Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden
    Weer ff ego *sorry*vanmiddag weer in t ziekenhuis gezeten vanwege minder leven. Gelukkig zag t er welgoed uit. Moet t wel goed in de gaten blijven houden en als t morgen weer zo is terugkomen. Nu gesloopt en ga hopelijk lekker slapen.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Op naar 2 sept! Mijn duimen draaien overuren nu..duimen voor een vette positest!
    Fijn dat je een locatie hebt gevonden. Ben je goed in geheimen bewaren voor je vriend? Of wordt het vaak op je lippen bijten?;)

Charmedknorrie: Fijn dat alles goed is. Let op jezelf (en de baby) en hoop dat je een goede nachtrust hebt.

Krissie: Jij bent inderdaad de volgende op de lijst..ook daar draaien m'n duimen overuren voor!

Hier al de hele avond last van m'n buik..het voelt alsof ik straks een aantal heerlijke 'k*tspartijen' ga krijgen... Hoop het niet, maar m'n gevoel in m'n buik, bleghh! (manlief heeft hier maandagnacht al 4x boven de wc gehangen, dus het zou me niets verbazen..)

Snoopy: Ik ga je ook PBen

3. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mieks: fijn dat je iets gevonden hebt!!

@Lonneke: he bah, misschien heeft hij je wel aangestoken. Beterschap.

@Snoopy: ik pb je ook even.

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @charmed: fijn dat het er wel goed uit zag, hoop dat je een goede nachtrust tegemoet gaat.

5. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks: klinkt super! Wanneer gaan jullie t feestje geven?
    En mijn duimen draaien overuren voor 2 sept!:D

@Charmed: oei klinkt spannend/eng minder leven voelen.:( Wil je ingeleid worden of wacht je t nog even af? Hopelijk heb je beter geslapen vanacht

@Lonneke: jakkes een buikgriep erbij, heb je t erin kunnen houden gisteren?

@Mineraal: januari al starten met het traject, spannend!! Had je een goed gevoel over t gesprek gehad?

@Krissie: Ik ben zoooo benieuwd wanneer t bij jou gaat beginnen :D
    (Dit doet me erg denken aan t wachten op de nod's. Toen zat ook iedereen vol spanning af te wachten of er een posi test kwam)

@vandaag nog werken en dan weekend! vanavond naar de fysio. Kan ze meteen zien hoe kapot ik ben na n dag werken. Gisteren ook geen rug meer over. Gelukkig vanaf volgende week terug op 2 dagen en di-don. dus steeds een rustdagje ertussen. Zo komen we er wel:)

6. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

charmed: wat vervelend dat je minder leven voelde. Gelukkig dat alles wel goed was. Hoe was het vandaag?

Mieks: fijn dat je nu een lokatie gevonden hebt.

Lonneke: vervelend dat je mannetje je misschien heeft aangestoken, hopelijk valt het mee.

Sasje: lkker al bijna weekend. Geniet er van en denk aan jezelf.

fijne dag nog.

7. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    heey,

volgends mij heb ik iedereen een verzoekje op fb gedaan. Voor de gene die mij een pbtje gestuurd hadden.

8. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Wat is dat leuk zeg om mensen waar mee je een poos aan het kletsen bent via een forum op een foto te zien :D

9. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi meiden. Moet ineens in ziekenhuis blijven.. ctg was goed maar weinig vruchtwater.. krijg over een half uurtje gel..spannend!!

10. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey Krissie,

Spannend. Suc6!!! Je kunt het.

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, you go girl!!!!
    Je kunt het (maar kan nog wel ff duren met gel hihi), ennuh je houd ons op de hoogte hè? Het liefst tussen iedere wee, haha...

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Gel doet tot nu toe enkele harde buiken. Om vier uur gaan ze controleren of het enige verweking of ontsluiting geeft.. vriendlief gaat nu even patatjes eten.. die arme jongen heeft niks op hihi.. ben zo benieuwd en hoop dat de gel wat gaat doen

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel vanaf m'n foon, straks via laptop ff uitgebreider. Ben flink beroerd:(

Krissie, toi toi toi! Zet 'm op, je kunt 't! Hoop dat de gel snel wat doet, helaas kan 't ook nog een paar dagen gaan duren. Morgen precies 40weken, dus wie.weet krijg je 't voor elkaar om op de uitgerekende datum te bevallen ;)

14. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Yes op zonder enige moeite nu de schilder bezig om de commode en kleding kast combi te schilderen. :D Yoepie!! Manlief is nu jaloers er moet nog meer geschilderd worden.. En dat lukt hem nog niet echt op de schilder er bij te krijgen :D

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, ik zag het net op Facebook staan dus bij deze een hele dikke felicitatie!! Wat een prachtig kindje! Hoop dat het is mee gevallen en dat jullie lekker met z'n 4tjes kunnen gaan genieten.

@ Charmedknorrie, voor jou gaat het nu dus ook echt opschieten. Eng zeg als je dan minder leven voelt.

@ Lonneke, ik moet af en toe flink op mijn tong bijten om niks tegen manlief te zeggen. We vertellen elkaar normaal gesproken echt alles. Hij weet dat ik bezig ben om wat te organiseren, en hij vraagt er ook wel eens naar, maar dan hou ik stijf mijn mond dicht ;).
    Oei, hopelijk wordt je niet ziek! Beterschap meid!

@ Sjasje, 15 september is het feest :D Hoe was het bij de fysio?

@ Krissie, oooohhh spannend meid! Ik blijf je volgen, zou jij de volgende zijn? :D Veel succes!!

@ Ansje, hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten?

NOD
    2 September - mieks (27, 1e kindje, ronde 8)
    ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16)

ZWANGER
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3)
    28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4)
    31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6)
    14 januari - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6)
    17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9)
    22 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)

GEBOREN
    02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies
    09 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 38,3 weken
    07 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 39,4 weken
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 40 weken precies
    23 aug - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 37,3 weken

16. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ja ze is er!!! Om 15.32 uur is onze dochter geboren. Haar naam is jaylinn noa, 3155 gram en 50 cm.

De kz is toch enigsinds tegengevallen, heb veel pijn op 1 plek en ben vreselijk misselijk geworden op de ok nadat ze begonnen met hechten. Nu gaat het wel weer maar moest daarom lang op de verkoeverkamer blijven.

Gwenn vind de baby niet zo erg interessant. De balon en haar kado waren leuker...

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Snoopy: Ga zo ff op FB zoeken of ik je kan vinden, met wie ben je al vriendjes van hier?

Mieks: Hihi, dus nog even lastig om het stil te houden voor vriendlief. Ben erg benieuwd naar zijn reactie de 15e.

Sjasje: Vanavond dus weer fysio. Heb je er wat aan tot nu toe? Gelukkig volgende week dus naar 2 dagen..zorg maar dat die woensdag echt een dag is om bij te tanken.

MamavanGwenn: Hierbij nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige meisje. Wat een mooie foto. Hoe voel jij je na de ks nu?

Krissie: Ben je druk bezig of krijgen we nog een update?;) Ik ben nieuwsgierig.

Hier deze week dus een 'babyboom'. Ansje, MamavanGwenn..Krissie die begint (of inmiddels hard aan het werk is) Benieuwd wie volgt!

Helaas ziek geworden :( Vannacht toch in slaap gevallen, maar vanmorgen ging het niet goed. Ik ging m'n dochtertje naar de opvang brengen en zat op de terugweg helemaal rillend in de auto. Wist niet hoe snel ik naar de wc moest rennen toen ik thuis kwam. Uiteindelijk manlief maar gebeld of die naar huis wilde komen van zijn werk..kon amper op m'n benen staan van de maagpijn. Gelukkig kon hij naar huis en heeft voor zoonlief gezorgd. Op dit moment voel ik me iets beter, maar m'n maag blijft pijn doen :(

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Haha tegelijk aan het typen. Rust maar goed uit!

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hier geen gel meer het is nu wachten tot morgen... heb enkel lichte weeen maar niwt sterk genoeg.. morgenochtend kijken of ze kunnen inleiden of nogmaals moeten gellen.. vriendlief gaat zo naar hiuis want ik lig op zaal.. hoop nog wat te slapen vannacht

20. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, yeah van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje Jaylinn....! Geniet ervan met z'n viertjes.

@rest, sorry, maar kom één dezer dagen echt ff reageren..... Druk druk druk, zenuwachtig voor dinsdag (20wk echo), niet altijd even lekker in m'n vel en erg moe....
    Sorry voor het geklaag, maar kom snel verder reageren!

Deel Deze Pagina