Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@pinda: Gefeliciteerd meid! Duidelijk zwanger! :D

@mieks: Ik denk ook dat je eisprong later is geweest. Bij mijn laatste cyclus die eindigde in deze zwangerschap bleef na mijn eisprong ook een streepje zichtbaar! Ik hoop dat dit voor jou hetzelfde betekent als voor mij!

@nekplooimeting: Ik denk dat wij dit ook bij deze zwangerschap niet gaan doen. Het blijft een kansberekening en eventuele onderzoeken die volgen na verhoogde kans (1 op 125) vergroten de kans op een miskraam.

@mamavangwenn: veel beterschap!

@lonneke: Jij ook beterschap! Laten we hopen dat de klachten die je nu hebt komen door de griep en het daarna weer beter gaat met de medicijnen!

@all: Het heeft een halve week geduurd, maar nu kan ik zeggen dat de zetpillen echt werken! Ik ben soms nog wel eens misselijk en beroerd (vooral bij het opstaan), maar de meeste tijd voel ik me goed genoeg om te functioneren! Ik kan weer gewoon voedsel verdragen en merk dat ik weer energie heb. Ik hoop dat dit wondermiddel blijft werken. Morgen mijn eerste dag werken na de vakantie. Ik zet de wekker iets vroeger, zodat ik rustig op kan starten!
    Donderdag eindelijk de eerste echo! Ik kijk er naar uit!

Ga ik nu boer zoekt vrouw kijken!
    Fijne avond!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @pinda, mooi! Al een stuk duidelijker dan de vorige!! Over een paar dagen een knaller :D

@mamavangwenn, hoe gaat het?

@emjee, tja je kan het echt een zooitje noemen die cyclus van mij...wist ik maar waar het aan lag en wat ik kon verwachten ;) hopelijk blijft mijn temp hoog, dat voelt wel goed...als er woensdag geen ongi is ga ik een nieuwe test wagen.

@ ansje, zat nog te denken aan je vanmiddag. Fijn dat de zetpillen helpen en je weer energie krijgt! Succes morgen met je 1evwerkdag weer.

Ik hoop ook dat die 2 strepen op mn ovutesten goed nieuws betekenen. Hebben alleen na mn vermoedelijke eisprong niet meer zo veel geklust als rond die tijd die ik dacht. Nja afwachten maar...

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: het gaat redelijk. Ben nog wel zo slap als een dweil. Sinds 12.00 uur is er niks meer uitgekomen. Heb nou 5 kopjes thee op en een opkikker. Verder vreselijke hoofd-, nek- en rugpijn. Heb toch maar een half uur geleden een paracetamolletje genomen ook al ben ik daar tegen in de zwangerschap. Lig nu heerlijk in bed met een kruik.

Dus voor jullie allemaal welterusten... Zal morgen nog wel thuis blijven worden.

4. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: hij was mooi om te zien in 3d. Toch net weer iets anders dan normaal. Doutzen die op je af komt schommelen...haha.
    Ik snap dat het puzzelen is als het in het engels is. Jammer dat dat niet in nederlands bestaat. Heb vandaag en gisteren een ovutest gedaan, de streepjes worden alleen maar lichter, dus heb ik hem al gehad op dag 1 dat ik begon(denk ik)

@pinda: gefeliciteerd!!!
    Sherlock willen wij ook nog zien, maar niet persee in de bios. Deel 1 hebben we wel gezien.

@lonneke: dan zie je hem niet in 3D of heb je al zo'n tv?
    Balen zeg, dat je je nog steeds zo beroerd voelt!

@snoopy: ook ik heb lekker op de bank Boer zoekt vrouw gekeken! Leuk programma :)

@mamavangwenn: rustig aan doen morgen, uitzieken is ook belangrijk.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Even een snel berichtje, temp was vanmorgen naar beneden gekelderd. Zat gister op 37,2 en nu op 36,9. Hoop eindelijk snel eens duidelijkheid te krijgen! Snap er niks meer van.

Ik ga weer verder werken, fijne dag allemaal.

6. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: ik wil nog een keer naar de bende van oss. wacht maar tot die op dvd uitkomt. maar nova zembla trekt mij niet zo.

@mieks: nou hoop dat je een keer duidelijkheid gaat krijgen met de temperaturen. want dit is wel heel erg vaag.

@lonneke: jij ook heel veel beterschap.

@snoopy: wanneer ben je getrouwd? en wat van de familie van de trouwreportage?

@wennie: vandaag is jouw NOD. Al ongi te bekenen of een positieve test?

@ansje: fijn dat de pillen werken en je weer wat kunt functioneren.

@all: nou gaat stukken beter hier. Heb een goede nacht slaap gehad. Vandaag nog wel thuis om uit te zieken en heb alweer een kopje soep op. Vanmiddag maar eens een boterham proberen.

Ook weer even naar mijn ouders gebeld. Gwenn gaat veel beter vanmorgen had ze voor het eerst weer yogi gedronken en zat ze de hageltjes van mijn moeders boterham op te eten. Verder eten doet ze nog niet maar dinken doet ze wel goed. Mijn moeder is dus nu opgeknapt en nu ligt mijn vader ziek op bed waar alles eruit komt.

Had nog een CB + test liggen en die vanochtend maar eens gedaan en deze gaf een vette + aan. Geeft toch weer een beetje bevestiging.

7. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pinda, gefeliciteerd!!!!!
    @mieks, wat vervelend dat de onduidelijkheid blijf!
    @ansje, wat fijn dat je zeilen nu werken. Hopelijk blijft het goed gaan nu ;)
    @ lonneke, werkse op je 1e dag weer.
    @mamavangwen, beterschap!!!!!

@all, ook hier me vandaag ziek gemeld. Kan ook niets binnen houden. Net als mamavangwen. Echt zo irritant. Nu maar lekker uitzieken.

8. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mamavangwen, hier nog geen ongi. Wel last van me buik, maar komt ook door het overgeven. Hoop alleen dat me cyclus niet lang op zich laat wachten want die was 'vroeger' altijd zeer onregelmatig. Nu alleen na het verwijderen van me spiraaltje 1x 6weken gehad. Daarna strak 4weken. Dus afwachten maar.

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @wennie, misschien is het wel helemaal geen "uitzieken" :D.

In ieder geval succes voor de zieken (en niet zwangeren)....

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier weer even snel een teken van leven. Nog steeds ziek, zwak en misselijk.

Andere zieken, beterschap!

Mieks, dan toch een ongi nu gezien je temp. daling. Spannend..

11. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hoe is het? Hier gaat alles goed. Net weer terug van het werk. Mooi op tijd thuis :D

Ansje: spannend de eerste echo :D. Hopelijk blijft de misselijkheid nu een hele poos weg.

Mammavangwenn: wij zijn 1juli 2011 getrouwd. De familie vond e trouwreportage mooi :D.

De zieken beterschap. Ik hoop dat het lkkr bij mij weg blijft.

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: hopelijk heb je snel duidelijkheid! Als je temp daalt is het vaak dat je weer ongesteld gaan worden. Maar bij jou is niks zeker! Neem aan dat je die pillen niet meer gaat slikken?

@wennie: beterschap!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier net kutnieuws gehad, de kans is groot dat vriendlief vanaf september 6 maanden op uitzending moet :(:(:(:(
    Hij hoort deze week of hij het wordt of op de reserve lijst komt te staan. Er zijn er 4 waaronder hij, en er wordt er 1 gekozen en 1 voor de reservelijst.

2 Jaar terug is in afghanistan de vriend van mijn beste vriendin daar om gekomen dus het ligt voor mij erg gevoelig. Schoot dus ook wel even vol toen ik dit hoorde. We hebben er net veel over gepraat, en nu dus maar gewoon even afwachten wat hij gaat horen deze week...

Verder nog steeds geen ongi. Wel nog veel slijm/wit verlies... Heb geen ovutesten meer gebruikt vandaag want ze vliegen er zo doorheen. Tempen blijf ik wel doen, ben benieuwd naar morgen. Vriendlief vind dit ook leuk, moest net zelf al even bij hem tempen omdat hij wilde weten hoe warm hij was :p:D Heb uitgelegd dat ik smorgens vroeg voor het uit bed gaan moet tempen, anders heeft het geen zin. Hij is er meer mee bezig als in het begin merk ik, erg leuk!

@ mamavangwenn, hoe gaat het met je? Vandaag de dag een beetje door gekomen zonder overgeven?

@ Snoopy, wij zijn in juli geregistreerd partners geworden, was ook super!

@ Mineraal, die etos pillen ga ik niet meer slikken idd, rotspul! Wou dat ik er nooit aan begonnen was!

Hoe is het met de rest?
    @ de zieken, veel beterschap!

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks, jeetje wat een vervelend nieuws.. Ik hoop het niet voor jullie!! Goed dat je er wel over gepraat hebt.. Snap dat dit heel vervelend is, vooral met jullie plannen!! Doe je ook nog steeds ovutesten? En je temperatuur is dus gedaald.. Dan zal je ongi misschien wel komen toch?

Alle zieken, gaat het nog allemaal goed? Hier bij mij ook beetje grieperig.. maar meer grieperig dan zwangerschapsverschijnselen denk.. Ik heb alles meegelezen, maar ben zo moe.. Sorry.....

Wennie, jou NOD was toch bijna? als ik het goed heb? Of is geweest??

Nog niet getest?

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het is hier een 'ziekenboeg' in dit topic;)

Mieks: Wat een kl*tenieuws! Hoop dat je ventje niet op uitzending hoeft, lijkt me echt verschrikkelijk!:(
    En nog geen ongi/zwangerschap....ik denk iedere keer; even snel kijken of er al wat meer bij Mieks bekend is!

Hier duik ik zo m'n bedje in. Ga morgen proberen te werken. Als ik niet hoef over te geven moet dat wel lukken..

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    na een paar goeie adviesjes op het forum heb ik me voorgenomen om me er zo weining mogelijk mee bezig te houden
    heb me voorgenomen om me meer met pendelen en met jullie bezig te houden :D dus als je iets kwijt wil schiet maar los :p

voor alle zieken: heel veel beterschap

@mieks: ik hoop ook niet voor je dat ie uitgezonden gaat worden ik ga heel hard voor je de vingers kruisen dat ie niet hoeft te gaan wel kei leuk dat ie er al meer bezig mee is als eerst

@mamavangwenn: gelukkig dat het alweer wat beter gaat met de kleine meid en goed om te horen dat je een dikke plus op de cb had :D

17. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ahh Lennyt ik vind het heel lief wat je schrijft, en daarom gaat mijn intresse even naar je uit.. Hoe gaat het met jou? En het zwanger worden? Gebruik je nog ovutesten.. Tempen? En kom je terug op de NOD lijst?

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    mag niet klagen vandaag een vast contract gekregen op me werk :D ben ik wel kei blij mee
    verder mag ik niet klagen op het feit na dat ik last van me maag krijg vd wijn dus dat gaat ik niet meer te vaak drinken
    gebruik nog gewoon ovu testen ben nu gewoon op mijn nod van 15 januari aan het w8
    tempen moet ik even opnieuw uitvinden met een oorthermometer gedaan achteraf slecht plan
    ik ga weer mee op de nod lijst vond het toch wel erg gezellie
    en hoest met jou krissie???
    hoop dak iedereen een beetje gehad heb qua teruglezen anders mag je je laten horen als ik iemand vergeten ben hier :D

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Tjah, ik ben zwanger.. Heb een echo gehad afgelopen vrijdag en toen was ik 6 weken 5 dagen.. (mijn huisarts vind het niet erg om een echo te maken, maar juist heel leuk haha) Moet nu een nieuwe afspraak maken.. Heb besloten om toch geen combinatietest te doen.. Aangezien de kans toch heel klein is.. Voor de rest mag ik neit klagen wat betreft mijn zwangerschapsverschijnselen.. Moe, zere borsten (grote) en met een vlaag soort misselijk.. (meer een kater gevoel) Voor de rest hebben we hier een huisgenoot die heeft nu eindelijk aangegeven voor eind maart weg te zijn.. (hij heeft blijkbaar gemerkt, dat ik het een beetje teveel vind worden).. Vind eind maart nog heel lang duren eigenljik!! maarjah.. nu maar even stoppen met klagen over hem, want hij gaat zich ook niet gemakkelijk voelen.

20. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    NOD

04 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3) Cyclus in de war?
    09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3)
    15 januari - lennyt ( , 1e kindje, ronde 5)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari- emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    05 februari- snoopy (26, 1e kindje, rond 3)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

Deel Deze Pagina