Zo ff tijd om te reageren! @krissie: Wat vervelend dat het nog steeds niet goed op gang komt. Laten we hopen dat je de komende nacht goed kunt slapen en weer wat energie op kan bouwen. En dan morgen naar de finish? @mamavangwenn: Denk inderdaad dat de pijn in je schouders en zij komen van je houding tijdens een keizersnede. Ik had het na mijn galblaasoperatie. Fijn dat je kleine meid het zo goed doet! Ik ben wel erg benieuwd naar jullie meisje. Ik heb geen facebook. Misschien wil je ook een foto in je album plaatsen? Weet je al wanneer jullie weer naar huis mogen? En hoe is het nu met je suiker? Helemaal weer op peil? @charmedknorrie: Hoe is het nu met jou? @snoopy en emjee: Jullie al bijna 20 weken echo! Wat gaat het snel! @sasje: Zo te lezen zijn jullie al een echt team! Gaat helemaal goed komen als jullie kleine meid er straks is. @Mieks: Nu wachten op NOD. Wij zitten allemaal in spanning. Ik had ook ongikrampen voor mijn NOD en zelfs nog ver daarna tijdens de zwangerschap. Mijn duimen draaien! Fijn dat je een locatie gevonden hebt voor het afscheidsfeest. Succes met al het regelwerk. En vergeet niet om extra van je mannetje te genieten nu het nog kan. @lonneke: Wat naar dat je gisteren zo ziek was! Echt super dat je man naar huis kon komen om de zorg voor de kleine op zich te nemen. Vandaag lekker gaan shoppen, dus neem aan dat jij je weer beter voelt? @Miniraal: Fijn dta jullie nu weten waar jullie aan toe zijn. Het duurt nog even, maar in januari eindelijk starten met het traject!
@ Lonneke, zo te lezen dus lekker bezig geweest Voel je nog steeds goed? Hopelijk ben je er vanaf! @ Sjasje, mooi is dat dat jullie dan nu al een rolverdeling hebben Dat komt dan helemaal goed straks. @ Krissie, ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is? @ Ansje, had je dat ook al vrij snel na je eisprong? Zit nu op 5 dpo dus behoorlijk vroeg. Heb het nu inmiddels zo'n 3 dagen al, en het komt en gaat met vlagen. Nu gelukkig nergens last van, vanmiddag wel weer flink gehad en een warme kruik deed toen wonderen. Apart dus! Ga je nog een fotootje van je mannetje showen? Ben heel nieuwschierig. @ All, hier heerlijk uit eten geweest vanavond. We doen de laatste weken dus volop leuke dingen. Heel veel praten over het naderende weg gaan doen we ook. Dat is echt heel fijn! We hebben ook samen besproken hoe we het afscheid willen doen. Ik wil heel graag mee naar de luchthaven. Mijn schoonouders gaan ook mee, omdat mijn schoonvader mij niet alleen naar huis wil laten rijden (heel lief!). Wil ze alleen wel nog zeggen dat ik echt wil wachten tot manlief de lucht in is. Wil hem weg zien gaan met het vliegtuig. Heb voor mezelf het gevoel dat ik daar meer rust bij heb. Uitgebreid afscheid nemen we zowiezo thuis wel... Pff best raar hoor om het daar helemaal over te hebben. Kijken jullie ook The Voice Of Holland? Zitten echt weer goeie tussen! Heerlijk
Ik lees jullie berichten wel hoor! Maar hier over kwartier kijken of ik ontsluiting heb.. hoop het zo.. en aand de hand daarvan wordt het of infuus om in te leidennof een ballonkathter...hoop dat die gel zijn werk gadaan heb.. lek ook al vruchwater misschien daarom zo weinig?
Krissie: Lek je al vruchtwater? Dan heb je dus al een scheur in je vliezen of zijn je vliezen echt gebroken. Hoop dat jullie kleine man vandaag komt! Mieks: Bij wat iets zijn jullie gaan eten? Heerlijk om zo van elkaar te genieten. Je moet hem zo meteen ook lang missen. Gek lijkt me dat inderdaad om het te hebben over 'afscheid nemen' als hij weg gaat. Lijkt me heel onwerkelijk als je z'n vliegtuig ziet wegvliegen. Ik voel me trouwens weer helemaal oké, gelukkig maar! Ansje: Hoe is het met R. en je kleine mannetje? Ben je ook weer gewoon thuis of nog in het ziekenhuis? En leuke kraamhulp als je dus al thuis bent? Hier zometeen onze kleine man in bad doen en dan een stukje wandelen met het hele gezin. Na het middagslaapje van dochterlief en de fles van zoonlief gaan we naar vrienden van ons in Eindhoven.
Weten ze niet aangezien ik weinig vruchtwer heb en se baby al diep ligt.. ik ben momenteel even heel emotioneel.. ze zouden om 8 uur komen kijken om te kjjken wat te doen vandaag en ze zijn er nog niet... zinloos
Heeel kort verhaal ze gaan zo inleiden met infuus!! ze konden zelfs al zijn haartjes voelen.. hij heeft nu elektrode op zijn hoofd
@Krissie: heel veel succes, hou je taai meis!! @Mieks: moeilijk zeg, het gaat nu ook zo snel! Goed dat jullie veel praten erover. Was hij al wel eens eerder geweest? The voice ook gezien, lig soms helemaal in een deuk met Nick en simon&van velzen.
@krissie: jaaaa super!!! Succes vandaag. Hopelijk heb je snel de kleine in je armen @ansje: heb een foto in mijn fotoboek gezet voor je. @all: morgen als ik thuis ben zal ik uitgebreider op iedereen reageren. Dus we mogen morgen lekker naar huis
krissie, het is echt begonnen, yes!! Succes meid! @rest, wij zijn de hele dag op pad, morgen meer reacties. Goed weekend allemaaal
Yesyesyes! Ik denk dat óf Krissie al is bevallen óf dat het niet lang meer gaat duren..super! GO Krissie!
@ Krissie, ooooohhh spannend!!! Heel veel succes meid! Misschien ben je zelfs inmiddels al wel bevallen!!! @ Lonneke, we zijn naar het pannekoekenhuis gegaan Veel plezier in Eindhoven. @ Mineraal, dit wordt zijn eerste uitzending. Jaa ik vind Nick en Simon in combinatie met van Velzen ook helemaal geweldig! @ Mamavangwenn, fijn dat je bijna naar huis mag! Gaat het goed met de kleine meid? Hoe voel jij je inmiddels? @ Sjasje, fijne dag met wat je gaat doen. @ All, gelukkig vanacht niet wakker geworden van krampen (volgens mij leef ik zo met Krissie mee dat ik ook maar "weeen" heb gekregen haha). Vanmorgen nog wel lichtjes maar dat was zo weer over. Had net wel heel veel creamy afscheiding, liep er zowat zo uit En daar zat ook een beetje bruinig bij.. beetje vroeg voor een menstruatie op 6 dpo Zou best willen weten wat er allemaal gebeurd nou, maar ik durf echt niks te hopen Zo komen mijn vriendin met man en kleine uit Helmond, helemaal zin in. Ik probeer het forum in de gate te houden of Krissie al bevallen is. Fijne middag allemaal!
@krissie: Spannend meid!!!! Vandaag worden jullie (of zijn al!) papa en mama! Zet m op! @mamavangwenn: Wat een prachtig kindje! Echt een meisje! @Mieks: Spannend hoor Ik had idd al vrij snel krampen deze zwangerschap. Al ruim voor ik positief getest had. Afscheiding hoeft verder ook nog niets te zeggen. Duimen draaien nog steeds! Veel plezier vandaag!
Geboorteverhaal: Dinsdagochtend begonnen de weeën om 3:00uur en hielden aan tot 7:00uur. Het waren de eerste serieuze harde buiken en weeën, dus ik dacht eigenlijk dat het door zou zetten. Dit gebeurde niet. Ie middag om 3:00uur begon het ineens weer te rommelen. Ik kreeg onregelmatige weeën, wisselend tussen 12 en 4 minuten. Kon ze makkelijk wegpuffen en had niet idee dat heel snel zou gaan gebeuren. Rond 20:00uur vond ik dat manlief prima kon gaan sporten en daarna de nachtdienst in kon gaan. Om 20:30 braken de vliezen spontaan en moesten we naar het ziekenhuis komen, Vanaf breken vliezen werden de weeën serieuzer. Eenmaal in het ziekenhuis aan ctg. Om 21:30 bleek ik al 4 cm te hebben en kreeg ik de keus om even in bad te gaan liggen om de weeën op te vangen. Ik had hele vervelende been- en rugweeën. Het bad bleek voor mij niet zo ideaal. Daarna dus onder de douche weeën opgevangen. Manlief kreeg lamme arm van het richten van de sproeier op mijn rug. Rond 22:30 lukte het me ook niet meer om de weeën in de douche op te vangen en ben ik weer op bed gaan liggen. Ik raakte even helemaal in paniek. Ik wist gewoon niet meer hoe ik de pijnlijke weeën op moest vangen en raakte mijn focus op de helemaal kwijt. Ben uit bed gesprongen en rende (lees strompelde) als een dolle van wanhoop door de verloskamer. Ik voelde duidelijke persdrang en voelde het hoofdje duwen. Ik dacht dat het onmogelijk was, omdat ik een uur geleden nog maar op 4 cm zat. Na duw op de knop kwam de verloskundige. Ik bleek in uur naar 8cm te zijn gegaan. Ik wilde graag pijnbestrijding, maar dat ging niet meer. Ik leek zelf niet zo goed te beseffen dat het er echt snel aan ging komen. Alles werd gereed gemaakt en de babykleertjes werden al klaargelegd. Binnen no time zat ik op 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen. Na ongeveer 15 minuten persen was onze kanjer er! Het was een korte, maar krachtige bevalling. Manlief en ik waren na de ervaring van de eerste bevalling helemaal in shock hoe snel het allemaal gegaan was. Onze mannetje maakte het meteen na de geboorte goed! Gewoon in topconditie. Ik had wat scheurtjes die gehecht moesten worden. Helaas ook net onder de urinebuis. Een katheter was noodzakelijk. Gelukkig lukte het mij om de volgende dag zelf te plassen mochten we naar huis. Nu zijn we alweer voor de 4e dag thuis en worden we verwend door de kraamverzorgster. Ons mannetje doet het nog steeds prima. R. moet echt even wennen. Hij is heel lief voor de baby, maar we merken wel dat hij soms ook negatief aandacht van ons vraagt. Vandaag had ik wel even last van kraamtranen. Ik had iets te vroeg gejuicht. Helaas veel last van bekkenpijn. Ook enorm veel last van stuwingen. Toen na een korte nacht R. ziek in bed aantrof (onder diarree en braaksel) werd het me even teveel. . Gekke hormonen! Natuurlijk genieten we ook met volle teugen van ons gezinnetje! Wat is het toch weer een wonder, dat zn klein hummeltje uit de buik komt. In mijn album staan wat fotos van de eerste momenten.
NOD 2 September - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ? - mineraal (30, 1e kindje, ronde 16) ZWANGER 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 14 januari - snoopy (27, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 22 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) GEBOREN 02 juli - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 35 weken precies 09 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 38,3 weken 07 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 39,4 weken 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 40 weken precies 23 aug - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 37,3 weken 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 40 weken precies
@ Krissie, Gefeliciteerd!!!!! Wat een leuke foto zie ik op FB voor bij komen, je straalt helemaal Hoop dat alles goed gaat met jullie! Geniet er lekker van. @ Ansje, zo dat klinkt idd best heftig als het zo snel gaat. Mooie foto's in je album, en wat een flinke bos haar heeft de kleine man zeg @ All, hier net weer heerlijk geknuffeld met de kleine van mijn vriendin. Wat een lief meisje is dat. Vier maanden is ze alweer, het gaat best snel zeg. Nu lekker samen met manlief relaxen. Net wederom ook weer bruin verlies gespot, vreemd Fijne avond verder!
Ansje: Wat 'n bevallingsverhaal, echt snel gegaan zeg. Bij R. duurde het zo'n 15 uur toch? Fijn dat alles goed gaat..en die kraamtranen, heel begrijpelijk als R. dan ook nog eens ziek is. Krissie: Eindelijk is hij er! Gefeliciteerd met jullie mannetje. Hopelijk is alles goed gegaan, GENIET!
@Krissie: Gefeliciteerd!! Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad! @lonneke: bij Rowen duurde het van eerste wee tot geboorte 37uur. Toen was ik totaal uitgeput. Was dus wel even anders dan deze bevalling.
Oh oeps, sorry Ansje..15 uur en 37 uur is een klein verschilletje..haha. Maar inderdaad..het is nu écht stuk sneller gegaan!!
Mijn bevalljngsverhaal volgt nog, wilde even zijn gewicht vermelden.. hij is gewoon met perfect gewicht 3250 gr geboren en 53 cm lang