig naar festivals.. Ik moet het dit jaar al allemaal missen haha...

Ik ga normaliter naar awakeningsfestival, rock it, summerlake, lowlands en dat is het ongeveer.. Oh ja loveparade (maar dat was nu toch niet meer).

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bloeddruk was nu weer prima! 130/75
    Mag morgen weer aan het werk maar mag erna ook echt niets meer doen.
    Donderdag weer terug om te meten en urine te checken.
    Heb vanmiddag weer lekker een dutje gedaan.

Ansje had verder geen klachten. Kwamen bij de meting achter dat het te hoog was.
    Nog 2 daagjes dus voor jou! Lekker vooruitzicht.

Mineraal heel vreemd van je rug! Hopelijk blijft het nu ook weg.

Krissie hier ook weinig klachten op de vermoeidheid na. Vooral in de middag soms moeite om mn ogen open te houden.

Lonneke last van je buik? Is hij misschien aan het draaien??

Wennie hoop dat je snel echt kan genieten van de zwangerschap! Lijkt me totaal geen pretje hoe het nu gaat.

Sjasje en mieke nu al toe aan weekend haha nog ff doorzetten dan we zijn bijna halverwege.

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ansje, ik sta ook nog op een defqon dvd :D Was ook niet te missen, had me aardig uitgedost die keer :p Ja, je merkt wel dat de leeftijd wat jonger nu is... Of wij worden gewoon ouder haha.

Heerlijk joh, dat je bijna vakantie hebt!
    Ben benieuwd hoe jullie geboorte kaartje wordt. Jammer dat jullie eerste idee niks wordt.

@ Sjasje, druk met werk en daarnaast nog andere dingen te doen. Visite, familie dag op de kazerne een hele dag, dus mijn weekend hou ik even lekker vrij.
    Fijn dat je het leuk hebt gehad met je vriendinnen. De nachten kunnen idd flink afkoelen nog!
    Hihi, zo'n huismuts gevoel is toch heerlijk nu :D

@ Lonneke, hoe is het met je buik?

@ Yasmin, fijn dat je bloeddruk weer goed was!

Fijne avond allemaal!

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, super gaaf hoor jullie foto's! Lijkt me echt een hele vervelende vakantie :D! En wat is de kleine meid lekker bruin, ons mannetje word ook zo snel bruin.

@mieks, leuk dat je het goed had op defqon. Foto's waren ook erg mooi.
    Hier voorheen ook naar wat feesten/festivals geweest, Sensation, Trance Energy en nog één in Heerenveen, maar weet niet meer hoe die heet :).
    Hoe gaat het met je ei zoektocht of ongi? (mss heb ik het gemist, dus vraag het ff rechtstreeks)
    Mocht ik het vergeten in ieder geval succes vrijdag!

@wennie, erg vervelend joh.... Succes ermee!

@yasmin, fijn dat nu alles goed is en hopelijk ook blijft!
    Heerlijk zo'n dutje 's middags, geniet ervan.

@lonneke, nog beetje bij kunnen slapen vanmiddag ennuh lekker zo'n dwarsliggertje :(.
    Dat draaien is niet jouw ding las ik. Lijkt me ook vervelend, een vriendin van me heeft er ook best veel last van gehad en niet gelukt.... Maar ja het kan wel werken....

@sjasje, heel veel plezier morgen bij de 3d echo, erg leuk!

@krissie, mooi hoor hoe je het filmpje op fb hebt vastgelegd, genieten!

@mineraal, nog last gehad van je rug? Of is het weggebleven?

@bevallingslijst, zag dat enjoylive als eerste is, maar die heb ik eigenlijk nooit meegemaakt op het forum, iemand nog contact mee?
    Voor mij is yasmin het eerst, dus spannend.....!!!

@rest, volgens mij heb ik wel het grootste gedeelte gehad, sorry als dat niet het geval is :)

@kermis, het zit er weer op voor 2012!
    Wel ff anders, nuchter kermis vieren haha. Ben zat en ma in de tent geweest, maar netjes rond 1 uur thuis, pfff. Met ons zoontje maar liefst drie keer naar de kermis geweest, maar alleen touwtje trekken was in trek dus weer een aanvulling op onze speelgoedhoek ;).

@all, beetje last van m'n buik sinds een paar dagen. Heb rechts onderin een beetje een drukkend gevoel. Kan het niet thuis brengen, maar tis niet heel fijn. Doet niet echt pijn, maar gewoon vervelend....

Deel Deze Pagina