Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011 - Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieks, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Mamavangwenn: gefeliciteerd met jullie meisje! Schattige foto op fb!!

@Krissie: sterkte meis, hou je taai!!

@Lonneke: beterschap, toch doorgezet.

@Mieks: 15 sept duurt nog lang als je je mond moet houden...

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Krissie: Sterkte meid! Hoop dat er toch nog wat op gang komt of dat morgen de boel genoeg verweekt is dat je verder kunt..duimen draaien!
    Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht. Lig je met veel op zaal?

Emjee: Dinsdag alweer de 20weken echo..gaat snel. Spannend.

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mamavangwenn: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Sterk snel aan en geniet van je gezinnetje.

@krissie: Spannend meid! Hoop dat ze je morgen in kunnen leiden en je snel een wolk van een baby in je armen hebt! Je kunt het!

@rest: probeer morgen tijd te vinden om uitgebreid op mijn laptop te reageren. Hier maken mama en zoonlief het verder prima.

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wat ben ik blij met een kruik.. heb al hele avond en nacht weeen met name in de rug.. slapen gaat niet.. denk hoogstens 10 minuten gelukt.. kruik kn de rug doet wonderen. Verder had ik om 00.00 ctg gehad wel heftige weeeen te zien alleen geen ontsluiting nog helaas.. morgenochtend vroeg weer gel

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Hier een mindere nacht gehad met veel pijn in schouder en zij????!! Geen idee hoe dat kan maar waarschijnlijk dus verkeerd gelegen met de keizersnede.

Jaylinn is een heel tevreden meisje en een ontzettende ongeduldige drinker. Verder vind ze het erg leuk om iedere keer te poepen tijdens het temperaturen....

@krissie: toch begonnen dus bij jou. Wat vervelend dat je wel heftige weeën hebt maar geen ontsluiting opleveren. Hoop dat de gel straks wel wat doet.

Ik hou het forum in ieder geval scherp in de gaten

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Jij gefeliciteerd mamavangwen!!! gwen is dus druk met adere dingen... ik ben zo bang dat het vandaag niets opleverd en ik nog een nacht niet slaap.. wen wel alleen maar weeen...met name mijn rug

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @kroatië, spannend hoor. Ook dit herken ik als de dag van gisteren..... De rugweeen kon mijn man goed weg masseren, dus mss een tip. Gewoon in de rug duwen is al fijn. Lig je nog op zaal? Heel veel succes en je gaat het klusje vandaag klaren hihi...

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Vervelend van de pijn in je schouder en zij..niet prettig. Wel fijn dat Jaylinn het zo goed doet!:D

Ansje: Ook fijn om te lezen dat het met jullie goed gaat:D

Krissie: Bah rugweeen..die had ik dus ook. Bij mij hielp een warme kruik op een gegeven moment niet meer en druk van manlief in m'n rug ook niet meer..Ik heb toen een ruggenprik gehad, echt een verademing!!! (dus mocht je het niet meer trekken, weet niet hoe je tegen ruggenprik aankijkt..maar ik vond het heeeeer-lijk!)
    Hoop echt dat er wat doorzet bij jou! TOITOITOI!

Hier voel ik me gelukkig al weer wat beter dan gisteren. Vandaag rustig aan..ga wel proberen om even de slaapkamers onder handen te nemen vandaag.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, ik vind dat ze echt een prachtige naam heeft!
    Gwenn moet misschien nog even wennen? Denk dat dat uiteindelijk sneller zal gaan als je weer thuis bent met de kleine meid.
    Vervelend dat je je zo slecht voelde! Hopelijk knap je snel weer op.

@ Lonneke, fijn dat je man naar huis kon komen want ziek zijn met een kleintje wordt dan lastig ineens denk ik. Ik las op fb dat je je alweer iets beter voelt? Ow en ook hier inmiddels ;). Niet teveel doen he, dan lig je straks weer op bed ;)

@ Krissie, pff je moet dus wel geduld hebben. Jammer dat je zo slecht geslapen hebt! Hopelijk komt de kleine vandaag en hoef je niet nog een nacht zo door te gaan. Ik blijf in spanning mee lezen ;) Succes meid!

@ All, hier al sinds een paar dagen echte ongi krampjes. Vanacht een paar keer van wakker geworden zelfs en vanmorgen kon ik er niet meer van slapen (en dat op mijn vrije dag). Hebben jullie dat ook wel eens na een eisprong gehad (in een ver verleden :p)?
    Vraag me af of het niet misschien van de clomid komt, of misschien omdat het 2 eitjes kunnen zijn, heb het nog nooit eerder gehad.

Hier is manlief vanmiddag vrij als het goed is en gaan we nog even shoppen voor spullen die mee moeten naar verwegistan. Maandag gaan de eerste spullen die kant al op.
    Verder komen morgen een vriendin met haar vriend en kleintje uit Helmond waar wij 2 maandjes terug zijn geweest. Zo leuk, heb daar echt zin in!

Fijne dag allemaal!

10. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammavangwenn: gefeliciteerd met jullei dochter Jaylinn. Fijn dat ze het goed doet. Dus Gwenn vond de kadotjes wel mooi.

Krissie: hopelijk gaan ze vandaag toch wat doen dat je toch ontsluiting krijgt. Suc6 vandaag.

Lonneke: fijn dat je je al weer wat beter voelt :D

Ansje: fijn dat jullie het goed maken.

Fijne dag allemaal

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ik moet even graven in m'n geheugen, maar kan me niet herinneren dat ik ongikrampjes had zo kort na de eisprong. Wel heb ik beide keren (achteraf) de innesteling gevoeld..waren ook soort van steekjes.
    Lekker shoppen vanmiddag met manlief! Succes met de laatste aankopen voor Verwegistan.
    Heb inmiddels de slaapkamers gepoetst;) Mss straks nog even zuigen en dweilen, maar als ik geen puf heb mag manlief dat straks even doen als hij thuis is van zijn werk;)

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @MamavanGwenn: Gefeliciteerd met Jaylinn! Wat een mooie foto op fb!
    Hoe gaat t nu, trek de pijn in je schouder weer wat weg?
    Fijn dat jullie kleine meisje het zo goed doet! Heeft ze de verpleegster al ondergepoept met temperaturen? :D

@Krissie: Spannend! Het gaat nu echt beginnen! succes meid! Hoop dat t snel opgang komt en jullie een prachtig ventje in de armen sluiten :D

@Anje: lekker genieten!

@Snoopy: bijna de 20 weken echo, spannend hoor! En wat leuk om weer een gezicht erbij te hebben op fb!

@Lonneke: Zo goed ziek dus! Doe je rustig aan? Rommel loopt (jammer genoeg :p) niet weg hoor.

@Mieks: knap hoor dat je niks verteld aan je mannetje! Ik ben daar zo slecht in :) En de krampjes. tja ik meende vaak een steekje te voelen maar dat was meer rond de innesteling (en veel fantasie...)
    Het kan idd je 2e eitje zijn of van de medicijnen... Ik blijf heel hard duimen voor jou!!

@had een hele reactie geschreven en toen, door mn eigen stomme fout alles weg. stomstom

@oefenkind: onze hond is hier t oefenkind en dat hebben we gemerkt. We hadden haar niet meer bij t naar bed gaan laten plassen en vanochtend was de hele boel nat. (bij de voordeur/gang en bij de achterdeur) Dus ipv uitslapen flink aan de poets. Maar alles schoon en vriendlief was ook nog op tijd op t werk :) Wel leuk om te merken dat er nu al een rolverdeling is. (hij verzorgd en ik ruim snel de rommel op) En dat alles zonder een slecht humeur te krijgen!

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi allemaal, maar weer even een update heb ik toch wat te doen. De gel heeft dus niet zijn werking gedaan vanmorgen en heb toen nog een keer gel gekregen.. Zit nu continue weeen op te vangen met een kruik.. ben wel naar huis gegaan even met vriendlief en dan moet ik vanavond weer terug zijn.. Het ziet er tot nu toe uit dat ik nog niet ga bevallen vandaag, ze hopen wel dat het doorzet eerder maar waarschijnlijk gaan ze nu morgenochtend weer proberen maar dan met ballonkatheter.. :( :( :( want ik heb wel weeen maar geen echte relevante ontsluiting tot nu toe;( Dus dat wordt nog een vreselijke nacht.. wel krijg ik dan waarschijnlijk iets vanavond zodat ik even kan slapen.. Was hier al een beetje bang voor:(

Mieks, Ik had op de dag van mijn eisprong/innesteling of rond die dagen wel een keer hele erge buikkrampen die een avond aanhielden (menstruatiegevoel) dus wie weet!! Het klopt ook precies dat het rond mijn eisprong was (had het toen nog opgeschreven)..Dus hoop het zo voor je!!

14. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    heey,

Volgends mij moeten er deze week aardig wat echo`s gemaakt worden hier haha. Altijd weer leuk om de kleine te zien.

Lonneke: wat heb je toch een leuke gezins foto op fb staan. Gave buik fotoshoot heb je laten doen.

15. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Sasje: wel prettig als je dat samen kunt zonder ochtend humeur. Jah bijna de 20 weken echo. Jij aankomende maandag de 30 weken echo zag ik staan. Leuk :D

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Krissie, balen zeg dat het nog niet door wil zetten! Als het vandaag niet komt hoop ik dat je een goede nachtrust hebt zodat je niet straks compleet geen kracht meer hebt!
    Dikke knuffel, nog even volhouden, als het goed is duurt het nou niet heel lang meer dan ;) (geen weken zeg maar ;) )

Ben benieuwd wat betreft die krampen. Lees ook van meiden die het elke maand hebben dus zet er geen hoop op. Gelukkig heb ik de nodige afleiding zodat ik er niet veel mee bezig ben :)

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mamavangwenn van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid jaylinn geniet er lekker van

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Snoopy: Thanks!:)

Krissie: Wat balen zeg. Is je baarmoederhals inmiddels wel verweekt? Hoop dat de ballonkatheter morgen wat voor je gaat doen..als je 3cm ontsluiting hebt valt ie eruit en dan kunnen ze je vliezen breken. (stiekem hoop ik dat je toch eerder al ontsluiting krijgt en de boel vordert!)
    Sterkte en kop op..binnen nu en een paar dagen ben je mama! Je kunt het!!!

Hier zojuist anticonceptie opgehaald. Ligt het alvast klaar. Wil wel m'n 1e ongi ff afwachten. Hoop niet dat het eeuwen gaat duren, want dan kan ik de boel weer weggooien (nuvaring, 4 maanden houdbaar;) Ben nog onbekend met de nuvaring, maar lijkt me voor nu de beste optie anticonceptie. Wil eigenlijk spiraaltje, maar pas als ik 'uitgekinderd' ben.

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Mama van gwen , gefeliciteerd ! Mooie naam heeft ze ! Lijkt ze op haar zus toen zei net geboren was ?
    Zo apart altijd om te lezen , het gebeurd de hele dag door op de wereld maar toch is het een wonder!!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zie de lijst net :eek: , bijna alle meiden al bevallen die uitgerekend waren . Niemand over tijd gelopen jeetje :p en allemaal dicht bij de uitgerekende datum !! Gefeliciteerd meiden ! Super ! Geniet van het mooiste wat er is :)

Deel Deze Pagina