@krissie: die groene tas vind ik ook gaaf hoor. En ja prijzig zijn ze allemaal maar je doet er als het goed is ook een behoorlijk tijdje mee. Die tas van lonneke met gele bloemetjes is ook leuk. Misschien ff googlen waar hij het goedkoopste is @lonneke: hier zetten we het bed pas met 38 weken omhoog omdat ik anders ook een ladder nodig heb om erin te klimmen. @ansje: fijn dat je je wagen heb kunnen testen met je nichtje. @yasmin: fijn dat D. het zo goed thuis doet. En je kunt nu lekker langer van hem genieten. @all: laatste dagje van de week werken vandaag. En dan nog 2 weekjes werken. Zie wel op tegen volgende week. Begint langzaam het voetbalseizoen van vriendlief weer. Gelukkig zijn we aan het proberen Gwenn haar middagslaapjes aan het afbouwen waardoor ze 's avonds eerder gaat slapen zodat ik ook nog wat aan mijn avond heb. En morgen waarschijnlijk lekker zwemmen met z'n drieën
@krissie ik heb de tas van babymoov, die van lonneke werd afgekeurd door vriendlief, hij wilde ook over straat kunnen met de tas en enige mate van mannelijkheid wij hebben Babymoov Free Hand | Tassen | Baby-Dump. handige van deze is dat t verschoonmatje voor ook vakjes heeft voor doekjes/luiers dus je kan ook de mini versie meenemen als je maar ff weggaat. het koeltasje kan er gewoon uit. @all: gisteren een heel verhaal geschreven, vergeten op reageren te duwen. vanochtend alsnog gedaan maar toen n error... zwangerschaps dementie?? @krissie: fijn dat t beter gaat met je astma! krijg je nu binnenkort een gesprek met de gyn over de groei van je beebje? @lonneke: klinkt leuk jullie nieuwe inrichting! staat de grijze mat op je fb foto? (wij hebben ook een zwarte vloer) @klossen: met n boxspring moet t bed dan ook omhoog? @partnerschap: vandaag de onderttrouw geregeld. 21-9 gaat t gebeuren. we houden t erg klein (alleen wij en 4 getuigen) Maar gaan natuurlijk wel mooi gekleed naar t stadhuis. grote 'feest' komt later ooit. We willen nl wel gaan trouwen maar dit wordt n 10jaren plan of zo (even goed sparen) @Mieks: fijne vakantie!!
@Yasmin: fijn dat t met D. zo goed gaat! lijkt me heerlijk dat jullie ventje nu thuis is en 3 weken al weer... tijd vliegt! @mamavangwenn: als je waardes nu oke blijven (ook smorgens) hoef je dan misschien niet te spuiten en/of dieet?
@sjasje: als mijn waardes goed blijven kan ik me gewoon aam het dieet houden. Want dan gaat het goed. Dieet is niet zo streng hoor je mag veel eten, je moet alleen de koolhydraten/suikers spreiden. Dus als ik bijv. Zoals vanochtend een hogere waarde had dan weet ik dat ik volgende keer beter 1 boterham kan nemen en dan 2 uur later weer een boterham. Mijn nuchtere waarde was vanmorgen ook weer te hoog. Daar zit waarschijnlijk mijn probleem daar ik weet dat dat mijn hele leven al zo is. Als ik die dus niet omlaag kam krijgen met het dieet zal ik moeten gaan spuiten omdat mijn lichaam 's nachts niet genoeg tijd krijgt om de glucose te verwerken. Maar daar hoor ik maandag meer over denk ik. Maar denk dat het echt zwangerschapsdementie is hoor, vergeten op reageren te drukken. Maar leuk 21-09 de datum. Hier hadden wij toen ook alleen 2 getuigen. Opa en oma. Bij ons was het meer een formaliteit voor het huis toen. Wij willen ook ooit echt trouwen. Maar wil ik doen als de meiden wat groter zijn en het mee kunnen maken
@ Krissie, je kan ook altijd nog via marktplaats is kijken of je wat tegenkomt? Soms staan daar ook nog amper/niet gebruikte leuke tassen op! Ik heb een grote tas van oilily via marktplaats gekocht. Volgens mij is die ook prima te gebruiken als luiertas want hij is behoorlijk groot. Nieuw was die over de 100 euro, en heb hem toen voor 30 euro over genomen. Niks geen beschadiging of wat dan ook eraan . @ Lonneke, dat zijn altijd leuke acties als je hem dan weer goedkoper kan krijgen @ Ansje, haha ik ga jullie ook missen hoor Weet niet of er gelegenheid is om wifi aan te zetten daar, anders kan ik af en toe nog even mee lezen. Maar dan horen jullie het snel genoeg @ Yasmin, wat fijn dat het zo goed gaat met D. Geniet er lekker van, 3 weken al bijna....dat gaat snel! @ Mamavangwenn, goed blijven praten met manlief als het voetballen weer begint he @ Sjasje, ik vrees dat je idd je boxspring moet verhogen. Hij moet minimaal 80 cm hoog zijn, van grond tot bovenkant matras! Gefeliciteerd met de ondertrouw! Een leuke dag in het vooruitzicht dus. Wij hadden het met ouders en zus/broer + aanhang van beide kanten en mijn oma gedaan. Ook was de plechtigheid uitgebreider dan het gratis moment. Duurde nu geloof ik 3 kwartier met ook een erg leuk praatje erbij enzo. Manlief z'n beste vriend en mijn beste vriendin waren getuigen Daarna nog wat familie foto's gemaakt in het aangrenzende park, mijn zusje heeft ook een goede camera. Staat wat foto's op fb, maar heb er veel meer. Manlief wist toen nog niet of hij ooit wilde trouwen, dus had zoiets van als hij dat niet wilt heb ik nu in elk geval de dag zoals wij hem hebben wilden. Misschien gaan we toch nog een keer trouwen..wie weet
@ Sasje: Leuk zeg geregistreerd partnerschap! Klein houden kan ook heel gezellig en leuk zijn! De datum 21-9 is hier ook speciaal. Dan zijn we namelijk alweer 10 jaar bij elkaar. @mamavangwenn: Pff ik moet er niet aan denken dat het middagslaapje van R. eraf gaat. Begrijp wel dat jullie je avonden terug willen. R. krijgen we gelukkig om 19:00uur in bed. Nog 2 weekjes doorbijten dus. Je kunt het meid, daarna met verlof! Wij gaan morgen ook met zn drietjes zwemmen. Nu had ik laatste gratis vleugeltjes gekregen bij de zwemluiers. Nou meneer ging er gewoon mee koppie onder. Welke vleugeltjes hadden jullie ook alweer voor Gwenn? Ik zie overal alleen vleugeltjes vanaf 3 jaar. @Yasmin: Wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine! @kruidvat-gratis-babytas: Wie heeft hem ook al opgehaald? Ik kreeg in mijn tas een pakje luiers van 18 stuks in maatje xs tot 2.5 kilo. Ik zei nog dat het me heel sterk leek, omdat het echt een prematuurmaatje is en de meeste baby's wel zwaarder wegen na de geboorte. Volgens de kassiere was het toch echt het juiste gratis pakje luiers. Hebben jullie een xs pak gekregen? Voor de mama's en zwangeren onder ons: De midipakken zijn met kruidvatvoordeel vandaag 50% korting op vertoon van je voordeelkaart. Je mag 3 pakken meenemen.
Sorry sorry sorry, erg afwezig geweest door drukte, pfff. Wel beetje bij gelezen, maar reageren is beetje lastig via tel.... Maaruh, wij zijn nu onderweg naar zeeland, joehoe! Vanmorgen de 4 daagse af gewacht, totdat we het dorp uit konden hihi en nu heerlijk op weg.... Zal wel alles proberen bij te houden maar reageren zal minder zijn . Allemaal een fijne week en tot snel.
Ansje, ik weet niet over welk gratis pakjes luiers je het hebt dus geen idee over xs of wat dan ook Ik heb helaas geen kruidvatvoordeelpas.. hoe kom ik daaraan? heb wel een huishodbeurs pas haha.. maar weet niet wt ik daarmee moet.. MIeks, fijne vakantie en succes met vliegen Yasmin, Fijn dat het zo goed gaat!! Heerlijk je mannetjes bij je! en lekker dat hij nu al goede uurtjes maakt!! Emjee, veel plezier in zeeland!! Mamavangwen, hoop dat de waardes allemaal goed gaan komen.. Maar het is niet dat het ernstig is nu toch? Je zat net over het randje he? Sjasje, ja je bed moet wel omhoog zoals mieks zegt @ik krijg de groeiecho maandag.. Vandaag zag alles goed.. heb nu ook nog een creme voor de schimmel door de antibiotica.. de huisarts zei: mmm... Het zit je niet zo mee allemaal he.. deze week.. uhhh Nee
@krissie: Voordeelkaart kun je online aanvragen. Krijg je elke dag een actie van de dag in je mailbox. Zitten ooit leuke aanbiedingen bij. Daarnaast spaar je bij elke aankoop punten voor een gratis dingen (wel lang sparen!). Verder kunt je je op de site aanmelden voor de gratis babytas. Bestaat uit een tas, pakje luiers van 18 stuks (hier dus xs), zinkzalf en een fles. Fijn dat je maandag weer een groeiecho krijgt! Hopelijk is jullie knul flink gegroeid! Haha, wat een reactie van je huisarts: hmmm, het zit je niet mee deze week... Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan moet je maar denken! Lekker genieten van je verlof.
Krissie: Die tas van lief is ook erg leuk! En ja, de tassen zijn meestal prijzig, maar zoals MamavanGwenn al zegt..als het goed is doe je er toch wel ff mee! Maandag de groeiecho, spannend hoor! Sjasje: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! 21-9, een leuke datum..vind alles met 21 leuk haha. Wij zijn 21-8, 8 jaar samen Wij zijn op 21-5-2010 getrouwd. Heb 'n paar foto's op FB. Het vloerkleed dat we hebben gekocht is van Leen Bakker, ook te zien op de site daar, maar dan ziet hij er echt anders uit vind ik. Het is de mat 'Domino', 74,99euro geloof ik. Heb geen foto op FB staan van de nieuwe mat. Ik hoor trouwens dat mensen met boxspring het vaak voldoende is om een extra matras er op te leggen. Kan me overigens niet voorstellen dat ze er met een centimeter langs gaan staan of het echt wel 80 cm is Ansje: De tas heb ik niet. Heb zo'n voordeelkaart, maar niet geactiveerd haha! Maar van die luiers...lijkt me erg raar, tot 2,5 kg..dat is toch echt niet een 'standaard' gewicht voor een pasgeborene. Emjee: Geniet van jullie vakantie in Zeeland. De weersvooruitzichten zijn wel goed volgens mij voor de komende week! Yasmin: Wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet..en wat gaat het snel, al bijna 3 weekjes! wow! Hier: 37 weekjes! Vannacht weer veel last gehad van 'gerommel' en pijn in m'n rug. Ben zelfs om half 3 onder de douche gegaan..zo'n last van m'n rug. Gaf goed verlichting en daarna ben ik gelukkig in slaap gevallen.
@mieks: voor jullie was het dus wel een speciale dag de partnerregistratie. Gaat de thermometer eigenlijk mee op vakantie? @ansje: wat betreft het slaapje van Gwenn die kan soms 3 tot 4 uur slapen in de middag en dan slaapt ze dus niet voor 21.30 uur. Nu afgesproken met de gastouder dat we gewoon proberen om haar niet te laten slapen. Wil ze wel slapen dan max. 2 uurtjes. Gaat nu al 2 dagen beter het naar bed gaan. Die gratis vleugeltjes bij de zwemluiers heeft gwenn ook een heel tijd mee gezwommen en ging altijd goed bij haar. Nu heb ik deze: bol.com | Bema Zwemmouwtjes 0 (Tot 4Jr) | Speelgoed Deze zijn voor 11 tot 30 kilo. bol.com | Bema Zwemmouwtjes 00 (Tot 15Mnd) | Speelgoed deze bandjes zijn voor tot 11 kilo Hier ook geen kruidvatpas of iets. Hoorde vandaag ook dat je er met flinke korting luiers kon halen. Nu heb ik net 3 pakken maat 1 pampers overgenomen voor 18 euro omdat zij ze te veel had. Dus ik ben nog even voorzien. Ik weet met Gwenn toen ze geboren werd we ook maat 1 hadden en die was toen te groot. Toen hebben we nog 2 pakken maat 0 gehaald. gwenn was met de geboorte ook evengoed net geen 7 pond. Dus kan denk ik wel de xs tot 2,5 kilo. Dat was maat 0 van pampers ook volgens mij. @emjee: fijne vakantie!!!! @krissie: nou lekkere HA heb jij zeg. Rare opmerkingen en ben benieuwd maandag met de groeiecho. Ook of de rust van je verlof je mannetje goed doet. Geniet je er een beetje van? Klopt met mijn waardes zat ik net over het randje van wat mag. Maar naar mate de zwangerschap vorderd worden de waardes hoger. Ben nu vanavond helemaal niets aan het eten na mijn avondeten om te kijken of dat mijn nuchtere waarde beinvloed. Is wel een beproeving zeg. Ben een chipjes mens 's avonds... @lonneke: 37 weken alweer. Als dinsdag de kleine goed ligt zou ik zeggen laat maar komen @all: yes weekend. heb vandaag heerlijk gewerkt. mijn nieuwe collega was er niet en heb eens heerlijk door kunnen werken zonder constant gestoord te worden door mijn collega met vragen. Niet dat ze het niet goed doet maar de onderbrekingen voor mij is zo irritant. Verder merk ik dat ik nu heel erg bij de tijd leef door de waardes prikken. Moet goed onthouden wanneer ik gegeten heb en dan 2 uur later weer prikken. En mijn weken gingen nog wel zo snel. Vandaag ook ineens post van het ziekenhuis. Een afspraak met de internist donderdag en een bloedprik formulier maar verder helemaal geen uitleg erbij. maandag maar eens bellen wanneer ik dat moet prikken. Sorry voor de klaagzang maar dat geprik benadeeld mijn humeur flink
@ Zwemmers, veel plezier alvast @ Emjee, veel plezier in Zeeland, het beloofd mooi weer te worden dus geniet er van @ Krissie, haha dat was wel een understatement van de huisarts Succes maandag met de groeiecho. @ Kruitvat voordeelkaart, heb hem ook al 2 maanden in huis maar moet hem nog steeds activeren @ Lonneke, hoop gerommel bij jou.. benieuwd wanneer de kleine zich echt gaat aandienen. @ Mamavangwenn, thermometer gaat idd mee. Als ik binnenkort naar de gyn moet wil ik een goed overzicht kunnen laten zien Wat betreft de partnerdag, ik denk dat het voor iedereen een speciale dag is. Of je het nou klein of groot viert Kan me voorstellen dat je sago wordt van al dat geprik Zou ik ook worden! Succes ermee! @ All, het merendeel voor de vakantie ligt klaar. Morgen verder de koffers inpakken en de laatste dingen doen. Morgen avond nog bij mijn schoonouders eten en gedag zeggen. Ik kom me ongetwijfeld nog wel even melden hier.. Slaap lekker alvast allemaal
@Kruidvatpas: je kunt hem ook in de winkel vragen, dan krijg je hem mee en moet je hem thuis activeren. Wel activeren want anders vallen je punten die je gespaard had al snel weg. @Emjee: fijne dagen in zeeland! @Mamavangwenn: snap dat het vervelend is, constant te moeten prikken opletten hoelaat het is. @Mieks: ik heb ook ooit de termometer meegenomen op vakantie...vond het zelf niet handig. Je hebt al een lange tijd getempt dus dat is prima, mijn gyn keek er even overheen en dat was het, daar zag hij genoeg aan en ik heb het denk een half jaar gedaan. @Lonneke: alweer 37 weken... @Yasmin: fijn dat alles goed gaat met D! geniet er maar lekker van!
Ik vind het niet erg hoor. Op mijn vrije dagen zet ik ook de wekker om 6 uur, temperatuur ik even, en draai me daarna weer lekker om. Het is bijna een gewoonte geworden . Ik verwacht idd niet dat de gyn heel veel er mee zal doen, maar zeker nu deze ronde zo raar doet heb ik het gevoel dat ik toch maar beter gewoon door kan tempen.
MamavanGwenn: Kan me voorstellen dat al dat geprik niet echt bevorderlijk is voor je humeur. En zo zeg, Gwenn slaapt lang s'middags. Kan me voorstellen dat je daar vanaf wil, als ze s'avonds pas zo laat slaapt. Hier hoop ik eigenlijk dat dochterlief wat meer slaapt s'middags. Ze slaapt soms maar 1 tot 1,5 uur...wat ik erg kort vind voor haar leeftijd/middagdut. Mieks: Succes vandaag met de laatste voorbereidingen van jullie vakantie! Heeerlijk Ondanks dat ik hoogzwanger ben, ben ik stiekem wel een beetje jaloers hihi Hier vannacht een redelijke nacht gehad. Meer wakker geweest door dochterlief dan door onze kleine uk. Ben moe moe moe..zeur zeur zeur..volgens mij wordt m'n man gek van me
Ik kan die lief groene luiertas in utrecht halen voor 35 euro tweedehands.. hihi.. nu zegt manlief: maar ik moet er ook mee lopen.. ik mag hem halen ... maar denk zelf.. ik loop er zowieso de hele week mee en mijn moeder natuurlijk... in het weekend gaan we dan vaak of samen op pad.. Of zal ik toch uit liefde een wat mannelijke tas halen Het rose erin verwerk is het met name
Joh lekker halen die tas zal je zien dat hij hem zometeen ook gewoon trots draagt hoor! Hier werd van tevoren ook gezegd dat hij hem Niet ging dragen. Nou hij heeft m vaak genoeg hoor
@ Lonneke, ik wil best ruilen hoor, jij naar Tunesië en ik hoogzwanger Haha je man moet het maar even slikken, hij krijgt er straks wat moois voor terug @ Krissie, oooh ik zeg doen! Jij zal hem vast het meest gebruiken dus ik zou het wel weten! @ All, lieve meiden tot volgende week zondag de 29e. Geen idee of ik daar de gelegenheid heb om mee te lezen, weet wel dat wifi tegen betaling is. Wij gaan zo richting schoonouders en vanavond nog een paar uur slaap proberen te pakken voor we om 2 uur vanacht opgehaald worden. Niet allemaal tegelijk bevallen in deze week he Volgens mij wordt het best mooi weer aankomende week in NL, dus geniet er van zou ik zo zeggen. Zwaaaiiiiii
Krissie: Gewoon doen! Ik had hier eerst een groene Oililytas met rozebloemetjes..daar liep mijn man ook mee, daarna hebben we ruim een jaar een knalroze gehad..én daar liep hij ook mee! Dusss..gewoon doen! Mieks: Strak plan..jij hoogzwanger zijn (doe je de bevalling dan ook ff?) ik op vakantie..ruilen we daarna weer om, haha Alle gekheid op een stokje! Heeeeel veel vakantieplezier. Zal proberen ons mannetje tot de 29e binnen te houden, maar kan niets beloven