Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Meeting/Hightea:
    Mineraal: gaat wel/niet mee
    Mieks: gaat wel mee
    Yasmin84: gaat wel/niet mee
    L0nneke: gaat niet mee
    Ansje: gaat wel/niet mee
    Krissie25: gaat wel/niet mee
    Charmedknorrie: gaat wel/niet mee
    Mamavangwenn:gaat wel/niet mee
    Sjasje: gaat wel/niet mee
    Wannabemum: gaat wel/niet mee
    Lisanne123: gaat wel/niet mee
    Wennie87: gaat wel/niet mee
    Snoopy: gaat niet mee
    Emjee11: gaat wel/niet mee
    Lennyt: gaat wel/niet mee

2. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Hey,

hier voor de rest alles goed.

Krissie: en geluk om een afspraak te maken bij de vervanger van je huisarts?

Mieks: spannend wanneer krijgen jullie ook al weer de uitslag ven het zaad onderzoek?

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Mochten begin van de week bellen, dus had al verwacht dat het er niet gelijk vandaag al zou zijn ;) Morgen proberen we het opnieuw.

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier weer terug van zwemmen. Was weer heerlijk

@krissie: nog de vervanger kunnen bereiken? als het nu onder de grens is zou ik ook even contacten

@lonneke: spannende weken dus voor jou. Hoop dat hij nog draait.

@mieks: nou maar hopen op meer geluk morgen met bellen

Meeting/Hightea:
    Mamavangwenn:gaat wel/niet mee

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Misschien moeten we anders de high tea/meeting nog even een tijdje uitstellen? Het is jammer als er zoveel niet kunnen...

Meeting/Hightea:
    Mamavangwenn:gaat niet mee

6. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, al gebeld voor de zaaduitslagen?

@meeting, ik denk idd dat we hem ff over de vakantie heen moeten tillen, want...... ik kan eigenlijk ook een beetje moeilijk!!!!
    Volgende week vrijdag op vakantie dus as zaterdag de laatste boodschapjes nog halen....
    Ik wil er wel heel erg graag bij zijn :).
    We moeten wel proberen om het niet te laten verwateren, want dat zou erg jammer zijn.

@all, ga weer snel verder, mss vanaaf reageren, want heb het superdruk nu....
    Mijn man en ik gaan vanmiddag naar de opnames van "The blind auditions van The voice of Holland".... (maar moet nu wel een aantal dingen voor het werk af hebben dus beetje haast)

Fijne dag allemaal!

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    pfff is alweer veel getypt hier af en toe niet bij te houden

spannend lonneke de laatste loodjes bijna

@mineraal nog gecondoleerd met je oma

@yasmin bale van de kleine man gelukkig dat hij al vd monitor af is

@all sorry weer niet veel kunnen reageren gisteren 4 a 5 keer over de hele dag door overgegeven en tot overmaat van ramp krijg ik er ook nog een griepje bij volgens mij erg verkouden en al twee dagen lang een migraine aanval hier

@emjee fijn om te horen dat je een goeie echo had meiske :D

vanaaf termijnecho ben benieuwd

hartje de vorige keer trouwens al erg goed gehoord

met de rest van de dames alles goed????

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Hoe was TVOH?? Leuk zeg!

LennyT: Veel plezier bij de termijnecho. Hoe voel je je verder?

Meeting: Jullie moeten hem uiteraard niet verzetten voor mij, maar ik vind het wel leuk om na de vakantieperiode te doen. Dan ben ik ook bevallen en weer wat beter op de been;)
    Sta nog wel altijd achter een meeting, vindt het zo'n gezellig clubje:D

p.s. Enjoyllive (die in het begin nog wel een meekletste) is gisteren bevallen van een zoontje.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD
    ? - mieks (27, 1e kindje, ronde 8)
    ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16)

ZWANGER
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    14 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6)
    17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9)
    19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)

GEBOREN
    02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies
    09 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 38,3 weken

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Laten we dan inderdaad de meeting maar verzetten, het is jammer als alle die-hards niet mee kunnen ;)

Lijstje heb ik aangepast, ik zag dat enjoyllive 20 juli uitgerekend was. Weet dus niet of het nog klopte omdat we haar al een flinke tijd niet meer gezien hebben.

Uitslag zaadonderzoek was vanmorgen nog steeds niet binnen, morgen dus opnieuw bellen.

@ Krissie, wat heb je een mooie buik zeg (zag je foto op FB)

@ Emjee, was het leuk bij TVOH?

@ Lennyt, beterschap

@ Ansje, leuke vakantie gehad?

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    MIeks dan begint het begin van de week zeker op woensdag? Jeetje.... pffff duurt lang!

Enjoylive gefeliciteerd!!! , Lonneke nu ben jij aan de beurt!!

all, ik ben even langs geweest bij de vervanging van mijn huisarts.. en die snapte de zorgen.. ze heeft mij flink gerust gesteld en zelf ook gevoeld.. (voelde al meer voelen aan dan de huisarts deed) en zit toch wel op de grens en er niet onder.. dus gelukkig!

@Lennyt vervelend dat je zo ziekjes voelt!

@Yasmin, en mag hij al naar huis? Hoe lang moet hij anders blijven ongeveer? Drinkt hij al zelf?

@Meeting.. ik heb zaterdag en zondag al dit weekend wat.. Niet veel maar teveel om ook nog naar Ede/arnhem te gaan.. twee verjaardagen en visite.. Oh en een bedrijfsbarbecue van vriendlief. Ik weet niet wanneer na de vakantie is maar dan ben ik wellicht uitgerekend.. Ik hoor het wel;)

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Miniraal: Gecondoleerd met het overlijden van je oma.

@krissie: Dat klinkt echt als een super vrijgezellendag! Knap dat je het de hele dag en avond volgehouden hebt! Fijn te lezen dat de huisarts je vandaag weer wat gerust heeft kunnen stellen.

@mieks: Nog steeds geen uitslag. Hopelijk is die morgen wel binnen!

@wannebemum: He, de lijst ziet steeds meer roze! Leuk hoor een dochter!

@emjee: Wat leuk dat jij naar de opnames van The blind auditions van The Voice bent geweest! Hoe was het? En ben je in beeld gekomen? Hebben we nog meer reden om naar de the Voice te kijken!

@lennyt: Wat vervelend dat je zo ziek bent. Je bent alweer 12 weekjes zwanger, dus nog even doorbijten! Hier was het met 15 weken over! Veel beterschap.

@mamavangwenn: Helaas zijn we de afgelopen dagen geen leuke namen meer tegengekomen. Manlief heeft nog tot zondag vakantie. Dan willen we toch echt de knoop doorhakken. We hadden het al over grabbelen ;) Ik hou je op de hoogte! Jullie hadden toch de nieuwe naam gekozen? Ik vind het een mooie naam die goed past bij Gwenn.

@sasje: Ik zag de boom nog voorbij komen. Echt super mooi geworden! Hoe is verder met jou?

@Meeting: Ik vind het echt een leuk initiatief en super gastvrij van Mieks om haar huis als locatie aan te bieden. Helaas ben ik er om dezelfde redenen als Lonneke niet bij. Lees dat er veel meiden niet kunnen. Verzetten is inderdaad een betere optie.

@fles/borstvoeding: Ik ben bij R. meteen met flesvoeding begonnen. Heb toen heel lang getwijfeld. Het voelde voor mij gewoon niet goed. R. heeft veel last van zijn darmen gehad en tot heden last van eczeem. Heb me daar erg schuldig over gevoeld. Ik heb deze keer weer flink getwijfeld. Toch ga ik weer beginnen met flesvoeding. Dit keer wel met Hypoallergene voeding.

@all: Het was heerlijk om er even uit te zijn! De Huttenheugte was echt een heel leuk park met een mooi zwembad en marketdome. De huisjes waren netjes en schoon. De bedden helaas wat minder. Gelukkig sliep de kant van manlief wat beter. Ik was echt enorm blij met de ligging. We zaten 100 meter van de faciliteiten. Maar goed ook, want ik kom amper nog vooruit. Gisteren nog naar de Hotel de Sallandse heuvelrug geweest. We waren zo moe dat we de kamer niet meer uit geweest zijn. De bedden lagen heerlijk! R. sliep op onze kamer en voor hem was het een groot feest en voor ons wat minder. Gelukkig besloot hij om 21:30 uur toch te gaan slapen.

Sorry, ik moet toch nog even klagen… Ik ben het zwanger zijn nu echt beu aan het worden. Meer dan 100 meter lopen lukt niet meer. Heb veel last van mijn bekken en heb last van steken en drukkend gevoel aan de onderkant. Ik herken de pijn helemaal niet van de vorige zwangerschap. Volgens mij is dit van het indalen (R. was tot laatst niet ingedaald). Mijn buik is inmiddels van megaformaat. Ik moet nog 6 weken en ik ben al dikker dan bij R. op het laatst. Op zich niet erg, maar helaas gisteren de eerste striae gespot. :( Ik had zo gehoopt dat het me ook deze keer weer bespaard zou blijven, maar helaas. Natuurlijk weet ik dat ik er straks iets moois voor terug krijg, maar nu voelt het toch wel even shit.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: Helemaal over heen gelezen. Hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Enjoyllive is al maanden niet meer hier geweest, maar spreek haar buiten het forum nog wel eens. Ze is met 38.5 bevallen, ze was de 18e uitgerekend.

Krissie:Haha nu ben ik aan de 'beurt' ja, maar dat wil helemaal niks zeggen. Voor hetzelfde geldt bevalt Ansje eerder (wat ik voor mezelf niet hoop haha)
    Fijn dat je in ieder geval weer gerustgesteld bent..nu hopen dat het zo blijft;)

Ansje: Fijn dat het zo leuk was op de Huttenheugte. Balen dat je het zo gehad hebt met je zwangerschap. Een tweede zwangerschap is toch zwaarder met een rondlopend kleintje. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken. Probeer ondanks de pijn in je bekken niet volledig niets meer te doen. Doe ook niet meer dan gaat, maar helemaal stil zitten en pijn vermijden is ook niet goed (verslappen de spieren). Hier ook last van m'n bekken, maar kan het goed onder controle houden.
    Jammer van de straie, maar je zegt het zelf al..je krijgt er wat moois voor terug!

Hier kl#te nacht achter de rug. Ik ben alleen maar bezig met 'bevallen' lijkt wel..Ik bedenk me steeds, wat als dit..wat als dat.. Merk echt dat ik de dingen die ik vorige keer als negatief heb ervaren, nu heel erg naar voren komen.

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ben ik ook weer.. Gister erg druk gehad op mijn werk en vriendlief was pas om 20.00 uur thuis van z'n werk. Dus voordat de kleine meid in bed lag was ik kapot. En wilde ik alleen nog maar dom tv kijken.

@mieks: ik hoop dat de week inmiddels begonnen is bij de HA.;) ben reuze benieuwd naar de uitslag. Anders maar eens opperen bij de HA voor spulletje om de menstruatie op te wekken. Weet dat er zoiets bestaat alleen niet hoe het heet

@mineraal: hoe was de spuit zetten gister?

@lonneke: balen de klote nacht, ik heb het nu ook dat ik er wat meer mee bezig ben, komt vooral denk ik omdat we weten wat ons te wachten staat nu. En we vorige keer nog een groen blaadje waren. Maar jij bent inderdaad de volgende...

@ansje: fijn dat jullie zo genoten hebben. Jammer van het bed maar het hotel maakte dus een hoop goed. R. Heeft zich ook goed vermaakt? Zondag voor jullie dus n-day. Ben benieuwd. En ja bij onze naamgeving ik steeds meer het gevoel dat het DE NAAM is.

Meid nog ff doorbijten 6 weken. Je kunt het!!!

@meeting: heb ff zitten kijken in de lijst maar voor de meeting zal het het handigst zijn eind september. Dan ben ik al een poosje bevallen en dan duurt het nog 3 weken voor sjasje pas aan de beurt is.

@krissie: dat scheelt weer onder de lijn of op de lijn. Gelukkig een positieve uitslag. Nu lekker een keer genieten hoor!!!! Zag je buik op fb. Erg mooi eenvoud hem zeker niet klein.

@emjee: hoe was de TVOH? De nieuwe ben saunders nog gezien?

@striae: hier deze keer ook hoor. En dan voornamelijk op de vetkwab in onder mijn zwangere buik hangt...

@all: ik ga weer gauw verder met werken

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Striae: hier eigenlijk alleen een kleine streep op mijn bovenbeen.. (ja daar ben ik wel wat dikker geworden).

Ik ben inderdaad wel gerust gesteld.... Mijn nachten worden trouwens ook slecht joh!! Nog 1 week werken en dan verlof!! Heerlijk!! ben er aan toe.. want zou zo graag af en toe een tukkie doen, en gewoon alles klaar maken... voor straks!

Idd, Mieks heb je al gebeld?

16. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mieks: Is de uitslag al binnen?

@lonneke: Wat vervelend dat je zn slechte nacht hebt gehad. Ik begrijp je negatieve gevoelens heel goed. Logisch met jouw bevallingsgeschiedenis. En dan nu ook nog steeds de onzekerheid of het een normale bevalling gaat worden of toch een keizersnede ivm de stuitligging. Hoewel ik de zwangerschap helemaal beu ben, zie ik ook enorm op tegen de bevalling. Ik heb ook een zeer negatieve kijk op bevallen. Inmiddels zijn mijn buurvrouwen beiden bevallen van een jongen. Ik zag de buurvrouw gisteren met de kleine op de bank zitten. Enige wat ik kon denken was, jij bent er gelukkig vanaf en ik moet nog... Voel gewoon jaloezie. Ik heb nu een bevallingplan gemaakt en wil die morgen bespreken met de gynaecoloog. Hopelijk geeft het mij wat rust.

@krissie: Hopelijk blijft het voor jou bij die ene streep! En wat betreft de nachten, ik kan me bij lonneke en jou aansluiten. Elk uur moet ik naar het toilet en ik kan gewoon mijn draai niet vinden. Jij mag dus ook bijna met verlof! Kun je lekker alles op je gemak doen en klaar maken voor de bevalling. Moet jij nog voel doen? Maandag gaat manlief weer werken en wil ik me ook gaan richten op de laatste dingetjes!

@mamavangwenn: Wat fijn dat jullie naam steeds meer als DE naam voelt!! Haha, dat wil ik ook. Vorige week leek de voorkeursnaam van manlief me toch wel een goede optie. Maar daar is de afgelopen dagen dus weer verandering in gekomen. Wat ben ik toch erg!

@teek: Vanmorgen tijdens het douche zagen we dat R. een souvenir meegenomen had van onze vakantie, een teek net onder zijn oksel! Gelukkig een kleintje die makkelijk te verwijderen was. Bah, ik had nog nooit z'n beestje gezien. Mijn broertje van 16 die vannacht hier gelogeerd heeft vond het wel interessant om de teek op de tang te inspecteren. Nu heeft hij het beestje dus in de kinderkamer laten vallen en kregen we het beestje niet meer gevonden. Las daarna op internet dat een teek fijn moet knijpen om te doden... Inmiddels de slaapkamer van onze kleine uk gestofzuigd en de stofzuigerzak in de container gegooid. Brrr hopelijk is die nu weg!

We houden R, nu maar even in de gaten ivm de ziektes die teken over kunnen brengen.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Met lekker 'dom' tv kijken is echt niets mis hoor..zeker als je zo'n drukke dag achter de rug hebt. Hoe ging het vandaag op je werk?

Wat betreft bevallen, Ansje en Krissie kunnen me nog voor zijn, zo heel veel later dan mij zijn ze niet;)
    Blij om te lezen dat degene die al eerder bevallen zijn dit ook zo ervaren. Je hebt toch al een ervaring d'r op zitten.

Krissie: Nog ff en dan kun je ook heerlijk van je verlof genieten. Moet je nog veel doen voor dat alles klaar is voor de baby?

Ansje: Schrikken van die teek zeg. Ik zou dat nog niet eens kunnen een teek weghalen. Nog een broertje van 16 lees is, ook een aardig leeftijdsverschil tussen jullie. Hier een zusje van net 19, nog volop aan het puberen.
    Wat betreft jaloezie..hier in mijn omgeving nog geen mensen die zin bevallen, maar ik weet zeker dat ik die gevoelens nog wel ga krijgen. Heb een aantal collega's die rondom dezelfde datum zijn uitgerekend..

18. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden kom ik weer sorry zeggen...pfff ik verwaarloos jullie echt ik ga vanaaf eens rustig op mijn gemak terug lezen en even reageren hoor!

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Of ik nog veel moet doen.. valt wel mee... Moet bijvoorbeeld meer dingen wassen, en nog wat kleine dingetjes kopen waarvoor ik een keer naar de prenatal moet enzo... Hoe doen jullie dat met wassen? Alles??? Voor de rest bijvoorbeeld enveloppen schrijven.. adressen nog beetje aanvullen etc.. gewoon dingetjes die ik lekker voor de 37 weken het liefst af heb.. Vluchtkoffer klaarzetten hihi doen jullie dat? Ik kan er wel van alles indoen.. maar gebruik al die dingen nu ook gewoon..

Mineraal, ik vraag mij af hoe het met je gaat? Kan je alles beetje bezinken?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Helaas nog steeds geen uitslag van het zaad ;):( Duurt wel lang zeg! Ik noem het nu geen "begin van de week" meer.

Vanmiddag met een vriendin gezellig wezen shoppen. Leuke dingetjes gekocht voor de vakantie en een nieuw luchtje :). Mezelf dus even verwend.

@ Krissie, wat fijn dat je gerustgesteld bent!

@ Yasmin, ik las op fb dat je kleintje morgen misschien mee naar huis mag? Ik duim heel hard voor je! :) Hoe voel je je?

@ Ansje, hopelijk komen jullie er goed uit met de naam.
    Fijn dat het weekend weg zo goed bevallen is (alleen jammer van de bedden). Ben nu wel heel benieuwd naar een nieuwe buikfoto als je zo gegroeid bent ;) Kan me voorstellen dat je het er dan nu wel mee gehad hebt. Gelukkig nog maar een paar weekjes.
    Brrr teken heb ik het ook niet op! Moet er regelmatig nog wel eens wat van manlief af plukken omdat ie weer in de bossen op oefening geweest is. Ik kom ze op de raarste plaatsen tegen! Goed in de gate houden aankomende weken of er geen kring om heen komt!

@ Lonneke, hopelijk vind je toch een beetje rust in je hoofd, bevallen moet je nu eenmaal en hopelijk loopt het zoals je hoopt.

@ Mamavangwenn, heb vandaag goed nagedacht of ik nu gelijk weer een nieuwe afspraak wil maken met de huisarts als ik de uitslag krijg van het zaad onderzoek. Maar ALS ze al een pilletje wil geven om mijn menstruatie op te wekken, zit ik er mee op vakantie en dat wil ik uiteraard liever niet. Ik kan zelf niet eerder dan woensdag dan naar de huisarts (hoezo drukke dagen ;)) en volgende week zondag vertrekken we. Uiteraard kan ik alsnog ongesteld worden op vakantie, want ik weet niet wat mijn cyclus nu blijft doen... maar heb in elk geval besloten het even over mijn vakantie heen te tillen.

Deel Deze Pagina