Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lonneke wat een buik joh!!! En voor de rest zie je er goed gezond gewicht uit dus het is echt een zwanger buik;) Tof joh!! Dat wil ik ook! Dan heb ik tenminste nog het gevoel dat er wat in zit!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Lonneke mooi buikje hoor!!

Ik heb een beetje te weinig gedronken vandaag (nu dan een voordeel) dus het was best geconcentreerd (donker). Inmiddels 5 minuten voorbij maar gewoon negatief ;)

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Had niet verwacht zo snel al een buikje te hebben, terwijl men het wel zegt bij een tweede. Dit is uiteraard alleen nog maar darmen en lucht, baarmoeder zit nog achter het schaambot.
    Wat wel duidelijk op de echo te zien was is dat m'n baarmoeder nu groter is dan op dezelfde termijn bij m'n 1e zwangerschap. VK zei ook dat dit heel normaal was, omdat de boel immers al 'uitgerekt' is.

Krissie: Thanks, merk wel al dat ik vetjes op sla (had ik de vorige keer ook heel snel..van die heerlijke love handles;)) Woog voor m'n zwangerschap 65 kg. Hoop alleen niet deze keer weer bijna 30 kg aan te komen:( (alhoewel 't er wel weer bijna allemaal van af is gegaan..woog 63 kg voor m'n 1e zw.schap)

Mieks: Nou....ik weet het ook niet meer hooor:S VERWARREND! Dat is het enige dat ik er op te zeggen heb:S

4. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey dames,

Krissie: ik vind het ook leuk om te horen hoe het met jou gaat. Kan me goed voor stellen dat je ook nieuwsgierig bent naar de andere zwangere hoe die het ervaren. Ik vind het leuk om dat te lezen.

Mieks: nop nog geen ongi te bekenen. Morgenvroeg ff testen. Jou lichaam maakt het ook wel lkkr spannend.

Sasje: suc6 morgen met een dagje mee draaien.

Mammavangwenn: fijn dat je toch eerder een echo kunt laten maken :D.

Lonneke: zo jij begint al mooi te groeien:D Leuk.

Al ideeen wat er gegeten wordt vanavond? Hier gaan we boerkool eten :D

Fijne avond

5. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks; raar hoor die ovu test... ik slik ook de etos pillen maar was wel meteen regelmatig. (nu laatste keer niet mee tellend)

@Waw... en dat met 8 weken al! Ik wil ook :D Niemand t op werk die het buikje gespot heeft?

@Eten: hier eten we gehakttaart (soort quiche)

Gaan vanavond snel naar ikea, dus tot morgen dames!

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: bijzonder vaak allemaal bij jou. Ik zou ook zo niet meer weten wat ik je moet adviseren. Zou idd dan maar ff doortesten met de ovutesten om te kijken wat het doet.

@lonneke: wauw!!!! mooi buikje. Weet ik wat me te wachten kan staan straks omdat het mijn 2e ook al is.

@snoopy: spannend. dan weet ik weer dat we vroeg online moeten komen om te turen.

Hier eten we trouwen tagiatelle met tagiatelleroomsaus. Straks komt namelijk de elektricien de electra aansluiten op zolder. Heb ik eindelijk weer licht...

@krissie: denk dat jij nog weken moet sparen voor dat buikje. Bij Gwenn zag je bij mij wat pas met 16 weken.

@sjasje: succes bij de Ikea!!!

@all: vanavond maar eens aan de strijk.... heb er totaal geen zin in...

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hihi Mamavangwen, ik zal nog wel even moeten gaan sparen ja!

Ik zal is even een foto spammen van mijn platte buik binnenkort haha!!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sjasje: Shop ze bij Ikea! :)

MamavanGwenn: Bah strijken :( Ben erg benieuwd of je buikje ook zo snel zal gaan.
    En tagliatelli, lekker hoor. Hier hebben we macaroni bolognese gegeten..lekker simpel!

Snoopy: Oeh lekker boerenkool. Dat heb ik al lang niet meer gehad. Noteer 't meteen op m'n boodschappenlijstje voor het weekend. Jamjam! En jij gaat morgen testen toch??

Pinda: Hoe staat het eigenlijk bij jou, al een test gedaan?

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, jeetje 30kg aangekomen! Goed van je dat je het er weer af kreeg!

@ Snoopy, wij aten beef changhai (weet niet zeker of ik het zo goed schrijf). Dat is zo'n maaltijdpak van Knorr. Erg lekker!

@ Sjasje, tja de 1 is tevreden over de etos pillen, de ander heeft er ellende van. Hoor er veel wisselende verhalen over.

@ MamavanGwenn, erg he, elke keer wat! Baal er echt van ;) Hebben gelijk maar weer geklust vanavond, mocht het nut hebben. Zal mij benieuwen wat morgen die ovutest dan weer doet.
    Succes met de strijk!

@ Wennie, hoe is het met jou?? Ik heb je al een tijdje niet meer gezien...

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Er is weer veel geschreven zeg!

@sjasje: klinkt als een leuk kdv, ben benieuwd hoe je het na donderdag vindt. Zou mij niet te druk maken over dat je ze in de steek laat, hebben ze er niet naar gevraagd, dat kan je tegenwoordig ook meemaken.
    Shopse!

@krissie: ik heb geen smartphone, ik hou het gewoon met de hand bij. Lekker ouderwets. Er ligt naast mijn bed een blaadje. Ik heb wel eens gezocht voor het online bij te houden maar vond dat niet zo handig eigelijk. Mijn temp was gisteren 36.3 en vandaag 36.4. Heb mijn eerste ovutest gedaan (zal zo ff een foto spammen, als dat lukt, het was een licht streepje)
    Enne gewoon lekker blijven praten over het ook zwanger zijn, je hoeft je nergens schuldig over te voelen. Pretecho doen ze vaak pas na 20 weken toch?
    Het kan een blaasontsteking zijn, heb je pijn bij plassen? gewoon even opvangen en meenemen. Ik ben vpk en heb wel eens witte vlokken in urine gezien..maar of dat meteen blaasontsteking is nee...dat niet.

@zwangeren: lekker mee blijven praten. We delen lief en leed toch! Ik kan het forum eigelijk niet meer missen...:)
    @all: Waar praten jullie nog meer mee?of wat is aan te raden? Ik wil er niet teveel hebben, anders hou ik het niet meer bij.

@mamavangwenn: wat ben je toch ongeduldig :p

@mieks: beetje vreemd allemaal zeg..

@lonneke: ah dat is al een mooi buikje aan het worden!

@strijk: ik strijk nooit, hang het gewoon goed op :D

@avondeten: risotto stond er op het menu.

@klussen: hebben jullie dat nu ook..vrienden van ons bellen nou altijd als we aan het klussen zijn :p

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Hier is foto 1

@mieks: had nog geen pb, maar heb ff onder FAQ gekeken.
    Ik zit ook in het forum: tips voor ovulatietesters. Daar zit iemand die er veel van weet, misschien heb je daar wat aan?

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, sorryyyy ik was het compleet vergeten door die stomme testen :):) Gelukkig is het je gelukt om een foto te posten! En ik zie al een duidelijk lijntje. Ben benieuwd hoe hij er morgen weer uitziet! :D

13. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @MamavanGwen, wat een super leuk versje heb je voor de aanstaande opa's en oma's.

@Sjasje, wat spannend met je sollicitatie! Ben benieuwd wat je gaat doen. Maar klinkt wel ontzettend leuk! en wat grappig dat je dat idee zelf ook al een beetje had. ;) Heel veel plezier morgen in ieder geval. Hoop dat je het naar je zin hebt en een mooi bod krijgt.

@Mieks, jammer van je negatieve test. Balen joh!
    Ik oefen iig met je mee met 2 streepjes piesen op de juiste test!!!!!!! :D
    En zou je mij ook de 'mail' willen sturen over foto's posten. Dan ga ik dat volgende keer ook met ovutesten doen.

@Krissie, Heb je 'vrienden' gemaakt op een ander forum?? ;) Nou hier nog steeds leuk dat je er bent!! :) haha. En is toch super fijn voor jou dat je al wel zwanger bent. We blijven gewoon allemaal hier, en praten volgend jaar over onze kindjes ;)

@Pinda, hoe gaat het bij jou?? Spannend hoor met die temp van jou!

@Snoopy, Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Lonneke, Mooie foto hoor! Echt super! En wat goed, zoveel weer afgevallen!! Erg knap.

@ eten, wij zijn voor andijvie met spek gegaan! mmm vind ik echt heerlijk :p

@All, Ik ben 'blij' als ik ongi ben geworden. Verwacht deze ronde namelijk niets, ivm ovu testen te laat starten en nu wel een erg kleine kans. Wil na me ongi gewoon meteen beginnen met ovu testen, om een goed vergelijkingsmateriaal te krijgen en er deze keer wel op tijd bij te zijn. hahah ik heb er zin in. ;)

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Haha, nee hoor ik blijf gewoon hier .. Dat is een forum waar je vage tuurtestjes mag beantwoorden.. Maar ik gaf een keer mijn mening en dat werd ook niet geaccepteerd dus... Nee hou het gewoon bij 1 groepje hoor!!

15. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey

Lonneke: ik ga inderdaad morgen testen tenzij ik tussen nu en morgen vroeg ongi word maar dat hoop ik niet.

Fijne avond allemaal. Ga een film op rtl 8 kijken. En dan morgen testen :D

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: het is je vergeven hoor!;)

@wennie: als je op plaats reactie drukt krijg je het scherm waarin je typt, daaron zie je overige opties staan: beheer bijlage: klik erop en je kan een foto toevoegen.. simpel :D
    Hoe is het nu met je?dipje weer over?

@pinda: dat klinkt goed! wanneer ga je eens test wagen?

@snoopy: succes met testen morgen!

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden ik las iets over blaasontsteking en zwanger zijn dat merk je bijna niet als je dat hebt . Op een of andere manier schakelt je lijf het pijn bij het plassen uit. Heb bij mijn vorige zwangerschap wel 4 x last van gehad merkte get alleen door krsmp in mijn buik en aan t einde harde buiken. Witte vlokken in urine heeft te maken met de eiwitten die je lijf nu aanmaakt en uitscheidt zou gewoon ff wat urine afgeven en erbij vermelden dat je zwanger bent. Dan zetten ze t nl ook op kweek. En bij zwangerschap kan blaasontsteking gevaarlijk zijn als je t laat gaan.

18. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Snoopy: Mijn duimen draaien full speed voor jou! succes :D

@all: Ga zo werken, mijn kijkdag bij mn mogelijke nieuwe baan, kan t haast niet geloven! Vorig jaar kreeg ik steeds geen werk en nu heb ik reuze keuze (en erg moeilijke...)

Tot vanavond!

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Oke, ik ga morgen naar de dokter om 15:00 , is het dan verstandig om mijn plas op te houden?? Zodat ik meteen kan plassen in een potje daar?

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Snoopy ben je daar??? Waar is de test;)

Deel Deze Pagina