Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jaaa ik heb de eer om het 200e bericht neer te zetten :D

@ Lonneke, hoe is je drukke dag verlopen?

@ Enjoyllive, welkom hier :D 20 Oktober is al bijna, spannend hoor.

@ Ansje, jij houdt het wel spannend met je cyclus ;)

Iedereen nog genoten van het mooie weer? Wel weer even fijn na al die regen! Als ik geluk heb komt mijn vent vanavond weer thuis :D Zal wel een latertje worden dan, en morgen weer vroeg dag.. maar goed, is dus nog even afwachten. Anders morgen in elk geval weer!
    Ik kan in elk geval gaan genieten van weekend!

Fijne avond!

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jaaaa mn mannetje is weer onderweg naar huis :D:D:D Ik ben blij, hihi.. erg gewoon, t zijn maar 4 dagen en zo blij weer als een kind ;)

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@ Mieks
    Wat fijn dat je mannetje weer thuis komt! Kun je vanavond weer genieten van zijn aanwezigheid!

Ik heb zeker genoten van het mooie weer! Heerlijk met Rowen in het park gewandeld.

Ik ben nu een versje aan het oefenen die ik de kinderen morgen aan wil leren. Het zijn maar 6 zinnetjes en ik kan het gewoon niet onthouden. Ik ben echt een zeef geworden....

Fijne avond;)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Yasmin: Zoals je al zei, inderdaad ben kapot moe. Zo meteen lekker expeditie Robinson kijken.

Enjoyllive: Leuk je hebt het gevonden, gezellig:D

Ansje: Privé verplichtingen. Ziekenbezoek bij vriendin. Dus 'mwoa', niet supersuperleuk. Maar goed, dag goed doorgekomen. Nu dus moe.
    Spannend hoor of er nu een ongi komt of een eisprong. Nog lekker gewandeld naar de eendjes? En hoe is het met de spanning voor morgen?

Mieks: Jeeej! Geniet met je mannetje!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha Ansje, je was me net voor met reageren. Kom op morgen! Het gaat je lukken!

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mieks veel plezier!! :p

Lonneke jaaaaa dat dacht ik al ;) Ben nu ook doodop hihihi. Na het werk nog gesport.

Ansje dat wordt opblijven tot je het gaat dromen!!! Hahaha nee joh help het niet als je het een aantal keer achter elkaar schrijft???
    En ja nod komt dichterbij. Kan alleen maa zeggen dat we ons best hebben gedaan :)

Enjoyllive: welkom hier!

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Ansje: Toy toy meid!

Ik ben bonje met de buren aan het kijken. Damn wat kunnen mensen zeiken en zeuren zeg pfffff!

xxx

8. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig, nog meer mensen om mee te praten! Ik heb een drukke werkweek gehad en op vrijdag heerlijk vrij! :)

Mijn NOD komt ook dichterbij; 20 oktober, spannend! Al heb ik 12 jaar de pil geslikt, dus eigenlijk heb ik geen idee of ik regelmatig ongesteld zou zijn. Ik heb deze cyclus wel een hoop minder "ontpillingsverschijnselen" dan vorige maand, toen ik net gestopt was met de pil; erg fijn! Zijn er al mensen die bijna gaan testen?

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Uhmmm geloof dat er een aantal rond de 20e hun nod hebben. Ik dus de 22e maar weet nog niet of ik dan ook zal testen

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiesmorgens allemaal :D

Wat een heerlijk zonnetje zo op mn vrije dag! Straks maar lekker mn wasje buiten op het balkon ophangen denk ik.

@ Ansje succes met het afsluiten van de boekenweek en het versje, is het nog goed gekomen en kan je het onthouden? :p

@ Lonneke, lekker genoten van een avondje expeditie robinson? ;)

Spannend hoor, al die nods die bij jullie al dichterbij komen! Ik heb hem pas rond de 6e november. En ben benieuwd (gezien het ronde 1 is) of ik wel ongi wordt of dat ik het gelijk een paar maanden niet wordt, daar hoor ik ook nog wel eens meiden over.. kunnen in elk geval nu wel klussen rond mijn (vermoedelijke) eisprong volgende week :D

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Vanmorgen ongesteld geworden :( snap er nu niks meer van ben er ook echt verdrietig onder.
    Maar nu is mijn vraag hoe moet ik rekenen. Is mijn eerste dag van mijn laatste ongi 8 sep en heb ik dus nu lange cycles.

Of is de eerste dag 21 sep ( de ontrekkingsbloeding van 2 dagen ) en heb ik dan nu een korte cycles?
    Dit wil ik graag weten zodat ik kan uitreken wanneer ik dan mijn ei heb.

Pffff lichamen doen maar gekke dingen!
    Kun je btw helder rood bloed hebben van innesteling? En hoelang duurd dat ongeveer?

Liefs een onzekere enjoyllive

12. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad heerlijk weer! Als de herfst zo blijft vind ik het prima!

Hoe ging je voordracht Ansje?

@Yasmin; Nee wil je niet te snel testen? Jullie hadden wel je best gedaan deze maand schreef je; spannend! Dan ga je het vanzelf merken. Ik ga ook niet testen op mijn NOD hoor, ik denk dat ik dat pas doe als ik een week te laat ben of zo. M'n periode zou nl heel goed een paar dagen later kunnen beginnen aangezien ik nog geen idee heb of die regelmatig is en aangezien we niet heel hard geprobeerd hebben deze maand...

13. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Enjoylife, ik had je reactie no niet gelezen toen ik die van mij plaatste. Wat vervelend dat je nu ongesteld bent en dat je onzeker bent over je cyclus! Ik kan het me helemaal voorstellen!!!

Als jouw lichaam werkt zoals dat van mij dan zou ik zeggen dat je een lange cyclus hebt; ik had na het stoppen met de pil ook twee dagen rode afscheiding. Of bedoel je dat niet met onttrekkigsbloeding?

Over innesteling weet ik niets...

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Enjoyllive, wanneer ben je gestopt met de pil? Misschien dat we er dan een beter beeld bij krijgen?

Wel balen meid! :(

15. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @enjoyllive: ik zou zeggen dat je een korte cyclus hebt. als je de 21e je onttrekkingsbloeding had zou je op een cyclus van 23 dagen komen. Dat kan heel goed. Ik heb ook al een keer een cyclus van 24 dagen gehad.

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi Allemaal,

Ik ben Saskia, 29jaar en woon samen met mn vriend en we gaan voor ons 1e kindje!
    Ik ben vorige week gestopt met de pil en heb nu stopweek.

We hadden gehoord dat het beter is om na de stopweek eerst een maand te wachten en gewoon ongesteld te worden en dan pas gaan proberen zwanger te worden.
    (de moeders roepen zelfs 3 mnd. anders grote kans op miskraam?)

Weten jullie daar iets van? Zelf ben ik een-en al ongeduld, dus wacht ik 1x mn gewone cycles af maar daarna willen we toch gaan proberen!

groetjes Sjasje

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi Sjasje,

Dat je daar een miskraam van kan krijgen heb ik nog nooit van gehoord. Heb mijn opleiding in de kraamzorg gedaan maar ook daar nooit wat over gehoord hoor. Dat mensen 1 of 3 maanden wachten is voornamelijk om te kijken hoe de cyclus is, niet omdat er "gevaar" in zit. Ik ben 4 oktober gestopt met de pil en ga er gelijk voor. Ik zie wel wat mijn cyclus gaat doen :)

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Ik ben 8 sep ongesteld geweest na een week de pil weer geslikt en na 2x gestopt want mijn vriend was eruit we gaan voor een 2de. Nu ben ik zo stom geweest om die strip dus niet af te maken vandaar kreeg ik op de 21ste sep een ontrekkingsbloeding. Volgens de vk hier op het forum mag ik het niet reken als ongi dus nu keertje een lange cycles van 35 dagen. Maar omdat ik dat nooit heb en ook niet had voor de zwangerschap van Luna moet ik gewoon 29 dagen rekenen. Maar goed vind het lastig or wanneer ik nu moet klussen dus word gewoon extra veel deze maand.

Jeetje wat een buikpijn heb ik echt buitengewoon!!!! En ik baal er echt van, maar ja wel beetje eigen schuld. We gaan gewoon vrolijk verder. Hebben jullie ook dat de 2de meer kriebeld, ik heb het idee dat het nu veeeeeel langer duurd. Denk omdat ik weet hoe mooi het is en dat zsm weer wil meemaken :)!

Jullie plannen dit weekend? Ik ga vanavond ff op visite. Morgen overdag werken, daarna naar mijn moeder en daar lekker zelf gemaakte frietjes eten met snitzel mmmmmz altijd goed voor vrouwen die ongi zijn :p. Zondag relaxen en me vader komt nog ff buurten en s'avonds weer werken!

Fijn weekend meiden! x

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Hoe is het gegaan vandaag? Hoop niet dat je er een slapeloze nacht van hebt gehad?

Enjoyllive: Ik denk dat je moet tellen vanaf je onttrekkingsbloeding. Denk dat die twee dagen pil slikken je lichaam even in de war heeft gebracht. Als je niet weet wanneer je nu ong. je ei hebt zou je ook ovulatietesten kunnen gebruiken.
    Oh ja, hier kriebelt het ook enorm. Ben vooral bang 'teleurgesteld' te zijn als ik niet snel zwanger ben zoals bij ons dochtertje.

Sjasje: Welkom, en sluit me aan bij het verhaal van Mieks. Die drie maanden wachten na het stoppen van de pil is vooral om inzicht te krijgen in je cyclus.

Pff..dit weekend als 't goed is ergens richting me ei. Ben benieuwd. Gisteren was m'n ovutest nog omowit. Morgen eens kijken of er al een licht streepje komt.

Hier rustweekend, heeeerlijk:D

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Enjoyllive, wat bij mij helpt bij heel erg ongi pijn is Aleve Feminax :) Inderdaad wel lastig dat je nu niet precies weet hoe je cyclus in elkaar zit, maar wat Lonneke al zegt : ik zou dan ook ovu testen gebruiken als je het zeker wilt weten.
    Ik kan in elk geval zeggen dat het voor een eerste kindje ook genoeg kriebelt hoor ;) Kan hier niet wachten, maar ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn (al is dat soms moeilijk als je iets heel graag wilt).

@ Lonneke, jij geniet dus niet van het mooie weer dit weekend, maar brengt het door in bed? :D Succes met klussen :D

Wij net lekker frietjes gegeten, boodschappen weer in huis, vent is gaan sporten en ik vanmiddag nog gezwommen. Straks "the voice of holland" kijken en bank hangen.
    Morgen willen we wat planken in onze berging ophangen, wat we inmiddels al 3 weken roepen maar het er elke keer niet van komt. We moeten alleen een goede boormachine voor huren, want het is echt kei hard beton waar je zowat niet doorheen komt..
    En zondag wordt rustdag denk ik..

Fijne avond!

Deel Deze Pagina