Volgens mij heb ik mijn ei gespot! en met een beetje geluk is m'n cyclus deze maand niet 30 dagen maar weer 25/26. (zit nu op dag 12) Dat scheelt weer een grote portie geduld
ff spammen deze foto is wat beter denk ik. In het echt is de streep zelfs een beetje donkerder dan de controle streep. Vanavond en morgen mn mannetje maar even ontvoeren de slaapkamer in
Mooi Sasje, Ik wens jullie veel plezier hihi Jij onder en even blijven liggen, alles een handje helpen haha Gewoon genieten dus!
zo eindelijk weer een pc onder mijn kont dus kan alles weer even goed doorlezen. @mineraal: sorry dat ik je had verward met emjee. en bij mij kruipen de dagen nu helemaal erg. wat duurt het toch lang tot ik de 1e echo krijg. @lonneke: goed dat je alvast preventief naar de fysio gaat. je hebt nog een lange tijd te gaan dus wees zuinig op jezelf. @mieks: ik hoop dat jij een je vent straks heel veel contact kunnen blijven hebben. Is voor jou ook de bevestiging dat ie nog leeft. En kan me voorstellen dat je nu niet meer zo'n haast hebt. Vooral met de vooruitzichten. Ik zou het ook zo doen als ik in jouw positie zou zitten. @snoopy: studeer ze. ben je na deze presentatie klaar met je opleiding? of moet je dan nog een module doen ofzoiets tot 14 juni? @sjasje: volgend weekend ga ik het aan mijn schoonouders vertellen. dan ga ik met gwenn daar van vrijdag tot zondag logeren. dat is nog eens een ei spotten sjasje. Wat doe je hier nog? Hup dat bed in!!! @all: nou de reactie van mijn moeder was erg leuk. Nu al, dacht duurt nog wel even... en daarna dan kunnen jij de kleine straks samen jullie verjaardag vieren. Ik ben de 27e van augustus jarig. maar ze vinden het allemaal wel heel leuk. Wel een hele opluchting zeg hoor, kan je er nou wel gewoon lekker over ouwehoeren.
@sasje ziet er hartstikke goed uit meid heb da bed in @lonneke inderdaad slim idee om naar de fysio te gaan @mammavangwen fijn dat ze het allemaal zo leuk vinden En hoest met de rest van de dames
@hier meende dat ik vandaag mijn ongi gespot had maar het komt niet veel verder als roze bloed met afvegen naja we zien wel
@Lennyt, dan zal het er helaas wel aankomen Of het is innesteling @Mamavangwen, ik was de gene die vroeg wanneer je het ging vertellen hihihihihi
@krissie: zwangerschapshormonen maken vergeetachtig... @lennyt: hoop het niet voor je dat je ongi eraan komt. Op welke cyclusdag zit je?
MamavanGwenn: laat je niet foppen, ik vroeg het idd ook hoor (Oei krissie, wie wordt hier nu vergeetachtig...? ) Verder moet ik nog even geduld hebben met dat bed, vriendlief is nog niet thuis, die zit vanavond weer bij de Natres zal pas rond 23u thuis komen. Maar dan wordt het wel feest hihi
haha...we krijgen met vergeetachtigheid te maken @sjasje: succes met het verleiden straks! dat was een duidelijk streep! @lennyt: hoop dat het bij de veeg blijft. Hier is alles rustig...maandag naar de gyn dus van mij mag het al zover zijn! Ben benieuwd... Maar eerst nog werken en weekend vieren!
Krissie: Het begon vorige zw.schap met scheuten in m'n bil en dan zakte ik door m'n been. Had hier vooral rechts last van. Vervolgens nogal pijn in m'n SI-gewrichten en ontzettend pijn met bepaalde bewegingen. Had op een gegeven moment continu pijn..en dat is een slecht teken. Sjasje: Succes met je mannetje verleiden LennyT: Ongi of innesteling? Mineraal: Hier vorige zw. schap al met 23 weken er uit. Kon de laatste weken niet meer lopen (op een paar stapjes in huis na). Auwauw. Wonder boven wonder, na m'n bevalling was de pijn echt van 100 procent naar 20 gedaald. Maar nooit helemaal klachtenvrij geweest.
Zo Lonneke, dat is niet niks geweest. Nu inderdaad hopen dat het niet (zo heftig) terug komt. Is de kans groot dat het terug komt of kan het ook zijn dat je er geen last van krijgt dit keer? verder wat is een SI gewricht? @krissie: weet niet of een ego een zw.kwaal is... Hoewel, met hormonen kan alles volgens mij @Mineraal, ben benieuwd wat de gyn te vertellen heeft, hopelijk komt hij/zij met een goed actieplan @Pinda: hoe gaat t met jou? zijn de bruine er nog? hoe voelt je buik? @Lenny: hoe gaat t met jou buik? zou ook wel vroeg zijn toch als je nu ongi zou worden? op welke dag van de cyclus zit je?
@mineraal hopen dat je maandag dan wat duidelijkheid krijgt van de vk dan @ de rest wist niet dat je vergeetachtig kon worden tijdens je zwangerschap lol
@lennyt: het heet ook wel zwangerschapsdementie. Ik ben altijd heel goed in onthouden en vriendlief noemt mij altijd een wandelende agenda. Maar hij weet nu weer dat hij zijn afspraken weer moet opschrijven want ik kan het niet meer allemaal onthouden en vergeet de helft. @all: ik ga meedoen aan een heel vervelend onderzoek aan de Erasmus mc. Ze willen graag weten hoe het verloop gaat van de zwangerschap in de eerste 12 weken. Wat houdt het in. Vanaf 6 weken elke week een 3D echo. Vragenlijsten invullen en 1 maal bloed afgeven, meten en wegen. Word vanochtend terug gebeld voor het maken van de afspraken. Dus elke week een echo. Wat vervelend