Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik morgen ga testen. (in de ochtend)
    Afgelopen 2 keer zat ik met mijn cyclus netjes op precies 4 weken.
    Keer daarvoor waren het er 6.
    Nu dus maar afwachten. Maar heb echt geen gevoel dat het 'raak' is.
    Dus ongi, kom maar op!!!!!!!!!!!! :(

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Wennie, het gevoel hoeft niks te zeggen.. Ik voelde ook helemaal niks.. Spannend!! ik wacht het af!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Kom alleen even snel binnen vallen om te vertellen dat vriendlief dus toch is uitgekozen. Vanaf september moet hij een half jaar naar Afghanistan. Pfff :(:(:(

Ik lees vanavond of morgen terug

4. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Jeetje Mieks, wat erg! Vind het heel vervelend voor jullie!!!!!!
    :( :( :(

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Jeeeee Mieks wat een naar nieuws... Succes en dikke knuf

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @sjasje: ik heb maar 5 dagen volgehouden. De testen werden steeds lichter dus ik denk dat ik net een dag of 2 te laat ben gaan testen, denk dat mijn ovu niet zich houdt aan het schema van de ovutesten ;)
    Mijn temp was vanochtend 37.2, lekker hoog voor mijn doen. VOelde mij gisteren ook wat minder, buik deed beetje vreemd enz. Maar vandaag gaat het weer goed.

@mieks: fijn dat je nu duidelijkheid hebt, weg met die pillen en op naar de volgende ronde! Je hebt het ontzettend spannend gehouden.
    Wat een ***nieuws zeg dat hij alsnog moet gaan!

@streepje piesen: we gaan allemaal voor 2 streepjes piesen op de zwangerschaptest. We hebben bewezen dat we het kunnen op de ovutesten :D

@emjee: ik gebruikte de eerste keer predictor en nu zwanger en kids ovutesten. Vind het allemaal niks eigelijk ;)

@mamavangwenn: hiermee bedoelde je emjee:
    @mineraal: ik gebruikte de ovutestjes van zwanger&kids. Deze werkte bij mij heel goed maar zoals je hebt kunnen lezen bij mieks en sjasje minder goed. Als de cb voor jou goed werken en je bent goed regelmatig zou ik deze gewoon blijven gebruiken want je verspilt er niet een hoop. Die van z&k zijn wel goedkoper.

@krissie: in welke plaats werk je in het zhuis? was je ook verpleegkundige?weet het ff niet meer..:(

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks oh meiske wat erg voor je :(

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mammavangwenn kei lief van je dat je voor ons duimen draait :D

@hier wat last van me buik tepels wa donkerder als normaal
    en kan wijn sinds eergister niet zo goed verdragen en courgettesoep ook niet steukt op
    maar ga gewoon lekker afw8 tot mijn nod :D

is er verder nog iemand die bijna moet testen hier?????

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal ik heb gewoon de ovu test van predictor gebruikt

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: AAAAH allereerst een DIKKE KNUFFEL! Wat een !#$%^&&* nieuws!!! Superbalen..pffff!
    (en 'fijn' dat je ongi bent en duidelijkheid, maar dat maakt het nu denk ik niet beter op:()

LennyT: Leuk je weer terug te zien. Ook leuk om te lezen dat je wat meer actief bent en ook reageert op anderen:) Dat waardeer ik:)

MamavanGwenn: Jij ook weer gewerkt vandaag?

De rest weinig onthouden. Heb vandaag ook gewerkt. Tot de middag erg misselijk geweest, vanaf 'n uur of half 2 ging het beter. Lijkt of de medicatie nu na een aantal dagen beter z'n werk doet (geen idee of dat kan..)

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke nou hopen dat als het door de medicatie komt dat je je ook steeds beter gaat voelen ik duim voor je!!

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Mieks: Jeetje, wat een rot nieuws! Heeft dit nu ook gevolgen voor jullie kinderwens? Klussen jullie door tot de uitzending? Of zie je het niet zitten om straks alleen zwanger te zijn? Ik vind het echt heel vervelend voor jullie! Dikke knuffel van deze kant!

@lennyt: Wat leuk je hier weer terug te zien! Spannende tijden voor jou! Zal duimen voor een positieve test!

@lonneke: Ja dat kan zeker! Ik ben op maandag gestart met de zetpillen en ik merkte pas op vrijdag verbetering. De gynaecoloog had vooraf aangegeven dat het een halve week zou duren voor het kon werken. Je lichaam moet de werkzame stof verwerken en door structureel de medicatie te pakken zorgt dat het stofje in dezelfde mate in je lichaam aanwezig blijft.
    Hier geen extreme misselijkheid en braken meer. Ik kan mijn eten nu weer binnenhouden en als ik toch moet spugen (ooit nog in de ochtend en laat op de avond) dan is het een mondje en blijft de rest mooi in mijn maag. De misselijkheid blijft helaas nog wel in lichte mate aanwezig. Steeds kleine beetjes eten helpt wel.

@wennie: Jaja, we hebben morgen een tester! Spannend! Ik voelde me bij de eerste ook helemaal niet zwanger. Was toen zeer verbaasd dat ik positief testte. Dus wie weet!

@mamavengwenn: Veel plezier vanavond!

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @lonneke dank je wel trouwens vind het ook veel te gezellig hier

@ansje ik ga voor me eigen ook duimen maar we zien wel
    en hoest met jou verder ?

14. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@lennyt: Wij zijn enorm blij met deze zwangerschap! Deze keer helaas dus een zwangerschap met misselijkheid. Vorige keer niet gehad. Nu ik zetpillen tegen misselijkheid en braken gebruik gaat het beter. Het haalt de scherpe randjes eraf. Echt genieten lukt nog niet. Nog een paar weekjes en dan zou de misselijkheid weer zelf over moeten gaan. Dan kan het genieten echt beginnen! Donderdag de 1e echo. Ik heb er zin in!

Verder gaat het zijn gangetje. Ons kleine ventje is alweer 13 maanden en een echte boef. Daar kan ik zo enorm van genieten! Natuurlijk geniet ik ook met volle teugen van mijn grote man. Hij momenteel iets minder van mij;)

En hoe is het met jou? Ik las dat je ging proberen wat minder bezig te zijn met zwanger worden. Lukt het een beetje? Volgens mij gaat het stukken beter, toch? Het moet wel leuk blijven en geen stress geven!

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ansje haha wat zei je tegen je grote man da heb je nu eenmaal met zwangeren vrouwen heb je zelf voor gekozen :p
    probeer er minder mee bezig te zijn hoor maar het blijft lastig

16. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ik probeer het nog een keertje:
    Waar is ons lijstje, want ben al pagina's terug gegaan, maar kan zo snel ff niets vinden? :(

@krissie, jaaaa laten we voor de streepjes piezen gaan (gebruik wel de cb maar goed haha)

@mineraal, dacht ook al dat mamavangwenn het tegen mij had, maar thanks voor de bevestiging :)

@mieks, tjee mieks wat kl*te zeg.... En inderdaad zoals ansje vraagt, heeft dit gevolgen voor jullie kinderwens?

@wennie, spannend hoor, succes morgen!

Fijne avond allemaal.

17. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mieks, Wat ontzettend klote!!!!!!!!!!! Dikke knuffel van hier!

18. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    Het lijstje, we kletsen ook zo veel :cool:

NOD

04 januari - mieks (27, 1e kindje, ronde 3) ongesteld geworden
    09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) Nog geen ongi te bekenen
    15 januari - lennyt (.., 1e kindje, ronde 5)
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    30 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari- emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    05 februari- snoopy (26, 1e kindje, rond 3)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    ?? sept - pinda17 (.., 1e kindje, ronde 7)
    7)

19. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @emjee: graag gedaan

@wennie: succes morgen met testen!

@mieks: hoe is het met je na al dit nieuws?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ mamavanGwenn, leuke avond gehad? Niet meer ziek?

@ Emjee, ben idd van de week gestopt met de etos pillen

@ Sjasje, ik verwacht dat de ongi morgen echt door zal breken, dan was mn cyclus dit keer 36 dagen. Nu weer VSM puur mama idd. Geen idee of AH die ook heeft, ik heb ze bij kruidvat gehaald.

@ Lonneke, fijn dat de medicatie zijn werk al doet, nu hopen dat je er snel helemaal vanaf bent.

@ Ansje, ook voor jou fijn dat de medicatie helpt en je (bijna) alles binnen kan houden!

@ Wennie, succes morgen met testen!!

@ Kinderwens, we hebben er flink over gepraat en willen allebei niet dat dit van invloed gaat zijn er op. We weten ook niet hoe snel het raak zal gaan zijn. Als het zo is dat ik snel zwanger raak nu en in de periode zou moeten bevallen dat hij weg is, mag hij wel zo'n 2 weken terug komen... Tis erg dubbel. Enerzijds wil ik heel graag zwanger raken en een kindje, anderzijds is het kl*te dat hij dan niet alles mee gaat maken....

@ Lijstje zal ik morgen bijwerken als ik "echt" ongi ben geworden..

Het nieuws is aardig ingeslagen en voel me er echt verdrietig door. Ben op mn dood dat er iets met hem gebeurd, nog erger dan het feit dat ik hem 6 maanden moet missen. Dat zal de impact zijn dat we een goede vriend zijn verloren daar. Het is wel minder onrustig maar ik zeg maar zo : 1 bermbom, 1 kogel of 1 zelfmoordterrorist is genoeg he?!
    We hebben het vanavond onze ouders en zijn broer verteld, die waren ook even compleet van slag. Manlief zn vader zit ook in het leger en is er ook geweest dus weet er ook veel over te vertellen.
    Het dringt nog niet heel erg door voor mijn gevoel (het lijkt nog ver weg) maar er moet wel nog een hoop voor die tijd gedaan worden. Dingen waar je liever niet over na wil denken ( op papier zetten wat er moet gebeuren als hij werkelijk daar zou sneuvelen, gaan er niet van uit natuurlijk maar het moet wel gedaan worden).
    Pff wij duiken ons bedje in. Even goed knuffelen voor het slapen gaan.. even realiseren hoe ontzettend fijn het is als je elke avond samen slaapt.... :(

Deel Deze Pagina