Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @lonneke mijn dochter is met 39 weken geboren. Hopelijk wil deze kleine er iets eerder uit komen (al mag ik met 39 weken ook niet klagen)

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: jeetje wat een beslissing. Respect voor je. Ik had het niet gedaan. Maar heeft de ballon nog wat gedaan verder?

@krissie: jij begint dus ook nu met de slechte nachten. Gelukkig kun je nog makkelijk een middagtukje doen

@ansje: lastig he dat je niet onder controle hebt wat je lichaam doet. Maar fijn dat je wat beter slaapt en daardoor de harde buiken wat minder zijn

@charmed: rommel de rommel dus. Nou voor een weekje nog tekenen dan maar.

@all: druk dagje gehad vandaag. Boodschapjes gedaan met z'n 3-en, de kleine erkent, wasjes gedraaid, gestreken, manlief stofgezogen, leuke foto gemaakt van gwenn voor op het geboortekaartje. Maar gaan morgen opnieuw proberen de foto te maken. Was niet helemaal naar mijn zin. Morgen ga ik even met Gwenn naar het jeugdspeelpark hier, kan ze effe uitblazen en kan mama mooi zitten op het bankje

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Druk dagje dus achter de rug, maar veel gedaan zie ik. Hopen dat je morgen meer tevreden bent met de foto van Gwenn.
    Thanks, ik heb een enorme wil om het 'zelf' te proberen..dus dat is m'n drijfveer op dit moment! Geen idee of de ballon iets gedaan heeft. Ze hebben me vandaag 'van onderen' met rust gelaten, dus weet niet of ik nu meer ontsluiting heb of niet. Moet zeggen dat ik dat niet zo erg vindt, aangezien het nogal beurs aanvoelt daar beneden;) Buiten veel slijm en (oud)bloedverlies lijkt er niets aan de hand.

Charmed: 39 weken is een mooie termijn ;) Maar vanaf 37 weken mag je beebje komen, wat denk je zelf, gaat hij/zij eerder komen?

4. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: ben benieuwd of de ballon toch nog wat voorwerk heeft gedaan. we zullen het snel merken.

@all: helemaal vergeten te melden vandaag. vanochtend was mijn nuchtere waarde voor het eerst onder de 5,0. Om precies te zijn 4,4. Dus blijf nu mooi op de 5 eenheden insuline zitten voorlopig.

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo goedemorgen dames ben alweer een uurtje wakker. In eerste instantie alleen om te plassen maar daarna begonnen direct weer de voorweeen. Ben benieuwd wat de dag weer gaat brengen. Gisteravond werd ik helemaal niet lekker ik wilde gaan eten en kreeg een zweetaanval met misselijkheid en een enorme pijnlijk harde buik. Eerst een tijdje op bed gelegen tot de zweetaanval weg was en de misselijkheid en daarna nog een uurtje in bad gelegen voor de harde buik. Na het bad kwam de harde buik direct weer terug dus mijn bed maar ingekropen. Rond 22.00 uur ging het beter maar was ik helemaal kapot dus lekker gaan slapen. Maar nu dus alweer wakker. Ik hoop toch niet dat dit nog 3-4 weken gaat doorzetten hoor.......

Oh ja vandaag 36 weken!!!!

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden,

Ben er ook weer na een dagje zeeland (en vooral veel file rijden ;)).

Jeetje wat houden jullie het spannend zeg. Er zijn er een hoop die nu bijna de 40 weken gaan bereiken. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan! Ik lees in spanning dus mee :D

@ Lonneke, goed dat je bij je eigen keus blijft om het zelf te willen proberen. Het is wel elke keer een knop die je moet omschakelen zeg. Hopelijk komt het allemaal snel op gang. Hoe is je nacht verlopen?

@ Mamavangwenn, succes met de foto maken vandaag.
    Fijn dat de waardes nu goed waren!

@ Charmed, zo, jij was er vroeg bij vanmorgen :p Pff kan me voorstellen dat je hoopt dat dat niet nog zo lang gaat duren. Ben benieuwd!

@ Krissie, ik zag wat bij jou voorbij komen volgens mij dat je weer bij de HA was geweest... hoe is het met de groei nu?

Fijne dag allemaal, wij hebben eind van de middag nog een bbq en een gezellige avond met een hoop vrienden. Morgen nog een bbq van ander gedeelte van onze vrienden omdat er 1 30 is geworden... hopelijk blijft het dus mooi weer ;)

7. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @charmed: balen dat je zo vroeg wakker was. hopen dat je vannacht wat beter slaapt

@mieks: druk dus dit weekend... veel plezier

@all: eerste babywasje hangt inmiddels aan de lijn om te drogen. Wat heerlijk weer dat kleine spul

En de foto is gelukt voor het geboortekaartje. Was wel wat omkoop voor nodig. Hij staat in mijn fotoalbum. Hij word nog wel in zwart/wit gezet met alleen het shirtje in het roze. Dit doet mijn zus waarschijnlijk maandag of dinsdag voor me, handig zo'n grafisch ontwerpster.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Charmed: Aardig wat gerommel dus bij jou. Zo meteen beval je nog eerder dan mij haha..wil je aub een dagje later bevallen dan?:p haha!

Mieks: Aardig wat BBQ's bij jou. Eet ze!

MamavanGwenn: Zal zo eens naar de foto kijken! Wat fijn dat je nu op 5 eenheden kunt blijven! Inderdaad leuk die babywas..zooo klein allemaal, gek hè?

Hier een goede nacht gehad. Vanochtend weer controle gehad in het ziekenhuis. Alles was oké. Ik snap m'n hele lijf niet. Gisteren had ik nog onderdrukken tussen de 100 en 110..vandaag zelfs onderdrukken van 60! Gek lijf! Maandag in de namiddag weer op controle. Ze willen me toch in de gaten blijven houden ivm de wisselende bloeddrukken.
    Verder heb ik zelf wel rust nu. Hebben onszelf vanmiddag op een heerlijk ijs getrakteerd. Hadden we verdiend vonden we zelf;)
    Morgen een 'rustdag' zoals het er nu uit ziet..even geen ziekenhuis!!

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, nee shopdrang is zeker niet erg, alleen slecht voor de portemonnee... :$

@mamavangwenn, qua groeiecho; is het niet zo dat bij zwangerschapsdiabetes vaak het buikje van de baby voor ligt? (vriendin van mij heeft dat nl hetzelfde)
    Fijn dat jullie een weloverwogen beslissing hebben genomen voor de kz en dat ze je ook de zekerheid geven ivm stagiaires / co's etc...
    Heerlijk met verlof!!!! :D Geniet ervan, zolang het nog duurt hihi.
    Hoe was het jeugdspeelpark (wat is dat precies)?

@lonneke, tjonge jonge wat een dagen maken jullie mee zeg. Zenuwslopend lijkt me....!

@mieks, als je tijd hebt zou dat wel fijn zijn qua pendel :) (je had nl m'n zwangerschap ook goed dus ben benieuwd.... hihi)
    Je man heeft goede zwemmers zeg :p en wat fijn dat jullie zo goed zijn geholpen bij de assistente. Nu nog paar daagjes voor de gyn afspraak. Ben benieuwd of er wat uit je bloedonderz of inwendig onderz komt. Spannend!
    Smakelijk met al je bbq's :D

@sjasje, we weten nog niet zeker of we het gaan vertellen, maar iig wel dat wij het weten. De vorige keer zeiden we ook dat we het niet wisten, maar nu weet iedereen dat we dat wel wisten, dus daar komen we nu niet meer mee weg ;)!
    Al zicht op wanneer de spareribs op tafel komen? (balen vorige week...)

@charmedknorrie, tjee nu al flinke voorweeën, spannend. Idd is het wel beter en fijner voor je eigen gevoel als de baby nog ff blijft zitten! Succes iig.:) Ps beetje bijgekomen van je slechte nacht of word het vroeg naar bed?

@ansje, ken dat gevoel van "touwtjes in handen willen hebben" haha. En een zwangerschap / bevalling is dan niks hè hihi... Succes met de laatste loodjes, nog efkes!

@rest, vlgs mij ben ik een heel eind gekomen, maar anders sorry en "zwaai"!

@buik, tjonge jonge weet sinds vanavond hééél zeker dat ons kleine beebje zich heel duidelijk laat voelen. Wat is hij/zij druk, pfff, maar wat is het een heerlijk gevoel :D. Nu nog wachten tot m'n man het ook kan voelen.

@hier, enorm drukke week achter de rug! Het was onze laatste week (vd 2) maar we zijn doodmoe haha.... We hebben wel alles gedaan wat we wilden, huis opgeruimd (ruimte voor de beeb gemaakt), dierentuin geweest, gedeelte van het huis geschilderd, geshopt voor kamertje van ons zoontje, en lekker bijgekletst met vriendin.

@kamertje, yeah, we zijn geslaagd! Ons manneke krijgt een mooie nieuwe kamer. We hebben voor een tussenbedje gekozen (1.60) en hij vind het reuze interessant. Ws gaan we morgenmiddag al beginnen. Nu staat wel het bedje op z'n kamer en een deel van de kasten ook al, maar hij slaapt nog in (zoals hij zelf zegt) "het bedje voor de baby, maar ook van mij" hihi. Wat gaat de tijd toch snel en wat word hij toch groot, pff :$.

10. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: uiteindelijk zijn we gister niet meer bij het jeugdspeelpark beland maar op het voetbalveld. Het jeugdspeelpark is bij ons een park met kinderboerderij en speeltuin gezamelijk. Kunnen de kinderen lekker ravotten en met dieren spelen/kijken.

Fijn dat jullie geslaagd zijn voor een kamer voor je zoontje.

@lonneke: je lijf gister dus in de herstelmodus geslagen. Hoe is het vannacht gegaan?

@all: hier nu al een paar nachten dat Gwenn 's nachts wakker word en dan alleen tussen ons in wil slapen. Vannacht maar weer eens het strakke regime erin proberen te krijgen want ik slaap er beroerd van. Denk dat ik vanmiddag nog maar een middagdutje ga doen en lekker wassen en strijken van de babywas.

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, ff vraagje: hoe hebben jullie gwenn geleerd in het grote bed?

12. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: we hebben haar gewoon op het grote bed gelegd. Wel het ledikantje laten staan de eerste 2 weken. En haar netjes verteld dat dit haar nieuwe bedje was en dat ze een grote meid is en grote meisjes in een groot bed slapen. De eerste avonden hebben we bij haar gezeten tot ze in slaap viel en goed sliep. Daarna na een uur wezen kijken en met zelf naar bed gaan kijken. Wel haar verteld dat als ze wakker werd en er iets was dat ze ons moest/mocht roepen maar mevrouw klom zelf uit haar bed en doet dan de deur zelf open en riep dan op de overloop.
    Na een week hebben we het bij haar zitten ingekort tot 2 liedjes van nijntje en daarna nog 5 minuten blijven zitten

@all: wat zijn jullie rustig vandaag?

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, jaja en nog een vraagje, stond het ledikantje bij haar op de kamer of op een andere kamer?
    Wij zijn nl net begonnen, maar vandaag was een drama en ook een slechte timing van ons uit ;). Dus we gaan vlg weekend (vrij) weer verder hihi.

14. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: wij hadden het ledikantje nog gewoon op haar kamer staan waar haar nieuwe bed ook stond.

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel een teken van leven, weinig puf om te reageren..sorry:$

Op harde buiken na is het hier rustig. Ben moe, ga dus ook zo lekker naar bed. Morgen moet manlief werken (na 3 weken vakantie) en ben ik de hele dag alleen met ons dochtertje. Benieuwd hoe dat gaat. Om half 5 moet ik weer in het ziekenhuis zijn.

16. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @lonneke, succes vandaag. Ennuh die vriendin van mij is gisternacht bevallen dus nu jij nog hihi.

17. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lonneke: lijkt erop dat de rust weer is gekeerd in jou buik?
    Hoop dat je vandaag een lekker rustig dagje hebt met je kleine meid.

@emjee: het grote bed vond hij niet zo leuk?

@all: vakantieweekje is weer over.:( Tijd is omgevlogen! We hebben veel klusjes gedaan maar echt een vakantie gevoel ontbreekt een beetje. Gelukkig wel goed geslapen vannacht.
    pff zie altijd een beetje op tegen zo'n eerste werkdag. :)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Update:
    Vannacht om de 15 min een wee. Vanochtend CTG, maar weeen namen af. Had 1 cm ontsluiting en ben gestript. Moet in de namiddag weer terug en dan gaan ze proberen de vliezen te breken. Het rommelt hier nu weer aardig...pfff!

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, wat hou je het spannend meid! Ben benieuwd of het nu gaat door zetten! Hoe voel je je zelf?

@ Charmedknorrie, hoe is het met jou?

@ Mamavangwenn, wat een leuke foto voor het geboortekaartje!

@ Emjee, Ik weet niet of ik je gegevens nog heb (naam+geboortedatum), wil je die nog even in pb sturen? Ga ik van vandaag of morgen als ik een gaatje tijd heb even kijken of ik kan pendelen :)

@ Sjasje, gaat snel om he?! Merk het zelf ook, zit alweer in de laatste week :(

@ All, morgen naar de gyn om 14.10 uur. Ben heel benieuwd!

20. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: jeetje wat spannend. en al 1 cm ontsluiting. Die heb je alvast in de tas. Die hoef je niet meer te doen. Hoop dat het strippen helpt en ze vanmiddag je vliezen kunnen breken.

@sjasje: balen de vakantie weer voorbij. Nu kun je naar je grote vakantie toewerken.

@mieks: vind het een heerlijke ondeugende foto. Maar voor jou ook spanning dus. Ben zo benieuwd naar morgen voor jou

@all: nou vannacht was Gwenn weer aan het spoken. Ze wil dus gewoon iedere keer tussen ons inliggen als ze wakker word. Het is me dus gelukt om in haar eigen bedje te blijven liggen, helaas moest ik er wel naast blijven liggen. Zodra ik uit bed dacht te snieken werd ze weer wakker. Hoop dat dit een fase is en gauw over gaat want ik ben redelijk gebroken. Ook al heb ik tot 10.00 uur mogen uitslapen, heb het flink in mijn rug nu.

Vanmorgen mijn waardes weer gemaild naar de diabetesverpleegkundige en ze waren eindelijk tevreden en de insuline eenheden blijft ongewijzigd.

Hier nu druk bezig met de babywas en het strijken daarvan. Misschien vandaag de rest van het babyspul achter het schot vandaan halen

Deel Deze Pagina