Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: ja de helnachten volgen elkaar wel op hier. maar is een combi van factoren denk ik. Ze is vollop bezig met haar laatste serie kiezen en die willen niet echt doorkomen, daar heeft ze vreselijk veel last van.. En nu dus was ze ziek. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen en ben ik er maar 1x uit geweest.

Helaas is vandaag mijn uitslaapdag maar vent ligt met koppijn op bed.... dus ik ga vanmiddag op tuk als gwenn ook weer gaat.

Dat is dus geen film voor mij...

@lennyt: weer een beetje bijgekomen van het werken?

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mammavangwenn jup ben er nu wel van bijgekomen :p lang zat geslapen haha

@mieks 127 hours das nogal een lange film hey was je niet moe na het kijken van die film :)

3. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ben ik weer even met een update. Heb niet alles teruggelezen,sorry! Sinds di. heb ik dus last van flink wat bruinverlies..ben bij re huisarts geweest en heb de verloskundige gebeld. Ik moet afwachten.. Zou nu ongeveer 5 weken 5 dagen zijn, en voor week 7 is er weinig of niets te zien. Het hartje gaat dan pas kloppen. Ik heb nu een echo gepland staan voor 27 januari, maar dat duurt zo lang.. Heb mezelf voorgenomen om niets meer te lezen op internet, want daar lees je goede maar ook slechte verhalen.
    Had me dit niet voorgesteld bij zwanger zijn, ben van nature nogal een nuchter persoon, maar die onzekerheid is zo irritant!
    Jullie zullen me dus wat minder vaak zien de komende tijd, wil mezelf niet gek maken. Zal jullie wel op de hoogte houden als ik meer weet.
    In ieder geval allemaal een fijne zondag, het weer zit mee!

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Pinda, ik zou me niet teveel zorgen maken als het alleen bij bruin blijft.. Maar snap heel goed dat je toch in onzekerheid zit! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid met de echo!

@ Lennyt, het was idd een lange film. Daarna lekker bedje ingedoken.
    Wat is jouw nieuwe nod trouwens? Dan pas ik het lijstje even aan :)

@ mamavangwenn, fijn dat je vanacht weer even lekker kon door slapen. Hopelijk is het een beetje vol te houden, zeker nu je net zwanger bent. Lijkt me niet fijn als het elke keer je nachtrust kost en je man dan ook nog eens hoofdpijn heeft waardoor jij niet kan uitslapen ;)

Meiden, fijne dag allemaal. Wij gaan vanmiddag naar mn schoonouders en daar lekker eten.

5. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

hier nog ff alles bij gelezen voor dat de visite komt.

Knuffel voor Lonnneke

Iedereen bedankt voor de felicitatie.

Charmed: fijn een weekendje weg. Ff lkkr bij tanken.

Pinda: niet te druk maken en dan zul je 27 januari meer weten.

Mammavangwen: suc6 met Gwenn. Hopelijk gaat het snel beter.

Fijne zondag :D

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @krissie: het wordt zeker spannend! Ik heb allemaal wel vage klachten maar ga maar nergens meer vanuit en dat kan ook weer voorbode zijn voor een ongi.

@mamavangwenn: ik doe mijn best.
    @temp: vanochtend was hij 36,8 maar heb wel een beroerde nacht gehad.

@mieks: meer kun je niet doen toch?

@pinda: sterkte met het afwachten! We lezen je vanzelf weer als je dat weer wil.

@all: fijne zondag!

7. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Goedemiddag!

Ik heb waar weinig van me laten horen dit weekend.
    Ook mijn mannetje was vrijdag jarig en dat hebben we kleins gevierd. Gisterenochtend ben ik even de stad in geweest met mijn schoonzusje. Ze had flink wat babykleertjes ingeslagen voor de kleine meid die er in mei gaat komen. Ik heb me nog in kunnen houden. Wil eerst het geslacht weten. Helaas voel ik me sinds gisterenmiddag minder goed. Ben toch weer regelmatig heel misselijk en heb weer flink over moeten geven.

@mieks: En goed geslapen na de film?
    Goed te lezen dat jullie er samen uit zijn en de uitzending de wens om zwanger te worden niet in de weg staat. Zoals je zelf al schrijft, duurt het nog even. Hoop echt dat het voor die tijd raak mag zijn! Zou inderdaad wel super zijn als jullie nog een deel van de zwangerschap samen kunt doormaken.

@krissie: Onze mannetjes zijn dezelfde dag jarig! En hoe oud is jouw mannetje geworden? Die van mij 31!
    Hier ook al het eerste cadeau ontvangen. We hebben een heel leuk wit shirt gekregen! Mijn schoonmoeder had een bos bloemen gestuurd om speciaal mij te feliciteren met de zwangerschap. Iedereen in onze omgeving is nu op de hoogte. Morgen alleen nog even de buren inlichten. Ik doe mee met moedersvoormoeder en ik wil het liever persoonlijk vertellen dan dat die potten voor de deur het verraden. En jullie iedereen al op de hoogte gesteld?

@lonneke: Wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd en ziek bent!Heel veel beterschap!

@charmedknorrie: Jij zit nu heerlijk in Landal! Ben benieuwd hoe het geweest is.

@pinda: Ik kan je onzekerheid heel goed voorstellen! Probeer rustig te blijven en ga vooral geen verhalen op internet zoeken. Zolang het bij bruinverlies blijft hoeft het niets ergs te betekenen. Heel veel sterke!

@mamavangwenn: Ja, tandjes en kiezen.... Ongelofelijk hoeveel last die kleintje er van kunnen hebben! Dat de kiesjes snel door mogen komen, zodat jullie weer een goede nachtrust krijgen.

@snoopy: Gefeliciteerd met je mannetje! Veel plezier vandaag.

@miniraal: Jij zit dus weer op het wachtbankje. Hopelijk blijft je temp hoog!

Fijne zondag allemaal!

8. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @MIneraal ik wacht het af...Maar vind het zeker weer spannend! elke keer als er NOD gaan naderen;)

@Pinda, Snap wel dat je je zorgen maakt.. maar zoals de anderen zeggen.. helaas je moet toch afwachten meid.. EN hoop dat het snel stopt het bruinverlies!

@Ansje, we beginnen zowaar op elkaar te lijken:) haha.. zelfde test op dezelfde dag;) alletwee eerste cadeau gehad (mijn moeder heeft helaas geen bos bloemen gestuurd hihi) Ik krijg 3 februari weer een echo;)
    Mijn mannetje is trouwens 35 geworden afgelopen vrijdag.. Maar mensen denken dat hij 26 is geworden dus dat is gunstig! haha
    Wij gaan het trouwens volgende week vieren voor vrienden/familie en dan gaan we het waarschijnlijk vertellen aan de gene die het nog niet weten.. Ik ben dan bijna 9 weken zwanger.. vind het nog wel vroeg maar ja.. het is wel handig om het nu maar gewoon openbaar te maken misschien.. Wat vind de rest?? zouden jullie het dan al vertellen?

Wij gaan vanmiddag lekker naar de bios en bij de mac-donalds eten hihi:) Ik had zo zin in macdonalds:) Ben er al heeeeeel lang niet geweest!

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, probeer het iedere dag weer bij te houden, maar helaas.... :( het lukt me niet. Heb dus niet alles terug gelezen, dus kan niet op iedereen reageren sorry, :).

@mieks, goed van jullie dat je er toch voor blijft gaan! Je weet idd nooit wanneer het raak is, het kleintje laat zich niet plannen en wat betreft het misgedeelte van je man is idd de zwangerschap "het beste". Good luck iig!

@mamavangwenn, och meiske toch, de laatste kiesjes, bedoel je die laatste vier? Mijn zoontje heeft ze nog niet dus ben benieuwd wanneer ze komen en of we dan ook zulke nachten hebben :(.
    Mijn zoontje was altijd ziek net voordat de kiesjes kwamen dus mss ben je er nu wel zo vanaf en springen ze eindelijk door :). Zo zielig als ze niet lekker is hè! Knuffel voor haar!

@pinda, laat het maar snel de 27e worden, want die onzekerheid is het ergste of niet! Logisch dat je je er niet prettig bij voelt, maar toch hoeft het niets geks te zijn en is het gewoon "oud vuil". Succes iig.

@mineraal, spannend joh! ;)

@all, heb even een ego vraag.... :)
    Vanochtend vlgs ovu test een smiley (CB), gisteravond geklust dus dat is prima, maar nu vraag ik mij af, vanavond weer of toch pas morgen (ivm zaadopbouw)?

Hoe lang je ook al bezig bent of hoe vaak je al in dezelfde situatie hebt gezeten, het blijft altijd wikken en wegen :(

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Vervelend dat je weer hebt moeten overgeven en het weer een stuk minder gaat, terwijl het net 'goed' ging. Hoop dat het een 'dagje' was en je je snel weer beter gaat voelen. Leuk dat je in ieder geval even de stad hebt kunnen in gaan.

Pinda: Pff..snap die onzekerheid. Lijkt me enorm vervelend. Dikke knuf vanuit hier en hoop dat je de 27e gewoon een prachtige echo hebt!

Las wat over Enjoyllive en verwarring met Enjoylife. Enjoyllive (zij die hier meeschreef) heb ik nog wel eens contact mee buiten het forum. Zijn is nu ruim 13 weken zwanger en dat gaat goed.

Mieks: Ook ik ben benieuwd hoe je nachtrust was na je filmavondje;) En super dat jullie je kinderwens niet in de weg laten staan door de uitzending. Ik snap je beredenering dat je liever wat 'later' zwanger bent. De eerste weken van je kindje missen is erger dan een stuk zwangerschap. Ook al is dat ook niet leuk.

Snoopy: Gefeliciteerd met je mannetje.

MamavanGwenn: Vervelend die tandjes.Hoop dat ze snel door zijn en Gwenn er van af is.

Charmedknorrie: Geniet van je weekendje weg!

De rest, sorry..niet onthouden.

Hier vandaag een 'redelijke' dag. Voel me iets beter en ik merk dat alles in m'n hoofd los begint te komen. Halleluja! Nu nog alles er uit...Vandaag dus lekker rustig aan doen en genieten van de vrije zondag.

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, over wanneer je het moet vertellen is persoonlijk, maar wij zijn bij ons zoontje vrij vroeg geweest omdat wij de mening hebben dat wanneer het onverhoopt toch fout gaat, je dan ook meer steun kunt verwachten en dat mensen dan ook weten wat er speelt. Maar nogmaals ieder zijn eigen keuze.

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Tjah ivm zaadopbouw zeggen ze om de twee dagen.. Hoewel misschien dan ook weer de kans is dat het eitje al voorbij is.. Dus zou je ook nog vandaag het erop kunnen gokken.. IK geloof dat na een posi ovutest 1 of 2 dagen erna je ei springt;) Had je gister geen posi ovu test? Mmmm.. heb er ook niet zoveel verstand van.. In die tijd dat ik zwanger ben geworden deden we het wel gewoon twee keer acther elkaar.. Maar weet niet of de zaadjes van 3 dagen ervoor er al waren of dat het 1 van die twee dagen was.. haha

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, tja dat is het hem hè, je weet achteraf niet welk zaadje van welke dag het snelst was hahaha :D.
    Maar over je vraag, ik had gister nog geen posi ovu test, wel al ander slijm (waar praten we af en toe over ;)).... Vorige ronde had ik maar één dag een smiley dus denk maar dat we het er toch op moeten wagen vanaaf, ongeacht de 2 dagen termijn... :(

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Ja en ik zou er gewoon heel veel van genieten, hoe lekkerder hoe beter de zaadjes omhoog kunnen klimmen:p hahahahaha

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo..hier net een deel van de grote voorjaarsschoonmaak begonnen :D Heel de keuken van onder tot boven en van binnen en buiten schoon gemaakt..

@ Snoopy, fijne dag.

@ Mineraal, spannend weer! Duimen draaien ;)

@ Ansje, nog gefeli met je mannetje! Vervelend dat de misselijkheid weer terug is! Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
    Ik heb wel goed geslapen na de film hoor, haha.

@ Krissie, fijne middag, welke film ga je?

@ Emjee, ik zou ook gewoon weer klussen. Het zal misschien minder zaadjes opleveren, maar beter dan geen zaadjes (als ze bijv maar kort leven, dat weet je nooit).

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks, vriendlief wil heel graag naar new kids nitro.. Hihi.. In ruil tegen de mac donalds is alles mogelijk:p

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@emjee: gewoon nog een keer klussen!

@mieks: Jij dus goed geslapen en een heerlijk een opgeruimd huisje. Haha, dat wil ik ook!

@lonneke: Gelukkig, dat klinkt al beter! Wordt eens tijd dat je kan gaan genieten!

@krissie: Jeetje, wat een overeenkomsten!! Hier gisteren ook ineens zin in mac-donalds! Eten we eigenlijk nooit. Manlief naar de drive laten rijden. Was wel een slecht idee, mijn maag werkte niet mee.....

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    goed dat je er over begint mieks moek ff kijken em 10 februari

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD

09 januari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 3) Nog geen ongi te bekenen
    22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10)
    26 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    05 februari - snoopy (26, 1e kindje, rond 3)
    09 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    10 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 6)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
    ?? sept - pinda17 (.., 1e kindje, ronde 7)

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Schoonmaakkriebels, heerlijk
    om af en toe te hebben!

Emjee: ik zou er vandaag ook nog eens voor gaan!

Ansje: McDkonalds dus verkeerd gevallen, bah..

Deel Deze Pagina