Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel kort verslag. Ballonkatheter zit erin..afwachten wat 't nu gaat doen. In principe zal er verder vandaag nog niks gebeuren. Ben nu aan bed gekluisterd..

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @emjee en mineraal hoest met jullie dames???

@lonneke fijn dat de ballonkatheter erin zit natuurlijk een stuk minder dat je aan bed gekluisterd zit

@mamavangwenn fijn dat alles er goed uitzag op de groeiecho jammer van de minder mooie echo's

@ansje hoest met jou verder ????

@yasmin hoest met jou ?

@mieks hoest met je cyclus meiske ???

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Lonneke, ik heb geen idee wat een ballonkather doet ?

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, het zullen dus spannende dagen zijn nu! Ben idd ook wel benieuwd wat de katheter doet?

@ Mamavangwenn, de kleine meid was dus verstoppertje aan het spelen zo opgekruld lag ze :p
    Vandaag laatste werkdag dus? Lekker, dan kan je van je verlof gaan genieten.

@ Emjee, shopse :D , als ik wat meer tijd heb zal ik wel een pendel wagen :)

@ Gyn, vanmorgen geweest. Moesten vandaag bij de assistent, en dinsdag bij de gyn zijn.
    Was best zenuwachtig maar hadden een heel aardig vrouwtje. Ze heeft ons nu ook de uitslag verder gegeven van het zaadonderzoek (we hadden van de HA alleen maar gehoord dat het goed was). Er moeten minimaal 20 miljoen zaadcellen zijn, en vriendlief had er 188 miljoen :D:D Hij was dus trots op zn zwemmers haha.
    Verder heb ik voor veel verschillende dingen bloed moeten laten prikken en hopen we dinsdag daar ook direct de uitslag van te krijgen. Dinsdag krijg ik dan ook een inwendig onderzoek. Ben dus benieuwd!

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mieks, ik ben ook heel benieuwd!! Fijn dat er 188 miljoen kansen zijn bij 1 lozing;) Nu nog even jou onderzoeken afwachten!!

Als je toch je pendel gaat pakken... wil je dan de bevallingsdatum voor mij pendelen;) hhahaha

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Krissie, ik heb geen idee hoe ik moet pendelen op datum, sorry! Misschien in het pendel topic kijken? :D

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Haha, NOu je vraagt gewoon voor 40 weken of na 40 weken;) HIhi.. Nee ga mij niet in de pendel forum meer begeven... ;) het komt toch wanneer het komt;)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Fijn zeg, nu op naar dinsdag!

MamavGwenn: Fijn dat de groeiecho oke was, jammer vd plaatjes. Hoe was je laatste werkdag?

Hier sinds half 1 thuis. Moet me om 19u weer melden. Ballonkatheter moet er voor zorgen dat mn baarmoedermond gerijpt eordt en ik ontsluiting krijg. Daarna kunnen de vluezen worden gebroken. Tot nu toe weinig 'last' ervan..op een slang tussen m'n benen na haha

9. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lonneke: spannend hoor! Veel succes alvast! Hoop dat alles lekker rustig gaat en je een goede bevalling mag hebben!

@Ansje: dat is flink! ik hoop dat ze zich een beetje vergissen ;)

@MamavanGwenn: geniet van je laatste dagje (en je puntje kwarttaart;)) Wel fijn om weer even te kunnen spieken naar jullie meisje. Wanneer krijg je de volgende echo?

@Mijn verlof nu staat op 1oktober (4 voor de datum) en als ik op 6weken ga zitten dan is het 18 september.
    Ik kijk het nu even aan hoe het gaat, vorige week was erg rustig en weinig last van mn rug. Hoe langer ik werk hoe meer tijd ik over hou voor de kleine.

@Mieks: Dat zijn behoorlijk wat zwemmers, op naar de olymische spelen :D Hoop dat t snel dinsdag is voor jou. Hoop zo dat ze je kunnen helpen (en je ei even wakker kunnen porren)

@Emjee: leuk de 20weken echo alweer! gaat toch snel. Gaan jullie t ook vertellen wat het wordt?

@Lenny: als je terug leest dan zijn al je vragen beantwoord ;) Hoe gaat het met jou?

@hier: vakantieweekje vliegt om! Gisteren onze partner-ringen besteld bij de edelsmid. spannend hoor! nu nog glanzend met 2 lijnen erin (rondom) en als we dan echt gaan trouwen dan binnen de lijnen gematteerd zodat t lijkt alsof er een ring omheen zit.
    En symbolisch komt er een steentje in voor onze meid (en als er kindjes mogen volgen dan voor hun ook een steentje)

oh vanavond lekker spareribs eten :D vriendlief krijgt vandaag zijn tandimplantaat en die kan dus weer flink happen! (hij had een voortand die sinds kinderjaren dood was moeten laten trekken omdat er een ontsteking zat. bijna een jaar met een 1tands-mini gebitje moeten lopen)

@Rest Zwaai!!!

10. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    mm geen spareribs vandaag... Tand had de verkeerde kleur. Hopelijk volgende week beter :(

11. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: de balonkatheter al voor enige ontsluiting gezorgd?

@mieks: is zeker raar die laatste werkdag. Maar alles netjes overgedragen. Ben benieuwd dinsdag bij de gyn voor je of er iets uit de bloeduitslagen komt. En kan me voorstellen dat je mannetje trots was, tis toch z'n mannelijkheid.

@sjasje: kwarktaart was erg lekker en zorgt ook niet voor uitschieters in mijn waardes gelukkig dus heb vanavond nog een stukje gehad.

Leuk idee zeg van de ringen. Op naar de ooit echte trouwerij. Hier willen we ook nog steeds ooit.

Jammer van de verkeerde kleur tand. Nu volgende week dan maar spareribs.

@all: zo en dan heb je verlof...... volgende week zijn we lekker met z'n 3-tjes thuis. Gaan een dagje blijdorp doen en nog een keertje zwemmen. Voor de rest lekker genieten en uitslapen hoop ik, na zo'n nacht als vannacht met de hevige regen en onweer.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yes, lekker verlof mamavanGwenn! Nu echt aftellen..

Sorry verder ego..controle was goed. Katheter zit er nog in, valt er uit als ik 3cm ontsluiting heb. Morgenvroeg om 9u weer melden in het ziekenhuis (mits hij er eerder uitvalt, weeen etc. krijg)

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mamavangwen heerlijk verlof!!!

En en en lonneke?????

Hier slecht slapen......

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks fijn dat de zwemmers van je mannetje het zo goed doen!

Lonneke En en en??? Hoe is de nacht gegaan???

Sjasje: Leuk de ringen! Foto???

Mamavangwenn: Jeeeejjjj lekker verlof!

Krissie balen van je nacht hopelijk overdag nog wat rust pakken en je bent 37 weken !!! Wiehoe!!!!

Hier: Gelukkig goed geslapen vannacht. Gister wel gaan slapen met flinke voorweeen dus was ff bang dat t ging doorzetten. maar gelukkig afgezakt (al wil ik aan de ene kant wel erg graag dat de kleine komt, maar t moet nog 1 weekje blijven zitten) vanochtend wel erg last van mijn darmen, maar dat hoort erbij!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Charmedknorrie jij ook nog maar 1 weekje en dan mag het.. ik vind het wel een gek idee... jeetje ben moe.. ben al vanaf vijf uur wakker.. nu bij de dokter .. ga vanmiddag wel even tukken

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Charmed: ze moeten nog gemaakt worden, Als we ze binnen hebben maak ik zeker even een foto!

@mamavanGwenn: Hoera voor kwarktaart :p gelukkig toch nog iets lekkers dat je mag hebben

@Lonneke: Spannend!!!!!

@slechte slapers: Lekker een middagdutje dadelijk!

@bevallingen: jeetje gaat wel snel ineens, Lonneke bezig, Ansje, krissie en charmed in de startblokken. Spannend hoor!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Weer een update..weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Vannacht als een prinsesje geslapen. Niks gevoeld, nergens last van gehad. Vanochtend om 9u weer in het ziekenhuis. Urine, CTG en bloeddruk. Bloeddrukken wisselde weer enorm met onderdrukken tot 110.Urine was oké. CTG was prima. Kindje doet het dus goed. Lang moeten wachten..maar uiteindelijk kreeg ik dus te horen dat ze stoppen met het primen (de ballonkatheter). Pfff..wist even niet waar ik heen moest. Snapte er geen hol meer van. Gyn kwam tekst en uitleg geven en dat heeft ons weer gerustgesteld. Ze gaf aan dat de gyn van gisteren te hard van stapel is gelopen en dat ze gezien de urine die nu oké is, de bloedwaardes die niet verslechterd zijn toch willen gaan wachten op een spontane bevalling. Mits ik hier mee eens was. Optie die ik kreeg was vandaag een keizersnede. Nou goed, dat wil ik dus niet. Wil perse zelf proberen. Ballonkatheter is er dus ook weer uit en wachten vrolijk af...
    Morgen wel weer controle voor de zekerheid. Gyn gaf wel aan dat ze verwachtte dat het niet lang meer ging duren, maar dat de natuur toch doet wat ie wil...

Al met al, na uitleg van de gyn, staan we er dus wel achter dat we nu weer gaan afwachten. Toch is het emotioneel erg moeilijk. Weer de knop omzetten... Heb er een flinke traan om moeten laten, maar zolang ons mannetje het binnen goed doet, ik me naar omstandigheden goed voel..is het beter zo!

Kom later op jullie reageren meiden..nu ff rust voor mezelf zorgen

18. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lonneke: Jeetje, dat moet een teleurstelling zijn... Ben je helemaal ingesteld om een naderende bevalling, moet je nu weer afwachten tot het spontaan gaat gebeuren. Wat raar dat ze je wel de optie geven voor een keizersnede, nota bene nog wel vandaag. Best last-minute beslissing moeten maken. Begrijp je tranen heel goed! Dikke knuffel voor jou! Hoop dat de bevalling zeer snel spontaan op gang komt en jij de bevalling krijgt die je verdient!

@krissie: Zwaar het die laatste loodjes. Ik slaap gelukkig wat beter de afgelopen dagen. En besef je een beetje dat je binnen nu en 5 weken mama bent?

@charmedknorrie: Bij jou rommelt het dus ook... Nog weekje en dan mag het!

@mamavangwenn: Jeuh! Verlof! Nu heerlijk genieten meid! Je hetb volgende week in iedergeval leuke dingen op de planning staan!

@sasje: Ik ben ook benieuwd naar de ringen!

@lennyt: Hoe is het met jou? Nog veel last van misselijkheid.

@all: Hier paar goede nachten gehad. Harde buiken weer wat minder aanwezig. We wachten rustig af.. Vind het wel irritant dat het niet te plannen is. Heb graag de touwtjes in handen. Nu alles wel af voor de komst van ukkie 2. Er zou nog wel een keer grondig gepoetst mogen worden, maar daar heb ik geen puf meer voor. We houden het een beetje netjes en we hopen maar dat we een poetsgrage kraamverzorgster krijgen ;)

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Het schiet bij jou op, vandaag 37 weken..binnen nu en 5 weken ben je mama!:D

Charmedknorrie: Met welke termijn is je dochtertje geboren? Nog min. een weekje die kleine bij je binnen houden hihi;)

Ansje: Haha op die poetsgrage kraamhulp hoop ik..;) Hier houden we het ook netjes, maar het zal niet blinken:p Fijn dat je een paar goede nachten hebt gehad.

Sjasje: Ik sluit me ook aan, ben ook nieuwsgierig naar jullie ringen. Klinkt leuk in ieder geval!

MamavanGwenn: Leuke dingen voor de boeg komende week lees ik:) Hoe was je eerste echte verlofdag?:D

Hier weer wat bekomen van alles vandaag. Vreet enorm energie, ben ook kapot moe nu. Wat betreft keizersnee, de gyn gaf aan dat als ik het niet meer zag zitten, dat dit mocht..als ik het emotioneel niet meer trok. Manlief en ik hebben er rust in nu. Verlies nog aardig wat slijm en oud bloed, meende net zelfs wat van een slijmprop te zien. Verder niks, geen harde buiken of wat dan ook. We zullen het gaan zien....

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @hier gaat gelukkig een stuk beter qua misselijkheid en dergelijke begin nu alleen ontzettend last te krijgen van bandenpijn en het doet echt zeer en meende vanmiddag iets te voelen maar zoals ik al zei zal ook wel van de bandenpijn komen

Deel Deze Pagina