Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sjasje: zit nu al 1 cupmaat groter. Heb nu mijn f-cup beha's weer aan. Deze maat had ik voor ik ging afvallen

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Haha, flappie;) Kerst is al voorbij;) Moet met betere dingen aankomen.. Pasen??? dreig maar dat je chocola van ze gaat maken..

Mamavangwen, jij ook zulke zeren borsten.. Ik ben van een 70 d naar een 75 E gegaan.. pfff.. Hoop niet dat het nog meer gaat groeien:p (zal haast wel).

Sjasje, Ik merk nu alleen dat het libido even minder is.. Maar dat komt ook omdat ik nu iets vroeger naar bed ga dan vriendlief...

Ik hou het even kort, vriend is vandaag jarig en we gaan uit eten in haarlem met een oud vrouwtje ( we kennen haar van een vakantie ze is ongeveer 1,50 lang hihi en we zien haar als onze tweede moeder/knuffel oma).

3. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammavangwenn: na de presentatie ben ik nog niet klaar moet nog een aantal ander opdrachten halen. Ik ga ongeveer 1 keer per 2 weken naar school en dan moeten we weer een opdracht doen en dat gaat door tot 14 juni. Dus het schiet al een klein beetje op :D
    Fijn dat je moeder een leuke reactie had :D Het lijkt mij ook wel leuk dat je het er met iemand over kunt hebben.
    Hoe kom je er bij om aan dat onderzoek mee te doen van het erasmus mc.? Wel leuk natuurlijk elke week de klein in ontwikkeling zien. Wat jammer dat nu het onderzoek toch niet door gaat.

Ansje: wat leuk dat je het hartje hebt zien kloppen :D. Wat een mooie echo foto`s. Gaaf wil ik ook.....

Lonneke: dat is ook niet prettig zo`n BI. Maar kun je het nu al voorkomen??

Mineraal: hopelijk krijgen jullie duidelijkheid bij de gyn.

Mieks: wat een slimme konijnen heb je toch. Hahaha er lach wekkend :D:D. Dat is ook wel gemeen om die konijnen toe te zingen over Flappie (sasje)

Krissie: gefeliciteerd met je mannetje :D

Ik heb ook weer lkkr weekend. Lkkr op tijd maandag ook nog vrij dus kan er lekker van genieten. Zondag manlief jarig. Dit komt bij de groep van de 30ers. Vanavond een opening van de ijsbaan. Die mijn man afgelopen jaar heeft helpen verbouwen. En dan zaterdag avond 2 verjaardagen eentje van een kamaraad van ons die op dezelfde dag jarig is als manlief en de andere van mijn schoonzusje die was afgelopen dinsdag jarig. Dus een druk maar hopelijk gezellig weekend voor de boeg.

Iedereen een fijn weekend waarin lekker uitgeziekt en bij geslapen kan worden op maandag weer lkkr fris en fruitig begonnen kan worden aan een nieuwe week. Waarin wij lkkr gaan klussen om raak te schieten voor een kleintje :D

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks stout konijn schop onder zijn konijnenkont geven :p
    @krissie gefeli met vriendje
    @sasje alvast een heel fijn weekend meiske
    @mammavangwenn fijn als je zwanger bent maar ook fijn als je van de klachten af bent na 9 maanden :p

@hier flinke ongi vandaar waarschijnlijk de fikse buikpijn

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Haha arm konijn, ze kan erg lief ook zijn hoor :p

Wat een borsten problemen lees ik :D Meestal klagen meiden dat ze niet groot genoeg zijn, maar bij jullie dus andersom haha.

@ Lennyt, balen van de ongi. Wanneer wordt je nieuwe nod? Dan passen we het lijstje weer aan.

@ Wennie, is jouw nod er ook al of toevallig een positieve test gehad???;)

NOD

09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) Nog geen ongi te bekenen
    15 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 5) Ongi geworden
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    26 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    05 februari - snoopy (26, 1e kindje, rond 3)
    09 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    ?? sept - pinda17 (.., 1e kindje, ronde 7)

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Krissie, gefeliciteerd met je mannetje! En een leuke dag gewenst:D

@ Snoopy, jij hebt idd een erg druk weekend zo te lezen! Veel plezier gewenst met alle leuke dingen, en alvast een felicitatie voor jouw mannetje ;)

@ de rest, ook allemaal een goed weekend gewenst natuurlijk!

7. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Krissie en Snoopy: gefeliciteerd met jullie mannetjes!
    @Lenny: lekker op de bank met een kruikje en dan niks meer, buikpijn is en blijf vervelend!

8. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: als ik een kleinere cup had gehad, had ik het ook niet zo erg gevonden. Maar ik ben al goed bedeeld en krijg nu nog meer ;-(

Bij mij gaat ook straks als ik uitgekinderd ben het mes erin voor een kleinere cup. Heb ontzettende hang (.)(.) en die geeft veel pijn onderin de borsten.

Maar nog gefeliciteerd met vriendlief. Geniet van het eten.

@snoopy: poeh dus elke 2 weken een opdracht doen. Petje af hoor. Ik ben gister net weer begonnen met school. 6 lessen en dan examen doen. Ff bikkelen weer.

Ik kwam bij dat onderzoek door iemand van het september mama's forum die deed er aan mee. En ze zoeken daarvoor altijd mensen. Anders moet je maar eens googlen op predict studie erasmus. Tis dat mijn vent niet kan anders had ik het echt wel leuk gevonden om mee te doen.

Maar jij alvast gefeliciteerd met je vent. En je hebt het maar druk met de verjaardagen.

@lennyt: idd wat sjasje zegt. Lekker met een kruikje op de bank. Ga ik zo als gwenn ook in bed ligt ook doen. Heerlijk ontspannen.

@mieks: volgens mij had wennie negatief getest en waren er ook symptomen van een naderende ongi.

En jij ook fijn weekend.

@pinda: hoe is het met jou? Kan je het al een beetje geloven?

@all: hier van het weekend helemaal niks doen. Blijf zoveel mogelijk lekker binnen met Gwenn kan ze even goed uitzieken.
    En ik weer opladen....

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel bijgelezen, maar heb geen puf om te reageren. Sorry dat ik zo klaag, maar baal echt enorm. Voel me ontzettend ziek, zwak en misselijk. Weer koorts en alles zit vast in mijn hoofd. Keelpijn en dan ook nog eens misselijk. Bah, voel me ellendig..:(
    Hoop dat ik me snel beter voel en weer wat 'actiever' kan zijn, zowel hier, alsook thuis.

10. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Arme Lonneke! *knuf*

@all: even wat anders, ik was wat aan t rond snuffelen bij de nodforum en ik las dat Enjoylife een mk heeft gehad? :(

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Sjasje, ik heb even zitten zoeken maar onze Enjoyllife is al vanaf 1 december niet meer actief geweest op zp. In haar banner staat dat ze 13 weken zwanger is. Ik denk dat het een andere is... misschien zonder 2 "ll"en ;) Ofwel iets anders geschreven?
    Hoop het in elk geval niet voor haar!

@ Lonneke, heeeele dikke beterschaps knuffel, ik hoop dat dat misschien een beetje wil helpen :p

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks: ik kon t ook niet goed vinden, dus denk idd dat het een andere enjoylife is.
    (had nog nooit gezien dat t met 2 ll was geschreven :))
    positief nieuwtje is dat de 'andere' enjoy is na de mk wel weer meteen zwanger is geworden. Dus met een gerust hart kan ik deze shock weer vergeten :D

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Meiden kom ff snel een knuffel brengen via de foon zijn een weekendje weg met de sfamilie! Helemaal gezellie op landal in n groot huis! Na het weekend kom ik weer reageren kus!!

14. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @charmedknorrie: veel plezier en geniet ervan.

@all: hier een hel nacht achter de rug. Gwenn was van 23.00 uur tot 02.30 uur compleet overstuur en ontroostbaar. Uiteindelijk is ze op mijn buik in slaap gevallen. Nu vanochtend was ze weer vrolijk om 07.30 uur wakker. Nog wel moe maar als ze straks naar bed gaat ga ik ook nog even mee.

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @mamavanGwenn: dat klinkt idd heftig! enig idee waarom ze zo overstuur was? had ze nog last van haar oorontsteking?
    Hoop dat jullie het nu gehad hebben en dat ze weer blij en vrolijk blijft! slaap lekker strakjes ;)

@Charmed: leuk met de familie! waar ergens in het landal-land zitten jullie? veel plezier in iedergeval!

16. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: hahah erg leuk! Gelukkig ontsnappen de onze niet zo vaak. We hebben ze 1x moeten vangen bij de buurvrouw, die heeft gras in haar tuin!

@temp: mijn temp blijft hoog, zit rond 36.7

@mamavangwenn: jammer dat je het moet afbellen! Jeetje weer een mindere nacht!had ze nare droom?

@krissieL nog gefeli met vriendlief! lekker gegeten?

@snoopy: gefeli alvast met je mannetje.

@charmed: veel plezier!!

@all: fijn weekend!

17. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Enjoylife is een ander enjoyllife..

Ik heb heerlijk gegeten gisteren!! was erg gezellig! Eerste cadeautje gehad voor de kleine! Voelt toch wel heel speciaal als je dat krijgt!! een knuffeletje met zo'n muziekje..;)

Mamavangwen, Harstikke moe nu zeker?? Hoop dat je beetje kunt bijkomen vandaag... Let goed op die kleine ukkie pukkie in je buik he!

Mineraal, het wordt weer spannend!!

Charmedknorrie, heerlijk even er tussen uit!! laat maar weten hoe het was!

Lonneke, wat vervelend dat je je steeds zo ziek voelt.. Ik kan mij ook niet in je verplaatsen, hier kijkt iedereen verbaasd dat ik niet misselijk ben..

@Sjasje, hoe is het verder met je?

@Mieks, hoe gaat het nu met je? en dat je vriend weg moet? Nog goede gesprekken gehad? Hoe gaan jullie het nu doen? Toch proberen zwanger te worden toch?

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Totaal geen idee waarom ze zo overstuur was. we mogen haar niet optillen, troosten. het liefst stond ze gewoon in haar slaapzak in het midden van de kamer.

Misschien dat ze toch wat last heeft van haar onderkantje. sinds donderdag zit daar weer goede uitslag. ben al een paar dagen aan het smeren met de schimmel zalf en het lijkt nu toch minder te worden. Of misschien gaan nu eindelijk haar kiezen doorbreken.

Maar ze is om 10.00 uur naar bed gegaan en ik ook. En we hebben heerlijk tot 12.15 uur geslapen. Ook heeft ze net weer voor het eerst een hele boterham op.

En nu heb ik haar net om 15.30 uur in bed gelegd en ze slaapt nu weer heerlijk. En ik zit lekker met een kopje thee, kruik en laptoppie op de bank. Dus om mezelf denken doe ik wel. Vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat het eenmalig was..

@krissie: leuk he die kadootjes. ik vind het ook altijd zo leuk om te krijgen. Groot of klein.

Hier ook totaal geen last van misselijkheid. Bij Gwenn trouwens ook niet. Maar las dat 35% van de zwangeren geen last van misselijkheid heeft. Dus denk dat wij ons gelukkig mogen prijzen.

@mineraal: die temp moet gewoon hoog blijven....

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mineraal hopen dat de temp omhoog blijft
    @mammavangwenn hopen dat gwenn nu goed doorslaapt dat je zelf ook een beetje rust hebt
    @mieks en heb je er met je mannetjenog ovr hoe jullie het gaan doen

@hier ben moe van het werken dus ben blij dak thuis ben lekker met de benen omhoog :p

hoest met de rest van de dames ???

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden, ik ook weer even op de comp. Net een film gekeken : 127 hours. Pfff die man raakt vast in de rotsen en snijdt uiteindelijk zijn eigen arm eraf :$ Niet erg goed voor de eetlust, ik hoop niet dat ik er vanacht over ga dromen.

@ charmedknorrie, veel plezier in Landal!

@ mamavangwenn, jullie hebben wel veel van die hel nachten he?! Hopelijk kan je vanacht lekker door slapen!

@ Krissie, hier gaat het wel goed. Ik ben nu weer vrij nuchter, het duurt nog 8 maanden als het goed is (precieze datum moeten we nog krijgen). Maar als die datum dichterbij zal komen zal de onrust snel genoeg weer komen. Morgen gaan we naar zijn ouders, dus daar zullen we het er ook nog genoeg over hebben. Het blijft klote dus ik wil er nu nog maar niet al te veel bij stil staan zeg maar...
    We willen idd gewoon door blijven gaan met zwanger worden! Al vind ik het nu wat minder erg als het nog een paar maandjes duurt (het liefst wel voor hij weg gaat!) want heb liever dat hij een stuk van de zwangerschap mist, als een stuk van zn pasgeboren kind...
    Maarja...het valt nou eenmaal niet te plannen, je weet nooit hoelang je er op wachten moet...

Fijne avond meiden, ik ga nog even bank hangen.

Deel Deze Pagina