Even een snelle goeiemorgen, Die rare test eergister was dus toch positief! Zie mijn tempkaartje maar Had het eigenlijk niet verwacht, want zo vroeg is hij nog niet eerder gesprongen. Manlief is vandaag vrij en mijn wekker ging om 7 uur om te werken, en om half 7 om te tempen.. Toen ik het zei tegen hem zei hij dat we dan gelijk toch nog maar even moesten klussen Zo lief! Nou kan ik weer op het wachtbankje dus.. NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 20 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
MamavanGwenn: Nee ik heb niet meer op bed gelegen. Wel lekker op de bank gelegen, beetje op internet gehangen. Heb vannacht als een blok geslapen..gelukkig! én dochterlief ook.. Yes, je laatste schoolavond gehad..nu flink aan het leren! Mieks: Afspraak voor een ritje op de fiets staat. Leuk, ben benieuwd of het inderdaad was het is. Duim voor je! Meeting: Tot nu toe iedereen op vrijdag/zaterdag de voorkeur? Hoe zit iedereen op zaterdag 7 juli?? (ook voor degene die nog niet hebben gereageerd? Degene met kids, nemen jullie de kids mee of laten jullie die thuis? Ik ben van plan onze kleine meid dan thuis te laten. Ff afhankelijk dus of mensen de kids meenemen, maar misschien is een high tea met z'n allen een leuk idee???
Gezellig meiden! vind het een erg leuk plan! high tea, goed idee lonneke! zaterdag 7juli kan ik niet, vrijdag 6e wel. of zaterdag 14juli? Den Bosch aanmelding: Mieks (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Mamavangwenn (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Lonneke (Voorkeur di 3-7/do 5-7/di 10-7/ do 12-7 of zaterdag) Charmedknorrie Emjee11 (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Sjasje (voorkeur vrijdag/zaterdag)
NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 20 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (28, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7) Leeftijd ff gewijzigd
Ik ben nog echt aan het twijfelen of ik wel mee kan. 6 juli is m'n laatste werkdag. Dus 7 juli zal wel prima zijn. Zie alleen dat Sjasje dan niet kan. De 14e is dan ook weer mogelijk maar ben dan al weer bijna 37 weken dus blijft de vraag of ik het dan wel trek... Oh ja high tea lijkt me ook wel leuk! Den Bosch aanmelding: Mieks (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Mamavangwenn (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Lonneke (Voorkeur di 3-7/do 5-7/di 10-7/ do 12-7 of zaterdag) Charmedknorrie Emjee11 (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Sjasje (voorkeur vrijdag/zaterdag) Yasmin (voorkeur vr/za vanaf za 7 juli)
@mieks, o spannend, super! Inderdaad erg meedenkend van vriendlief, cute... @lonneke, ik neem m'n zoontje dan ook niet mee (daarom ook het liefst op zaterdag dan is manlief thuis). Hoe lief en leuk dat ook is, voor een eerste meeting is dat niet zo handig, want dan zijn we toch meer met onze kleintjes bezig hihi. @meeting, ik kan de 7e en de 14e dus mijn lijstje ook gewijzigd naar 14e (ivm verhindering Sjasje) Degene die nog niet gereageerd hebben, nog interesse? @Yasmin, wat niet gaat dat gaat niet.... Snap je twijfel. Het is super als je wel kunt maar je lichaam is belangrijker ennuh als dit bevalt kunnen we er natuurlijk meer plannen haha... Voordeel is wel dat als we high tea doen dat we lekker zitten. @ego, gebeld met zh en mag morgen op controle ipv dinsdag, joehoe! Den Bosch aanmelding: Mieks (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Mamavangwenn (Voorkeur vrijdag/zaterdag) Lonneke (Voorkeur di 3-7/do 5-7/di 10-7/ do 12-7 of zaterdag) Charmedknorrie Emjee11 (Voorkeur vrijdag/zaterdag / za 14-7) Sjasje (voorkeur vrijdag/zaterdag) Yasmin (voorkeur vr/za vanaf za 7 juli)
Uhmmm ik ben erbij haha Het is voor mij wel een stukje reizen, maar dat zal wel goed komen.. Ik ben op de oneven weken op vrijdag vrij. Zaterdag 7 juli heb ik alleen een vrijgezellendag van een vriendin.. dus die kan ik niet missen.. Overige zaterdagen is prima
Hey meiden ik kan die dagen ook wel, maar den bosch is voor mij op dit moment net te ver rijden. Ik zou er 1uur en 15 min over doen en dat trek ik heen nog wel maar na een high tea wordt dat terugrijden me net te veel... is er nog een andere optie waar we heen zouden kunnen???
Misschien kan je met mij mee rijden dan? Ik woon in ede, dus als we ergens een station zouden afspreken haal ik je daar bijvoorbeeld op met de auto..
Dat is lief van je maar naar ede ben ik ook nog ongeveer een uur onderweg...kan ik bijna net zo goed in een keer door....
Zo ik ben weer terug uit zevenaar. Wat een rit zeg. Kanonnen. Even naar een klant toe. @mieks: nou super toch dat je ei eerder was. Hebben jullie de dagen ervoor ook nog goed geklust? @lonneke: bank hangen kan ook erg rustend en ontspannend zijn. @de meeting: ik laat de kleine meid ook thuis. Heeft papa ook een leuk dagje. Helaas kan ik 7 juli niet. Dan heb ik familiedag. En 14 juli is net vastgelegd voor een barbeque van de voetbal hoor ik gisteravond van vriendlief. @charmed: 1 uur en 15 minuten is inderdaad ook lang rijden. Ik ben ook een uur kwijt. Maar plan dan wel de hele middag in. Met de andere meeting zaten we dus ook om 13.00 uur en gingen pas 17.15 uur weg.... Maar met mieks meerijden zo ook een optie kunnen zijn. En anders arnhem een optie. Is dat voor de limburgers ook een optie of is dat voor jullie te lang??
@meeting, Arnhem is voor mij ook goed (ben van alle markten thuis haha) Waar zou Snoopy uithangen???? Ben zo benieuwd naar de echo....
Meeting: Arnhem is vanuit Limburg ook goed te doen volgens mij! Dus wat mij betreft geen probleem. 14 juli is voor mij wel m'n laatste optie voor m'n bevalling denk ik. En ook voor Yasmin denk ik haha! Iedereen kan dan toch? Oh nee, lees net dat MamavanGwenn dan al BBQ heeft..of is dat 's avonds? Overigens is zondag 8 juli ook een optie hier, maar weet niet hoe jullie zondags zitten? Mieks: Toch je ei gehad. Nog even goed geklust vanochtend, dus hoop dat het deze maand dik en dubbel raak is! M'n duimen draaien over uren tot 20 juni haha! MamavanGwenn: 'even' naar Zevenaar. Poeh! Hier: Nu even afschakelen van de ochtend werken. Ga over 'n half uurtje nog even op bed liggen. En..Onze proefdruk van het geboortekaartje is binnen. Hij is echt ge-wel-dig!
@lonneke: de bbq is inderdaad 's avonds maar in noord-Holland. En anders moeten jullie het maar plannen zonder mij. Zondags zou ik ook eventueel kunnen.
Dan even inventariseren, houden we 2 datums over waarop wellicht de meeste kunnen: Zondag 8 juli: L0nneke, MamavanGwenn..(wie kan nog meer?) Zaterdag 14 juli: L0nneke, Mieks, Sjasje, Emjee, Yasmin ( wie nog meer?) Rest even aanvullen, kunnen we wellicht een van deze twee data's plannen. Heb al even snel gegoogled, kwam uit op 5th avenue, waar je een high tea voor 15 euro p.p. kan doen. Zag wel dat er aantal dingen op staan die de zwangere niet mogen hebben, maar kan altijd vragen of ze daar rekening mee houden. Kan uiteraard verder zoeken nog
Zondag 8 juli: L0nneke, MamavanGwenn, Emjee..(wie kan nog meer?) Zaterdag 14 juli: L0nneke, Mieks, Sjasje, Emjee, Yasmin ( wie nog meer?) Moet eerlijk zeggen dat de 5th avenue me niet zo aanspreekt . Als je googled op "high tea arnhem" krijg je meerderen. Wel iets duurder maar iig allemaal onder de 20 euro. "Jouw plek voor eerlijk en heerlijk eten." - Urban Chef Restaurant Arnhem aan de Rijnkade - Home Grand Café Arnhems Meisje Ik heb geen ervaring hoor maar dit zijn maar een paar gewone sites
Haha, gaan we steeds verder afspreken.. Prima hoor haha.. Ik kan beide datum's. Ik vind het gezellig, maar moet even kijken hoe ik mij dan voel.. Heb heel veel afspraken en komen er steeds meer bij
Arnhem is voor mij nog makkelijker. Zondags hou ik liever vrij. Dit omdat manlief en ik het door de weeks super druk hebben en dat echt een dag voor ons samen is. Daar moeten we nog even van genieten zolang hij nog niet weg is. Vrijdag de 6e kon ook toch? Of zijn er meerdere die dan niet kunnen? Ik kan het lijstje niet kopiëren want reageer vanaf mijn telefoon. Anders wordt het voor mij zaterdag de 14e
Hey meiden, Arnhem zou voor mij beter te doen zijn das een uurtje rijden dat durf ik wel aan. (Normaal ben ik niet zo moeilijk hoor, maar met die harde buiken etc. moet ik mezelf echt een beetje in de gaten houden) Ik kan tot nu toe alle dagen....kan iemand mij op t lijstje zetten???