Heey, Mamavangwen: dat geeft zeker rust. Nu heerlijk geniet van het zwanger zijn. Vanavond al druk geweest me de kaartjes. Wij hebben kaartjes gekocht voor de ouders met een leuk gedichtje er in. En voor de opa`s en oma`s het zelfde gedichtje alleen een ander kaartje. Ben benieuwd wat ze er van vinden. We gaan het mijn ouders vrijdag vertellen, mijn schoonouders krijgen het zaterdag na de voetbal te horen. Mooie 3d echo`s. Fijn dat je manlief nu de smaak te pakken heeft Hopelijke houd Gwenn dat de hele nacht lkkr vol en morgenvroeg hopelijk lkkr lang slapen Gaan jullie geen nederlands elftal kijken tijdens het EK? Emjee: zeker spannend. Het komt steeds dichter bij. Nog 3 daagjes en dan hebben we gezien wat er in mijn buik zit. Krissie: wow wat een buik. Leuk om het verschil te zin. Yasmin: fijn dat de lekage verholpen is en dat je de kamer af kunt maken Ansje: jeetje wat een hechtiek. Gelukkig was t vals alarm. Fijne avond nog en anders weltrusten
@snoopY: leuk die voorpret van het vertellen. En leuke ideeen. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Is het voor beide ouders het 1e kleinkind? En bijna je eerste echo. Super spannend Hier kijken we wel EK hoor maar nu is eindelijk de buurtvoetbal af dus hoeft ie niet iedere keer naar de voetbal toe. @lonneke: hier ook niet een al te beste nacht gehad. Vriendlief was om 01.30 uur thuis. Om 02.30 zat hij nog beneden, dus ben ik maar naar beneden gegaan. Lag hij te slapen op de bank. Ik hem mee naar boven genomen ligt hij vervolgens toch een partij te snurken. Paar keer een flinke por gegeven en duurde een uur voor hij eindelijk op z'n zij ging slapen. Gelukkig werd Gwenn pas 07.30 uur wakker. Dus ben redelijk fit. Zo de afstandsbediening is gister binnengekomen. Joepie wat een luxe weer. Wat ben je toch gehandicapt zonder zo'n ding
MamavanGwenn: Fijn dat 't voetballen er wee'r op zit de komende tijd. Lekker zzo.n snurkende man. Je had hem beter beneden kunnen laten liggen haha. Fijn dat de afstandbediening er is, nu dus weer 'lui' een andere zender opzetten. Snoopy: Leuk idee! Benieuwd naar hun reactie, en wat fijn..bijna de 1e echo. Spannend! Hier lang wakker gelegen vannacht, gelukkig tot 9u geslapen. Manlief is om 8u met onze dochter opgestaan.
Ha meiden, Gister avond op kraamvisite geweest bij mijn vriendin Hadden elkaar inmiddels alweer 2 jaar niet gezien maar wel steeds contact gehouden. Het was weer alsof we elkaar gister nog gezien hadden en de mannen konden ook erg goed met elkaar overweg (hadden elkaar maar 2x kort gezien)! En wat een super lief meisje hebben ze, heerlijk kunnen knuffelen! Dit keer afgesproken om er toch maar niet weer 2 jaar over heen te laten gaan @ Mamavangwenn, fijn dat je vent nu de smaak te pakken heeft! En mooie foto's hoor! Hihi, je had je vent beter op de bank dus kunnen laten liggen @ Lonneke, ik zal straks even een foto voor je maken Hij zit geweldig en staat nog leuk ook. Erg blij met mijn (iets wat dure) aankoop. Wat betreft jullie naam, ik vind hem echt gaaf! Anderen hoeven hem niet mooi te vinden, als jullie hem maar mooi vinden he?! Ik denk dat jullie ook genoeg positieve reacties zullen krijgen, het is echt een naam die bij je dochtertje past vind ik Vervelend dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad! @ Snoopy, ben benieuwd hoe je familie gaat reageren En leuk dat de echo al bijna is.
Mieks: Wow, supergaaf wat je aan hebt! Je hebt niet te veel gezegd, want het staat je echt goed Lijkt me ook erg leuk, maar geen idee of het me zou staan Manlief zegt hier: "Ach 100 euro voor zo'n heel pak valt best mee. Het is heel wat stof" (mannen? haha) En wat een mooie foto met het meisje waar je op babybezoek bent geweest. Heel schattig..en ook dat misstaat je niet! Naam: Zullen m'n hormonen wel zijn. Snap niet dat ik er zo onzeker in bed. Boeiend wat men er van vindt. Wij vinden hem leuk en past ons inziens leuk bij de naam van ons dochtertje! We houden 'm gewoon hoor haha! Hier beetje rustig aan in huis. Zijn straks even bij de Intratuin geweest voor wat plantjes en bij de Xenos voor fotolijstjes voor het gepimpte toilet. Verder niets gedaan..lekker dagje dus. Wat wil je ook met al die regen?
Zo meiden Haha sorry reageerde even wat minder!! Mieks staat je echt heel leuk!!! Mamavangwen, ook zo'n bankslaper.. mijn vriend doet het ook iets teveel Ik had zaterdag gezegd kom nou gewoon mee naar bed 01;00 uur.. Hij: nee ik drink er nog eentje dan kom ik.. Ik: ja dat ken ik dan lig je zo weer op de bank.. Hij : als dat gebeurd dan ga ik de hele week heel vroeg met jou naar bed.. Nou jullie raden het al.. hij heeft zijn eigen hoofd gestoten kwam om 04;00 uur bed (vanaf de bank) en ik zei: oh heerlijk de hele week om half negen naar bed hahahahaha.. Lonneke, Harde buiken elke dag zo'n last van? Ik merk dat ik de kleine nu steeds harder ga voelen.. (voor de gene die op facebook het filmpje hebben gezien). Mieks staat je inderdaad goed dat kleintje bij je! hihihi leuke foto hoor! Oh en voor de rest hier vandaag een loungeset gekocht Joepie!!!! Kan ik lekker in mijn verlof in de tuin zitten.. Nu nog even een barbecue aanschaffen (volgende maand maar weer)..
Krissie: Wat heerlijk een loungeset. Staat hier ook nog op ons wensenlijstje Heb inderdaad vrijwel iedere dag last van harde buiken. Vandaag echt rustig aan gedaan en merk dat ik dan een stuk minder last van harde buiken heb...beste remedie dus; rustig aan doen En bij jullie dus lekker de hele week lekker op tijd naar bed. Ga je je vriend er ook aan houden? Oh ja, inderdaad leuk filmpje op FB!
@Mieks: super mooie outfit die je aan hebt! en zo'n ukje staat je ook geweldig we blijven duimen!! @Lonneke: zag je tijd van plaatsen, jeetje 3.35u pfff wat n nacht voor jou! @Krissie: vond dat fb-filmpje echt geweldig!! zat vanochtend al enthousiast naar mijn buik te kijken...maar daar is alles nog erg rustig. *jaloers* @MamavanGwenn: mooie 3d foto's! lijkt ze op haar grote zus? @Snoopy spannend! bijna de echo! gingen jullie daarna de aanstaande grootouders vertellen? wat voor gedichtjes in de kaartjes gezet? @Bij babydump geweest, matrasje, luiertas en n broek gekocht. verder beetje last gehad van obstipatie. Gelukkig reageerd mn buik nog goed op koffie binnen een half uur was t klusje geklaard (hihi, sorry voor de details) Verder zit ik vol spanning te wachten tot ik ons meisje voel. als ik 'plopjes' voel dan is t gewoon rommelende darmen. Maar ik voel soms wel iets en dacht eerst van soort mini harde buikjes (als ik plots mn buikspieren moet gebruiken of lang aan t werk ben dan spant de boel zich) maar voel het nu ook soms heel kort terwijl ik niks bijz doe. Het doet niet echt zeer maar echt fijn voelt t ook niet (kan t niet omschrijven, sorry) bedacht mij toen, ons grietje ligt met haar ledematen naar binnen toe, kan t zijn dat ik het voel dat ze mn darmen als boksbal gebruikt? (op een of andere manier altijd het idee gehad dat ik het kon voelen als ze naar mn buik naar buiten schopt.) Sorry voor het wazige...snap t zelf ook niet zo goed hihi. Slaap lekker allemaal!
Hoi allemaal! Sjasje nog aan toe gekomen om een ander kabeltje te halen? Mieks wat jammer dat het treintje niet op tijd is aangekomen. De suite staat je trouwens erg goed!! Binnenkort weer aan de ovutesten? Mamavangwenn mooie 3D foto's zeg!! En toch wel fijn dat je je vent nu meer thuis zal hebben! Lonneke ben nu wel benieuwd naar jullie naam. Zoals al gezegd is niks van aantrekken. Gaat erom dat jullie het mooi vinden. Hier hebben we de naam ook nog niet bekend gemaakt maar vraag me soms wel af wat men ervan zal denken. Zijn er inmiddels zo aan gewend dus veranderen zal hier niet gauw gebeuren. Krissie leuk hè om je buik zo te zien bewegen! Kamer plafond moet alleen nog geverfd worden en dan nog behangen. Is dus niet zo dat we nog moeten beginnen hoor! Ben wel wat blij met de lagere temp. (regen mocht wel achterwege blijven) Zie m'n enkels bijna weer! En kan als het goed is weer m'n schoenen normaal aan. Mogen zo weer naar de kleine kijken. Erg benieuwd hoe hij er nu voor staat.
@Yasmin veel pezier bij de echo! @kabeltje: leen gewoon ff de laptop van mn schoonouders. probleem is meer dat de beamer te dichtbij staat en de boom er dus maar mini op komt. ben nu heel hard op zoek naar iemand die een kantoorbeamer heeft (voor kleine afst.) of een overhead-projector (waar je gewoon blaadjes op kan leggen) en anders wordt het echt uit de hand.... vind dat wel eng hoor (heb namelijk best lang gezeten op de uitgewerkte tekeningen op a4, die hebben we ingescant) dus als iemand nog iets heeft staan ....
Sjasje: Kan goed dat je toch al af en toe je meisje voelt. Heb je nog geschilderd of helemaal niet meer? Yasmin: Fijne echo! Weer ff spieken naar jullie kleintje, leuk! Wat betreft onze naam; die blijft in onze omgeving geheim hoor, net zoals 't geslacjt. Jullie hebben als 'onbekende' de eer om 't wel te weten, haha! Kijk maar in m'n fotoalbum voor naam en kamertje tor nu toe
Sjasje: Tegelijk aan 't reageren. Balen van de beamer, hebben ze er niet toevallig ene op je werk? Weet zo ook niet 1,2,3 iemand. Balen als je 't helemaal op de muur moet gaan uittekenen. Hier zo meteen even bloed gaan laten prikken, verder weinig op de planning vandaag.
Hoe bedoel je zwanger hahaha. Had de foto's ( en dus ook de naam) van het kamertje al gezien. Naam idd lekker zo houden! Sjasje kan je er helaas niet aan helpen. Met zo weg en ben niet eens klaar! Bah en het regent ook nog. Fijne dag allen!
@mieks: staat je super goed!!! Zeker z'n geld waard. En wat een leuke foto van de kraamvisite. @lonneke: heerlijk zo'n rustig dagje toch. Ook de harde buiken daardoor minder? @krissie: haha die kerel van jouw. Mij benieuwen hoe lang hij het vroeg naar bed gaan vol houd deze week. Lekker hè een loungeset. Heb je een hoekbank variant of een bank met 2 stoelen? Wij hebben een bank met 2 stoelen loungeset. Heerlijk vind ik het. Wil wel volgend jaar toch voor een hoekbank loungeset kijken omdat je daar meer op kunt liggen. @sjasje: ze heeft in ieder geval hetzelfde neusje. Maar net als der zus lekker eigenwijs met de handjes bij het gezicht. Wel ligt ze nu niet meer in een stuit maar met haar koppie naar beneden en dus met haar kont tegen mijn ribben. Is dus erg vervelend als ik wat ingezakt zit. Een binnenschopper dus haha. Maar komt vanzelf dat je er voelt. Gwenn voelde ik pas met 22 weken en deze kleine meid met 20 weken. En weer goed geslaagd bij de babydump. Wat voor luiertas heb je gekocht. Hoop dat je nog een kantoorbeamer vind. @yasmin: gelukkig hoeft er dus alleen nog geverfd en gebehangt te worden. Hier ook blij met iets koeler weer maar de regen komt me mijn neus uit. Spam je nog wel ff een foto zo? @all: gister een meeting gehad van de september mama's hier op het forum in Utrecht. Was erg leuk en gezellig. En had vriendlief het maar eens uit te Zoeken met Gwenn de hele dag en z'n kater. Helaas heb ik vreselijk lopen dromen vannacht daardoor niet goed geslapen. Dus vanavond na het zwemmen maar vroeg naar bed
MamavanGwenn: Wat leuk een meeting met de septembermama's. Zijn 't veel mama's met al kindjes of veel die voor het eerst zwanger zijn?? Vervelend van de nacht, hoop dat je komende nacht wat beter zal slapen. Merk dat als ik rustiger aan doe het een stuk beter gaat qua harde buiken. Rust is dus goed haha! (lastig hoor) Ga morgen op het werk ff in overleg of ik de laatste 3,5 week halve dagen kan gaan werken, dan kan ik 's middags goed m'n rust pakken en nog even op bed liggen. Zal vast geen probleem zijn. Yasmin: Haha, smerige regen hè? Ga je een fotootje spammen van de echo??
@Sjasje, bij mij was het begin ook dat ik dacht plopjes van mijn darmen, maar 2 weken later wist ik zeker dat het de kleine was hoor! dus kan best dat die plopjes het zijn. @mamavangewen, het is een hoekbank loungeset met hocker dus we kunnen dubbel liggen Lekker hoor! Misschien dat ik er later nog een hocker ofzo bij ga halen.. wie weet! @ Yasmin de tijd gaat hard he?!? Ik zie even niet hoeveel weken je nu bent maar toch al 32 ofzo?