Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ha meiden, ik ben er ook weer na mn dagje werken.

Hoe was jullie dag?

@ Yasmin, Efteling blijft altijd leuk he :D Fijn dat het nog een beetje droog is gebleven!
    Ik lees over het algemeen wel veel "feel-good" boeken.. favoriete schrijfster is Jill Mansell. Verder alles wat me aanspreekt koop ik, maar heb ook wel ander soort boeken gelezen : Millennium triologie heb ik laast nog uit gelezen :)

Morgen weer een dag vrij, heerlijk! Het wordt slecht weer dus ik denk dat ik ook maar is aan de grote schoonmaak ga (nadat ik eerst even flink heb uitgeslapen :D)

Fijne avond allemaal!

2. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Goedenavond!

Jaja, ik let goed op mezelf hoor! Ik ben vandaag lekker vroeg naar huis gegaan. Morgen en overmorgen ben ik vrij. :)

@Yasmin
    Een geslaagd dagje Efteling dus! Ben je in alle attracties geweest? Ik hoop dat wij volgende week ook geluk hebben met het weer!

Ik had mij ongi afgelopen donderdag verwacht. Vanmorgen wederom (tegen beter weten in) getest. Natuurlijk ben ik niet zwanger! Vandaag bloed laten prikken om te kijken of het aan mijn schildklier ligt. Morgen hopelijk de uitslag. Even afwachten. Ik baal er echt van. Ik wil ook gewoon starten met de eerste ronde.:(

@Lonneke
    En ben je een beetje tot rust gekomen vandaag?

@Sterre
    Ik slik nu ook alleen foliumzuur (gewoon van de etos). Mocht ik zwanger worden dan ga ik over op vsm Puur mama.

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mieks heb de 1e 2 boeken van het millenium gelezen. Met de 3e begonnen maar ergens halverwege gestopt hihih. Ligt nog steeds op het nachtkastje. Heb wel de verfilming van alle 3 gezien.
    Verder hou ik zelf van de misdaad/thriller boeken. Karin Slaughter bijna allemaal gelezen. Nicci French ook aardig wat.

Ansje volgende week is het herfstvakantie hè. Zal vast drukker zijn. Het was zo rustig dat we 3/4 keer in de verschillended achtbanen konden! Joris en de draak was favoriet hahaha.
    Hopelijk heb je vandaag je uitslag zodat je wat meer duidelijkheid hebt zeg!

Als m'n eisprong echt geweest is mag ik volgende week testen. Maar vind m'n temp aan de lage kant en denk dat deze cyclus misschien toch langer is als verwacht. We 'sporten' gewoon vrolijk verder ;)

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Yasmin, Als ik echte misdaad/thriller boeken ga lezen dan droom ik er enorm over :p Echt verschrikkelijk haha. Moet ze dus in elk geval niet lezen voor het slapen gaan ;)

@ Ansje, ben benieuwd naar de uitslag!

Ik heb de hele nacht ruzie gehad met een mug :x Het beest prikte me lek en elk half uur kwam ie om mn hoofd zoemen, grrr! En natuurlijk kon ik hem niet vinden zodra het licht aan was. Heb dus elk half uur gezien. Uiteindelijk heb ik hem rond half 5 de kamer uit kunnen lokken schijnbaar door ergens anders lampen aan te doen, en daarna op goed geluk alles weer uitgedaan en mn slaapkamer deur dicht. Na half 5 dus geslapen maar om half 10 weer klaar wakker. Beetje jammer op je vrije dag.

Ik ga zo een hele leuke luiertas ophalen een paar straten verder. Toen mijn ex en ik 4 jaar geleden met kinderen bezig waren heb ik (misschien heel stom) best veel dingen al gekocht. :) Mijn kinderwagen dus ook, en veel kleine spulletjes. Nou ben ik af en toe nog wel eens aan het rond kijken voor leuke dingetjes en kwam ik via marktplaats ineens een super leuke luiertas tegen die ook precies bij onze kinderwagen past. Voor een tientje, en het vrouwtje die hem verkoopt woon ook nog is een paar straten bij mij vandaan!
    Verder wil ik eigenlijk pas gaan aanschaffen als ik ook echt zwanger ben.. als het niet wil lukken heb ik straks een berg spullen voor niks ;)
    Hoe hebben jullie dat gedaan? Ook al wel wat dingetjes van te voren gekocht of echt alles toen jullie zwanger waren?

5. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hoi Mieks, nou ik denk als ik nu al babyspullen ga kopen dat ik mijn vriend juist afschrik. Hij gaat zeker weten denken dat ik doorsla met mijn kinderwens. Dus dat ga ik niet doen. Ik heb wel in de zomer wat zwanger-tijdschriften gekocht om me in te lezen en om de tijd door te komen. Die tijdschriften heb ik ook een beetje uit het zicht gelegd omdat het nog veels te ver weg was voordat we starten.

6. ansje1982

Hoi allemaal

De uitslag van de bloedtest was goed! Gelukkig dus niets aan de hand met mijn schildklier. Natuurlijk vroegen ze of ik zwanger misschien niet zwanger was... Het blijft wel vreemd dat mijn cyclus ineens zo lang is. Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam een beetje ontregeld is door de narcose en operatie. Ik wacht gewoon nog even af voor ik terug naar de huisarts ga. Hopelijk word ik snel ongi!

@mieks
    Wij hebben ook nog overal prikgrage muggen rondvliegen! Ik denk dat het door het warme najaar komt. Stiekem moest ik wel lachen om je muggenverhaal. Ik zag het allemaal voor me. Ik herken het van mijn man, hij is ook panisch voor muggen. Wel vervelend dat je slecht geslapen hebt! Gelukkig kun je het rustig aandoen vandaag.

Ik heb voor de zwangerschap nog geen babyspullen gehaald. Pas met 20 weken hebben we babykamer en wandelwagen gekocht.

@Yasmin
    Oh, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Natuurlijk begint de herfstvakantie in andere regio's eerder. Wij gaan met Rowen, dus veel attracties zullen we niet zien. Ik denk dat we vooral in het spookjesbos te vinden zijn. Joris en de draak is toch de nieuwe houten achtbaan?

Je NOD komt nu echt dichtbij. Spannend hoor!

Ik ga nu even de huisvrouw uithangen!
    Fijne middag!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ans: Fijn dat de uitslag van de bloedtest goed was!

Mieks: Foto van de luiertas? Hier niets aangeschaft voor de zwangerschap. Met 11 weken wel al slaapkamertje gekocht, kwam ik tegen op marktplaats voor weinig geld. (daarna ook niks leukers meer tegen gekomen) De rest rond de 20 weken gaan bestellen.

Yasmin: spannend hoor, mss volgende week al testen!

Hier drukke dag gehad. Zo meteen gezellig bezoek:)
    Morgen ook weer een drukke dag. Vrijdag werken en dan weer lekker weekend. (als 't goed is komende weekend klusweekend hier hahaha)

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Barb, mn vent wilt ook niet dat ik teveel ga halen, en dat wil ik zelf ook niet. Die 4 jaar geleden was ik helemaal in de ban van de babywens en kon ik het niet laten om dingen te kopen. Toen het een jaar lang niet lukte werd je er gelijk mee geconfronteerd! Daarom wil ik verder ook echt wachten.

@ Ansje, idd best kans dat je lichaam wat van slag is na je operatie! Ik had dat ook toen ik onder algehele narcose was geweest. Had ik nog niet eens aan gedacht ;) Hopelijk komt het snel weer op gang.
    Ik heb trouwens net DE mug (denk ik, of het is weer een andere) gevonden in de andere slaapkamer! Eerst geprobeerd hem dood te meppen maar hij was me weer te snel af ;) Heb hem nu dus maar opgesloten, deur dicht gedaan :D Mug vs Miek = 1-1 :D

@ Lonneke, nog geen foto, zal van de week wel ff maken. Hij is zwart met Lime groene accenten, precies zoals de kinderwagen.
    Jij gaat drukke dagen tegemoet lees ik :p Veel plezier.

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

@mieks nu alleen de mug nog dood meppen en het is 2-1. haha.
    hier ook niks gekocht voor de zwangerschap. Pas na 12 weken. We gingen toen om ons te orienteren naar de babydump en kwamen met een kinderkamer en box thuis....

@ansje: mijn zus haar cyclus was ook van slag na de operatie. Werd pas 5 dagen later ongi terwijl ze normaal regelmatig is. En nu na 19 dagen heeft ze der ei nog niet gevonden van haar nieuwe cyclus terwijl hij normaal altijd op dag 14 is. Dus het kan wel dat je cyclus een klein beetje van slag is.

Hier nog lekker 1 dagje werken. Ben helaas nu ook aan het werk en morgenavond ook. Maar ja is een drukke maand voor ons. Aan het eind van de maand hebben we weer rust.

@yasmin: spannend dat je volgende week mag testen. Jij moet 1 dag eerder ongi worden dan mij.

10. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!

Ik lees af en toe al mee op het forum en toch maar besloten om een profiel aan te maken... Kan je er toch een beetje over kletsen, terwijl niemand het verder weet ;)

Hoop dat ik mij mag aansluiten bij jullie.

11. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey Balou23. Welkom! Toch overstag dus en een profiel aangemaakt. Zo ging het bij mij ook. Eerst wat neuzen.
    Kan je iets over jezelf vertellen? Hoe oud ben je? Wanneer ga je beginnen of zijn jullie al begonnen?
    Veel plezier in ieder geval op het forum.

Fijne avond!

12. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad.... Ik zal iets over mijzelf vertellen: ik ben 28 jaar en mijn vriend is 27 jaar. Wij zijn eind september voor het 'echie' gegaan :D Ik ben een half jaar geleden al gestopt met de pil, omdat ik die zat was en het is toch steeds meer gaan kriebelen bij ons beiden. Hebben dus een paar weken geleden besloten om er voor te gaan ipv nog een jaar ofzo te wachten.

Mijn hobbies zijn onze hond en lekker sporten: hardlopen, fietsen, bodybalance.... Genoeg dus ;)

Het lijkt mij gezellig om te kletsen over onderwerpen waarover je het met je partner niet de hele tijd hebt ;)

13. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Nou lekker sportief dus. Net als ik. Ik fitness en sport al mijn hele leven zowat. Ik ben 30 mijn vriend wordt 32. Ik ben leerkracht basisonderwijs maar werk nu op een peutergroep waar ik het erg naar mijn zin heb. Wij gaan vanaf kerst zo'n beetje van start maar ik wilde wel eerst ontpillen maar mijn vriend heeft geen condooms gekocht dus wordt het alsnog spannend deze maanden.
    Nu weet je ook wat over mij.

En het is idd erg fijn dat je hier honderduit kan kletsen op zo'n forum.

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Balou, welkom hier. Inderdaad fijn zo'n forum, heerlijk om is niet tegen je vent te hoeven klagen :p

Ik weer helemaal blij, vent belde net voor t eerst deze week vanaf zn bivak. Volgende week zou hij nog een bivak hebben, maar blijkt een cursus te zijn en kan hij savonds gewoon naar huis :D

15. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @balou: welkom en gezellig dat je mee komt kletsen

@mieks: fijn zeg dat hij volgende week toch thuis komt. Kunnen jullie goed oefenen voor over 11 dagen.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen

Gelukkig vanacht niet gepest door een mug, maar wel door de wekker ;)
    Werkse allemaal! Ik ga weer richting werk, daarna lekker weekend. Nu al zin in!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Het is toch wat, dat geruzie met die muggen;) Gelukkig dat je er vannacht geen last van hebt gehad.

Balou: Welkom, klets gezellig mee!

Barb: Jij bent dus flink sportief zo te lezen hihi.

Zo, hier een drukke dag voor de boeg. Dus ga snel onder de douche springen en me dan aankleden. Waarschijnlijk dan de hele dag op pad.

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Balou!

Mieks: jouw dag kan niet meer stuk dan :D Geniet lekker van je laatste dagje

Lonneke: Succes vandaag! Je zal wel weer uitgeteld zijn aan het eind van de dag dan

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Hoi meiden, ik zou hier graag mee willen kletsen als dat mag :)!
    Zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben 24 jaar en mijn vriend 25. Op 11 mei 2011 is ons dochtertje Luna geboren, zij was een maand te vroeg. Ik zelf werk in de gehandicapten zorg en mijn vriend is hovenier.

Mijn nod is 20 okt, dus we zijn benieuwd. Dit is ronde 1 dus ga er niet vanuit dat het dan al gelijk raak is!

Ik ben hier terecht gekomen via L0nneke ik ken haar van vorige topics :)! Zij vertelde mij dat dit een gezellig clubje is :)! En barb ken ik al ook die zag ik hier ook voorbij komen!

Fijne dag allemaal!

20. ansje1982

@ Balou
    Leuk dat je mee komt kletsen. Ik heb me al wel een tijdje terug aangemeld, maar ben pas sinds kort actief op het forum.

@ Enjoyllive
    Natuurlijk mag je hier mee komen kletsen! Leuk, jullie gaan ook voor de 2e! Als het een beetje meezit zit er straks een klein leeftijdsverschil tussen jullie kinderen. Helaas moesten wij wegens mijn gezondheid nog even geduld hebben. Ik wacht nu op mijn ongi en dan starten wij met ronde 1.

@ mieks
    Gelukkig heeft de mug je vannacht met rust gelaten. Nog 1 dagje werken en je mag weer genieten van het weekend. Het wordt heerlijk weer! Komt je mannetje vrijdag weer thuis?

@barb
    Wat leuk! Ik ben ook leerkracht basisonderwijs. Ik heb 5 jaar groep 4 gedraaid. Nu werk 2 dagen in groep 3 en 1 dag in groep 2. Ik ben na de bevalling van R. parttime gaan werken.
    Waarom werk je niet in het basisonderwijs? Is het in jouw regio ook zo lastig om een vaste aanstelling te krijgen?

@Yasmin,
    Nog 9 dagen tot je NOD! Je pendels zien er wel rooskleurig uit!

@mamavangwenn
    Een collega (vervanger) die maakt ook taarten. Zij wil me helpen met het maken van een Bumbataart voor R. zijn verjaardag! Dan kan ik meteen kijken of ik het wat vind!

@lonneke
    Veel succes vandaag! Ga je leuke dingen doen of moet je op pad voor je werk?

Hier gaat verder alles prima. Helaas nog geen ongi gezien. Ik heb wel het gevoel dat er iets aankomt. Ik heb wat steekjes in mijn buik gehad en mijn borsten zijn wat gevoeliger. Ik weet niet of het mijn eisprong of mijn ongi is. De tijd zal het leren....

R. ligt nu heerlijk te slapen. Als hij weer wakker is dan ga ik even een wandeling maken en de eendjes voeren. Het is hier prachtig hefstweer. Morgenochtend nog even werken. Ik ben wel een beetje gespannen. Ik heb de eer om de afsluiting van de kinderboekenweek te presenteren. Dat is dus echt niet mijn ding...

Fijne middag!

Deel Deze Pagina