Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mineraal: Gelukkig heb ik vanmiddag nog even een uurtje kunnen tukken. Fijn dat je weer wat beter bent, nu hopen dat de verkoudheid ook snel over is.

Snoopy: Veel plezier met de verjaardagsvisite!

Krissie: Wat lief van je ouders zeg. Van wie heb je het leuke wiegje dat ik op FB voorbij zag komen?? Ook leuk!

MamavanGwenn: Wat fijn dat de eerste nacht van Gwenn op haar nieuwe kamer goed is gegaan, nu nog wat langer slapen hihi;)
    Heb je nog een beetje kunnen rommelen op de babykamer?

Emjee: Wat grappig dat een vriendin van je op dezelfde datum is uitgerekend. Is ze zwanger van haar 1e, 2e kindje?? Ik hoop toch echt niet dat ik moet wachten tot 10 aug (of zelfs nog later..aaah!)

Mieks: Zag al heerlijke foto's op FB. Wat een fijn nieuws dat jullie al zo snel terecht kunnen bij de gyn!! Nog steeds geen ongi dus, ben erg benieuwd..je zit al bijna op dag 70 van je cyclus of niet?
    Denk overigens ook dat ze een echo maken (om zo ook uit te sluiten dat je niet zwanger bent) bij de assistent vd gyn.

Hier weinig nieuws. M'n zusje komt vanavond op bezoek, blijft logeren en is morgen ook de hele dag hier. Manlief kan morgen en overmorgen een dagje helpen op het werk (in de vakantie), zodat hij twee extra dagen heeft als de kleine geboren wordt. (hij heeft nl. nu bouwvak..verplicht)

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke, van een super lieve buurvrouw in de straat;) Ze wilde zo graag een keer een wiegje pimpen.. dus dat heeft ze ook gedaan.. zelf lakentje genaaid en hem wit geschilderd nieuw matrasje erin en klaar;) Super lief!! En vind hem echt heel mooi!
    Ze heeft zelf geen kinderen maar is er gek op! Dus ze vind het heel leuk in de straat een kleintje;)

Mijn vriend gaat trouwens de hele bouwvak door.. dit betekend dat hij nu de hele leiding op zich neemt en storingdiensten heeft.. .maar dan kan hij straks als de kleine komt meteen 4 weken vakantie nemen... HIj werkt trouwens altijd in de bouwvak.. Maar wel hopen dat hier de kleine dus dan niet binnen 2 weken komt haha!
    @Mieks, jeetje ik zit toch ineens echt over jou cyclus te denken... hoe regelmatig hij was en hoe gek ontregeld hij nu is.. ben wel benieuwd hoor wat ze eraan gaan doen...

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Echt een superleuk wiegje. Wat lief van je buurvrouw zeg!
    Manlief zit hier altijd vast aan de bouwvak..enorm balen (het is ook altijd de duurste periode om op vakantie te gaan..bahbah) We zijn dus ook erg blij dat hij nu 2 dagen extra kan werken.

4. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: fijn dat het ZH snel actie wil. Vind het inderdaad erg bijzonder wat je cyclus nu doet. Dus ben benieuwd

@lonneke: ja heb lekker kunnen rommelen in de babykamer. Goed stofgezogen de kast en commode. En daarna hebben we het ledikantje inelkaar gezet. Daarna alle nieuwe en kleertjes uitgezocht op te wassen stapels. Dus binnenkort 5 wasjes draaien...

En leuk dat je zusje komt. Veel plezier

@krissie: wat leuk dat je buurvrouw dat zomaar doet.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo..net weer thuis, nu tijd om bij te lezen :)

@ Mamavangwenn, ik zag de fotos van Gwenn's nieuwe kamer op FB voorbij komen, is mooi geworden zeg!
    Wat balen zeg dat je toch insuline moest gaan spuiten. Jeetje, ondertussen al verder lezend in deze week heeft het je echt niet mee gezeten he?! :( Dikke knuf meid! Volg je gevoel en wordt het gesprek niks zou ik zeker naar het andere zh gaan.

@ Ansje, wouw wat heb je een mooie ronde buik! Was jij nou degene die vond dat ze veel te dik was geworden en daar toen mee zat? Want ik ben het er dan niet mee eens hoor, vind je er prachtig zwanger uit zien!
    Leuk kamertje ook, met die aapjes!
    Goed dat de vluchtkoffer nu klaar staat, zal wel een geruststelling zijn. Zeker als ik lees dat het voorwerk van de week al een beetje bezig was.

@ Sjasje, nog gefeliciteerd met je verjaardag en het tante-schap :D.

@ Lonneke, wat fijn dat de kleine nu goed ligt!!

@ Warmte, jullie hebben het ook goed gehad hier qua temperatuur lees ik.. Denk dat wij ook wel op een goed moment zijn weg gegaan. Eerste 2 dagen was het veel bewolkt en wat winderig.. daarna werd het erg warm. Gisteravond was het om 11 uur 's avonds nog 36 graden :$ Vandaag zou het overdag ook erg warm worden, maar dat hebben we dus niet meer mee gekregen.

@ Emjee, fijn dat jij ook een fijne vakantie gehad hebt :D En wat een leuke foto op fb van je man en zoon ;)

@ Krissie, flink verwend zo te lezen, wat leuk zeg! Hoe is de Lief-tas? Vind hem ook super... mocht ik nog eens zwanger gaan raken :)P), wie weet koop ik hem dan ook wel.

@ Mineraal, hopelijk snel weer helemaal beter! Je hebt dus niet echt kunnen genieten van het mooie weer?

@ Cyclus...tja wat zullen we er van zeggen ;) haha.
    Zit idd inmiddels op dag 68! Temperatuur ging deze week alle kanten op maar had niet anders verwacht met het tijdsverschil, warmte en airco. Was al heel blij dat ik geen ongi kreeg daar.
    Ben benieuwd wat ze gaan zien wanneer ze een echo gaan maken. Heb 3 weken geleden geloof ik voor het laatst getest maar ga ik ook niet doen, temp is gewoon echt te laag ervoor.
    Wat betreft regelmatigheid/onregelmatigheid...voor ik aan de pil ging en in het jaar dat ik gestopt ben met mn ex destijds was ik ook zeer onregelmatig. Ik stond er dus al van te kijken dat het zo regelmatig was toen ik dit keer stopte. Alleen jammer dat het na de vmk zo ontregeld is, en nu helemaal weg is ;).. Ben dus heel benieuwd (en stiekem ook een beetje zenuwachtig) naar donderdag.

Zo...ik ben weer bij geloof ik.. Kom nu maar op met de baby's haha :D:p

6. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @krissie: succes bij je groei echo, ben benieuwd! Wat lief dat je die lief tas hebt gekregen!

@Mieks: fijn dat ze jullie zo snel willen helpen! spannend donderdag!

@MamavanGwenn: fijn dat ze lekker door heeft geslapen meteen! Nu heerlijk aan de bbkamer rommelen :D

@Emjee: ik heb jou volgens mij niet op fb, stuur maar een pbtje als je t leuk vind!

@lonneke: jeetje wat een nacht, maar gezellig dat je zus op bezoek komt, is dit die hele jonge zus of een andere? fijn dat je man zo 2 extra dagen erbij kan sprokkelen :D

Weet iemand hoe het met Wennie gaat? iemand had op fb gezien dat ze een tijdje terug in t zh lag? (ik heb haar ook niet op fb)

@Ansje: rommelt het nog bij jou in de buik of is de rust weer terug?

@Geboorteborden: wat doet iedereen? of wat vind iedereen erg leuk? hier hebben we nog geen idee eigenlijk...

7. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sjasje: hier doen we geen geboortebord. Heb alleen een raamsticker besteld

@krissie: hoe was de groeiecho?

@all: hier drukke dag gehad op het werk. was echt een chaotische dag. nu nog 3 dagen overleven. maar eerst morgen om 09.50 uur naar het gecombineerde zwangere poli spreekuur. Ben zo ontzettend benieuwd.

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, vandaag controle echo gehad en alles weer goed, joehoe!
    We hebben (wederom) een druk kindje, hij/zij wou geen minuut stil liggen dus het is niet gek dat ik de kleine al kan voelen :).

@sjasje, stuur je zo een pb'tje.

@krissie, hoe was de echo?

@all, fijne avond.

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Emjee: Fijn dat weer alles goed was!

MamavanGwenn: Hoe is het de zenuwen voor morgenvroeg?

Krissie: Ben ook benieuwd naar hoe de groeiecho was..

Sjasje: Ik heb 1 zusje..die jonge ja;) Hihi! Geboortebord, ene zelf gemaakt deze keer (sylvester en tweety, mocht je interesse hebben..je kunt hem lenen) Met m'n dochter hadden we een bord gehuurd van lollifant in Heythuysen. Ook erg leuk, 6 weken voor 25 euro (mocht je adres van deze mensen willen, dan vraag maar)

Hier vannacht weer enorm veel gerommel en last van m'n rug. Had mezelf voorgenomen om nog 15 min te proberen om in slaap te vallen en dan te gaan douchen als het niet lukte. Is niet meer nodig geweest, ben gelukkig in slaap gevallen tot vanochtend. Veel last van m'n liezen en schaambot. Ben benieuwd, maar verwacht tot de uitgerekende datum sowieso door te lopen...:(

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @geboortebord, hier is het min of meer gebruikelijk dat familie en vrienden een bord in de tuin zetten, dus wij maken niets.

@geboortestickers, waar hebben jullie deze besteld?

11. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Zo eindelijk weer eens tijd en puf om te reageren!

@lonneke: Vol spanning lees mee op mijn telefoon. heb echt het idee dat jij nu als eerste aan de beurt ben! We betreft de zwangerschapsklachten kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook enorm veel last van mijn bekken en mijn linker lies. Draaien van de ene zij naar de andere zij doet echt zeer. Dan moet 's nachts ook nog elk uur plassen. Begin de slechte nachten echt beu te worden... Hoewel nog steeds wat rommelt (harde buiken en steken) ga ik er ook vanuit dat ik mijn tijd uit moet zitten.

Hoe was de tijd met je zus? Jouw zus is 19 toch? Hebben jullie een goede band met elkaar? Mijn broertje is nu 16 en heerlijk aan het puberen. Ik betrap mezelf erop dat ik voor hem vaak niet de relaxte zus ben, maar meer zijn tweede moeder....

@mamavangwenn: Wat komt er toch veel op jou af. Gelukkig nog maar 3 dagen werken en fijn dat Gwenn het goed doet in haar nieuwe kamer. Ik ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaat en hoop echt dat je morgen met een goed gevoel de laatste fase van je zwangerschap in gaat.

@sasje: Bij jou begint het nu ook op te schieten zeg!! Hier geen geboortebord, maar een raamsticker. Vorige keer had ik een naamslinger en geboortekrans gemaakt en voor het raam gehangen. Deze keer geen zin en tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.

@krissie: Hoe is het met jou? Jouw mannetje is dus hard aan het werk nu! Wel fijn dat hij straks na de bevalling veel tijd met jou en de kleine door kan brengen.

@emjee: Fijn dat de echo goed was! Nog eventjes en jullie kunnen het geslacht laten bepalen. Willen jullie weten wat het gaat worden?

@mieks: Weer terug in Nederland! En ben je een beetje bruin geworden? Wat een goed nieuws dat jullie zo snel terecht kunnen bij de gynaecoloog! Spannend zeg!
    Bedankt voor je compliment over mijn buik. Ik vind mijn buikje niet vreselijk hoor, maar de kilo's en de striae die erbij komen wel... Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

@all: Hier voor de baby alles al een heel eind op orde. Vluchtkoffer staat in de gang en wiegje staat klaar in onze slaapkamer. Moet deze week nog wel even de adressenlijst voor de babykaartjes bijwerken. Kan eigenlijk nog steeds niet bevatten dat er binnen nu en 5 weken ouders worden van een tweede wondertje!

Hier probeer ik nu niet meer zoveel te plannen en per dag te kijken wat lukt of juist niet lukt. De komende week zal wel een hele pittige worden. Manlief heeft nachtdienst en de zorg voor R. zal grotendeels op mijn schouders terecht komen. Hopelijk is hij een beetje lief voor mama.

Morgen weer een mijlpaal bereikt: 37 weken zwanger!!!!!

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: leuk zo'n stuiterbal!!! heerlijk dat je het nu al voelt toch. gaf bij mij toch enigsinds rust.

http://www.foppiez.nl/geboorte-stickers-geboortestickers-geboortesticker-babysticker/geboortestickers-raamsticker-geboorte-geboorteraamsticker-babysticker-zwanger-sticker-muursticker/geboortesticker-voetjes-babyvoetjes-geboorteraamsticker-sticker-raamsticker-baby-zwanger.html deze sticker heb ik besteld

@lonneke: heb de zenuwen redelijk onder controle. maar heb ook de hele avond afleiding gehad, ben weer wezen zwemmen. dus heerlijk ontspannen

Hoop voor jouw dat de martelgang van de nachten snel over is. Gelukkig nog max. 4 weken

@ansje: jij ook de vervelende nachten. hoop voor jouw dat het ook snel over is. Kan me niet indenken hoe jij en lonneke je voelen want ik heb er totaal geen last van.

En ik hou me op de been doordat ik weet dat het voor mij ook nog maximaal 4 weken duurt.

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lonneke en ansje jullie hebben het allemaal niet zo makkelijk zeg de afgelopen weken! Het einde komt gelukkig langzamerhand in zicht. Pijn tijdens het draaien in bed weet precies nog hoe dat voelt!

Mamavangwenn laatste weekje werken voor je! Vond de laatste weken echt zwaar.

Broertje/zusje hier een broertje van 19. Hebben wel contact en zo maar hij heeft meer een sterke band met mn zusje van 22. Heb hem op zn 16e een tijdje in huis gehad en kon me zo aan hem ergeren maar hij lijkt nu gelukkig een stuk volwassener!!

Emjee weer een druktemakertje in je buik dus! Is wel leuk om ze zo bezig te zien tijdens de echo. Willen jullie het geslacht weten?

Sjasje hier geen geboortebord.

Mieks welkom terug! Zal eens naar je foto's spieken op fb.

Krissie hier ook erg benieuwd hoe de groeiecho was!

Hmmm ja denk dat het tijd wordt om weer te gaan slapen hihi. Morgenochtend op de visite en dan begin van de middag naar het cb. Ben benieuwd hoe D gegroeid is.

Ik lees trouwens wel veel mee hoor! Reageer alleen niet zo vaak :)

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Yes, jij de 37 weken bereikt! In principe kunnen jij of Krissie nog eerder bevallen dat mij hoor;) Zo te lezen ben je er wel bijna klaar voor (op enkele bestelling na haha). Inderdaad een gek idee dat er snel weer een kleintje bij is. Ik kan dat ook heel moeilijk beseffen eigenlijk.

Wat jij beschrijft over 'tweede moeder' bij je broertje, herken ik wel bij m'n zusje. Mijn zus is inderdaad 19. Ze staat met het ene been in het volwassen zijn en het andere been in het 'kind' zijn. Ze is aan de ene kant ook vrij zelfstandig, maar aan de andere kant leunt ze ontzettend op mijn ouders (wat m'n ouders ook toelaten..) Ik merk wat dat betreft ook een heel verschil in benadering vanuit m'n ouders naar haar toe, dan toen ik 19 was. Ik ging overigens ook op mijn 19e uit huis en samenwonen.
    De band tussen mij en m'n zusje is wisselend. Ik merk toch vaak dat ik er last van heb dat we zo veel verschillen qua leeftijd, maar ook qua karakter. Qua leeftijd zeg ik vaker dat het wel een generatieverschil lijkt. Zij achter de 'jongens' aan..ik m'n gezinnetje. Qua karakter zijn we ook totaal verschillend..Lastig haha! Jij en je broertje schelen ook veel, hoeveel jaar zit er nu precies tussen?

MamavanGwenn: Fijn dat je wat afleiding hebt gehad gisteravond. Succes vandaag! Hou het hier in de gaten wat er uit is gekomen.

Yasmin: Met D. alles goed? Succes vanmiddag bij het CB!

Krissie: Wel alles oké meid? Ik (en waarschijnlijk) de rest wacht vol spanning op hoe de groeiecho was.

Hier de nacht weer een drama. Wat had ik een onrust in m'n lijf en hoofd. Ik was zo veel aan het piekeren, echt om de kleinste dingen.
    Morgen weer naar de gyn!

Zometeen krijg ik bezoek, zwaai!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    He daar ben ik hoor;)

Was gister helemaal uitgeput..
    De kleine was nog steeds aan de kleine kant..maar groeit wel met zijn eigen curve mee. Benen liggen wel voor.. hoofdje is niet goed te meten want dat ligt in het bekken en het gaat met name om de buikomvang, die schatten ze zo twee tot drie weken achter in groei.. De gyneacoloog zegt kom volgende week maandag maar weer terug voor een ctg en groeiecho, dan hoor ik of ik nou daadwerkelijk in ziekenhuis moet bevallen of dat het ook thuis mag.. Ik denk als ik thuis ga, ik toch voor het geboortecentrum kies nu omdat ik ook onzeker ben geworden. CTG was goed;)
    Ben wel een beetje boos op het ziekenhuis want ze vroegen wat ik kwam doen..,. ja sorry hoor.. en ik kon mijn vragen ook aan niemand stellen en niemand houdt mij wekelijkse controle nu bij... tjah dat kwam maandag wel dan zeiden ze... (lekker vaag dus)

Hier ben ik nu aan het opruimen, vanmiddag komt oud-collegaatje langs en neemt twee kruiken voor mij mee en dan ben ik klaar.. heb alleen nog niet echt iets voor als het kindje geboren is voor op het raam... Misschien moet ik ook maar zo'n sticker bestellen haha;)

mamavangwen, hoe is het nu met je en met het prikken? Leuke geboortesticker hoor!!

Lonneke, heb jij nu elke dag zo'n gevoel van.. het zou wel eens kunnen gebeuren of niet? Ik ben vrijdag dus 37 weken en heb echt het idee dat het dan wel is steeds zou kunnen.. of leef je dan nog steeds van dag naar dag ;)

Ansje, Woehoe 37 weken.. ergens voelt het vast alsof het nog wel even duurt denk? Of denk je van... oeh.. komt nu wel heel dicht bij.. tjah jullie hebben wel eens eerder die mijlpaal bereikt dus weten vast hoe je dat ervaart!?

Mieks, donderdag naar de gyn toch? Of zit ik er nu helemaal naast?

yasmin, geniet je lekker van je mannetje? D. ?
    Ben je nu vaak alleen met hem? Of had je man ook nog wat vrije dagen/vakantie? Je hebt vast veel gewandeld vorige week of niet, met dat mooie weer? Ik heb daar ook zoooo zin in ;) Hoop dat september ook nog mooie maand gaat worden!!Lekker wandelen!

Mineraal inmiddels weer helemaal opgeknapt? als ik terug kijk naar mijn lange tijd van zwanger zijn gaat de tijd toch ook wel weer snel.. dus het is hopelijk zo tijd voor jou!! En dan doen we gewoon zwanger willen worden 2013 opnieuw;)
    Emjee, wil jij weten wat het wordt?

Ik ben trouwens ook wel heel erg benieuwd hoe het met wennie gaat.... hele tijd niks meer gehoord?!

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik heb haar even een privebericht gestuurd op facebook...

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier weer terug uit het zh. Zal eens een keer goed gaan daar.... Bleek dat de afspraak met de gyn er vergeten bij te zetten was. Gelukkig zijn we er nog tussen gestopt aangezien er wel een afspraak met de internist en diabetesverpleegkundige stond.

Gyn was niet goed op de hoogte aangezien het een waarnemer was. Maar wel een leuke man. De datum blijft staan zoals hij stond als mijn waardes stabiel blijven. Maat zodra de waardes flinke schommelingen gaan vertonen word het eerder gehaald. Daarna naar de diabetesverpleegkundige en diëtiste toe. En wat vind ik dat toch een verschrikkelijk mens. Waardes overdag zijn iedere keer goed op een enkele uitglijer na en daar begint ze dan ook gelijk over te zeiken dat ik dan ook maar voir het eten insuline moet gaan spuiten. Terwijl gewoon 95% van de waardes goed is. Wel de nuchtere waarde nog steeds niet onder controle en daardoor is mijn insuline naar 5 eenheden opgehoogd en moet 3 dagen kijken wat dat doet en zonodig ophogen naar 6 eenheden als hij na 3 dagen nog niet goed is.

Wel gelukkig garantie gehad dat er geen assistenten/leerlingen/artsen in opleiding bij de kz aanwezig zullen zijn en dus bij dit zh blijf en niet overstap naar het andere zh.

Maar flinke domper dus dat ik weet dat ik nog 5 weken moet ipv van de eerder gemelde 4 weken

@de rest: reageer vanavond op jullie verder. Moet eerst even de teleurstelling verwerken

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Hebben ze iets gezegd over een geschat gewicht bij de geboorte? Ben erg benieuwd of jullie kleintje ook daadwerkelijk kleiner is of dat het allemaal meevalt bij de geboorte. Geboortecentrum ken ik niet..volgens mij ligt dat nog niet eens hier in de buurt.
    Wat betreft iedere dag denken dat het gaat gebeuren..dat heb ik eigenlijk niet. Komt ook denk ik doordat ik bij m'n 1e zwangerschap heb doorgelopen tot de uitgerekende datum (oke..1 uur en 15 min voor de uitgerekende datum, dus met 39.6wkn braken m'n vliezen en met 40 weken was m'n dochtertje er dus middels ks) Ik hoop wel eerder te bevallen, maar tel er eigenlijk wel op dat ik doorloop tot volgende week vrijdag (hoop ook echt niet langer eigenlijk..) Wel merk ik dat ik het irritant vindt dat het zo veel rommelt en harde buiken heb, maar dat zegt allemaal niets. Wil morgen vragen of de gyn wil kijken of ik al ontsluiting heb, maar aan de andere kant durf ik weer niet, want voor hetzelfde geldt valt het tegen (de vorige keer zat ik met 39 weken precies nog pot en pot dicht..) En dan nog..je kunt ook weken met centimeters ontsluiting rondlopen, dus zegt ook weer niks:S

MamavanGwenn: Wat een domper! Maar goed dat in ieder geval uiteindelijk nog een gyn is kunnen aansluiten, maar zeker gezien je ervaringen niet prettig dat dit weer zo moet lopen. Tegenvaller dat je ks niet vervroegd wordt, maar aan de andere kant..wie weet begint het spontaan eerder. Fijn dat je iig de garantie hebt op geen leerlingen etc. Wat een gedoe allemaal..weet er verder ook niet veel op te zeggen. In ieder geval een dikke knuffel vanuit hier!!

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden.

Ben een beetje druk geweest ondanks de vakantie maar even tijd om te reageren. Ben weer Limburgs zuurvlees aan het maken :D Vanavond krijgen we nog visite dus ook een lekkere cake aan het maken. Ruikt lekker hier in huis dus ;)

Mijn temperatuur is de afgelopen dagen aardig vreemd aan het doen. Gaat van hoog naar laag en weer hoog. Alleen helaas nog steeds te laag voor een "na ei temperatuur".

@ Sjasje, ik had gezien op wennies fb dat ze inmiddels sinds de 17e uit het ziekenhuis is. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter en komt ze weer mee kletsen.

@ Mamavangwenn, fijn dat jouw verlof al bijna in zicht is nu.
    Pff het zal eens goed gaan in ziekenhuis he? Pff hoop dat de 5 weken snel om zijn voor jou. Dikke knuf, hou nog even vol meid!

@ Emjee, een kleine druktemaker dus :D

@ Lonneke, jij houdt het spannend he... ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden ;)
    Vervelend zeg die slechte nachten! Hopelijk krijg je nog wat goede nachten voor je moet bevallen om toch nog even goed uit te rusten. Succes morgen bij de gyn.

@ Ansje, ik ben best een beetje bruin geworden voor mijn doen. Heb een hele lichte huid dus ECHT bruin zal ik nooit worden ;)
    5 Weekjes...gaat zo snel he?! Succes met de pittige week, hopelijk is R. lief voor je :D

@ zwangeren: ik denk dat Lonneke als eerst is, dan Ansje, en dan Krissie...zegt mijn gevoel :p Ben heel benieuwd of ik gelijk krijg :D

@ Krissie, idd donderdag naar de assistent van de gyn. Ben benieuwd. Fijn dat de groei toch in de goede curve zat.

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke, als ik vraag naar het gewicht zegt de gyn: nee,daar valt niks over te zeggen.. nou ik vind het maar vaag.. als ik lees op internet heeft iedereen het over een vermoedelijk gewicht enzo.. Het is gewoon een man met weinig woorden.. de verloskundige had al een ander voorgesteld, omdat ze het precies weet dat dit niet echt een gyn is die je gerust steld.. omdat hij al zolang in het vak zit.. maar ze zei: het nadeel is dan wel dat je dan weer bij een ander komt en het weer uitgelegd moet wroden en iedereen meet de groei weer anders.. Kortom .. ik weet het ook niet:( Volgende week ga ik toch erop hameren dat ik het wil weten denk..

Deel Deze Pagina