MamavanGwenn: Goed dat je het gesprek aangaat. Als je je echt onprettig voelt bij het andere ziekenhuis zou ik toch even rond kijken voor een ander ziekenhuis. Met een ongerust gevoel aan je bevalling/keizersnede beginnen lijkt me alles behalve prettig. Ansje: Fijn dat jullie kleine man als is ingedaald en vast ligt. Balen van je bloeddruk, doe maar rustig aan inderdaad. Valt verder weinig aan te doen toch? Hier lekker gerelaxt vandaag in en om het zwembad. Was prima te doen. Verder weinig nieuws. Geen harde buiken of tekenen van een naderende bevalling.
net gehoord dat ik (achter) tante ben geworden! Mijn nichtje is vandaag bevallen via een keizersnede van een dochter, 4kg en groot! (ze was gisteren 42w) Heeft onze meid een vriendinnetje om mee te spelen
Sjasje: Gefeliciteerd! Hier redelijke nacht gehad, ondanks last van m'n rug en bekken. Ben moe moe moe..terwijl we toch tot half 9 hebben geslapen met z'n allen. Vanmiddag maar even samen met dochterlief op bed gaan liggen denk ik.
@sjasje: gefeliciteerd!!! wat leuk een speelmaatje. @lonneke: ow wat lekker eindelijk eens een redelijke nacht. hier net ook op tuk geweest met dochterlief. Hier was ze vannacht tuttie kwijt en heeft daarna bij ons geslapen omdat het zo warm was. Ik ben toen halverwege de nacht in haar bed gaan slapen. Alleen vonden de buren van 3 huizen ernaast het heel belangrijk om vanmorgen om half6 met veel herrie op vakantie te gaan.. @all: nou gwenn heeft vanmorgen eindelijk eens kunnen doen wat ze al heel lang wilde doen: vingerverven en ze heeft genoten. wel moesten we eerst de spulletjes even kopen. Nu straks gaan we even naar de voetbal en daarna bij overgrootoma eten. daar zijn oma en tante mini ook. Verder zijn lijken mijn waardes vrij stabiel te worden eindelijk. Heb het redelijk onder controle. De nuchtere waarde met de insuline spuiten zak nu redelijk, hij is nog niet onder de 5 maar we gaan de goede kant op. Ook gesprek met vriendlief gehad over het ZH. Hij wil het liefste dat ik dus in het hel ZH beval omdat het andere ZH toch ruim een half uur rijden is. Nou we zullen zien dinsdag na het gesprek.
MamavanGwenn: Ik zag de leuke foto van Gwenn al voorbij komen op FB. Lekker dat vingerverven Jij naast je middagtukkie ook flink aan de slag geweest las ik. Manlief wil dus dat je in het hel ziekenhuis bevalt..pff lastig hoor. Eerst maar eens het gesprek aangaan dinsdag en dan bezien waar je je het beste bij voelt. Half uur rijden zie ik niet zo als een probleem. Hier is het ziekenhuis 25 minuten rijden Hier lekker tukkie gedaan, maar toen ik wakker werd dreef ik zowat uit bed. De hele week in verhouding weinig last gehad van de hitte..is het wat minder warm..zweet ik me een compleet ei uit zeg. Bah!
Mamavangwen, fijn dat je waardes wel stabieler zijn geworden.. Hoop dat jullie eruit gaan komen met het besluit van ziekenhuis... Lonneke, fijn dat je weer wat beter slaapt!! Hier morgen barbecue met vrienden en kids..Gezellig!! Verder maandag weer controle bij de gyneacoloog.. merk dat ik de hele week toch continue aan de groei van de kleine moet denken.. maarjah.. Het zal vast allemaal goed komen.. Mieks, is het lekker daar op vakantie? Ansje, het vlot al he? Hihi Hier zal hij inmiddels ook wel al vast liggen.. Zal het even vragen maandag
@mamavangwenn: idd gewoon dinsdag afwachten en doen waar jij je t beste bij voelt, blijft toch een hele ingreep. @Lonneke: tis ook raar weer, minder warm maar plakkie!! @Krissie: maandag weer controle? ben benieuwd hoe t met je kleine man gaat, en of hij goed gegroeid is! (hij kan altijd wat langer bij mama blijven zitten om wat groter te groeien @rest: bedankt voor de felicitaties enne.. zwaai! @hier dadelijk bbqen met vrienden! tot morgen allemaal!
Hallo dames, daar zijn we weer..... We hebben een heerlijke week in Zeeland gehad, met natuurlijk prachtig weer (en we mogen hier ook nog niet echt klagen ). Ik heb jullie wel gevolgd op de tel, maar helaas zo lastig om hele gesprekken mee te voeren dus bij deze, vanaf nu ben ik weer van de partij. @krissie, hoe is het nu met je? Had nog een stukje gereageerd op je situatie, weet niet of je het gezien hebt, maar het was iig goed bedoeld. @mamavangwenn, tjonge jonge wat een vervelende situatie allemaal. Het gaat uiteindelijk wel om waar jij goed bij voelt, het is jouw lichaam! Zag de foto van Gwenn op fb, leuk joh.... Krijg mijn manneke niet zo ver, hij is niet zo van het knutselen. Heb nu een rieten hart gekocht en die wil ik hem laten bekladden dus ben benieuwd @lonneke, heerlijk uitgeslapen las ik, half 9 wat een luxe hihi. De laatste loodjes, ben heel benieuwd en zeker ook naar de hoofdligging ..... Succes. @sjasje, gefeliciteerd! @mieks, fijne vakantie, geniet ervan en tot vlg week. @rest, sorry en zwaai.... @hier, alweer 15 wk geweest, pff wat gaat het snel. Ben nog wel erg moe, maar zo'n vakantie week is ook wel vermoeiend (met ons kleine manneke ). Maandag weer een check-up dus ben benieuwd. @all, fijne avond.
@mamavangwenn, ff ander vraagje, over de kamer van gwenn; Het bed heeft dat een lade eronder en zo ja waar hebben jullie geshopt???? (hihi) En waar had je de naam (piepschuim toch) besteld?
Emjee, dat stelde mij idd beetje gerust.. kan er nu toch niet heel veel aan doen.. ik doe rustig aan.. zie maandag wel verder!! Tnx
@emjee: haar bed heeft geen lade helaas. Wij hebben haar kamer gekocht in belgië. Jeugdmeubelen Kidea Je had haar kamertje ook in nederland maar was stukken goedkoper incl. bezorgkosten uit belgië. Het is de kinderkamer Liam. En de letters komen van de site www.twinkelke.nl. Heb ze gewoon wit besteld en zelf geverfd. En ja het knutselen is volgens mij ook iets echt meisjesachtigs. Hoor meerdere dames met mannen die er geen geduld voor hebben. Maar wat hebben jullie het getroffen met het weer zeg op jullie vakantie. Vond die foto op FB van manlief en zoon geweldig in dat kleine badje. @lonneke: ja het was vandaag klef weer voelde ik ook met slapen. Nu staat ook weer alles open tegen elkaar. De temp in huis is ook gezakt met 2,5 graad nu. @krissie: ben ook benieuwd naar de groei van je mannetje. @sjasje: ow heerlijk bbq-en. heb ik ook zooooonnnn trek in.... @all: voor degene die ze nog niet gezien hebben. De foto's van Gwenn haar kamer staan op FB
Emjee: Jullie hebben inderdaad fantastisch weer gehad. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Zwanger zijn, een kleine dreumes en vakantie vieren is ook vermoeiend hoor Heb je nu nog vrij of moet je alweer aan het werk na het weekend? Maandag weer check up, fijn! MamavanGwenn: Buiten is de temperatuur wel gezakt nu. Heerlijk! Nu ook hier weer alles tegen elkaar openstaan, in de hoop dat het wat koeler wordt binnenshuis. Krissie: Morgen weer naar de gyn toch? Alvast succes! Hier weer een slechte nacht. Warm, plassen, pijn in m'n bekken, harde buiken (hoop niet dat onze man zich aan het draaien is, maar volgens mij ligt ie nog goed..) Zojuist even naar een kofferbakmarkt geweest hier in de buurt. Leuk speelgoed gescoord voor dochterlief. Veel van little people, daar speelt ze erg graag mee.
@mamavangwenn: fijn dat je waardes stabiel zijn nu. Moeilijk hoor, dat zhuis verhaal, wij moeten ook ongeveer 20 min rijden. Succes dinsdag met het gesprek. @Emjee: je hebt zeker mooi weer gehad! precies in de goede week weggegaan. @Krissie: succes morgen bij de gyn. @Lonneke: balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad! nog een middagdutje vandaag? @ego: alles oke, soms heb ik het erg warm, maar dat kan niet anders met dat weer dat we gehad hebben. Ben gelukkig wel weer beter, nog klein beetje verkouden.
Heey, Mammavangwenn: wat ontzettend balen zeg. Ansje: fijn dat alles goed was en dat het kindje is ingedaald. Vervelend dat je een lage bloeddruk hebt en je daardoor wat flauw voelt. Sasje: gefeliciteerd Krissie: suc6 morgen bij de gyn. De rest zwaai!! Fijne dag vandaag. Om 15:00 verjaardags visite dus zal wel weer gezellig en druk worden.
Mineraal, fijn dat je een beetje opknapt!! Kan het gekomen zijn door die injectie? Of niet? Ik heb de tas van lief (die groene)... Kreeg hem nieuw van mijn ouders haha.. dus geen tweedehandse.. oh oh oh waqt ben ik verwend.. Nu alleen nog voedingsbeha aanschaffen en dan is mijn koffer klaar (denk ik ).. vandaag ga ik nog iets van marktplaats afhalen. En dan? wat moet ik dan doen haha ! Vanavond gezellig barbecue met vrienden en hun kids.. heerlijk!!
NOD ? - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16) ZWANGER 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 14 januari - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) GEBOREN 02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies 09 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 38,3 weken Zo ff het lijstje weer even naar boven gehaald. was de data's een beetje kwijt. Nu weet ik het weer.
@lonneke: weer een slechte nacht dus. hopen dat je nog een middagtukje kan doen. En little people speelgoed blijft leuk. @mineraal: fijn dat je weer beter bent. @snoopy: voor de rest bij jouw ook alles goed ondanks dat je het zo druk hebt @krissie: dat is nog een meevaller dat je de tas heb gekregen. en wat je nog verder moet doen, lekker rusten, genieten en je mannetje laten groeien @mieks: alweer back in town?? zag op FB dat jullie ontzaggelijk vroeg moesten uitchecken vanmorgen. De duivels nog gevonden in tunesie? @all: gwenn heeft vannacht voor het eerst in haar nieuwe kamer geslapen. Is de hele nacht goed gegaan alleen was ze om 06.15 uur wakker. Ben toen nog maar 1,5 uur bij haar in bed gekropen maar was vechten tegen een bierkaai. Mevrouw was klaar wakker en niet meer van plan om te gaan slapen. Nu ligt ze alweer een uurtje in bed en dit ging ook super goed. Nu gaat papa straks lekker met haar fietsen en kan ik mooi rommelen in de babykamer
@mamavangwenn, ja mooi he die foto , dat was alweer in onze achtertuin. Wij gaan van de week ff bij Ikea kijken voor een kamertje (bed+kast) voor ons zoontje. Ik wil eigenlijk persé een bed met zo'n lade eronder (eerst voor extra matras ivm vallen en dan voor rotzooi haha).... Had gekeken op de site, maar is "under construction" dus kijk van de week nog ff. Thanks. @mieks, gaat snel hè de vakantie. Zag wel dat jullie genoten hebben en daar gaat het om! Heb je nog iets gehoord (of post) van ziekenhuis ofzo? @lonneke, zag ineens dat je op dezelfde dag bent uitgerekend als een vriendin van mij haha. @krissie, succes morgen bij de gyn. En erg fijn dat je die cadeautjes krijgt . Hier ook nog op zoek naar tas, maar ach nog tijd zat! @mineraal, gelukkig dat het weer beter gaat.... Het is eigenlijk ook maar een beetje rotweer, dan weer zon, dan weer regen, dan harde wind, pfff echt Nederland haha. Hier is de keel ook erg gevoelig op het moment, maar komt vast vanzelf weer goed @rest, fijne middag!
Hooiiiii meiden, Ik ben weer back op nederlandse bodem! Vanmorgen veel te vroeg weg, en sinds 2 uur weer thuis. We gaan zo richting schoonouders en daar eten. Geen duivels gekregen op Tunesie, WEL een belletje uit het ziekenhuis. Door de uitzending van manlief wilden ze ons snel zien (hoe fijn is dat!). Aankomende donderdag moeten we eerst naar de assistent van de gyn (geen idee wat we daar moeten doen), en de week erop (7 aug) naar de gyn zelf. Spannend dus! Ik ga later vanavond, maar waarschijnlijk morgen alles hier rustig terug lezen en reageren op iedereen. Volgens mij iedereen de baby binnen gehouden? Fijne avond allemaal!
@Mieks, bij ons maakt de assistent verloskundige bij mij de groeiecho.. wie weet bij jou even kijken hoe de baarmoeder eruit ziet door middel van een echo of niet?