Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mamavangwen, hoever ben je dan??? Wel leuk een 3D echo, wat is de beste week om dat te doen? Toch ver tegen het einde aan of niet?? Of is dat 4D? pff.. haha denk dat ik ook wel een keer een pretecho ga doen..

Ps, beste niet zwangeren ik hoop echt dat jullie snel zwanger worden.. Vind het soms best moeilijk om er op dit forum over te praten.. Maar wil gewoon bij jullie blijven op het forum ... Dus probeer over van alles te praten hoor!! en leef gewoon met jullie mee!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden. Hier nog geen ongi te bekennen en dat begint altijd eerst met wat bruin en ook dat heb ik nog niet gevonden.. Wel nog steeds aardig wat slijm/afscheiding.. wachten duurt lang!
    Ik zal dus dit keer een langere cyclus hebben, zal misschien ook komen door die etos pillen, daar hoor ik meer van zulke verhalen over.

@ Lonneke, pff lijkt me niet fijn nee als je moet werken en zo kotsmisselijk bent!

@ Ansje, hoe voel jij je ondertussen? Helpen de zetpillen?

@ Snoopy, jij al een rooie vlag gespot?

@ Pinda, ook al duidelijkheid van een ongi of een test?

@ Mineraal, ik zal je een pbtje sturen hoe je fotos kan plaatsen op het forum, die kreeg ik toen van Ansje maar stuur ik door naar jou :)

@ Sjasje, ja manlief is als het goed is aankomende maand gewoon thuis maar met defensie weet je het nooit.
    Succes morgen met meedraaien, het klinkt erg leuk!

@ MamavanGwenn, hier ook heerlijk 12 uur geslapen :D I love dagjes vrij zijn :D Fijn dat je echo eerder is! Iets om lekker naar uit te kijken.

@ Krissie, ik zou idd hetzelfde doen als mamavangwenn zegt, wie weet groeien ze nog wel verder en koop je nu bh's waar je over een maandje niks meer aan hebt. En het is ook nog eens zonde als ze niet lekker zitten.
    Lief dat je met ons mee leeft ;) Tis wel fijn om in een vast clubje af en toe eens even je frustraties te uiten, al zou ik veel liever ervaringen van het zwanger zijn met jullie delen!

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: dan is je ei waarschijnlijk toch later geweest en waren de ovutestjes nog niet donker genoeg. Hoop dat je goed bent blijven door klussen.

@krissie: ik vind het nu ook wel moeilijk maar is zo'n gezellig forum waarbij we toch allemaal een band opgebouwd hebben. Vind het bij de september mama's lang niet zo gezellig als hier omdat de groep veel groter is. Maar ik heb de vorige keer 3D echo gedaan met 25 weken. Dan past het kindje nog volledig in beeld. Daarna word het moeilijker. Ga het nu ook zeker weer doen. 4d echo is bewegende 3D beelden. Ik heb toen alles op dvd laten zetten. Ga hem binnenkort maar eens opzoeken weer.

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @De zwangeren:
    Ik vind het ook erg leuk dat jullie nog gewoon met ons meekletsen.
    Zo krijgen wij te horen wat ons allemaal te wachten staat :p
    En idd voel ook wel een band met jullie, tis toch meer een vriendinnenhoekje :D

5. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel russendoor: Nog geen ongesteldheid te zien..en ook nergens last van..zit nu op dag 29 en vanmorgen was mn temperatuur nog hoger, 37,2! ..eisprong was op dag 15, dus vandaag echt al 14 dagen hoog!

@mamavangwenn, fijn een eerdere echo!

@ krissie: ik vind het ook wel fijn om te weten wat je allemaal voelt en meemaakt, daar kan ik alleen maar dingen van opsteken als het eenmaal zover is.

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pinda: Jezus wat laat jij ons in spanning zeg. Wanneer komt die test nou eens?

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Uhm mensen kan je een blaasontsteking voelen en wat voel je dan? Ik heb ook wel is kleine witte vlokjes in mijn urine? Is dat een zwangerschapkwaal? Haha.. Weet het niet.. Heb soms echt schepre steken heel laag in mijn onderbuik (voelt bijna zo laag alsof je baarmoedermond is laat maar zeggen....) Ik weet het niet hoor.. Maak mij soms toch iets teveel zorgen, ben blij dat ik vrijdag naar de dokter mag en hopelijk zegt hij dan: dat alles goed is en goed eruit ziet...

8. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee of je het daar kan voelen. Weet wel dat je vaak pijn hebt met plassen met blaasontsteking. Anders gewoon ff urine opvangen en naar dokter brengen en laten onderzoeken.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Krissie, ik heb daar al meer over gelezen van meiden die zwanger zijn, vaak is het een teken dat je te weinig drinkt. Blaasontsteking maakt je urine troebel maar niet met wiyte vlokken

@pinda, super! Dat is een goed teken! Ben heel benieuwd

10. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ik geloof dat ik mijn 2,5 liter wel haal op een dag;)

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Oke..dan weet ik het ook niet. Vrijdag moest je naar de dokter toch? Even vragen dan ;)

Ik snap mn lijf nou echt niet meer.. Net 2 testjes gedaan, een ovutest (bovenste op de foto) en zwangerschapstest (onderste op de foto). Om 12 uur getest, niet met ochtendurine maar wel erg geconcentreerd nog (expres niet te veel gedronken). De zwangerschapstest is duidelijk negatief.. maar ik kreeg op mn ovutest gelijk weer 2 streepjes :(:(

Ik ben deze cyclus gestart met die "zwanger worden" etos pillen, ik slik morgen de laatste en ik denk dus dat ik er gelijk maar mee stop. Was blij dat ik netjes regelmatig ongi werd maar hier krijg ik echt geen hoogte van nu.

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    UHm....Mieks jeetje wat frustrerend... Ik heb zelf geen ervaring met die etos zwanger worden pillen.. Ik slikte vanaf het begin dat ik stopte met de pil meteen gravitamon. Maar het is wel heel goed om die foliumzuur binnen te krijgen voordta je zwanger wordt begrijp ik, zodat je lichaam een voorraadje kan opbouwen en straks bij je kindje de neuralebuis goed sluit. Voor het begin van de ontwinkkeling van het centrale zenuwstelsel. Die neurale buis zijn echt de eerste weken.. Wat er in etos zwanger worden pillen zit weet ik niet.. Pff die ovutest brengt wel verwarring!!!!!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Voor die etos pillen slikte ik "vsm puur mama" dus ook met foliumzuur. Ik wilde zowiezo iets met extra vitamines, omdat mijn weerstand vaak wat laag is (vroeger veel ziek geweest, lang verhaal). Maar idd, dit maakt het niet duidelijk wat ik nou met mn cyclus aan moet.
    Ik denk dat ik dus maar weer even blijf testen met de ovutesten, om te zien wat het doet.. ik denk in elk geval dus niet dat ik nu snel ongi wordt... ;)

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ik adviseer je om toch een Kruidvat 2 voor 5 euro test te doen. Ik zag immers ook amper wat (was op foto niet zichtbaar) op de Z&K zwangerschapstest. Een posi ovutest kan ook een zw.schap betekenen. Ik wil je uiteraard niet blij maken met een dode mus. Maar als die K2V5 negatief is, zou ik pas doortesten met je ovutesten. Het zou mijn nl. niets verbazen als je toch zwanger blijkt te zijn.

En die etos zwanger worden pillen..k*tdingen, mijn cyclus werd er ook alleen maar erger door...
    Ik slik overigens gewoon foliumzuur van Kruidvat. Vanaf 12 weken start ik met compleet mama.

Krissie: Even je HA aangeven van je urine. Een testje op blaasontsteking is zo gedaan.

Pinda: Jij maakt het wel heeeeel spannend, hè?!

MamavanGwenn: Toch een echo eerder, zou ik ook doen hihi..wachten duurt lang, hè;)

Sjasje: Inderdaad, dit is een gezellig clubje en ik vind het goed te volgen..dus gewoon gezellig blijven kletsen met z'n allen.
    Succes morgen bij het KDV. Ik vind het echt een super KDV, van wat ik hoor van een vriendin van me. Hoop dat het wat wordt daar. Klinkt in ieder geval erg positief allemaal!

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke, wat jij nu zegt tegen Mieks had ik ook al opgeschreven op vage testen ovutesten forum nog wat :) Ben het compleet met je eens!
    Vrijdag ga ik inderdaad meteen even aan de huisarts vragen of hij daarop wil testen.

@Mieks, Ik begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden.. Ergens heb ik zo iets : hoop zo dat ze zwanger is, dat ik daarom ook begon over k2v5 testen. Ik merkte zelf ook met zo'n dipstick dat die veel minder snel donker werd..

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bij deze een buikfoto..m'n buikje begint al te groeien:$

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Oke oke, op jullie aandringen maar een kv 2v5 gedaan :p Zit nu af te wachten.. Minuut geleden gedaan, maar nog maar 1 streep te zien

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks, SPANNEND!

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ze zeggen dat het bij een 2e harder gaat hè Lonneke :)
    Mooi buikje hoor!!

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks, had je nog wel goed je urine opgehouden???

Deel Deze Pagina