Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Wat betreft wassen, ik heb hier afgelopen week rompers, kleertjes en lakentjes gewassen met Neutral. In principe dus alles uitgewassen. Hydrofiele doeken worden hier ook nog gebruikt voor dochterlief, die was ik dus niet nog een keer extra uit..goed is goed;)
    Vluchtkoffer staat klaar vanaf 34 weken. Had ik vorige x ook zo en toen had ik hem al nodig met 35 weken ivm opname in het ziekenhuis. Ik heb wat reisverpakkingen gekocht, zoals shampoo, makeupreiniger enzo voor in de vluchtkoffer. Verder heb ik inderdaad een aantal dingen 'dubbel', zoals een borstel en wat make-up.
    Ik had met m'n bevalling echt geen tijd meer om nog alles bij elkaar te zoeken hoor...dus liever wat dingen dubbel.

Wat heb ik er zoal inzitten:
    2 bigshirts
    2 joggingbroeken
    2 tops
    1 bh
    2 ondergoed (a la oma)
    2 strings
    deo voor manlief en mij
    tshirt voor manlief
    borstel
    gezichtreinigingsdoekjes, mascara, oogmakeremover, wattenschijfjes, foundation
    papieren geboortekaartje
    batterijen + kabel camera
    slippers
    2 paar sokken
    kleertjes baby (set 50 en 56)

Uhm..dat was het zo ongeveer geloof ik;)

Mieks: Het is inderdaad niet meer het begin van de week..morgen is het gewoon al het einde van de week. Hoop dat je óf nog voor je vakantie ongesteld wordt of er na..op vakantie is ook niet zo fijn.
    Ben erg benieuwd naar de uitslag..wachten duurt lang, bah!

Charmedknorrie: Het is je vergeven hoor hihi;)

Hier nog iets leuks, vanmiddag vloeide er wat tranen over m'n wangen..had ff een dipje. Dochtertje zag dit, kijkt me met grote ogen aan, komt naar me toe, krijg ik 3 kusjes van haar en gaat ze de tranen van m'n wangen vegen. ZOOO lief..uiteraard werd mn gehuil er niet minder op, was zo snoezig!

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: balen dat jouw nachten ook slechter worden. Hier slaap ik redelijk goed. Heb het alleen zo warm...

@ansje: ja ik weet hoe moeilijk het is een naam. Nu maar hopen dat jullie er zondag uit kunnen komen samen.

Nou ik hoop dat R. geen verdere last van de teek krijgt/heeft. Maar goed in de gaten houden.

@lonneke: vandaag een goede dag op het werk gehad. Probleem is gewoon, het is kwartaal maand bij ons dus hardstikke druk maar heb per 1 juli een nieuwe collega en een grote klant erbij. Aan beide moet ik aandacht besteden, de ene dus inwerken en de ander op poten zetten maar ondertussen eigenlijk ook mijn eigenlijke werk doen en al mijn werk overdragen.... dus mijn hoofd loopt een beetje over. Nu vanavond alweer 1,5 uur overgewerkt en dat zal morgen ook wel zo zijn. Dan volgende week nog vol aan de bak en dan kan ik een echt gaan overdragen aan mijn collega.

En over bevallen, zelf nu ik weet dat ik een keizersnede krijg blijf ik er toch mee bezig. Er zijn bepaalde beelden die ik niet van mijn netvlies af krijg.

Wat lief van je dochtertje zeg. Hier komt Gwenn als ik huil gelijk naar me toe en vraagt dan mama auw???

@mieks: nou lekkere HA dan. Morgen maar weer een poging dan maar doen om te bellen.

Ik ga voor jou nu duimen dat je ongi pas na de vakantie komt en je gewoon een menstruatie overslaat.

@vluchtkoffer: die pak ik hier voor een paar dagen straks in. Maar inderdaad ik heb ook de reisverpakkingen van shampoo, cremespoeling, douchegel en bodylotion. Hier ook de dubbele dingen zoals een kam, tandborstel en tandpasta.
    Ook vooral gemakkelijke kleren zoals joggingspak, trainingsbroek en heb van die zwangerschapsboxershort van de hema. IS voor mij erg handig ivm de keizersnede en die kan je helemaal over je buik heen trekken.
    Hier dus ook voor een paar dagen kleertjes voor de kleine meid. De laptop gaat terzijner tijd ook mee en heb ook een aantal leesboeken. Maar ja ik moet dan ook een paar dagen blijven.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zie dat ik inderdaad nog wat dingetjes op m'n lijstje ben vergeten wat in míjn vluchtkoffer zit. MamavanGwenn heeft al het een en ander aangevuld.
    Wat me ook nog net inviel, trouwboekje hebben we er in zitten. Heeft manlief nodig bij de aangifte.

MamavanGwenn: Erg druk nu dus. Let wel een beetje op jezelf zo ver als het kan! Wat fijn trouwens dat jullie nu steeds meer het gevoel hebben dat de naam van jullie kleine meid ook DE naam is! Hier heb ik dat nu ook ein-de-lijk met onze naam.

Hier vannacht wéér slecht geslapen. M'n bekken en rug kraken en voelen niet fijn bij iedere beweging. Helaas houd me dat goed uit m'n slaap. Vanochtend dochterlief naar het kdv gebracht, daarna ben ik heerlijk terug in bed gaan liggen..om half 12 werd ik wakker!:)
    Vanmiddag niet te veel, ga beetje opruimen op de zolder denk ik. Vanavond gaan we uiteten met collega's van mijn man zijn werk. Hun hebben vandaag hun laatste werkdag voor de bouwvak begint.

4. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Zo weer even de tijd gevonden tussen alle verjaardagen door om te reageren :D
    Kreeg net de catelogus van Baby - Dump. Heb ik straks mooi weer wat te doen.:D

Krissie: fijn dat de vervangende arts je heeft kunnen gerust stellen :D

Lonneke: jij bent nu inderdaad de volgende. :D Wat lief......

Ansje: fijn dat je lkkr hebt kunnen uitrusten en dat alles goed was bij de huttenheugte.
    Wat vervelend dat R. een teek had. Moet je de plek wel goed in de gaten houden. Zodra er een rood randje om heen komt dat is het niet goed. En dit kan wat ik gehoord heb nog wel na een jaar komen. Ik wil je niet ongerust maken, maar het is even een tip.

Emjee: hoe was tvoh?

Zo hier afgelopen vrijdag spulletjes gekocht:D Super leuk.

Fijne dag nog :D

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hey meiden even een snel bericht vanaf mijn telefoon.
    Uitslag was eindelijk binnen en was prima in orde. Heb gelijk bij de huisarts aangegeven dat ik nog steeds geen menstruatie of eisprong had, inmiddels op dag 50 zit en we het eigenlijk zonde vinden om nog 9 maanden (waarvan we er nog 2,5 kunnen besteden) te gaan duimen draaien.
    Krijg nu gelijk doorverwijzing naar de gyn! Mag morgen de brief halen en bellen voor wen afspraak :D ik ben opgelucht dus!!

6. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi allemaal,

Ook sorry dat ik iedereen verwaarloosd heb :) (charmed je bent niet alleen)

@bevallen: Het wordt wel heel echt als ik lees hoe jullie die koffer al klaar zetten :) ik moet nog even wachten.

@Ansje: Teek, je hoeft m niet perse dood te drukken hoor, wij spoelen ze altijd door de wc. En idd wat Mieks als zei, goed opletten de komende 2weken of er een rode kring om komt

@Mamavangwenn: jeetje wat een drukte nog voor jou deze laatste periode! Let je wel goed op jezelf?

@nachtbrakers: sterkte!

@Yasmin: hoera! je kleine man mag mee naar huis!

@hier: ook even druk druk gehad, gisteren nog een huwelijksfeest, heel erg leuk! maar jeeetje, wat ben ik moe nu. (Heb gewoon een soort 'kater' en dat op spa rood :()
    Moet nu dadelijk nog ff werken, 14-18u. We hebben gelukkig wel kunnen uitslapen.

@vrijgezellenfeest: in augustus heb ik er ook een, met een glamour-fotoshoot.... geloof niet dat dat goed past bij n dikke buik, ga nu kijken of ik er geen leuke buikfoto's uit kan slepen :D (lonneke nog tips qua kleding, jou buikfoto's waren erg mooi!)

@high tea: verzetten is idd prima, merk dat hier de planning erg vol zit dus een dagje 'vrij' vind ik stiekem ook erg fijn. Al heb ik wel zin om met jullie allemaal af te spreken! want het is wel gezellig zo met jullie allemaal :D

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaaa D. is eindelijk thuis!! :D
    Ligt al weer knocked out op bed hihi

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mamavangwenn: de prik die nu gezet is is meteen voor 3 maanden, het is een staafje die oplost in je buik. Het prikken was pijnlijk omdat het staafje er natuurlijk ook doorheen moest. Maar heb het overleefd ;)

@Mieks: wij hebben ook vaak moeten bellen voor het zaadonderzoek. Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen.

@Ansje: he bah, teken zijn rotbeesten! Hou de plek goed in de gaten (ah zag dat mieks dat ook al zei)

@Krissie: het gaat oke, drukke dagen gehad, je wordt toch een beetje geleefd ook.
    Vandaag de crematie gehad en nu beetje dingen aan het bijlezen!

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ok dames ik heb teruggelezen, maar het was zoveel dat ik besloten had om maar vanaf 2 juli terug te lezen. Dus als er dingen verouderd zijn Sorry!!!

Yasmin: WOW gewoon al bevallen. Gefeliciteerd mies!!!! Ik lees nu dat je de kleine nog in het ziekenhuis moest laten, hopelijk lees ik zo dat jullie naar huis mochten. Lees dat jullie op 8 juli nog niet thuis zijn, maar gelukkig wel van de monitor af! Ohhhhhh hij is thuis lees ik wat fijn!!!!!!!!

Mineraal: Heftig hoor je cyclus 6 maanden plat leggen, betekent dat nu ook dat je pas over 6 maanden met IVF mag beginnen???? Hopen dat de endo wel een beetje terug gedrongen kan worden,

Mieks: Fijn dat je schildklierwaardes wel goed zijn, maar balen dat het dat dan niet is. Balen dat de uitslag er nog steeds niet is zeg…. oh vandaag gelukkig wel en alles goed jeeeeejjj!!!! En fijn de doorverwijzing naar de gyn!

Krissie: Gecondoleerd met je oma. Wat is Solex rijden???? En raar dat de arts niets gezegd heeft van de groei….

Sjasje: Blijf wel echt goed op jezelf letten hoor, als je het werk te zwaar vindt echt aangeven!

Ansje: hoop dat de rust in CP je goed heeft gedaan. Ja dus lees ik, maar wel echt de zwangerschap zat. Herkenbaar meis! En hopelijk blijf je het nog n beetje trekken. He bah een teek nooit fijn. Hou hem idd maar even goed in de gaten!

Wannebemum: Leuk een meisje!!!!!! Ik vond de 3d echo lang niet alles weggeven hoor. Kindje is in het echt toch nog veeeeeel mooier dan op de echo!

Emjee: Fijn een goede echo!!!

Lonneke: Kan me voorstellen dat je het een beetje gehad hebt hoor! Vooral vorige week met de warmte! Gelukkig voor ons is het nu weer wat koeler!! Al mag de regen wel wat minder van mij! Aaaah wat lief van je meisje!!!

BV/FV: Hier ene BV mama. En nee ik hoor niet bij de maffia hoor ;) iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. En bij mij is dat BV start was vorige keer wat moeizaam dus hopelijk dit keer beter.

Meeting: Ook al heb ik jullie onwijs verwaarloosd het lijkt mij toch ook wel leuk om mee te gaan maar dan moeten we idd over de vak heen tillen.

Wassen: hier was ik alle kleertjes en lakentjes, maar bijv. de dekentjes of boxkleed etc niet van tevoren hoor. Gaat het mooie er helemaal vanaf en dit komt toch niet direct in contact met het huidje van de beeb.

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hier nu 32+5 zwanger en ben dr compleet klaar mee! Mijn buik doet zo'n pijn. Voelt helemaal blauw van het druktemakertje wat erin zit. Die doet het trouwens prima en ligt mooi op termijn qua groei. Wel krap in mijn vruchtwater dus krijg de 23e nog n groeiecho. Verder ben ik erg moe en futloos terwijl ik prima slaap en geen rare afwijkingen in hb e.d. heb. Ook veel last van oefenweeen (iedere dagwel een langere periode) Met de vk ook afgesproken dat we met 37w kunnen kijken of er al wat gedaan kan worden en zo niet dan pffff trekken we de laatste weken ook nog wel door...ben niet depressief of zo hoor, maar mijn lijf is gewoon een beetje op!

(sorry wat n geklaag!)

11. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Yasmin: wat fijn dat de kleine nu thuis is. Geniet er van.

Mieks: hopelijk kun je snel terecht bij de gyn.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Straks meer reactie..hier de hele nacht (en nu nog) een rommelende buik.
    Hoop dat 't van 't eten (wokken) van gisteraaf is of dat de kleine man is gedraaid. Hoop niet dat 't 'teken' is dat er iets op gang ko.mt

13. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yasmin: wat fijn dat de kleine man thuis is. Geniet er nu van.

@lonneke: hoop voor je dat het van het wokken is de rommelende buik

@werk: komt gewoon allemaal een beetje beroerd uit. de nieuwe collega zou pas eigenlijk 1 september beginnen en door mijn vervangers ingewerkt worden maar doordat we zo snel een goede kandidaat tegen kwamen waar haar contract op 30 juni afliep bij haar andere werkgever is ze dus per 1 juli begonnen. En merk gelukkig nu steeds meer dat het een goede kandidaat is. Ze doet haar werk goed alleen moet ik haar steeds helpen met vragen e.d. waardoor ik steeds onderbroken word in mijn eigen werk. Gelukkig nog 3 weken en dan heb ik 16 weken rust. Dus die 3 weekjes overleef ik nog wel even.

@charmed: balen dat je buik zo zeer doet. Hier doen mijn ribben dat, komt gewoon doordat ik simpel weg de hele dag in de zithouding zit en dus ingezakt zit waardoor de kleine meid vrolijk loopt te beuken tegen mijn ribben. Bij Gwenn dit niet meegemaakt want die lag tot 35 weken dwars.

@was: daar begin ik mee in mijn verlof.

@mineraal: hoop dat het een dun staafje dan was. Klinkt niet lekker in ieder geval. Dus straks over 3 maanden weer een spuit.

@sjasje: jeetje jij gaat ook al lekker. alweer 24 weken. haha een kater van de spa rood. Iets te veel bubbels gehad?

@mieks: fijn dat het zaad toch goed was. En heb je al gebeld voor een afspraak bij de gyn?

@all: nou eerste rond van de glucosetest weer gehad. Nu net ontbeten en straks om 11.15 uur voor de 2e ronde prikken. Dan komt vanmiddag het buurmeisje op Gwenn passen zodat ik rustig de 3e ronde kan prikken, boodschappen kan halen en mijn oor kan uit laten spuiten.

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mamavangwen, waarom kreeg je die glucose testen ook alweer precies? Volgens mij had je het wel uitgelegd..

@Mieks, fijn dat die zaadjes voldoende en goed zwemmen;) Je man zal ook wel blij zijn:) Wanneer kan jet erecht? Hoop dat je niet te lang moet wachten op een eerste afspraak..

@ Lonneke, En hoe voel je je? Hoop ook dat het het wokken is.. heb je soms ook als de beeb zo beweegelijk is dat je er helemaal zo'n blegh rommelend gevoel hebt? alsof je inderdaad teveel gegeten hebt en dat je eten zich even lekker draait in je buik;)
    Laat het maar weten hoe het met je is? Ik zeg hij moet nog een weekie wachten..

@Mineraal, Hoop dat inderdaad het de endo afremd.. Ik baal zo enorm voor je.. voel mij soms ook een soort van schuldig dat wij hier hoogzwanger zitten en jij het al lang probeerd... en mieks ook al enige tijd.. Meiden jullie tijd komt ook hoor!! Al moet ik er kaarsjes voor aansteken!!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @En thanks voor de lijst @ vluchtkoffer!! Ik ga van het weekend beginnen met kleding wassen..

Ook heel tof: een vriendin van mij heeft al drie hippe jongens op de wereld gezet.. nu heb ik allemaal kleertjes 1 vuilnis zak vol met maat 50/56 en een zak met maat 62/68.. allemaal merkkleding en veel nog ongebruikt.. Tjah haar kraamvistite hielt van kleine maatjes;)

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: had met 27 weken de glucosetest al gedaan en die was toen goed maar omdat vorige week bij de groeiecho bleek dat de kleine meid een week voorliep op groei met haar buikje en bij mijn zus zwangerschapsdiabetes is vastgesteld moest ik dus nog een keer.

Je kunt ook lijstjes op internet vinden met wat in de vluchtkoffer moet:

Vluchttas

Het is handig om een 'vluchttas' klaar te zetten vanaf ongeveer 37 weken zwangerschap, voor het geval je opeens naar het ziekenhuis moet. Wat moet er in die tas?

Voor jezelf
    ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs
    zwangerschapskaart
    twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding)
    ochtendjas
    pantoffels of slippers
    genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha)
    toiletartikelen
    adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden
    fototoestel + oplader
    altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne

Voor de baby
    2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje
    omslagdoek
    maxicosi
    luiertjes

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Even tijd om te reageren. Ga zo manlief weg brengen, die gaat een weekend weg met vrienden. Even rust hier in de tent dus ;)

Vanmorgen de doorverwijzing bij de huisarts opgehaald en gelijk gebeld naar het ziekenhuis. Ik krijg nu een vragenlijst opgestuurd die we moeten invullen en terug sturen en aan de hand daarvan gaan ze bellen voor een afspraak. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren dus.
    Heb er gister nog een zwangerschapstest tegen aan gegooid omdat ik me al zo'n anderhalve week best raar voel maar zoals ik al verwachtte is die gewoon negatief. Temp is nog steeds laag, en ook nog steeds geen teken van een ongi.

Heb net de tickets opgehaald voor de vakantie :D Volgende week zaterdag op zondag vliegen we, en de zus van die vrouw zit nu in Tunesie en vertelde dat het er momenteel 53 graden was :$:$ Dat is wat te veel van het goede!! Ben benieuwd hoe het er over anderhalve week is!

@ Slechte slapers, gelukkig is het niet meer zo warm maar toch vervelend dat jullie zo slecht slapen!

@ Yasmin, wat fijn! Nu kan het echte genieten dus beginnen ;)

@ Mineraal, jeetje ik kreeg gewoon de rillingen van je berichtje. Ik ben al geen held met naalden, bloedprikken vind ik al een ramp. Maar als er dan ook nog eens een staafje in moet..... brrr! :)
    Hoe is de crematie geweest? Een "mooi" afscheid? Sterkte!

@ Charmedknorrie, dat zijn dus vermoeiende laatste weken voor jou zo te lezen. Neem vooral goed je rust. Drink je roosvicee Ferro? Daar zit veel ijzer in, beetje een extra boost kan nooit kwaad denk ik :)

@ Lonneke, ow jee, jij gaat toch ook niet al bevallen he ;) Hopelijk kwam het van het eten of is hij idd aan het draaien. Misschien zijn het oefen weeën?

@ Mamavangwenn, jij zit wel flink in de prikken deze week he :p

@ Krissie, lief dat je aan Mineraal en mij denkt ;) Hopelijk mogen we jullie snel volgen! Wij willen ons ook best ellendig voelen omdat we blauw geschopt worden enzo :p
    Leuk zeg, dat je al die kleertjes gekregen hebt!

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Het mindere leuke is dat ik vannacht al slecht sliep vanwege benauwdheid kriebelhoest... dat heeft zich nu weer doorgezet in astma :( Daar ben ik wel bekend mee.. maar nooit zo erg.. omdat ik normaal gesproken medicijnen ervoor neem (ten tijde) en nu mag ik die niet;( ... ofwel mijn hele longen zitten weer vol/vast hoest hoest hoest... benauwd... Mag hopen dat het snel over is..

Wordt er weer nerveus van omdat mijn buurvrouw 2 weken geleden kinkhoest had... en dat is zeer gevaarlijk voor zwangere vrouwen...

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Allereerst, nog niks aan de hand hier! Gelukkig.. Het was toch echt het eten..halleluja wat een opluchting toen dat er uit was;)

Charmed: Balen van je buik zeg. Schiet ook al aardig op bij jou:)

Mineraal: Klinkt niet echt fijn..pff!

Krissie: Hij moet sowieso nog een weekje wachten, maar eerlijk gezegd hoop ik dat als hij in stuit blijft liggen hij gewoon gaan wachten tot de geplande KS. We zullen zien, hebben 't niet voor het kiezen;) Vervelend van je astma zeg! Beterschap!

Mieks: Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jullie bij de gyn terecht kunnen. Nog steeds geen duidelijkheid dus met je cyclus, bah! Nu eerst vakantie..pfff 53 graden, iets te veel van het goede;) Daar mogen toch op z'n minst 15 graden vanaf haha! Hoe lang gaan jullie ook alweer weg?

Hier vandaag een nieuwe parasol gekocht (nu weer wachten op zon..) en met manlief boodschappen gedaan. Verder niet veel. Morgen opruimdag hier in huis en een verjaardag.

Oja, weer een week verder! 36 weken:D

20. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Yasmin: Wat een goed nieuws! Eindelijk jullie kleine mannnetje thuis! Geniet ervan!

@charmedknorrie: Heel herkenbaar hoor. Ik heb ook weinig om over te klagen. De kleine doet het super. En toch voel ik me futloos en hebt het helemaal gehad met zwanger zijn. Nog even doorbijten!

@lonneke: Jij maakt het wel heel spannend! Gelukkig kwam het van het eten! Van mij mag het hier met 37 weken gaan rommelen hoor! Snap dat het voor jij ivm stuitligging en eventuele keizersnede anders ligt.

@Mieks: Gelukkig is er niets mis met de zwemmers van je mannetje! Alweer op dag 52 van je cyclus. Om moedeloos van te worden. Gelukkig dat je meteen een verwijzing hebt gekregen voor de gynaecoloog. Geeft de moed niet op!
    Woow, 53 graden! Dat is wel heel erg warm! Over anderhalve week stuur je gewoon wat graden (en zon!) naar ons koude kikkerlandje toe!

@Miniraal: Jeetje, dat klinkt best pijnlijk een staafje in je buit laten zetten!

@Krissie: Veel beterschap! Hopelijk ben je de komende nacht minder benauwd en slaap je wel goed!

@all: De groeiecho was prima. Ons ukkie doet het prima en ligt prima op groei. Ik heb ook een heel fijn gesprek met de gynaecoloog gehad. Ik wil graag dat de komende bevalling eerder actie ondernomen wordt, wanneer de bevalling weer zo langzaam vordert. Hij was het helemaal met mee eens en heeft dit meteen in mijn dossier gezet. Het stelt me gerust dat deze bevalling zeker geen 37 uur zal duren!

Het vervolg (schoon)moeder: Manlief kreeg vorige week een kaartje met de mededeling dat opa verhuist is naar een verzorgingshuis en zijn nieuwe adres erop. Een vrij zakelijke kaartje zonder afzender erop. We hadden wel door dat het van (schoon)moeder kwam. Vandaag stuurde ze manlief ineens een sms dat ze vergeten was het telefoonummer van opa op het kaartje te zetten. In hetzelfde smsje vroeg ze zelfs hoe het met ons ging! Wat een interesse ineens. Manlief weet niet goed wat hij ermee moet. Ik denk dat er echt wel een heel goed gesprek nodig is tussen manlief en zijn moeder... Ik laat het aan hem over.

Deel Deze Pagina