Heey, Lonneke wat verveelend dat je huisarts zo`n bits als assistente heeft. Voor je zelf gaan staan. Ze kan via de telefoon toch niks doen. Yasmin: heb je 4 dagen verder heen dan dat er in de lijst stond? Mooie echo . Hier nog geen ongi te bekennen, maar wel bruinige afscheiding dus zal t wel snel komen.
Joepiee ik heb weer weekend, heerlijk! @ MamavanGwenn, hoe is het afgelopen met het zalfje? Heb je wat anders gekregen? Succes vanavond dan nog een keer voor de strijk Wij hebben een heerlijk rustig film avondje ingelast. @ Lonneke, fijn dat je nu een aardige assistente had! Hebben ze je nog terug gebeld voor een recept? Ik word blij van een ongi (yes duidelijkheid dan) maar liever nog blijer van een posi zw test @ Ansje, na die test van gister gelijk idd vriendlief maar mee naar bed gesleurd Hij vind het maar apart al die streepjes.. In het begin vertelde ik nooit wanneer ik vruchtbaar was, maar kan het nu gewoon vertellen en uitleggen hoe die ovutesten werken. Vind ie nog best interessant Fijn dat je baas zo begripvol is! En klagen moet je gewoon doen hoor hier. Tuurlijk willen wij als niet zwangeren ook graag zwanger worden en die ervaringen ook delen, maar ik (en ik denk de rest ook wel) kan ook net zo genieten van jullie mooie echo's en leef ook net zo hard mee met jullie misselijkheid en dergelijk!! We zijn er tenslotte om elkaar te steunen, ook in de mindere tijden @ Snoopy, hopelijk zet het dan gelijk door, weet je waar je aan toe bent en kan je op naar de volgende ronde! Hier de ovutest. De enerlaatste is van gister, de onderste van vandaag. Die daarboven zijn van halverwege mijn maand, heb ze er gelijk onder geplakt.
Heey, hier is de ongi door gebroken duidelijkheid en na veel na kijken blijkt dat ik altijd een langere cylus te hebben dan dat ik d8. Dus maar ff goed kijken wanneer we weer moeten klussen Fijne avond. Ga vanavond lkkr sporten
Ansje: Klagen mag, daar is het forum immers ook voor. Maar herkenbaar wat je schrijft. Voor de niet-zwangere is het mss niet leuk om het te lezen. Daar ben ik ook af en toe bang voor. Hoop ook dat jij je snel beter voelt! Fijn dat de zetpillen ietwat werk doen. Snoopy: Bij jou dus eindelijk duidelijkheid en door naar de volgende ronde. Duim voor je dat het deze keer raak zal zijn! Sport ze vanavond! Mieks: Jou ovutesten zijn echt vreemd. Zijn die bovenste twee van halverwege de maand? Die zou ik dus niet bestempelen als positief. De ondertussen twee ook nog niet, denk dat er nog wel een duidelijkere komt. Hier: Assistente heeft teruggebeld. Heb nu Suprimal gekregen, gewoon tabletvorm. Denk een goedkopere variant van Emesafene, zit nl. dezelfde werkzame stof in. Meclozine. Moet beginnen met 1 tablet per dag (1 tot 2 uur inwerktijd en daarna moet het 8 uur werken), mag indien nodig uitbreiden tot twee per dag. Ga morgen meteen beginnen. Medicatie heeft overigens een gele sticker, veroorzaakt slaperigheid waardoor het wordt afgeraden auto te rijden. Moet ik nou wel autorijden dan?:S Wil morgen wel proberen te gaan werken namelijk.
Lonneke, die daarboven waren van het rijtje wat ik rond mn vermoedelijke eisprong had. (zal fotootje daar nog van bijvoegen). Ik heb geen idee nu meer of er dus nog een eisprong moet komen of waar dit van is.. Had net mn temp gemeten, die was 37,7 terwijl ie normaal rond 36,5 zit. Maar goed, gedurende de dag zal het ook wel stijgen denk ik. Ik wil morgen ochtend nog even tempen om te zien wat dat gaat doen. Heb wel gehoord dat tempen pas echt duidelijkheid geeft als je al vanaf begin van je cyclus tempt ipv ergens halverwege (of aan het eind).
@mieks: Ik weet dat jullie met me meeleven en ik heel welkom ben, maar het is meer mijn eigen gevoel... Die lange cyclus begint je wel een kapitaal te kosten Goed dat je doorklust. Echt het kan nog steeds!! @snoopy: Ongi, wat jammer! Nu wel duidelijkheid. @overgeven: Wat fijn dat weg bent! Doe me een plezier en kom niet meer terug! Waar kan ik tekenen?
@ lonneke: fijn dat je wat gekregen hebt! Ik zat ook een beetje met die gele sticker. Dit vond ik: Rijden met medicijnen : Home Dan zoeken op meclozine Bij langdurig gebruik Bij langdurig gebruik kan dit medicijn bepaalde bijwerkingen veroorzaken en deze kunnen uw rijvaardigheid verminderen. Deze bijwerkingen zijn sufheid, vermoeidheid, slaperigheid, duizeligheid en een verminderd coördinatievermogen. Door deze bijwerkingen is de invloed van dit medicijn op uw rijvaardigheid in de eerste week van gebruik groter dan na het drinken van twee standaardglazen alcoholische drank. Het drinken van meer dan twee glazen alcoholische drank veroorzaakt een hoeveelheid alcohol in het bloed groter dan 0.5 promille (). Bij meer dan 0.5 mag u volgens de wet niet meer autorijden. Na gebruik gedurende een week, raken de meeste mensen gewend aan deze bijwerkingen en kunnen ze wel weer autorijden. Rijd daarom geen auto gedurende de eerste week dat u dit medicijn gebruikt. Beoordeel na een week hoeveel last u van de bijwerkingen heeft. Rijd geen auto als u last van deze bijwerkingen heeft. Tips voor als u na een week wilt autorijden Meent u dat u kunt autorijden, vraag dan iemand om de eerste keren naast u te zitten en uw rijvaardigheid te beoordelen. Voor uzelf is het vaak moeilijk te zien of u minder goed rijdt. Deze persoon kan dan zien of u met wisselende snelheden rijdt, slingert en geïrriteerd reageert op normaal gedrag van medeweggebruikers. Rijd niet als u onscherp ziet. Rijd niet als u suf, vermoeid, slaperig of duizelig bent, last heeft van een verminderd coordinatievermogen, moeite heeft u te concentreren of wakker te blijven of als u niet weet langs welke route u naar een bestemming bent gereden. Rijd niet als u alcohol heeft gebruikt. Alcohol versterkt de versuffende bijwerking van dit medicijn in belangrijke mate. Rijd niet langer dan één uur achter elkaar, ook al voelt u zich goed. Rijd niet s nachts of bij slecht weer. Rijd geen auto als u dit medicijn gebruikt in combinatie met andere medicijnen die uw rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Zoals ik het lees mag je na een week weer rijden!
@mieks: Tempraturen is het meest betrouwbaar als je het 's ochtends doet en steeds op het zelfde tijdstip.
Thanks voor de info Ansje. Maar ik was eigenlijk niet van plan om een week thuis te blijven zitten. Wil zo snel mogelijk toch weer aan 't werk als me dat lukt.. Baal enorm ten opzichte van mijn werkgever. Bij m'n vorige zwangerschap zat ik vanaf week 23 al volledig thuis. Pfff...wil niet zo al beginnen nu. Bahbahbah! Mieks: Temperaturen weet ik niets van. Ben je nu ook gestopt met die Etos zwanger worden pillen?
@zalfje: nou vanmiddag contact gehad met de ha. ik mag het zalfje blijven gebruiken. omdat ik het op een klein oppervlak van 1 bij 2 cm smeer kan het geen kwaad. ben blij dat ik het mag blijven smeren want dit is een heel sterk zalfje en als enigste helpt bij mij. meestal smeer ik het een paar dagen en dan is het over. en vaak komt het dan na een week of 2 terug. Eingelijk zo ik ervoor eens naar de dermatoloog moeten.... maar ja dat heeft nu geen zin. @lonneke: fijn dat je tabletjes hebt gekregen. hoop dat ze gaan werken voor je. En idd hopen dat je nu niet weer zo vroeg thuis te zitten komt. @ansje: goed om te lezen dat bij jouw de zetpillen zijn werk doen en je weer wat kunt doen. En straks al wij wat verder zijn in de zwangerschap dan luisteren wij naar al hun geklaag. @snoopy: balen dat je ongi is doorgebroken. maar goed dat je ontdekt hebt dat je cyclus toch langer is. Kun je nu gerichter klussen. @mieks: die 2 van vandaag en gister zijn wel lichter dan die andere. Dus het is een raadsel. Ik weet zo je niks meer te adviseren alleen temperaturen. @all: de strijk is gedaan. wat een opluchting is dat weer. tis echt niet mijn favoriete hobby. nou ik ga mijn bedje opzoeken. de moeheid lijkt bij mij toegeslagen.
@mamavangwenn, die 2 ondersten zijn van gister en vandaag en dus donkerder dan die daarvoor of bedoel je het anders?
Hihi, ik wilde het net sturen.. Gelukkig mag je de zalfje blijven gebruiken mamavangwen Ansje en Lonneke, ik heb het tot nu toe wel getroffen eigenlijk Af en toe een vlaag van misselijk/duizelig/licht zijn maar dat is van korte duur,meestal als ik trek krijg.. @Mieks, ben benieuwd naar morgen naar je ovutest.. Rare bedoeling allemaal.. Ik zou wel als ik jou was nog een keer een zwtest doen over een weekje ofzo.. (niet dat je op je ei gaat wachten en die blijkt al vast te zitten). verder weet ik het ook echt niet.... NOu hier nog een foto van mijn buikje, normaal ben ik helemaal plat haha.. maar ben ik troste a.s mama van een zware stoelgang op het toilet denk ik hahahahaha
@yasmin: mooie echo! @krissie: bij de huisarts kun je ook altijn naar een potje vragen, die zijn gratis, teminste bij ons Het begint te komen dat buikje! @snoopy: jammer...maar idd duidelijkheid. @ansje: ik vind het geen probleem hoor, dat hoort er ook bij! je mag gewoon je 'ei' kwijt hier! Dus helemaal met mieks eens! @mieks: rare testen heb je hoor..ik gebruik gewoon de foliumzuur van de kruidvat meer niet. klopt je moet vanaf het begin gaan tempen. Je kan meteen vanaf je ongi tempen maar ik doe het vaak pas een week later. Dan zie je precies wat het doet EN belangrijk elke dag rond dezelfde tijd en VOOR het opstaan, dus meteen in bed tempen. @lonneke: hopelijk gaan ze snel werken! @all: vandaag minder goed nieuws gehoord..het zaad is voor de 2e keer nagekeken en op de natuurlijk weg zwanger worden is klein. Beetje een domper dus zeker omdat we al zwanger zijn geweest, maargoed we houden maar moed en klussen vrolijk door! Zal morgen ff foto spammen van mijn ovutestje.
@Mineraal: geef de moed niet op meid! Het is een keer gelukt, dus het kán! Snap wel dat dit heel vervelend nieuws is! @ Snoopy; balen meid @Krissie: Nice @Lonneke/Ansje jeetje dat een anti-misselijkheid zo aanslag is op de normale doen (niet rijden enz.) Lonneke, je man wil vast niet een weekje rijden? @Mieks: tja apart hoor die ovu tests, ben erg benieuwd wat hij morgen doet. Zou idd wat Ansje zegt gewoon doorklussen, wie weet Snap precies wat je bedoeld met blij met ongi, dat had ik deze keer ook! Hier goede meeloopdag gehad. wel weer even wennen aan de kdv tijden/ritme. Peuterspeelzaal is in dat opzicht rustiger. Maar was wel erg leuk. Ga waarschijnlijk als mn mn bewijs v. goed gedrag binnen is daar 1 (a 2) dagen vast krijgen (bijv. maandag) en dan kan ik wel bij de gewone psz blijven werken waar ik nu ook zit. Van de zomer dan hopelijk switchen naar veel uur bij t kdv. Heb de laatste 2 dagen last van hoofdpijn, bah.. en mn ongi doet raar. was gisteren over maar vanochtend in weer aanwezig. (helder rood) Overdag weer foetsie... Hebben wel geklust maar dat lijkt me wat raar dat dit nog een nawee van de ongi brengt... Hoop dat t nu klaar is,dan kan ik de ovu testen tevoorschijn gaan halen. Trouwens ik hou nu de cyclus van 30dagen aan. Of kan ik beter er tussen in gaan zitten met mn noddatum? tips iemand? Verder slaap lekker!
Goedemorgen Dames, hier nog steeds geen ongesteldheid te zien/voelen, verder ook niet echt klachten..daarom net een test gedaan, maar ik zie meer een heeeeeeeeeeel dun lijntje..zien jullie hem ook, of haal ik me van alles in mijn hoofd? @ de zwangeren? Wanneer hadden jullie een knaltest? Ik zit nu op 31 dagen na mn laatste ongesteldheid... Op de gebruiksaanwijzing staat dat je na 10 minuten niet meer mag aflezen, maar toen ik net keek zag ik wel een duidelijker lijntje.. pffff..wat een onzekerheid!!
@ all, sorry voor mijn ego-posts, lees natuurlijk al wel even mee, maar posten heb ik nooit echt gedaan, maar ben nu zo onzeker..bah! @ yasmin, mooi die echo! @ krissie, wauw, je begint idd al 'iets' te zien @ mieks, ik heb de afgelopen 2 maanden ook mijn temperatuur bijgehouden, via een app van fertilityfriend op mijn telefoon. Vergt wel wat discipline (elke dag zelfde tijd meten, dus ook in het weekend vroeg opstaan..) Het geeft wel een goed beeld van je cyclus vind ik. (en dus ook of en wanneer je eisprong is) @ mineraal, wat balen van dat nieuws :x maar er is nog steeds een kans toch, aangezien er wel zaadjes zitten? @ Lonneke, hoop dat je je snel beter voelt en weer aan het werk kunt @ de rest, sorry als ik iemand vergeten ben, ga snel aankleden en werken..zal lange dag worden denk ik...
Ik zie hem ook Pinda! Hij is alleen wel dun? Hopelijk word ie snel duidelijker alvast een voorzichtige felicitatie. Vanmorgen toch getempt voor ik mn bed uit ging, 37,3. Is behoorlijk hoog voor mijn doen. Ik blijf dat ook maar even volhouden om te zien of daar ook schommelingen in zitten.. ovutest straks weet en zondag denk ik maar een zw test proberen. Wat een gesoe, voel me niet echt zwanger maar die ongi moet toch ook ergens blijven denk ik dan. Sorry voor mijn geklaag, snap niks van mezelf! Ik ga met vriendlief nog even banen zwemmen. Fijne dag allemaal.
@Pinda, hoelang is je temperatuur al omhoog? Dan kan je kijken welke dag ongeveer je NOD is.. Ik had 4 dagen voor NOD al een streepje.. Ik zie inderdaad bij jou ook een streep, maar ik ken deze test niet.. Misschien moet je even bij het kruidvat 2 voor 5 euro casette testen halen.. Die zijn vaak wel betrouwbaar, althans bij mij was het streepje met die testen twee keer zo duidelijk! Spannend meid want ik zie hem!! @ Mieks, Dat is zeker geen geklaag hoor.. Snap je onzekerheid!! Nu denk je vast : rotpillen was ik er mar niet aan begonnen.... Ben benieuwd!!! @Ansje, LOnneke hoe gaat het nu met de medicatie???? Sjasje, spannende tijd... Ennuh rijbewijs voor goed gedrag: Ik ben niet nieuwsgierig ofzo??? hihi Ik ga vanmiddag naar de dokter om 15;00 uur!!!