@ Lennyt, ik zit net te kijken, kloppen jouw rondes ook nog?? Want ik kan me nog herinneren dat we tegelijk begonnen, en je langere cyclussen had dan ik.. Dus vraag me af of ronde 6 dan goed is
Schoonmaak kriebels, ja af en toe wel eens leuk Vriendlief was toch op de laptop aant gamen, muziekje op de radio, zonnetje in huis..En nu weer een schone keuken. Net wel wat frustraties gehad om vriendlief zn werk. Het is elke keer al dat er zo weinig te plannen valt, omdat het op zijn werk allemaal weer kan veranderen. Dan ineens heb je weer extra bivakken, dan gaan ze toch weer niet door (dat gebeurt helaas maar weinig). Voordat bekent werd dat hij op uitzending zou moeten had hij eindelijk een rooster gekregen met bivakken voor bijna het hele jaar. Nou is dat ook potloodwerk geweest, ofwel daar kan ook wel wat in veranderen, maar de grote lijnen kloppen dan. We wisten ook wanneer hij ongeveer zomervakantie zou kunnen opnemen. Nou moet hij op uitzending en ben je weer terug bij af. Sommige bivakken moet hij nog draaien, anderen gaan nu weer niet door omdat hij dan waarschijnlijk in het opwerk traject zit en dus andere oefening moet doen. En vooral is nu de zomervakantie 1 groot vraagteken... AAAAAHHHHHHH :x Ik moet ook gaan doorgeven wanneer ik vakantie wil van de zomer en we willen graag nog wel even weg. Dus dat leverde net alweer een leuke discussie op. Hij kan er natuurlijk ook niet aan doen, maar het is zo frustrerend! Nu maar weer "afwachten" want dat is het enige wat we met defensie kunnen doen continu! Afwachten! Grrr! Goed, wij gaan naar mn schoonouders. Fijne middag/avond allemaal nog!
@emjee: ik zou gewoon vanavond nog klussen hoor. Hebben wij ook gedaan en kijk eens bij ons. In totaal krijgen de kleintjes 8 kiezen in het melkgebit. 4 heeft ze er al dus. Maar die andere 4 zijn al te voelen alleen doorbreken willen ze maar niet doen. Zal echt god op m'n blote knieen bedanken als ze door zijn... @ansje: toch een klein terugslagje. Hoop voor je dat het eenmalig was. En nog gefeliciteerd met je mannetje. @pinda: wat een onzekerheid zeg. Nou maar hopen op snel zekerheid en dat het maar gauw de 27e mag worden. Zag wel dat we gelijk lopen. Ik ben ook 5 weken en 5 dagen. @krissie: vertellen is een persoonlijke kwestie. wij hebben het dus mijn ouders/schoonouders en zusjes al verteld. maar vrienden nog niet. die krijgen het rond 10 weken te horen als we goede echo gehad hebben bij de VK/gyn. Na 8 weken en als je een kloppend hartje hebt gezien is het theoretisch nog maar 6% kans op een miskraam. Dus heel veel succes met de keuze. Ow wat lekker de MacDonalds..... daar moet ik ook binnenkort maar weer eens heen. @mieks: zo lekker zeg. Kun je mijn keuken ook niet even doen? . Er zijn 2 klussen in huis waar ik een hekel aan heb: de badkamer en de keuken. Kan me voorstellen dat het omgooien van het rooster je tot wanhoop drijft. ik zou ook nog lekker ff op vakantie willen met het mannetje voor hij weg ging hoor. maar hoop op snel duidelijkheid voor je zodat je toch nog iets kan plannen. Hier zitten we ook een beetje met hetzelfde euvel. Mannetje wil in juli op vakantie en ik mag in juli niet ivm drukte. Probeer hem dat maar eens bij te brengen, iedere keer begint hij er weer over. Dus zoals het er nu uitziet zal het eind mei/begin juni worden. Toch nog even lekker weg met z'n drieeen. @lonneke: wat goed om te lezen dat het beter met je gaat. Houden zo. @all: zo ben weer heerlijk uitgeslapen. Om half 11 met Gwenn bij manlief in bed gekropen. Gwenn was zo onder zeil en mama ook. Ligt alleen niet zo super lekker omdat Gwenn een breedde slaper is. Dus was blij dat onze vent het bed uit ging. Hadden wij de ruimte. En we hebben geslapen tot half 3. Straks nog even stofzuigen. Mannetje is aan het leren. Gwenn kijkt bumba en daarna lekker lasagne maken.
@Mieks; dat lijkt me idd erg frustrerend! hoop dat je snel duidelijkheid hebt! die film leek me al wat eng om te kijken. Heeft ie echt zn arm eraf zaagt?? dan val je toch ook om van de pijn? brr @Emjee: Wij hebben nu rondom mn ovu elke dag geklust. (toevallig net de dag ervoor) je ei kan in 24-48 springen dus raak schieten is moeilijk te timen. Ik ging gewoon voor marathon-zaadjes, gewoon heel veel afvuren en kijken wie de finish haalt @Ansje: lekker mcdonalds... jammer dat t slecht viel.Hoop dat je snel weer beter voelt! @Lonneke: einde van de griep in zicht? Hoopt voor je! kun je idd eindelijk gaan genieten! @MamavanGwenn: kun je de tandenfee niet omkopen dat de kiesjes eerder komen Hoop dat Gwenn zich snel beter voelt! @Snoopy: jij ook een fijne zondag! @hier lekker rustig weekendje gehad, veel geluierd (nu kan t nog ) vandaag heerlijk door het bos gesjouwd met de hond, bijna 1,5 uur weg. Heerlijk! Daarna de wekelijkse boodschap, jakkes! super druk in de ah. wordt knorrig van...
Bedankt voor jullie reacties . Weet wat ons te doen staat , mss tot later vanavond, maar heb het eerst ff druk .
@ansje: tja het wachtbankje...ik wacht rustig af. mocht ik zwanger zijn dan ziet de gyn dat morgen vast wel... @krissie: ik weet het niet, ik sta er een beetje dubbel in. Wij hebben de eerste keer gewacht tot 12 weken, alleen de ouders wisten het en een paar mensen, na de echo zouden we het verder vertellen. Maar hoe ik het nu zou doen...geen idee! Ga gewoon op je gevoel af. Welke film heb je gezien? Ik vind de mac ook altijd leuk, alleen achteraf altijd weer spijt..zo lekker is het dan weer niet @emjee: gewoon lekker klussen, hoe meer zaadjes hoe beter, dan maar niet ombouw toch. Mijn huisarts zei om de dag, want elke dag hou je niet vol @mieks: frusterend zeg! schoonmaken helpt dan ook wel een beetje he. @all: morgen de gyn...ben benieuwd! hou jullie op de hoogte! Truste!
Mineraal succes vandaag!!! Hier eindelijk een goede nacht gehad. Alleen nu zijn ik en vriendlief verkouden. En Gwenn is er bijna vanaf
@mammavangwenn he meis toch is gwenn er bijna van af zijn jullie verkouden @mieks nu klopt ie weer redelijk denk ik heb het bijgehouden op de menstruatiekalender denk dat ik het allemaal verkeerd heb zitten te berekenen maar ook mijn lf is nu een stuk korter dus kan goed dat ik het de laatste paar keren allemaal wat verkeerd heb zitten te bereken heb er hier de banner maar weer bijgehaald krijg er de kriebels van maar mijn laatste cyclus was gewoon netjes 29 alleen is mijn lf in een keer 15 das wel mega vaag en je hebt het ook nie makkelijk he meis met die afwisseling in het werk van je mannetje. @emjee da wordt flink klussen dan @mineraal en meis hoe was het bij de gyn? ben benieuwd @sasje en krissie hoest met jullie meiden alles goed???
Mineraal: Succes bij de gyn vandaag! Mieks: Hoop dat jullie wel samen zomervakantie hebben en dat niet aan jullie neus voorbij gaat. Zou echt jammer zijn MamavanGwenn: Fijn dat de nacht goed is gegaan en Gwenn weer bijna de oude is. Vervelend dat jullie nu de 'volgende' zijn met verkouden zijn. Beterschap! Sjasje: Lekker weekend gehad en weer bijgekomen na het boodschappen doen? Hier heb ik het gevoel dat ik weer wat begin op te knappen. Griepje dus over. Helaas is nog niet alles weg uit m'n hoofd, maar ik snotter lekker verder haha. Gelukkig kan ik de misselijkheid ook goed onder 'controle' houden. Hoop dat er nu een stijgende lijn komt en ik kan gaan genieten. Volgende week weer een echo!
@lonneke oh spannend en leuk volgende week dan een echo en fijn dat je de misselijkheid onder kan controle kan houden @hier zit een beetje in een dipje vandaag mijn ex van 8 jaar geleden heeft gister een zoontje gekregen kon aan me eigen merken dat ik er toch zichtbaar wat moeite mee had waarom weet ik niet
@mamavanGwenn: hopelijk blijft t bij snotteren! @Lonneke: Hopelijk ben je beter als je naar de echo gaat, laat t genieten beginnen! @Lenny: Denk dat t gevoelig is omdat we zelf ook zo graag een kindje willen. Herken t wel hoor, had t ook toen ik hoorde dat mn nichtje zwanger is. Komt wel weer goed! @all: vandaag al klaar met werken ga zo lekker met ons woefje t bos in. Moet jammer genoeg dan weer een auto schoon krabben... (vanochtend de mijne en straks de station waar de woef in past..) Maar de zon schijnt!!
@lennyt: snap je dipje hoor. Je wilt zelf ook zo graag en dan is het niet leuk om te horen dat je ex een zoontje heeft gehad. Hier vertelde mijn zus dat gister. Ze vind het heel leuk dat ik weer zwanger ben maar zij wil zelf ook zo graag. Vriendlief houd het nu tegen ivm de financiën want hij gaat 2 dagen voor zichzelf beginnen ( de zaak van zijn pa overnemen) Maar wel een leuke afspraak gemaakt met mijn zus. Wij gaan 24 februari naar de 9-maandenbeurs @wennie: zat net de lijst te bekijken maar ben je inmiddels al ongi of een positieve test? @sjasje: heerlijk een vrije dag @lonneke: welke dag heb je de echo. Ik dinsdagavond de 24e om 20.15 uur @all: hier morgen een moedervlek laten weghalen op mijn hals. Gelijk om 08.30 uur. Dan ben ik er gelijk van af
@mineraal, succes vandaag! @ mamavangwenn, getsie, het is wel een ziekenboeg steeds he. Fijn dat je goed geslapen hebt, nu maar snel vd verkoudheid af. @ lennyt, als het volgens jou klopt dan is het goed en kunnen we het laten staan op de lijst Toen mijn ex vorig jaar een kleine kreeg moest ik ook even slikken. Vooral omdat hij en ik ook een kinderwens hebben gehad maar na een jaar nog geen resultaat hadden. De relatie werd toen minder waardoor we er mee gestopt zijn en zijn nieuwe vriendin was uiteindelijk zo zwanger. @ lonneke, ik hoop idd ook dat het goed komt met de vakantie. Er komen door die uitzending nu nog zoveel oefeningen en cursussen aan dat ik totaal niet meer weet wanneer hij weg moet en wanneer hij gewone dagen heeft. Verwarrend! En ik wil niets liever dan nog even samen weg voor die uitzending komt! Fijn dat je weer begint op te knappen en ik ben benieuwd naar de echo volgende week! @Spanje, veel plezier samen met Bo in het bos. Wij hebben in ons appartementencomplex een parkeer kelder met eigen plek, dus nooit meer krabben smorgens zoooo fijn!
@ mamavangwenn, ik ga ook de 24e naar de 9 maanden beurs en de huishoudbeurs gezellig dagje met een goede vriendin
sorry, niet eerder kunnen reageren ivm geen internet hebben het weekend. Lag er hier helemaal uit. Maar...we zijn er weer Heb wel tussendoor meegelezen op me tel. en bij andere op de computer, maar had daar weinig 'zin' en tijd om te reageren. Ondertussen in mijn ongi ook doorgekomen vrijdag avond. Het weekend flink last gehad van heftige buikpijn, maar nu.....snel naar de volgende ronde! Ik ga na me ongi meteen beginnen met ovu test, zodat ik een goed beeld krijg. (hoop ik) vorige keer dat ik er mee begon was meteen me ei er al. (achteraf gezien) Dus nu maar zorgen voor vergelijkingsmateriaal. @ Ansje, Wat leuk je echo. En super fijn om een kloppend hartje te horen. @ mamavangwen, wat balen dat je nu niet mee kunt doen aan de 'vervelende' onderzoeken. Wat leuk dat je naar de 9maanden beurs gaat! Ik ga met me moeder naar de hhb de 18e. helaas is er dan nog niet de 9mnd beurs. @ Sjasje, dat herken ik ook wel, het zin hebben halverwege je cyclus. Best irritant he @ mieks, je hebt wel echt avontuurlijke konijnen zeg... En die film die je hebt gekeken heb ik wel veel over gehoord ja. schijnt echt een gruwel beeld te zijn. Had je er nog van gedroomd? @ Krissie, nog gefeliciteerd met je vriend!! Wat leuk dat jullie zo met een oud vrouwtje gaan eten. @ snoopy, Ook nog gefeliciteerd met je mannetje. @ Lonneke, dikke knuffel voor jou !!!!!!! @ charmed, Lekker genoten van je weekend weg? @ pinda, wat spannend idd. Ik zal voor je duimen dat alles gewoon helemaal goed komt. Lief dat je ons wel op de hoogte houd. @ lenny, Ik kan me ook wel voorstellen dat dat toch even 'schrikken' is dat je ex een zoontje heeft gekregen. Ik zou dat misschien ook wel hebben hoor. Lijkt me ergens ook wel weer heel normaal je reactie. Knuffel voor jou!!! @ all, hier vandaag lekker een dagje vrij. heerlijk na zo'n werkweekend. Gister avond wel heerlijk wezen uit eten met de familie. Lekker tapas. Echt smullen Nu ga ik eerst het huis maar weer wat aan kant brengen en dan komt er vanmiddag nog een vriendin!! Gezellig
NOD 22 januari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 10) 26 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4) 01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5) 05 februari - snoopy (26, 1e kindje, rond 3) 09 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4) 10 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 6) 11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4) ZWANGER 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) ?? sept - pinda17 (.., 1e kindje, ronde 7) __________________
Heey, hier is het feest weekend weer achter de rug. Ansje: jij nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Leuke reacties gehad op het vertellen?? Hoe hebben jullie het verteld? Wat verveelend dat je weer zo misselijk hebt hopelijk wordt het snel beter. Heb je het idee dat de medicatie wel goed helpt? Krissie: ik denk ook wel dat ik het rond de 9 weken zou vertellen. Vooral als het door de misselijkheid en de opvallendheid van geen alcohol drinken dat mensen dan sneller gaan denken dat er wat is. Maar jah het blijft een eigen keuze. Mamavangwenn: Gwenn een grote fan van bumba?? Fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben. Ff weer lkkr bij komen. Suc6 morgen met het weg halen van een moedervlek. Sasje: ik vind er ook niks aan als het druk is in de supermarkt. En man lief moet bij de Aldi ook niet te veel naar de koopjes kijken want dan vind die ook altijd wel wat. Ik mag altijd graag snel winkelen voor de hele week. Heb je nog veel moeten krabben of heeft de zon je een flink stuk op weg geholpen. Vanmmorgen de auto ook bevroren. Gelukkig hoefde ik niet weg. Heb nu al bij voorbaat een kleed over de auto gedaan. Aangezien het vannacht ook vast weer zou graag vriezen. Mineraal: Hoe was het bij de gyn??? Mieks: hopelijk kunnen jullie nog een paar weken samen lkkr op vakantie. Even van elkaar genieten en niks moeten alles mag. Fijne avond allemaal. Zo nog ff het huis weer opruimen en zo na de verjaardag van man lief. Gisteravond wel wat opgeruimd maar nog niet alles. Het was al half 11 en manlief had vandaag een belangrijk gesprek op het werk. Dus die moest goed uitgeslapen zijn. Zal bij benieuwen of hij er uitgekomen is met zijn bazen.