MamavanGwenn: Welkom terug in ons kikkerlandje Fijn dat jullie zo genoten hebben. Maar wat balen van jullie terugvlucht. Hoe is het met die jongen afgelopen? En inderdaad heel mooie foto's van de fotoshoot, prachtig gezinnetje zijn jullie! Mieks: Poeh, dag 40 al. Ben benieuwd hoe nu verder qua zaadonderzoek. Heb er (gelukkig) geen verstand van. Emjee: Carpoolen moet zeker lukken denk ik met een aantal. Doe maar lekker rustig aan als je zo moe bent (zo ver je zoontje dat toelaat) Heb je verder nog zw.schapsklachten? Geboortebord: Is gelukt!!! Ben dolblij..nu het naambordje nog een keer verven en dan is het klaar. Ga zo meteen de letters bestellen.
@lonneke, op zich weinig klachten verder (op wat spanning en beetje buikpijn na). Vrijdag weer zh, dus kan niet wachten . Iemand ervaring met bandenpijn? Zo ja, hoe of wat voel je dan? Thanks.
@Mieks: wij hebben een afspraak moeten maken bij zhuis met een tijd, (max mag het een uur in het potje zitten) 3 dagen niet klaarkomen. Na een week krijg je de uitslag via de huisarts (je kan dan bellen) Zo was het bij ons, maar wie weet is het daar weer anders. succes! @mamavangwenn: welkom terug, mooie fotos op fb! Jammer van de terugweg. @Lonneke: fijn dat ht bord gelukt is! Ben benieuwd naar het eindresultaat. @ego: vandaag hoofpijn en wat migraine achtige verschijnselen..bah! Morgen de afspraak, ben benieuwd! Ga vanaaf weer vroeg naar bed..hopelijk gaat het morgen weer beter.
@mineraal: ben ook een beetje zenuwachtig voor morgen voor jou. @lonneke: fijn dat het verven nu wel gelukt is. @emjee: bij mij voelt het een beetje alsof je een kleine verrekking van de hamstring hebt. paar uurtjes last van en dan is het weg. @all: geen idee hoe het die jongen vergaat in zagreb. ze zouden ons op de hoogte houden maar in het vliegtuig niks meer vernomen. Ben helemaal kapot merk ik nu. Ga dus ook maar vroeg naar bed
Mineraal: Succes morgen!! Emjee: Bandenpijn, trekkerig gevoel in buik..moeilijk te omschrijven. voelt niet heel fijn, maar ook niet superpijnlijk. Weet niet of je er wat aan hebt??
Yasmin! Zo zeg, nu al! Heb je ook weeen if nog niks? Poeg zeg, of je gaat heel snel al bevallen...of je ligt nog 2 weken te wachten. In ieder geval tou toi tou en houdt ons op de hoogte!
@yasmin: spannend. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Hou je ons op de hoogte? @all: in de aanbieding een peuter die in een vreselijk onhandelbare bui is en het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Vanochtend naar de VK geweest. Bloeddruk weer goed 115/65. En afgelopen 3 weken maar 1 kilo aangekomen. Verder een spuit in mijn been gehad vanwege de rhesus. De kleine meid ligt nog steeds met haar koppie naar beneden en met haar kont tegen mijn ribben. Nu weer een afspraak over 3 weken.
Hij is er! Vanochtend rond 10.45 geboren! Hij moet een dagje blijven ter observatie maar hij zag er verder goed uit.
@Yasmin, wow van harte gefeliciteerd!!!! Alles goed gegaan en met jou ook? Super mooi joh! Snelle bevalling hoor. (wat is de naam van je lieve manneke?) Net verlof en nu al mama.... Geniet ervan samen. @mamavangwenn, zullen we ruilen.....!!!!! Hier ook zo'n peuterpuber, tjeminee, niks is goed en om het minste of geringste huilt hij aan.... pfff. Serieus, normaal is het zo'n vrolijk manneke en huilt bijna nooit, maar nu.... (wel fijn dat we weten dat het een fase is hihi....)
@yasmin: ik had je ook al gefeliciteerd op Fb maar nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!! Geniet van elkaar. En een erg mooie naam die erg mooi past bij jullie.
NOD 20 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) 05-07 mineraal (30, 1e kindje, ronde 16) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) GEBOREN 02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies
De 1e baby al geboren, wie had dat gedacht! Yasmin, bij deze nogmaals gefeliciteerd. Hoe is de bevalling gegaan? Nog niet eens met verlof en dan al je kleine man, nu kun je er wel volop van gaan genieten hihi Hoop dat alles goed is met jullie! MamavanGwenn: Moet Gwenn nu weer in het 'gewone' ritme komen na de vakantie? Fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de VK. En maar 1 kilo aangekomen in 3 weken en vakantie, goed zo! Emjee: Sterkte met je peuterpuber..hopen dan het snel voorbij is Hier: Enorm last van m'n bekken, steken onderin m'n 'doos' en doodop. Zeurmodus dus
@Yasmin, gefeliciteerd!!!!!! Leuk hoor!! @ mamavangwen, je hebt het lekker gehad zag ik Leuke foto's!
Heey, zo ff bij gelezen hoop dat ik op alles heb gereageerd. Net ff vlug de laatste pagina gelezen wat leuk de eerste baby. Yasmin: gefeliciteerd met jullie zoon. Hoe heet hij? Alles goed? Geniet er van! Mieks: fijn dat de huisarts mee denkt. Lonneke: heerlijk lkkr verlof geniet er van! Leuk dat het geboortebord gelukt is. Meeting: ik ga niet mee. Heb andere afspraken. Sasje: mooi echo en mooie muurschildering. Hier voor de rest alles goed. Geen last meer van mijn rug en wordt nu weer uit de ziekte wet gehaald. En er wordt gekeken naar mijn rooster zodat ik na 2 dagen werken een dag vrij ben. Vandaag even overleg gehad over mijn late dienst van deze week. Merk dat ik behoorlijk moe ben en zie het niet zitten om tot half 12 `savonds te moeten werken en dan nog een half uur terug te moeten rijden naar huis. Dus ze gaan kijken wat ze voor mij kunnen doen. Hopelijk kunnen ze iemand vinden. Ik zal nog weer even een echo op mijn profiel zetten. En een buik foto. Fijne avond.
Hoi meiden, @ Yasmin, van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoontje! Gaat alles goed ondanks dat hij 5 weken te vroeg is? Gaat het met jou ook allemaal goed? @ Lijst, misschien leuk om de babynamen er bij te zetten, mits de moeders dit leuk vinden? Yasmin, laat maar weten of je het een leuk idee vind @ Wannabemum, bijna je 20 weken toch? Spannend, ben benieuwd wat het wordt @ Wennie, hoe is het inmiddels met je? Al een beetje beter of nog steeds zo ziek? @ Ansje, hoe is het eigenlijk met je moeder inmiddels? En zijn jullie al uit de naam? @ Krissie, hoe is het met je vermoeidheid? Trek je het nog met werken? Mooie buikfoto kwam gister op fb voorbij! @ Sjasje, al beetje opgeknapt van de buikgriep? En hoe was het maken van de video? @ Lonneke, fijn dat het met het geboorte bord nog goed gekomen is! @ Mineraal, hoe was het in het ziekenhuis?? @ Mamavangwenn, netjes hoor 1 kilo aankomen in 3 weken! Gedver, krijg je dan een spuit in je been?! BRR! Ik heb ook een negatieve rhesus, dus ik vrees dat ik tegen de tijd dat ik nog eens zwanger ga raken daar ook aan moet geloven @ Snoopy, mooie foto's @ All, vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor instructies en opvang potje. Manlief had de humor er al flink in en vertelde dat hij aan 1 potje niet genoeg had en er minstens nog 2 moest hebben We mogen het vrijdag tussen 8 en half 10 inleveren. En hij moet 2 tot 4 dagen op onthouding Het is al met zn werk geregeld dus ik ben al blij dat dat allemaal soepel verloopt! Nu nog even vrijdag navragen hoelang het duurt voor we daar de uitslag van hebben (moeten we weer naar de huisarts bellen). Woensdag bellen voor de uitslag van mijn bloed. Ben benieuwd! Fijne avond allemaal!