Ik kijk er bijna naar uit zelfs, want stel dat het idd een schildklierprobleem is dan is dat nog vrij makkelijk te verhelpen.. beter zo als dat ze dan niks of wat ernstigs vinden. Ik ben dus heel benieuwd wat er uit het bloedonderzoek dan gaat komen
@mieks: Precies wat je zegt! Het zou een hoop duidelijkheid geven en het is prima te behandelen! Nog even afwachten! Ik ben ook benieuwd!
@cp: waar vinden jullie dat van die mystery gevallen Altijd leuk om een keer te proberen. @Mieks: als het al in de familie zit, het is idd goed te verhelpen. Blijft wel raar dat je ei wegblijft dan, is dat ook een symptoom ervan? @Ansje: zit een beetje te internetten en ga zo mijn bed opzoeken. Drukke dag op het werk gehad en hoofpijn nu, vandaar dat ik niet zo in mijn hum ben. Verder wordt ik al nieuwsgieriger voor maandag aanstaande, ben zo benieuwd wat ie allemaal gaat melden!
ben ik net mijn tanden aan het poetsen..tjee wat zie ik eruit, heb allemaal puisjes Het lijkt elke maand wel toe te nemen.... Herkenbaar? hadden jullie dat ook allemaal na het stoppen van de pil?
Heel herkenbaar, vind het verschrikkelijk! Had er vroeger voor ik aan de pil ging al flink last van, tijdens de pil was mijn huid heel rustig maar nu is het weer behoorlijk aan het terug komen. Voel me net een puber. En een trage schildklier kan er idd voor zorgen in sommige gevallen dat je geen eisprong soms hebt. @all, ik ga slapen, morgen weer werken en zumba. Slaap lekker allemaal!
Goeiemorgen meiden, Even een snelle vraag voor ik richting werk vertrek. Morgen wil ik bloed laten prikken voor mijn schildklier (als het mag van mijn huisarts ) moet ik daar nuchter voor zijn? Weet 1 van jullie dat misschien? Fijne dag allemaal!
Graag Had net al gebeld naar de assistente van de huisarts maar die wist het niet en raadde aan om nuchter te blijven en brood mee te nemen. Op internet lees is 2 verschillende verhalen dus word ik ook niet wijzer van.
@Mieks: Ik word inmiddels al 2,5 jaar om de 6 weken geprikt. Ik heb nog nooit nuchter hoeven zijn voor het prikken van mijn schildklierwaarden! Staat ook nooit op het bloedafname formulier. @all: Jullie zijn flink verdeeld over de namen. Er is een gelijkstand uitgekomen! Manlief zijn voorkeurnaam en mijn voorkeurnamen zijn even populair. Ik wacht nog enkele reacties af en dan hebben we misschien wel een koploper We hebben inmiddels wel een kaartje en raamsticker gevonden! Dat is alweer een stap in de goede richting! Fijne middag allemaal!
Sorry Mieks het spijt me.. ik ben naar huis gegaan.. ben gebroken van de gebroken nachten.. en heb er niet meer aan gedacht toen iemand zei tegen mij ga lekker... Misschien kan je even bellen? of niet?
Mieks: Geen idee, maar Ansje zal het wel weten hihi Krissie: Goed dat je aan je zelf en de kleine uk denkt. Rust goed uit! Later mee..ik ga ook ff liggen.
Ansje je mag mij ook een pbtje sturen hoor! Ben wel benieuwd nu Krissie weet precies (en zal niet de enige zijn) hoe je je voelt! Geniet van je rust! Lonneke ook lekker een dutje dus. Me so jealous! Ik ben vandaag weer goedgekeurd! Bloeddruk zat weer op 120/75 zoals ik gewend ben. Volgende week terug en zal daarna toch wekelijks moeten gaan.
Heey, Yasmin: fijn dat je weer bent goed gekeurd Ansje: lkker ff naar de huttenheugte heerlijk Fijn dat ze wel rekening hebben gehouden met wat je er bij hebt gezet. Mieks: suc6 morgen! Fijne avond zo ff lekker onder de douche net het huis op gerommeld en morgen een lkkr dagje vrij dus vanavond ook maar mooi op tijd naar bed.
@mieks, succes morgen! @snoopy, fijn joh, weer een goede echo. Weer op naar de volgende controle . @ansje, ben nog meer benieuwd welke naam het gaat worden straks . @lonnek, joehoe VERLOF!!!! Geniet er nog ff van . @mineraal, voel je je weer wat beter? Ben erg benieuwd wat ze maandag allemaal te vertellen hebben! Fijne avond allemaal....
@emjee: ja ik voel mij weer beter, gelukkig! NU nog eens een goede nachtrust. @Lonneke: geniet van je verlof! @Krissie: hoelang heb je geslapen @Yasmin: fijn dat je weer goed ben gekeurd!
@ Ansje, bedankt! Ik ga dus gewoon mijn ontbijtje opeten morgen ochtend @ Krissie, geeft niks meid. Had idd al gebeld naar de assistente. Die wist het zelf niet zeker. Ze zei dat ik dan beter nuchter kon komen en ontbijtje mee kon nemen. Maar van mijn oma en van Ansje heb ik inmiddels gehoord dus dat ze nog niet eerder nuchter hoefden te prikken. Denk goed om je zelf he?! @ Yasmin, fijn dat de bloeddruk goed blijft! @ Snoopy, geniet van je vrije dagje morgen, ga je nog wat leuks doen? @ Lonneke, yeahh verlof! Nu echt al aftellen bijna he @ ego.. weten jullie nog van die kraammand die ik van kraammandjes.nl zou krijgen ter compensatie dat die lettertrein zo traag was? Had van het weekend een boze mail gestuurd: geen reactie :x Toen schoot me te binnen dat bij die lettertrein een visite kaartje zat met het telefoonnummer van die vent. Op zijn site staat het niet. Ik gister gebeld, vrij netjes gesprek gehouden maar wel duidelijk gemaakt dat ik dit absoluut niet netjes vind. Hij begon gelijk dat hij het uit ging zoeken (net alsof hij een berg man personeel had en zelf zijn mail niet leest ) maar dat de mand er aan kwam. Heb hem gezegd dat ik anders volgende week weer aan de lijn zou hangen! (belde anoniem ). En ja hoor....vandaag....een kraammand Morgen ochtend om half 9 bij de huisarts zijn en om kwart over 10 bij mijn schoonouders zijn om ze op te halen. Wordt dus rennen en vliegen. Morgen hebben we familie dag op de kazerne van vriendlief. Zal dus niet vroeg thuis zijn. Weet niet of ik het nog op tijd haal om hier even te laten weten hoe het was gegaan bij de huisarts, anders horen jullie mij vast savonds wel weer Fijne avond
Mieks: In ieder geval succes morgen bij de huisarts! Verder ook veel plezier op de familiedag. Wat een k-u-t-bedrijf zeg...fijn dat je in ieder geval nu wél een kraammand binnen hebt. Ansje: Lekker een weekendje CP, nog nooit gedaan zo mystery, maar lijkt me erg leuk. Qua naam..ben erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt haha! Yasmin: Fijn dat je bloeddruk weer normaal is, houden zo Pfff rest alweer vergeten:S Inderdaad m'n verlof is begonnen, heeeeeer-lijk!