Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @krissie: moeilijke keuzes! Het leukste is natuurlijk als de kleine zelf besluit te komen! maar al die voorweeen klinkt niet fijn. Duimen dat je kleine man snel komt.

@Ansje: ik dacht ook dat t misschien wel begonnen was. Maar nog even geduld dus :D

@Mieks: Go eitjes Go Zaadjes!!!

@MamavanGwenn: Hard gewerkt in deze hitte! veel plezier met zwemmen!

@Mineraal: leuke dingen zijn belangrijk! :p

@emjee: geen idee, ik heb zitten kijken naar zo'n omknoop draagdoek. mn schoonzus gebruikt die veel, ook toen de kids groter werden.

@Hier nog steeds warm... vannacht ook slecht geslapen. (vriend ook) Wordt dit jaar ook steeds gestoken door muggen op vreemde plekken; handpalm, onder mn voet, op mn teen. en natuurlijk precies onder de bandjes van mn slipper. Ik krap me suf de hele dag pff

@rest, morgen meer zwaai!

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hè meiden,

Ik lees nog mee hoor , dan weten jullie dat .
    Kijk vaak of er al een kleintje geboren is .

Mieks van jou zal ik ook geen ei en zwangerschap missen ;) lees vaak mee ! En hoop dat het snel raak is gun het je zo ;) .

3. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    wat een rust hier....

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Allemaal aan het bevallen haha (de hoogzwangeren dan hè;))

Hier zojuist intake van de JGZ gehad (consultatiebureau) Onze kleine man blijkt spruw te hebben, ons was het nog niet opgevallen. Zit in z'n wangetjes en op z'n tongetje. Hij dronk wel wat slechter (liet bv 20cc staan), maar wij dachten van de warmte.
    Ga 'm vanmiddag nog even wegen op het CB.

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lisianne: Leuk je hier weer tegen te komen! Alweer 26 weken zwanger!

@Sasje: Vandaag 30 weken zwanger! Wat een mijlpaal!

@Krissie: Heb je een keuze kunnen maken?

@Lonneke: Wat houdt dat in, jeugdgezondheidszorg? Hetzelfde als Consulatie Bureau?

@Mieks: Dat zijn goede berichten! Ei (tjes) dus waarschijnlijk gesprongen. Het zou echt helemaal super zijn als je nog voor vertrek van manlief positief test! Duim voor jullie!
    Je bent dus druk bezig met het naderende afscheid. Dat lijkt me best wel onwerkelijk. Succes met al het regelwerk.

@ego: Vannacht en vroege ochtend dacht ik serieus dat ik nu in het ziekenhuis zou zijn om onze zoon op de wereld te zetten. Vannacht in 3:00uur zeer regelmatige pijnlijke harde buiken en krampen. Tegen 6:00uur voelde het echt als weeen. Moest mijn bezigheid stoppen om het op te vangen. Manlief heeft de kleine om 7:30uur naar de opvang gebracht. Daarna zijn we samen op bed gaan liggen. Hij kwam uit de nacht en ik moe van gebroken nacht. Samen wachten tot het om 5 minuten zou terugkeren. Heb nog warme kruik tegen mijn buik gelegd tegen de krampen. Nou in plaats van doorzetten zwakte het dus af. Nu om 11:15uur alleen nog sporadisch een harde buik. Baal echt enorm!!!:(

6. ansje1982

@lonneke: Zie dat mijn vraag al beantwoord is;). Spruw, wat vervelend. Nu weten jullie wel de reden van minder drinken. Spruw is gelukkig snel en goed te behandelen.

7. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

gisteren weer goed gekeurd door de verloskundige. Slapen `snachts gaat goed gelukkig heb niet zo heel veel last van de warmte `snachts.

Krissie: fijn dat de kleine gegroeid is en de ctg goed was:D

Mammavangwenn: mooi buikje :D. Ow.. lekker zwemmen. Laat de scholen maar weer beginnen en het mooie weer aan houden kan ik lkker rustig zwemmen.

Ansje: fijn dat je mannetje het niet erg vond om weer naar het kd te gaan.

Emjee: voel jij het kindje al? je hebt net een dag voor ons de 20 weken echo spanennd.

Lonneke: hoe gaat het nu zonder kraamverzorgster? Gefeliciteerd met het 8 jaar samen zijn :D. Leuk dat jullie gisteravond lkker uit eten zijn geweest.

Sasje: ik heb gewerkt met het warme weer. Zondag wou het nog wel, maar maandag was het zwaar. Pff al die warmte die in huis blijft en dan ook nog clienten moeten douchen. pff....

Mieks: dat was wel ff schrikken zeg als je een stel idioten op je af komen. Suc6 met klussen en op naar een positieve zwangerschaps test :D

Mineraal: suc6 vandaag bij de gyn.

Hoogzwangeren: ik hoop dat er snel eentje of allemaal mag bevallen. Hier is het al een stuk koeler dan de afgelopen dagen.

Iedereen een fijne dag.

8. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hoe voelt het als het kindje schopt of zo. Voel de hele dag zo nu en dan een soort steek/ pijn onder in de buik. Is dat van het kindje?

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik voelde plopjes in het begin... soort tikjes..

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Snoopy: Ook ik voelde beide keren in het begin plopjes..soort luchtbelletjes zeg maar.

Ansje: Wat balen dat het niet heeft doorgezet..ik blijf voor je duimen dat het snel toch door gaat zetten. Spannend!
    JGZ is inderdaad hetzelfde als het consultatiebureau;)
    CB gaf aan dat het wel even kan duren. Eerst schreef de huisarts Daktarin voor, maar dat mag niet meer voorgeschreven worden. Nu dus ander spul (kan het na 15.30u gaan ophalen), maar werkt dus niet zo snel..kan wel een week of 2, maar ook 5 weken gaan duren. Pfff..hoop dat het snel weg is!

Krissie: Hoe was jou nacht?

CB: De kleine man woog 3700gram precies. Nu dus 330 gram boven zijn geboortegewicht. Mooi gegroeid:)

Hier zweet ik me een ei uit..het is stikbenauwd, bah!

11. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Keuze: ik maak geen keuze, dan wacht ik de natuur af;) Haha.. Denk dat mijn keuze wordt: tot maandag 27 augustus afwachten... en dan inleiden... Maar ben er nog niet over uit..

Lonneke, zweten ik maar een ei uit;)
    MIjn nacht was dramatisch.. heb gelukkig daarna van 9 tot 12 nog geslapen..

12. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ik heb ook weer even tijd.

Gister heerlijk gezwommen. Helaas waren we maar met z'n drieën van ons groepje want 1-tje was 's middags bevallen. Wel spannend hoor want we zijn allemaal snel aan de beurt. 2, 6 en 10 september uitgerekend.

@lonneke: knap dat je het weer zo de draad probeert op te pakken met het wandelen voor je bekken. Hoop dat het snel weer een beetje normaal word.

Gefeliciteerd me jullie 8 jaar. Hele tijd alweer.

@mineraal: hoe was het bij de gyn? je vraagjes kunnen stellen?

@mieks: als je die lijst krijgt word het wel echt hoor. spannend. ja en betaalbare locaties zijn zeldzaam. Succes met zoeken.

@slapen: vannacht hebben vriendlief en ik weer naast elkaar geslpen en heeft Gwenn op de babykamer geslapen. Rond half 4 werd Gwenn wakker en heeft vanaf toen weer bij ons geslapen. Maar dus in ieder geval beter geslapen dan vorige nachten. Vanavond gaat Gwenn gewoon weer op haar eigen kamer slapen. Het is daar gelukkig nu genoeg afgekoeld.

Verder druk bezig voor een mobiele airco aan het kijken maar is nog best lastig.

@krissie: ik zou voor 27 augustus gaan, is een hele mooie datum en leuk verjaardagskado voor mij....

@sjasje: balen van de muggen, gelukkig moeten ze mij dit jaar niet hebben. blijkbaar heb ik geen lekker bloed als ik zwanger ben.

@ansje: zou toch wat zijn bevallen op de uitgerekende datum. jammer dat het stopte.

@snoopy: leuk weer wat van je te horen. bij mij waren de schopjes ook een soort plopjes. Net alsof er een belletje knapte als het ware.

@all: hier net ff een middagtukje met Gwenn gedaan, daar knapt een mens van op zeg. Vandaag weinig in huishouden gedaan. Maar vanavond de strijk maar eens weg werken.

Hier een vreselijk vervelende peuter die constant haar luier zelf uittrekt. op zich geen probleem maar mevrouw is iedere keer te laat met aangeven dat ze moet plassen en zeikt dus iedere keer op de vloer...

13. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammavangwenn: dat is vervelend dat ze de luier wel af haalt maar te laat is met naar de wc gaan. Ik meende dat ik van het weekend ook wat had getypt maar dat is blijkbaar niet goed gegaan.

Met die warme dagen en druk met werk weinig tijd genomen om achter de laptop te gaan zitten en bij te lezen.

14. ansje1982

Korte (ego) update vanaf foon:
    Vanaf 15:00uur weer weeën. Nog niet regelmatig, wisselend tussen 5 en 15 minuten. Ze zijn wel al pijnlijk, voel ze ook in mijn rug. Super spannend dus.

15. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: succes met het regelen van het afscheidfeest, leuk om te doen denk ik maar ook erg dubbel.

@Lonneke: balen van de spruw, verder doet hij het goed zo te lezen! Gefeli met jullie 8 jarige jub.

@Ansje: jeetje..pff als ik al jullie verhalen lees :( Hoe gaat het nu?Nou ik lees het net...spannend! hou je taai meis!!!

@mamavangwenn: hmm, dat is minder als ze de vloer onder plast maar wel positief dat ze eigenlijk geen luier meer om wil toch.

@ego: ik ben teruggeweest vandaag, mijn vragen kunnen stellen. En meteen langs de IVF balie. We krijgen eind nov/dec voorbereidende gesprekken en daarna gaan we meteen in januari starten met het traject..spannend!

16. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ansje je hebt nog een paar uur om het voor elkaar te krijgen om op de uitgerekende dag te bevallen. Succes en hoop dat het nu wel doorzet!!!

Ik wacht met spanning af....

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: ja positief inderdaad dat ze de luier niet meer om wil maar als ze na 3x je vloer onder geplast heeft, verlies je je geduld wel eens terwijl het potje op een meter afstand staat van haar. Ze gaat dan ook vrolijk roepen mama kijk en naar haar plasje wijzen terwijl ze bezig is...

Maar goed nieuws dus voor je bij de gyn. Heerlijk vooruitzicht de gesprekken en dan in januari gelijk starten. Nog maar 4 maandjes...

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    MIneraal, fijn dat er afspraken zijn en vooruitgang in zit!! En hopelijk gaat het dan snel en voorspoedig lukken!!!

ansje, spannend!! Zet hem op!! dan volg ik je!!!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: TOI TOI TOI, je kunt het, zet hem op!!
    Ik hou het hier in de gaten hihi:D

MamavanGwenn: Fijn dat je een betere nacht hebt gehad en wat heerlijk zo'n middagdut. Vervelen dat Gwenn zo lekker eigenwijs is met haar luier..lang leven de peuterpuberteit;)

Mineraal: Spannend, hoop dat het snel januari is voor jullie!

Hier zo naar bed, ben doodop. Heb m'n middagdut gemist..wel geprobeerd, maar lukte niet door de warmte.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ansje, zet m op, succes!

Morgen reageer ik verder. Truste!

Deel Deze Pagina