@uiteters, smakelijk allemaal!! @mamavangwenn, veel plezier met jullie daagjes samen @Mieks: ga je morgen weer testen? @Mineraal: veel plezier in de bios! @Lonneke: hoop dat jullie snel beter zijn. Heeft je meisje alleen hoge koorts of ook spugen zoals Gwen?
Goedemorgen allemaal, nou hier van 04.00 uur al in touw. dacht dat ik wat verkeerds had gegeten maar nu 6 uur later denk ik toch dat het buikgriep is. alles komt er van boven en onder weer uit.... dus voel me behoorlijk brak. Daar gaat mijn uitslaapdagje. straks maar ff nog op tuk. net ook even naar mijn ouders gebeld ivm gwenn. Met gwenn gaat het een stuk beter dus de ab slaat aan. alleen mijn moeder ligt ook ziek op bed, bij haar komt ook alles er boven en onder uit. dus het gaat lekker. hoop dat ik me morgen wat beter voel. voel me nu een dweil
@mamavangwenn: beterschap! @bios: hij was leuk om te zien. Mooie nederlandse productie. Mijn vriend vond hem op een gegeven moment wat langdradig. hebben jullie hem gezien? Doutzen haar rol: ongeveer 10 zinnen en flink wat tiet! @mieks: goed dat je weet wat je normale temp is. Ik heb hetzelfde Hou het niet bij, wil je die link eens sturen. Ik hou het gewoon op papier bij.
Goeiemorgen allemaal. Gister een leuke en gezellige housewarming gehad Vanmorgen de kv 2v5 gedaan: negatief. Niet eens een tuurstreepje, gewoon omo-wit. Temp nog steeds 37,2 en Ovutest weer met 2 strepen Het enige wat ik nu kan verzinnen is dat ik misschien toch later mijn eisprong heb gehad.. Want de temp lijkt me aardig hoog , dus de temp voor na een eisprong. Zeker omdat er nog steeds geen ongi is en de zw-testen negatief blijven... @ mamavanGwenn, wat vervelend zeg, ben je net ff lekker samen voor een paar dagen en dan ben je ziek! Veel beterschap en ziek lekker uit. @ Mineraal, we wilde nog naar die film gaan maar is er nog niet van gekomen.. Was het wel mooi om in 3d te zien? Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Dit is de site waar je een account aan kan maken. Het is allemaal in het engels dus in het begin even puzzelen (altans voor mij), maar vind het nu wel een heel makkelijk overzicht. Je kan veel extra dingen invullen: lichamelijke klachtjes, ovutesten,zwangerschapstesten posi of negatief, of je die avond geklust hebt enz enz... Hij berekent aan de hand van je temp over de hele cyclus wanneer je eisprong is, dan geeft hij een kruis aan. Ik heb dat nu zelf niet omdat ik pas 3 dagen temp. Heb je gister nog een ovutest gedaan?
@ all, vanmorgen een nieuwe test gedaan, met die van het kruidvat (helaas lukt foto oploaden niet) en nu was er idd wel duidelijk een 2e streepje te zien.. geloof het nog niet helemaal, omdat ik dus echt helemaal nergens last van heb! ga in ieder geval morgen toch maar even de huisarts bellen, en even navragen wat ik nu moet doen..echt onwerkelijk Voor degenen die (nog) niet zwanger zijn; dit was voor ons ronde 7, dus soms duurt het inderdaad wat langer voordat het raak is. @ mineraal, die film heb ik (nog) niet gezien, wij zijn gister bij Sherlock Holmes geweest, die was ook echt goed. @mamavangwenn; beterschap! laat je maar verwennen nu, wel jammer dat het net is tijdens de dagen dat gwenn weg is, maar aan de andere kant misschien ook wel handig. @mieks, dan gok ik ook dat je eisprong later geweest is, als je temperatuur nu nog zo hoog is. Mijne was gemiddeld rond de 36,5, maar nu dus 37 of hoger sinds mijn eisprong.
Pinda gefeliciteerd!!! Super leuk bericht!! Ik ben toch even benieuwd naar een foto binnenkort haha! Mamavangwen, balen dat je dan ziek ben zeg, Beterschap!! Mieks: Ik denk ook dat je eisprong gweest is, mijn temperatuur was ook na eisprong rond 37,2... Het zal even afwachten zijn dan!! Temperaturen: Voor de gene die een smartphone hebben waar je app's kan downloaden moet de app: womanlog even proberen! Super handig vind ik zelf.. Kan je meteen alles invullen in je bed
Mieks: Nou zeg, ik heb geen adviezen voor je. Je lijf doet raar Pfff..hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! MamavanGwenn: Beterschap! Pinda: Hoop dat je een foto kunt uploaden, altijd leuk Sjasje: Dochtertje heeft alleen koorts, vanochtend viel 't mee en zojuist had ze weer wat verhoging. Verder doet ze vrij 'normaal'. Mineraal: Leuke film dus Nova Zembla? Wil hem ook wel zien, maar pas als hij op dvd uit is. Hier kom ik weer klagen. Voel me nog steeds beroerd, zal ook wel een combi zijn van het misselijk/spugen en ziek zijn. Hoop dat ik me snel beter voel, want ik vind mezelf echt een zielig hoopje zo
Hey, Mammavangwenn: wel ff lekker op weer op te kunnen laden Even tijd voor jullie zelf. Wat vevelend dat je nu ziek bent Beterschap er mee Bios: ik heb nova zembla niet gezien dus geen idee. Pinda: gefeliciteerd . Wij krijgen straks visite. Ooms en tantes van mijn man om de trouwreportage te bekijken. Vanavond weer boer zoekt vrouw kijken. Lkkr op de bank Fijne avond. Krissie: ik sluit mij ook bij de rest aan. Als het een kindje zou wezen met een handicap of wat dan ook. Zou het van harte welkom zijn. (altans zo denk ik er nu over)
NOD 04 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3) Cyclus in de war? 09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) 22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10) 30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4) 01 februari- emjee (31, 2e kindje, ronde 5) 05 februari- snoopy (26, 1e kindje, rond 3) ZWANGER 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
Hier vanaf de brakke bank: pinda gefeliciteerd!!! En het streepje is goed te zien hoor. De rest als ik me wat beter voel reageer ik ook nog op de rest. Het 2 kopje thee net gehad en hopen dat die ook binnenblijft.
@mieks, wat lees ik toch allemaal.... Geen touw aan vast te knopen geloof ik of wel???? Heb wel vaker gelezen dat die etos pillen mss een verwarring in de cyclus kunnen aanbrengen, maar hoop natuurlijk dat je ondanks alle rare testen toch zwanger blijkt te zijn Hoop dat je snel duidelijkheid hebt....