Ook hallo!!!!! Ben druk aan het werk ;P @ansje: ja was de eerste keer dat ik naar zo'n meeting ging. maar was wel heel erg leuk. Fijn dat beide mannen weer beter zijn. Balen dat DE naam nog niet wil. DE proefdruk wel al ontvangen inmiddels? @mieks: track & trace code al boven water? Hier hebben we trouwens ook een houten treintje staan met Gwenn haar naam. We waren alleen de letter G al een jaar kwijt. Daar is Gwenn een keer mee gaan lopen. Maar met pinksteren vond ik hem dus. Je raad nooit waar.... In de parasolhouder buiten... @onze meeting: volgens mij wonen we allemaal beetje richting zuiden. Vanaf grens overijssel, utrecht, zuidholland naar beneden. Dus kunnen hem dan mooi wat zuidelijker plannen. @all: nog helemaal vergeten te vertellen. Mijn baas is dus afgelopen zaterdag pas vader geworden van een dochter genaamd Ella. Leuke naam zei ik al tegen mijn baas want mijn moeder heet zo. Hier is de knoop doorgehakt wat betreft de sollicitanten. Per 1 juli begint er een dame, die ook al moeder is. En was 1 van de 2 die mijn voorkeur had. Dus ik ben helemaal blij. Hier gelukkig vannacht goed geslapen. Alleen had het koud...
Ik was jullie gewoon kwijt na de vakantie....blijkt er een nieuw topic te zijn!!!!! Ik ga maar even proberen bij te lezen!
@Lonneke: Alweer 30 weken wouw!!!! Gefeliciteerd!! @Emjee: kan me voorstellen dat je onzeker blijft hoor! dat zal ook moeten slijten. @krissie: Mooi buikje! @ansje: wel fijn om te weten dat ze je meteen zo serieus nemen als je zoiets als vocht verliezen benoemt. En idd op dat moment denk je pfff maar eigenlijk is het alleen maar fijn! @Mieks: Lekker jezelf even verwend @mamavangwenn: mooie echo!! Wij mogen zaterdag! @Ek: hIer wordt het altijd intensief gevolgd! Inclusief een poule met de hele familie! @magnetronsterilisator: Ik heb dat ding juist constant gebruikt zeker toen ik kolfde! Hihihi wat een verschil kan dat toch zijn hoe iedereen de spullen gebruikt. @meeting lijkt me leuk!!! Ik denk dat ik het noordelijkste woon van ons . @Mieks: En track en trace code al gevonden???
Heb vanmorgen mijn eerste ovutest gedaan. Helaas had ik soort van slechte test waar ik er vorige maand ook al 1 van had. Hij liep super traag door en het duurde dus wel even voor er wat te zien was. Ik ben ook iets eerder begonnen met testen want ik vermoed dat mijn ei eerder komt. De test lijkt positief, de linkerkant van het 2e streepje knalt maar de rechterkant van het 2 e streepje is wat lichter. Ik heb een foto in mijn album gezet (ik zit op mn werk dus gaat niet anders via telefoon) maar de foto is wel 3 uur later gemaakt. Vanavond ga ik dus maar even een nieuwe test doen. Wat betreft de track en trace code, ik heb na mijn bericht wat ik hier ook gezet had wederom niks meer gehoord. Ik hoop dus dat ze heel hard aan het zoeken zijn daar! Nog liever heb ik gewoon straks een pakketje bij de buren staan als ik thuis kom maar dat zal wel niet. Ik bestel er in elk geval nooit meer wat! Ik lees later jullie berichten even terug, ga nu de oudste ophalen van school
Ha meiden, ik ben weer thuis. Wat betreft mijn lettertrein, jeeeej hij is EINDELIJK binnen! En wat betreft ovutest, ik heb net nog een 2e gedaan. Alleen ondanks 3,5 uur niet naar de wc te zijn geweest was mijn urine toch hardstikke licht. Resultaat is dat er dus amper een 2e streepje nu te zien is Vanavond maar even klussen voor de zekerheid, en morgen weer opnieuw testen. Als mijn temp aankomende dagen niet gaat stijgen zal hij dus toch niet positief zijn geweest.. @ Mamavangwenn, haha waar je je spullen soms niet kan terug vinden he Fijn dat de letter in elk geval boven water nu is. Leuke naam, Ella @ Charmedknorrie, hihi hier zijn we
Mieks: Eindelijk is de trein binnen! Jeeej! Nu nog achter die kraammand aan, want dat mogen ze wel even rechtzetten hoor! Zou inderdaad nooit meer bij die webshop bestellen..wat een service. Bahbah. Voor de zekerheid dus maar aan de klus daar, hoop dat ie toch posi is en het deze maand 'raak' is. MamavanGwenn: Wat een aparte plaats om de letter weer te vinden haha, daar had je het toch vast nooit bedacht om te zoeken? Fijn dat er een van je voorkeuren is aangenomen op je werk. Charmedknorrie: Hoe was je vakantie?? Meeting: Misschien is Den Bosch dan een optie? Wie wil dan eigenlijk allemaal komen? Kunnen we eens inventariseren. Hier: Vandaag een halve dag gewerkt. Ging goed, helaas daarna weer flink last van m'n stuit (lang leve het zitten) en ben vanmiddag in bed gaan liggen. (dochtertje was toch bij oma, vaste oppasdag) en heb gewoon 2,5uur geslapen! Pff... Harde buiken is een stuk minder nu ik mijn rust in acht neem. Verder merk ik dat ik last heb van af en toe een benauwd gevoel. Volgens mij m'n baarmoeder die ergens tegen aan duwt.
@ Lonneke, de minikraammand is onderweg stond in de mail die ik net gekregen heb. Had even een mail gestuurd dat hij inmiddels binnen gekomen is. Fijn dat de harde buiken wat minder zijn nu je goed uitrust. Je weet gelukkig waar je het voor doet Meeting Den Bosch, ik wil er wel bij zijn als de datum uitkomt
@Mieks: Wat fijn dat de trein binnen is! Beetje jammer dat de kraammand niet meegestuurd is. Ow, lees net dat die verstuurd is! Dat is mooi! Ben benieuwd wat je tempratuur gaat doen! Zou voor de zekerheid ook klussen. Nog bedankt voor je PBtje! @charmedknorrie: Je bent weer terug! Hoe was je vakantie. @Lonneke: Je werkgever werkt dus mee aan de halve werkdagen! Fijn dat je extra rust kunt nemen. Ik herken het benauwde gevoel ook. Mijn baarmoeder zit enorm hoog (tot mijn borstbeen) en volgens mij drukt die echt tegen mijn longen. Ik kan me vergissen, maar jij had toch foto's van het kamertje in je album gezet? Ik wilde net een kijkje nemen, maar zag de foto's niet. Ik zag wel een hele mooie zwangere buik! @mamavangwenn: We hebben geen gewoon kaartje, maar een mini-shirtje met label op het oog. Helaas tot heden niets vernomen. Wacht nog een paar dagen af en dan ga ik even bellen. Fijn dat de sollicitatieprocedure nu afgerond is! Kun jij met een gerust hart met verlof! Haha, zo herkenbaar een kind die met spullen aan de haal gaat. Wij missen nu een houten treinwagon voor de treinbaan. Altijd maar de vraag waar we spullen terug vinden. De prullenbak en tussen de bank zijn favoriete plekken. Laatst had ons ventje een maatbeker in de kelder gevonden en in de oven gezet. Een tijdje later zette ik (zonder erin te kijken) de oven op voorverwarmen..... Dat was minder grappig.... @all: Nu twee dagjes vrij. Nou, helaas niet helemaal. Donderdag moet ik terug naar mijn werk voor een vergadering. Mijn werkgever heeft oppas geregeld op het werk. Gelukkig is R. al bekend met deze (lieve) oppas. Ik vind het een prima oplossing voor deze keer, maar ik zie het niet zitten om steeds (structureel) terug te moeten komen voor een vergadering op mijn vrije mamadag. Morgenvroeg mag ik weer naar de vk en donderdagochtend naar de bekkenfysiotherapie. Verder heb ik niets in de planning staan. Ik ben ook wel toe aan wat rust.
@Yasmin, vervelend he... niet slapen.. Ik kon gister ook moeilijk slapen ging al om 20;00 uur op bed liggen.. Komen weer allemaal vrienden langs bij vriendlief.. Nou ik was echt boos heb tot 1 uur wakker gelegen!! en nu is er ruzie.. juist omdat ik gezegd had dat ik zo moe was.. en daarom ook al zo vroeg op bed ging liggen.. @Mieks, temp nog niet omhoog maar ei misschien wel gehad dus.. Of hi jmoet nog komen.. Vandaag nog ovutest gedaan? @Ansje, wel mooi is die geboortepost.. alleen wel rpijzig denk..
Yasmin: We kunnen elkaar de hand schudden. Ben je nog in slaap gevallen?? Hier na half 5 niet meer geslapen Daarnaast was dochterlief de hele nacht onrustig, vaak wakker..huilerig. Denk dat ze wat onder haar leden heeft. Nu ligt ze sinds kwart voor 9 weer in bed en hoop dat ze ff slaapt. Ik lig dus maar moe op de bank. Ansje: Klopt, had inderdaad foto's van het kamertje. Dacht dat iedereen ze inmiddels gezien had, dus heb ze weer weggehaald. Sorry! Heb nu geen foto's bij de hand (meteen gewist op camera en pc), zal een dezer dagen nieuwe maken en nog eens plaatsen Wat jammer dat jullie nog niets hebben vernomen van het geboortekaartje. Wel leuk zo'n shirtje met label er aan. Ook wel eens spijkerbroekje gezien met label er aan. Is weer eens wat anders dan een 'standaard' kaartje. Hier is het geboortekaartje besteld, alleen nog aan het wachten op de proefdruk, verwacht hem vandaag of morgen Probeer maar goed uit te rusten de komende twee dagen. Laat je ons even weten hoe het was bij de VK? Balen dat je nog terug moet naar het werk voor een vergadering. Goed dat ze een oppas hebben geregeld, maar terugkomen op je vrije dag is nooit leuk. Krissie: Jij al geboortekaartjes uitgezocht/besteld?
@Meeting: lijkt mij leuk! Den Bosch is voor mij ook prima! @Snoopy, Hoe was de echo? @Yasmin,Lonneke vervelend zo slecht slapen. Hopelijk kunnen jullie toch een beetje uitrusten vandaag! @Mieks: Hoe is de ovu test vandaag? duidelijker een ei gespot? Fijn dat t treintje toch nog binnen is gekomen @Ansje: leuk idee voor n geboortekaartje! Beetje jammer vergaderen op je mama-dag. Gelukkig bijna vakantie! @all: straks even naar ikea en hopelijk heb ik een overheadprojector gevonden! (40,- op MP maar is altijd goedkoper dan huren) als de boom erop staat gaat die weer vrolijk op mp
@lonneke, ik heb een proefdrukje laten maken.. als ik het wat vind dan maak ik er een foto van en dan vraag ik wat jullie ervan vinden.. het is een geel zwart kaartje zelf gemaakt op internet.. Ook heb ik nog een ander alternatief die ik steeds laat opsturen.. Het valt mij op dat de geboortekaartjes steeds laat of niet aankomen.. alsof er een kaper zit.. heel vaag.. Vraag mij dan ook af of het wel goed gaat met bestellen.. Heb vrijdag een proefdruk besteld en die is nu nog niet binnen....is dit wel normaal?
Goeiemorgen meiden Ik denk dat de ovutest van gister toch als negatief moet beschouwen. Uurtje terug een nieuwe gedaan en het 2e streepje was erg licht. Denk dat die van gister komt omdat ie zo raar en langzaam doorliep. @ Ansje, hoe was het bij de vk? Jammer dat je idd op je vrije dag nog weer terug moet. En leuk idee van zo'n shirtje als geboorte kaartje! @ Yasmin, jeetje jij hebt dus weinig slaap gehad @ Krissie, ei moet zowiezo nog komen. Vervelend dat je vent nog allemaal vrienden over de vloer krijgt als jij al zo moe bent. Snap dat dat toch irritaties zou geven @ Lonneke, ook al een slechte nacht gehad, vervelend zeg! @ Sjasje, fijn dat het toch nog gelukt is met een projector! Nu hopen dat je snel aan de slag er mee kan Veel plezier bij Ikea. @ Snoopy, ik ben ook zeer benieuwd hoe het was gister!
@mieks: fijn dat de trein toch nog is aangekomen. Nu doorsturen naar je vriendin. Nu de kraammand nog Tja weet niet wat ik van je ovutest moet zeggen. Ene kant denk ik dat hij positief is maar aan de andere kant omdat hij zo lang duurde met kleuren. @charmed: hoe was de vakantie? En zaterdag weer even lekker naar de kleine spieken. Heerlijk. @lonneke: nee met zoeken had ik nooit gedacht dat de letter daar zo liggen. Had al 3x mijn hele huis ondersteboven gehaald en had er gewoon vrede mee dat hij door Gwenn wel weggegooid zou zijn. Was zelfs al op internet aan het kijken voor een nieuwe letter. Balen van je stuitje. En heerlijk dat je je rust kon nemen. @meeting: ik vind den bosch ook een goede optie. @ansje: wat een actie van R. met de maatbeker. Zou ook wat voor ons zijn. Maar leuk idee voor het geboortekaartje. En wat lastig dat je werk dat zo moeilijk plant iedere keer op jouw vrije dag. Zou er ook eens wat van zeggen. @yasmin: nog kunnen slapen na je berichtje tot 6 uur? Hier gelukkig totaal geen last van. Alleen wel 3x per nacht wakker worden van de kramp in mijn kuiten maar daarna slaap ik zo weer in. @krissie: snap dat je boos werd. ik zou het ook vervelend vinden. @sjasje: fijn dat je de overheadprojector hebt gevonden. Nu lekker uitleven. Nog veel gescoord bij de ikea? @snoopy: hoe was de echo? @krissie: proefdruk duurt altijd langer omdat ze dat doen in de tijd dat het hun uitkomt na een andere serie kaartjes drukken. Omdat het maar 1 exemplaar is en ze daarvoor dingen moet instellen. Vandaar dat het langer duurt (mijn zus werkt als grafisch ontwerper en maakt dit vaak zo mee) @all: nou hier heerlijk aan het aftellen. Vandaag en morgen nog werken en dan 3 weken vakantie. Heerlijk. Alleen 1,5 week leren voor mijn examen. Maar Gwenn gaat ook nog heerlijk dit weekend naar mijn ouders toe en het weekend erna op zondag t/m donderdag naar mijn schoonouders. Dus heerlijk bijtanken en slapen. En rust voor mijn examen en examens van vriendlief. En daarna heerlijk op vakantie naar het zonnige turkije. Ben dit weer hier in nederland zo beu. IK WIL ZON!!!!