Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
  2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Yasmin, wat mooi!!

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @krissie volgens mij moet testen voor blaasontsteking met ochtendurine bel vandaag anders de praktijk ff en vraag het na!

@yasmin:wauw!!!!!!!! Mooie echo

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    oh oke;) Ga ik doen.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @snoopy, en??? Hoe was de test?

@pinda, jij al goed nieuws?

@yasmin, wouw super dat je het al zo goed kan zien zeg! Zeker wel erg leuk om je kleintje te mogen bewonderen? :D

@krissie, je moet idd met ochtendurine daar heen. Bij kruidvat verkopen ze urine potjes (urine containers noemen ze het), of je pakt een gewoon groente potje die je even schoonmaakt van te voren. Dat scheelt erg lang ophouden ;)

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks en meiske hoest met jou nog getest ?

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @lennyt, moet je even terug lezen, gister een negatieve zw test gehad maar wel weer strepen op ovutest ;) ga dus vandaag maar weer aan de gang met een ovutest..
    Mn banner klopt niet meer, staat ook hetzelfde in als gister zie ik ;)

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks hmzz das toch wel vaag

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Mooie echo! Aan je banner te zien ben je weer aantal vooruit gezet toch?

Snoopy: Waar ben je???:p

Mieks: Ben erg benieuwd wat de ovutesten nu bij je gaan doen.

Sjasje: Succes vandaag!

Krissie: Sluit me aan bij de rest, even ochtendurine opvangen.

Verder weinig puf om te reageren. Ben er weer beroerd aan toe. Al 3x moeten spugen vanaf half 7 vanochtend:(

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ovutest net gedaan, met tweede plasje zeg maar. Wel nog geconcentreerd.

Wederom streep goed zichtbaar (hoe langer ik wacht hoe donkerder hij wordt) maar inmiddels is er een kwartier om dus zal hij wel zo blijven. Heb het idee dat ie iets lichter is dan gister maar dat zal dan minimaal zijn. Vanavond even naast elkaar leggen want ben nu op mn werk. Kan dus ook geen foto posten met mn telefoon.
    Erg vaag hoor ;)

@lonneke, pff beterschap met de misselijkheid! Heb je er inmiddels al wat voor?

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mieks wat een gedoe allemaal zeg met die testjes. Hoop dat je binnenkort wat duidelijkheid hebt want dit lijkt me zo frustrerend!

Lonneke nog steeds last van de misselijkheid? Ik mag geloof ik dan wel in m'n handen klappen want heb er tot nu toe weinig last van...
    En ja dat heb je goed gezien, ben 4 daagjes vooruit gezet

Krissie kan er niks over zeggen.. heb nooit een blaasontsteking gehad.

12. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    NOD

04 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) Negatieve zwangerschaps test
    04 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3)
    09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari- emjee (31, 2e kindje, ronde 5)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    10 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

13. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @yasmin: mooie echo zeg. En volgens mij een buikslapertje zo te zien. De eerste echo van Gwenn was dat ook. En ze is een echte buikslaper nu nog.

@mieks: nou ik snap er niks meer van bij jou....

@lonneke: heb je al iets gekregen van de huisarts voor de misselijkheid? Anders ff om vragen.

@snoopy: waar blijf je met nieuws? Zit de hele morgen al zenuwachtig op mijn stoel

@pinda: hoe was je temperatuur vanmorgen?

@all: vanochtend ff de HA gebeld. Ik gebruik een zalfje voor uitslag op mijn knieën en dacht gister laat ik de bijsluiter ff lezen. Nou daar schrok ik van. Staat dat je het niet gebruiken mag in de zwangerschap. Ze belt rond 14.00 uur terug en ze gaat de verwijsbrief maken voor de combinatietest. Deze is alleen verzekeringstechnisch nodig ivm de vergoeding van de zorgverzekeraar.

En ik heb gister niet gestreken..... De elektricien was bezig de Electra aan te sluiten en toen hij klaar was was het 20.30 uur en had ik geen zin meer. Nu vanavond maar een nieuwe poging wagen.

Ben vandaag een stuk fitter. Lag gister al om21.15 uur op bed

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: waren tegelijk aan het typen denk ik. Balen negatieve test maar ook geen ongi dus nog

15. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Blaasontsteking, ga morgen even in een potje plassen.
    @mamavangwen, hoe is het met het zalfje nu??
    @Snoopy, Balen meid! .... Maar geen bloed geeft moed?? Verder klachten of niet?
    @Mieks, je bent even een raadsel meid.. Hoop dat het snel duidelijk wordt hoe of wat... Ben je nu gestopt met die etos pillen???? Of niet?? Gravitamon wordt wel vaak aangeraden he? Dat gebruikte ik ook... Is een iets duurdere versie... Ben benieuwd naar je ovu test!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ook ik ben benieuwd naar je ovutest!

Snoopy: Geen bloed geeft moed..maar ook vervelend zeg dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent! HOop dat je toch gewoon zwanger blijkt te zijn.

Hier ga ik zometeen de HA bellen. Ik stel het steeds uit, omdat m'n HA een ontzettend vervelende assistente heeft, die me een ontzettend rotgevoel geeft als ik haar aan de lijn heb. Ze zal best goed haar werk doen, maar ze maakt me altijd erg onzeker. Ga zometeen dus bellen of ik wat kan krijgen tegen m'n misselijkheid. Op deze manier kan ik echt niet meer functioneren, bah!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @lonneke, laat je niet intimideren door die assistente, het gaat om jouw gezondheid, je hoeft haar gelukkig alleen hiervoor maar te spreken ;) ofwel over 5 minuten ben je weer van haar af! Wel vervelend dat ze niet aardig is.

@krissie, ik heb nog 1 pil voor vanavond, vanaf morgen dat weer over op vsm..

Ik vind het ook een raadsel. Hoop dat ik snel weet waar ik aan toe ben. Denk dat ik zelfs blij ben dit keer met een ongi :p

@snoopy, balen van de negatieve test.. jij weet dus ook niet waar je aan toe bent. Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid!

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    NOD

04 januari - snoopy1985 (26, 1e kindje, ronde 2) Negatieve zwangerschaps test
    04 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3)
    09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari- emjee (31, 2e kindje, ronde 5)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Je hebt helemaal gelijk hoor. Heb 1,5 uur geleden gebeld en ze was er niet. Was een andere assistentie en die was heel aardig. Zij ging even overleggen met de huisarts ivm recept en belt me dan terug..en daar ben ik nu op aan het wachten. Hoop dat ik het vandaag nog af kan gaan halen.

Hoop echt dat bij jou snel duidelijkheid is, snap dat je nu ook 'blij' bent met een ongi.

20. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mieks: Wat vervelend ineens z'n lang onregelmatige cyclus. Voor mij dus heel herkenbaar. Blijf vooral doorklussen. Zo is het ons ook gelukt om zwanger te worden van R.

@snoopy: Wat jammer dat je negatief getest hebt:( Ik blijf nog even voor je duimen hoor!

@Yasmin: Wat een mooie duidelijke echo!

@mamavangwenn: Je moet inderdaad zelf goed opletten! Goed dat je het gezien hebt. Het zal vast allemaal meevallen met de eventuele gevolgen. Heb je inmiddels een anders zalfje die je wel mag smeren tijdens de zwangerschap?

@lonneke: En is het gelukt? Heb je iets gekregen? Ik heb nu emesafene zetpillen (3x per dag). Ben maandag begonnen en ook ik begin nu eindelijk iets te merken! Vandaag nog alles binnen kunnen houden (soms nog wel neigingen) en na twee weken zit ik weer aangekleed op de bank. Ik durf niet te vroeg te juichen. Misschien is het een alleen een goede dag. Genieten we er maar extra van!
    Mijn baas heb ik vanmorgen gebeld. Die was gelukkig heel begripvol. Maandag is de vakantie voorbij en ik hoop echt dat ik dan weer een beetje kan functioneren. Ik moet hem zaterdag bellen hoe het gaat zodat er eventueel een vervanger geregeld kan worden. Zoals het vandaag gaat heb ik goede hoop!

@krissie: Morgen echt even je urine na laten kijken. Het zal z'n vaart niet lopen, maar een verwaarloosde blaasontsteking hele nare gevolgen hebben.

@all: Ik heb de afgelopen tijd niet veel van me laten horen. Ik lees wel elke dag mee! Voel me steeds beroerd en ik wil niet steeds alleen komen klagen (zwangerschapsmisselijkheid beheerst momenteel echt mijn leven). Het voelt ook heel dubbel. Jullie willen enorm graag zwanger worden en ik ben zwanger (natuurlijk heel blij) en kom op het moment vooral klagen... Kan me heel voorstellen dat vooral de meiden die nog niet zwanger zijn hier niet altijd op zitten wachten.

Deel Deze Pagina