Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Krissie: gewoon doen, het is maar een tas (zo denken mannen dan weer)

@Mieks: fijne vakantie, geniet ervan!!!

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mieks: fijne vakantie!! En geniet van elkaar en het weer.

3. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Fijne vakantie Mieks!

@krissie,als jij m echt leuk vind gewoon doen. Als je andere ook leuk vind kan je hem mee laten kijken welke hij ook leuk vind :)

@Hier vanmiddag familie op bezoek gehad, erg gezellig! Nu wachten op de vriendengroep voor de rest van t feestje :D

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sjasje: Fijn feestje vanavond!

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Mieke fijne vakantie!!

Reageer later nog even op de anderen.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier weer veel gerommel vanaf 5.00u vanochtend..voorwerk gok ik zo. Het zet niet door en ik denk niet; JA, dat zijn weeen! Dus valt allemaal mee..
    Vandaag proberen te genieten van het heerlijke weertje. Gaan vanmiddag naar m'n ouders en we krijgen een logeetje hier (meisje van 10)

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Lonneke gaat het spannend houden vandaag!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha ik hou het spannend, maar ook weer niet hoor. Op 't moment weinig last..Kan op die manier nog makkelijk paar weken duren. ;)

9. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Krissie: weet je het al?

@Lonneke: hopelijk niet nog heel veel weken?! of ben je het nog niet beu?

@ego: drukke dag gehad, kozijnen verrven is toch best vermoeiend ;)
    Iedereen nog een fijne zondagavond!

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    OH ja die tas haha;) Ben vandaag zo druk geweest!! ik ga donderdag nog even naar babydump misschien neem ik toch de tas babymoov.. antraciet. (die vind mijn vriend ook leuk en hij lijkt mij wel praktisch)..

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: ben benieuwd welke het gaat worden. Hoe is het met de zenuwen voor morgen? hoe laat moet je?

@lonneke: hopen dat het gerommel inhoud dat de kleine draait en daarmee al wat voorwerk doet

@mineraal: kozijnen verven is inderdaad veel werk. veel mensen verkijken zich er volgens mij op.

@sjasje: je verjaardagsfeest van gisteravond overleefd?

@all: nou heerlijk genoten van de zondag. lekker uitgeslapen. daarna ging papa fietsen met Gwenn en kon ik het hele huis even zuigen van zolder tot beneden en alvast wat kleding van Gwenn verhuizen naar haar nieuwe kast. daarna lekker genoten van het zonnetje in de tuin en Gwenn in het zwembad. Ze heeft het de hele dag weer vol gehouden zonder middagslaapje en lag dus al om 19.00 uur knock-out in bed. Daarna hebben vriendlief en ik de piepschuimletters in Gwenn haar nieuwe kamer opgehangen. zie foto op FB. Nu is het alleen nog woensdag dat het rolluik word geplaatst en vriendlief de hele dag vrij is en dan het bed gaat verplaatsen. Dus woensdag spannende dag dat Gwenn voor het eerst in haar nieuwe kamer gaat slapen

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik moet morgen om 10;10 eerst naar de longarts en dan om 11:00 naar de gyn voor controle en groeiecho...
    Dus ben benieuwd...

13. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    feestje was leuk! De mannen bleven maar discussies houden en de vrouwen lagen op een moment allemaal te suffen, 1.30 iedereen gelukkig naar huis en lekker slapen :)

@mamavangwenn: kamertje ziet er mooi uit!

@Krissie: succes, duim dat alles oke is!

@slapen: laatste dagen een stukje minder...
    (gelukkig volgende week ff een weekje vrij)

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Krissie succes!!!

Sjasje: Lekker volgende week vakantie!

Hier: Zo om 11.15 uur een groeiecho en dan daarna naar mijn mama toe. Dan installeer ik mezelf in de tuin en laat me heerlijk verwennen door mijn moeder die dan ook lekker de zorg voor Sterre op zich neemt!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Nu ik toch in de wachtkamer zit.. we zaten laatst bij pufcursus eenmalig.. vraagt die vrouw in het algemeen aan de mannen.. wat doen jullie als jullie zien dat je vrouw nesteldrang krijgt/heeft... antwoord mijn man: een camera pakken...
    Hihihi ze bedoelde uiteraard even helpen haha

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Moet nu aan de ctg... hij is te klein en moet waarschijnlijk hier in ziekenhuis bevallen en onder controle van gyn blijven...

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krisdie: nou gelukkig neemt de gyn je over en blijf je goed onder controle. Hoe was de ctg?

18. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@krissie: Jeetje meid, dat is wel minder nieuws. Moet je uit voorzorg aan de ctg, zodat ze kunnen bepalen hoe de conditie van de beeb is? Hier ook een verplichte ziekenhuisbevalling. Ik vind het alleen maar een prettig idee dat er een gynaecoloog uit voorzorg aanwezig is tijdens de bevalling. Nou veel sterkte vandaag en probeer je niet te druk te maken!

@charmedknorrie: Hoe was jou groeiecho?

@sasje: Jij hebt dus een fijn feestje gehad! Nog even doorbijten voor jou en dan heerlijk weekje vrij!

@mamavangwenn: Bedankt voor je zwembadjes link! Ik vind het wel raar, vorige keer bleef R. met vleugeltjes van vrienden wel boven water. Met onze bandjes ineens niet.

Zo te lezen hebben jullie weer hard gewerkt dit weekend! Fijn dat jullie de avonden weer een beetje terug hebben. Ik waak er nu ook wel voor dat R. 's middags niet te lang in bed blijft liggen. Hij kan gerust 3,5 uur slapen:$. Ja en probeer hem dan maar weer op tijd in bed te krijgen.
    R. zit momenteel in een hele lastige fase. Sinds enkele dagen heeft vooral voor het naar bed gaan hyperbuien. Hij stuitert door het huis, vindt het reuze grappig om met spullen te gooien en gaat lachen als we hem streng toespreken. Als we achter hem aan vangen is het ook dikke pret. Hoewel hij nog erg jong is heb ik hem al wel enkele keren heel kort op de gang gezet. Hij lijkt het dan wel te begrijpen. Maar tien minuten later... Deze fase herkenbaar? Heeft Gwenn die ook meegemaakt?

@miniraal: De kozijnen zien er dus weer spik en span uit! Vreselijk werkje schilderen! Ik ben te precies en manlief die schilder geweest is heeft geen geduld (daarom ook geen schilder meer). Wij vormen niet bepaald een team. Bij jullie gaat dat wel goed?

@lonneke: Bij jou rommelt het dus al een beetje... Spannend hoor! Ik heb alleen last van pijnlijke indalingssteken en de andere bekende zwangerschapskwaaltjes. Verder nog geen gerommel. Ben zo benieuwd hoe jullie kleine nu ligt. Wat denk je zelf?
    Hier mag de kleine toch nog wel tot 38 weken blijven zitten hoor. Want ik heb raamsticker besteld, maar daar zit ivm vakantieperiode dus 3 weken levertijd op! Uiteindelijk meerdere sites gehad, maar overal hetzelfde liedje.

@all: Hier zit ik mezelf aardig in de weg. Ben echt een emotionele muts. Ik had me enorm verheugd op het mooie zomerweer. R. lekker spelen en mama rust. Maar na 1 ochtendje heb ik het al gehad met het warme weer. Voeten zijn meteen al opgezwollen. Ben vorige keer in de winter bevallen, dus nooit last van gehad. Iemand tips tegen vocht vasthouden. Ik zal straks nog foto's van mijn buik en de babykamer in mijn album zetten. Dan kunnen jullie even speiken.

Fijne dag allemaal!

19. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

zo even tijd om te reageren. Nu lkkr vakantie en jarig vandaag. Dus eens kijken wanneer de visite komt. Er komen er vandaag niet heel veel, zondag vier ik mijn verjaardag en komt alles (wat dan niet op vakantie is).

Krissie: toch te klein dus...

Vakantie: wij gaan 3 of 4 aug. weg en weten nog niet precies wanneer we terug komen.

Kinderkamer: druk bezig met een muurschildering van Winnie the Pooh en knorretje. Hij staat er met potlood op morgen verf halen en dan gaat het gebeuren inkleuren geblazen :D.

Sasje: fijn dat alles goed was bij de controle :D Fijne verjaardag morgen :D Gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Lissanne: fijn dat alles goed was met de 20 weken echo :D

Ansje: fijn dat jullie nu uit de naam zijn. Zal vast ook weer een stukje rust met zich mee brengen :)

Mammavangwenn: zo dat was schrikken. Jouw buik groeit ook mooi.

Mieks: fijne vakantie.

Laatste paar pagina`s snel gelezen dus niet alles onthouden. Maar ik ga hier lkkr de tuin in met een boek over de zwangerschap Heerlijk lezen met de beentjes om hoog.

Iedereen een fijne dag.

20. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    NOD
    ? - mieks (27, 1e kindje, ronde 8)
    ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16)

ZWANGER
    10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    14 januari - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6)
    17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9)
    19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)

GEBOREN
    02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies
    09 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 38,3 weken

Deel Deze Pagina