Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Goede morgen dames!

Is het bij jullie ook zo warm in huis? hier koelt de boel amper af (en vandaag wordt t 30-34 graden...) ai

@Mieks: Hopelijk is mam boze bui over gedreven. Die cake zag er heerlijk uit!

@Charmed: beebje in de buik zal minder last hebben van de warmte, die zit op de beste plek :p (lijkt me met deze warmte bevallen ook geen pretje)

@Krissie: ook aan het bakken geslagen? hoe is het bij jou, ook rustig of nog veel last van krampen?

@Lonneke: 1,6 km is flink! geen last meer van je bekken na de geboorte?

@MamavanGwenn: beter geslapen vannacht? hier slapen we ook allemaal erg onrustig.

@weekend/Hitte: vandaag is het familiedag bij de Nationale reserve. jammer genoeg wordt t Héét. Ik wilde de hond gezellig meenemen, anders is ze zo lang alleen (begint om 13u, daarna bbq om 16u en s'avonds verjaardag waar ze ook niet mee mag) Maar als t zo warm wordt is het misschien toch beter om haar thuis te laten... lastige hoor.
    Morgen gezellig mn nieuwe nichtje ontmoeten, is nu ong. 3 weken oud :D

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Warmte: Boven is alles dicht (rolluiken) dat scheelt enigszins. Verder wordt het inderdaad goed warm vandaag, dus houden we alles goed dicht in de hoop dat het niet te warm wordt binnenshuis.

Sjasje: Veel plezier vandaag en wat leuk morgen naar je nichtje!:D
    Wat betreft m'n bekken. Helaas last van na de bevalling..vooral in mijn liezen merk ik het. Ik probeer m'n oefeningen te doen en m'n spieren weer wat te versterken, maar als het zo aanhoudt ga ik een afspraak maken bij m'n fysio. Wil over ongeveer 5 weken ook langzaamaan weer starten met hardlopen..dus hoop dat het gaat lukken!

Charmed: Je maakt het nu ook spannend!

Krissie: Hoe is het bij jou meid, ik hoop dat mijn voorspelling van vandaag uit komt:D

Mieks: Ik zag inderdaad de reactie op FB van je moeder (tenminste, dacht dat het je moeder was;)) Goed dat je er in ieder geval boven staat en toch wat hebt laten weten. Knap hoor! En die cake zag er inderdaad heerlijk uit!!

Verder hier proberen beetje op te ruimen en dan relaxen vandaag. Zoonlief was erg onrustig na zijn voeding om 3.45u, zo'n 1,5 uur voor hij weer sliep. Dat hakt d'r wel even in, terwijl ik al zo moe ben.

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@sasje: Wat leuk dat je morgen kennis gaat maken met je 3 weken oude nichtje! Vandaag veel plezier tijdens de familiedag. Misschien is de hond vandaag thuis beter af, dan met zijn dikke vacht in de hitte.

@lonneke: Wat vervelend die berichten van je schoonpa te lezen op facebook. Inderdaad beter blokkeren en je eigen plan trekken.
    Jij dus nog steeds bekkenklachten na de bevalling. Hoop dat het snel minder wordt. Anders toch maar een afspraak met de fysio. Ik ben benieuwd of ik snel van mijn bekkenklachten af ben na de bevalling. De buurvrouw is recent bevallen en haar man heeft na de kraamweek nog zorgverlof moeten pakken, omdat ze gewoon geen kant op kon met de bekkenpijn en de zorg voor 2 kinderen. Ja, zwanger zijn en bevallen blijft een aanslag op het lichaam.

@Mieks: Oh spannend! Deze ronde dus serieuze kansen!! Ik ga voor jullie duimen! Wie weet een tweeling...
    Je moeder is dus alweer een beetje aan het indammen. Groot gelijk dat je het het contact even op een laag pitje zet.

@Charmedknorrie: Voor jou is het nu ook echt aftellen geblazen. Hier ook gerommel die niet doorzet. Word er een beetje moedeloos van. Succes met de laatste loodjes.

@mamavangwenn: Gisteren nog fijn gezwommen? Fijn dat het slapen nu beter gaat! De aanhouder wint!
    R. wil op kdv geen middagdutje meer doen. Volgens mij heeft hij nu door dat ze hem eruit halen als hij maar lang genoeg huilt. Dit doen ze omdat er ook baby's slapen en ze willen niet dat die wakker worden. Zitten wij daarna thuis met een overprikkeld (jengelend) kind. Hij heeft het wel nodig, want thuis slaapt hij met gemak nog 2 uur.

@krissie: Waar ben je?! Ben benieuwd of de harde buiken en de krampen zich bij jou wel doorgezet hebben?

@all: Pff wie heeft dat verzonnen, 35 graden terwijl wij hoogzwanger zijn? Manlief en ik hadden het er gisteren nog over. Toen R. geboren werd was de strengste winter in jaren. Heel veel vorst en sneeuw. Voor en na de bevalling konden we door kou en gladheid niet naar buiten. Nu het tegenovergestelde met tropische tempraturen.
    Ik heb de rolluiken en de achterdeur dicht. Toch merk ik dat het ook in huis warmer begin te worden.
    Vanmiddag toch even op pad. Nu ik nog niet bevallen ben, nog even een bezoekje brengen aan mijn moeder. Manlief gaat meteen boodschapjes doen in het dorp waar mijn moeder woont.

Vannacht weer flink gerommeld. Tussen 1:00uur en 4:00uur regelmatige harde buiken met pijnlijke krampen. Ik was enorm misselijk. Dacht echt dat deze keer wel door zou zetten. Maar helaas... Moest ik hiervoor de halve nacht wakker liggen?

Nou meiden, geniet dit weekend van het warme weer!
    Ik hoop dat ik naast het wegpuffen van de hitte ook eens serieuze weeen weg mag gaan puffen....

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi meiden, hier ben ik ... nog steeds met krampen maar wel een stuk minder.. Vanndacht viel ik bijna flauw van de pijn na het plassen... kon ineens niet meer staan.. Weet het ook niet?
    Dacht zelf van heb ik misschien anders een blaasontsteking.... Pfff ben mijn lichaam even zat.. wil gewoon leuke dingen doen, maar je gaat ook niet hele dag weg als je steeds wil zitten/liggen van de krampen.

Mieks, spannend zeg 2 eitjes;) Zou je het leuk vinden een tweeling;)

Ansje, jij bent er dus ook wel klaar mee.. Ik vind het zo vervelend dat het niet gewoon doorzet, ik merk dat ik er dan ook steeds onrustig van wordt omdat ik dan hoop dat het doorzet en ergens hoop dat het anders weggaat.. maar mijn nachten worden er niet beter op met die hitte en die pijntjes..... :(

Lonneke, wat trek je de baby nu aan ? met de hitte?

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Sjasje, hier ook behoorlijk warm! Gordijnen laten we 's middags nu maar lekker dicht, en 's avonds de boel flink tegen elkaar open zetten.
    Denk dat het met die hitte beter is idd om hond thuis te laten, hoorde gister nog een heel stuk op het nieuws over de grond die warm wordt icm honden pootjes. Veel plezier in elk geval!

@ Lonneke, fijn zijn rolluiken he?! Ik had het vroeger bij mijn ouders thuis ook. Dan blijft het echt lekker koel.
    Hopelijk kan je vandaag nog wat extra slaap pakken. Misschien had je zoon ook wel wat last van de warmte.

@ Ansje, ja hoogzwanger zijn bij deze temperaturen lijkt me geen pretje! Heb met jullie te doen hoor. Weer niet door gezet dus, het blijft spannend ;)
    Veel plezier bij je moeder.

@ Krissie, toen ik je eerste regels las dacht ik ook gelijk aan blaasontsteking. Misschien toch maar even langs de HA?

Wat betreft mijn 2 eitjes: ik ken iemand die via IVF 2 eitjes terug kreeg, ze gingen allebei nestelen en 1 van die 2 ging ook nog eens delen. Ze is nu dus zwanger van een 3ling :$ Daar zou ik toch niet aan moeten denken hoor! Eén vind ik prima om mee te beginnen, mochten het er 2 zijn, zijn we ook zeker wel blij (en gelijk klaar :p) maar meer dat wordt toch wel echt slikken! ;)
    Mijn ovulatie test was vandaag bijna positief..op naar de knaller :D Ik denk morgen!

Hier gaan we over 3 uurtjes naar mijn oppas gezin en daar gezellig met zn allen aan de bbq :D. Fijne dag allemaal en denk er aan : goed drinken en hou de dieren in de schaduw/koelte ;)

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb medelijden met de zwangere dames onder ons..wat 'nwarmte. Ik baal dat il nu niet in 't zwembadje kan liggen. Onze jongeman ligt in een rompeetje..is genoeg nu. Hou 't ook in de gaten door af en toe te tempen. Dochterluef daaintegen is zo huilerig als wat...pfff!

Reageer later meer!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Ik baal ook enorm van m'n lijf op dit moment. Voel me zo slecht, moe..last van m'n bekken..etc. Manlief heeft inmiddels al 10x tegen me gezegd dat ik de tijd moet nemen om te herstellen, maar stiekem had ik gehoopt weer 'fris en fruitig' te zijn na de bevalling.
    Hoop echt dat het bij jou nu door gaat zetten. De halve nacht wakker liggen voor 'niets' is ook niet leuk.

Krissie: Ook ik dacht meteen, misschien wel een blaasontsteking. Vergeet trouwens niet dat je na de bevalling niet meteen weer de oude bent..dat vergeet ik af en toe;) Het is en blijft een aanslag op je lijf. Hoop ook zo dat het bij jou door gaat zetten en je snel jullie kleintje in je armen hebt!

Mieks: Rolluiken zijn echt ideaal. We hebben ze nog niet zo lang, maar ben er superblij mee!
    Tweeling lijkt me pittig, maar zou dan inderdaad bij de eerste keer zwanger zijn een tweeling het 'handigst' vinden. Soms denk ik ook..poeh wat als nr.3 er 2 zouden zijn..(aaaah!) En drie kids in één keer...poeh dat lijkt me een gewaarwording..nee bedankt;) Veel plezier met BBQen.

8. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @charmed: jij houdt het aardig spannend met het gerommel bij jou.

@mieks: fijn dat je moeder toch reageerde. en het zo toch wat zijn een 3-ling. Ben je wel gelijk klaar. Nog lekker ge-bbqt?

@sjasje: hier is het ook zo warm, ook al heb ik rolluiken. Heb Gwenn gisteravond maar op ons bed gegooit aangezien zij nu op zolder slaapt en het daar gisteravond om 22.00 uur nog 30 graden was. Haar matras heb ik op de babykamer gegooit en daar heeft papa vannacht geslapen.

Maar hier houden we ook zoveel mogelijk alles dicht en gelukkig staat het zwembad op dus we kunnen de verkoeling aardig opzoeken vandaag.

Veel plezier bij je nichtje. Geniet ervan

@lonneke: zoonlief vannacht wat beter geslapen? En balen dat je bekken nog zoveel pijn doen naar de bevalling. Maar kan me voorstellen dat het niet gelijk over is na de bevalling. Dan moet je super hormonen hebben. Anders inderdaad de fysio inschakelen.

@ansje: ik loop liever nu hoogzwanger rond dan dat ik aan het bevallen ben en in mijn kraambed lig met dit weer. Nu kunnen we nog lekker verkoeling zoeken en zoals lonneke baalt dat ze dit niet kan

@krissie: klinkt inderdaad als blaasonsteking. Nog laten controleren? hoe is de nacht gegaan?

@all: gister naar mijn ouders geweest. Is erg goed gegaan. Waren er om 10.30 uur. Ouders hadden lekker zwembadje opstaan dus daar heerlijk van genoten waarna we daarna naar mijn zus zijn gegaan om te bbq-en. Om 19.30 uur zijn we weer naar huis gegaan. Helaas een hele erg domper thuis gekomen. Was echt een tering zooi thuis. Vriendlief had dus werkelijk niks gedaan in huis terwijl hij pas laat naar de voetbal moest. Maar de tering-voetbal ging blijkbaar weer voor....

9. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @lonneke: dan maar extra vaak koud gaan douchen, koel je nog een beetje af! Is het voor je meisje te warm?

@MamavanGwenn: lekker in het badje!

@Mieks: 3 lijkt me ook wel veel. een twweling zou ik liever hebben na de 1e. (kunnen we er eerst rustig in komen in het babywereldje ;))

@Rommels: Elke dag lees ik vol spanning om de rommels al doorzetten maar weer pech voor jullie! Hoop dat t niet te lang meer op zich laat wachten!

@Ansje: hebben ze geen strechers op t kdv? Wij leggen kinderen gewoon in de groep als ze de slaapkamers wakker gaan maken.
    Bij mn vorige kdv gingen de oudste daar op rusten (of slapen) zodat ze wel wat energie over hebben savonds.

@Krissie: klinkt pijnlijk! even langs de hap?

@Hondenweer: Ik heb Bo wel meegenomen. Eerst gaan zwemmen met haar en toen naar de kazerne. Op t oefenterrein was alleen gras/bos met veel schaduw. Ze werd helemaal plat geknuffeld door al die militairen. Daarna zijn we weer een zwemvijver op gaan zoeken. Daarna was er n bbq maar met een binnenruimte dus lekker koel op de tegels. Thuis was t ook warm toen we terug kwamen. Dus nu had ze in iedergeval gezelschap.

@Vannochtend had ik, toen ik wilde draaien/opstaan felle steken recht in mn zij. denk dat de kleine meid klem zat of zo. Krom schuifelend naar de wc gegaan en toen haar wat opzij kunnen duwen. Gelukkig veel getrappel erna, dus met haar is alles oke. Maar wat een akelige pijn, voelde me een beetje hulpeloos elke kant die ik op wilde bewegen gaf een steek en blijven liggen deed ook zeer.

@Emjee en Snoopy: hoe gaat het met jullie in dit tropische weer? wel lekker vrij of ook nog werken met deze hitte?

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal,

Het is geen blaasontsteking kom net terug van de afdeling verloskunde .. ben blij dat het dus geen blaasontsteking is, maar dan zijn het toch echt nog steeds voorweeen... Ik heb er flink veel last van en de nachtrust is momenteel ver te zoeken.. Maar ben opgelucht dat het erbij ""hoort""..
    Pff wat is het warm dit weekend, en vannacht.. heb denk maar 3 uurtjes geslapen..

@Lonneke, ik moet het zowieso nog zien hoe het met kind is;) hihi. heb natuurlijk allemaal plannen maar misschien komt daar wel niks van;) nu zie ik natuurlijk alleen maar mensen met kinderen en kinderwagens en bij peuterbadjes zitten en dat maakt het uitzicht gewoon mooi, want ik zit vol verveling thuis..

Mieks, ik ben benieuwd .. vandaag is dan de klus dag toch? Dat wordt een potje zweten;) Was de bbq leuk?

Sjasje, die pijnscheuten niet meer gehad? Ik heb het ook wel is gehad alsof er iets knel zit ofzo.. Had ook vaak dat ik dan naar de wc moest:p haha;) Misschien waren het je banden die zicht oprekken? lekker gevoel he die bewegingen!? Hoewel ik hier het van onderen momenteel waqt minder aangenaam vind..

Ansje, trek je het allemaal nog? Of ben je bezig?
    Als ik nu zou moeten bevallen ben ik ergens blij dat het in het ziekenhuis mag, het was best cool daar;) Misschien dat ik daar beter slaap hihi (oke, ik weet dat ik gewoon keihard moet werken daar)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Krissie, hoe is het nu met je? Ahh je reageert terwijl ik aan het typen ben ;) Fijn dat het geen blaasontsteking is. Hopelijk blijft het niet te lang zo door rommelen want dat is ook niet bevorderlijk voor je (nacht)rust.

@ Lonneke, balen dat je het badje niet in kan!

@ Mamavangwenn, bbq was heerlijk, en gezellige avond gehad. Tot half 3 buiten gezeten vanacht en toen maar eens naar huis gegaan :D

Hmm niet zo lief van vriendlief! Heb je er wat van gezegd? Hoe reageerde hij daarop?

@ Sjasje, fijn dat het goed is gegaan met Bo :) En vertroeteld worden is nooit verkeerd :D.
    Oei, dat klinkt niet prettig. Dochter maar even toespreken dat ze dat maar niet meer moet doen ;).

@ All, vanacht reden manlief en ik terug naar huis op de fiets en omdat het al laat was waren veel lantaren palen al uit. We reden door door een gedeelte met veel bosjes, ik aan de buitenkant, komen er 2 idiote buitenlanders met veel geschreeuw uit de bosjes op me af! :x Had een hart verzakking gewoon! Het was ook nog eens op zo'n halve meter afstand en door het donker had ik ze gewoon echt niet gezien. Manlief heeft thuis gelijk de politie gebeld, hij wilde eerst nog afstappen en terug rijden maar ik wilde liever gelijk snel naar huis. Bah zulke lui zou je toch wat doen!!

Verder heb ik een positieve ovulatie test..yeahhh, eitje komt er aan dus. Nu nog afwachten of er echt 1 springt of dat ze samen gaan springen ;)

12. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: ik heb vandaag gewoon de boel de boel gelaten en ben om 09.00 uur met Gwenn lekker buiten gaan zitten. Om 11.00 uur kwam vriendlief zijn nest uit en die zag de rommel nog steeds liggen. Na z'n ontbijt heeft hij een gedeelte opgeruimd want ik heb gezegd dat ik van mijn vrije dag buiten ging genieten.

Maar ziet er goed uit je ovutest. Wel lekker warm plakweer om te klussen...

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Balen dat het zo'n teringzooi was gisteren. Nog over gehad met je vriend of niet? Zoonlief heeft hier vannacht weer aardig gespookt, maar manlief heeft er zorg voor gedragen. Hij is er dik een uur mee bezig geweest.

Sjasje: Schrikken van die steken zeg. Heb je ze nu nog gehad?

Krissie: Gelukkig geen blaasontsteking, maar wat balen dat je nachten zo slecht zijn..mijn duimen draaien overuren, ik hoop echt dat het gewoon echt snel begint voor jou en het echte werk begint! Kop op!

Mieks: Wat een idioten, zoiets dergelijks heb ik ook ooit meegemaakt toen ik zelf een jaar of 16 was en we terug kwamen van het op stap gaan. Helaas toen een lekker hersenpudding aan overgehouden..zat bij iemand achterop de fiets en viel dus achterover met m'n hoofd op het fietspad. Heeft de politie er nog iets mee gedaan of weet je dat niet?
    Joehoe, hopen dat het eitje of eitjes goed springt/springen! En dan nog bevruchten hihi:D

Hier de hele dag aan het zwembad gezeten. Beetje met m'n benen in het water, poeh wat was en is het warm. Ik baalde vanmiddag toch wel even dat ik niet mocht zwemmen.

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, groot gelijk! Goed dat hij het zelf door had en toch ging opruimen ;) Goed met elkaar blijven praten over zulke dingen he :).

Klussen is flink zweten met dit weer haha. Pff het is echt niet normaal heet. Het wil buiten ook niet afkoelen en in huis is het ook nog 27,5 graad ;) Bah, vies plak weer!

@ Lonneke, Jeetje lekker is dat, zo met je hoofd achterover. Je had wel een gat in je hoofd kunnen hebben. Manlief belde het 0900 nummer maar werd na zijn verhaal direct door geschakeld met de meldkamer, en daar zeiden ze dat ze er gelijk naar toe gingen. Daarna niks meer gehoord (manlief zei ook dat dat niet nodig was, het was toen ook al half 3 's nachts).

Je mag zeker niet zwemmen vanwege infectie gevaar icm vloeien?

Hier de hele dag binnen gebleven met gordijnen en deur dicht, veel te heet! Balkon ligt de hele middag in de zon dus zo kon ik nog een beetje de ergste hitte buiten laten. Morgen weer werken dus een beetje minder mag van mij dus wel ;)

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Politie vond het gelukkig dus wel ernstig genoeg. Er hadden inderdaad ergere dingen kunnen gebeuren. Hoop dat ze goed zijn aangesproken!

Ik mag inderdaad niet zwemmen ivm infectiegevaar en vloeien. Helaas pindakaas;)

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mensen, ansje is verdacht stil

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Haha al die hoogzwangeren :p ik ben benieuwd ;)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Of Ansje heeft 't te warm om te reageren of ze is druk bezig om 'n wondertje op de wereld te zetten, haha ;)

Inderdaad spannend, die hoogzwangeren. Merk daat ik vaak 'ff' kom kijken of er al van iemand nieuws is;)

19. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    dat heb ik nou ook! Ik dacht kom even kijken hoe t met Ansje en krissie gaat :D Krissie nog niet, wie weet met Ansje!

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ooohhh ben benieuwd of Ansje dr kleintje heeft ???

Deel Deze Pagina