Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    niemand die ze kent de predictor femtest Preg

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lennyt, ik ken die testen niet.. Wat dan? je maakt mij nieuwsgierig!!

@Ansje, spannend verhaal van je zoontje.. Gelukkig gaat het weer ietsje beter (ietsje dan) en heeft hij niet iets ernstigs maar snap dat je erg ongerust was!! Ik moet dat allemaal nog gaan ontdekken al die spanning ! @bloedverlies, niet meer gehad?

@namen, wij hebben een meisjesnaam maar een jongensnaam?????????????????? Iemand ideeen? liefst niet te lang (twee lettergrepen) Stoer maar niet al te bekend.. kom maar op;)

@Mieks, ik ben niet echt een lezer hoewel ik het de laaste tijd wel leuk vind om te doen .. even lekker in bed liggen lezen..

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nou is nogal vaag
    op het doosje staat dat het ovu testen zijn wat me ook mega logisch lijkt

Maar als ik dat op internet opzoek staat er zwangerschapstest bij en preg is de afkorting voor pregnancy dus volgens mij staat het op internet verkeerd op snap neit dat ze dat niet duidelijk op internet zetten dat het een ovutest is :S

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mineraal, ga zeker met je mee dobbelen :D

@ansje, wat vervelend van je kleine ventje... :( Maar hopen dat het nu snel over is!
    Ook jij al een positieve ervaring met je testen.... We wachten (on)geduldig af ;).

@mamavangwenn, succes met je tandvlees, ben benieuwd of de paradontax werkt :(. Wat bedoel je met "je gaat de kant op van mieks met testen"? (qua tijd ga ik juist naar voren denk ik)

Mijn keuze voor de namen: Quinty of Joy

@mineraal, met tempen nog geen ervaring, dus kan je niet adviseren. Maar doen waar jij je goed bij voelt!

@lennyt, ik ken deze test niet, helaas.

@sjasje, bij jou al voorgevoelens?

Iedereen een fijne avond en wellicht tot morgen, welterusten dames :)

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@krissie: Nee geen bruinverlies meer gehad. Voel me nog steeds op en top zwanger! Mijn borsten doen zeer en er staat aardig wat spanning op.
    Ik weet wel een leuke naam met 2 lettergrepen: Rowen ;)
    Wij willen ook graag een stoere niet te populaire naam met twee lettergrepen. Manlief en ik liggen nmomenteel niet geheel op 1 lijn wat betreft namen.

@lennyt: nee, die testen ken ik ook niet

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hahahahaha, Ansje jij bent mij er 1 !!!! Wij kwamen gister niet verder dan rowan hahahaha nu denk ik dat het rowen of rowan gaat worden!! Goed man!!! van jou! JE bent denk de doorslaggevende !

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lennyt: geen idee van die testen.

@ansje: jeetje wat zal jij in de rats hebben gezeten voor je zoontje. maar gelukkig dat het niet het ernstige is. Wel zielig he als die kleintjes ziek zijn. Hier is Gwenn weer beter maar nog wel steeds hangerig. Word er af en toe moe van.

Grappig dat wij op de zelfde namenlijn zitten. Gwenn was altijd mijn nummer 1 naam maar ja daarom is het nu zo moeilijk om een meisjesnaam te zoeken want "de naam" is al vergeven. Hoop gewoon maar dat ik een jongetje krijg.

@krissie: wat vind je van finn, stijn, wes, naut, morris of mats?

@mieks: hier een echt lezer maar dit staat op een laag pitje want de studieboeken gaan voor...

8. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@krissie: Haha, wij vonden Rowen wat zachter klinken en komt minder vaak voor dan Rowan (op zn Nederlands uitgesproken). Wij zijn nog geen andere Rowen tegen gekomen.

@mamavangwenn: haha, we kunnen gewoon namen ruilen. Krissie de naam Rowen, nemen wij Gwenn en jij vraagt even aan Lonneke vragen hoe haar kleintje heet ;)

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: ik bedoelde dat mieks ook alleen maar positieve ovulatietesten had

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier ff teken van leven hihihi ik verwaarloos jullie echt maar nog steeds moe en misselijk en druk. Ach gaat ook wel weer over.

Namen: Hier is de meisjesnaam ook al vergeven dat was Sterre voor ons nu heel moeilijk zoeken naar een nieuwe meisjesnaam maar pfff lastig hoor ik vind het e.e.a. wel mooi maar manlief niet. Jongensnaam staat vast die hadden we ook al voor Sterre.

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lennyt: ken die testen niet.

@namen: leuk, namen bedenken. Ik vond Elise altijd een mooie naam maar die gaan we niet doen.
    Meisjes vind ik altijd makkelijker dan jongens.

@namen ruil: moet niet gekker worden hier ;)

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lenny: ken die testen niet.

@Ansje: jeetje wat n schrik zeg van je kleine man!

@namen: ik heb een hele waslijst aan namen, maar die zijn bijna allemaal afgekeurd door vriendlief... Heb iets met klasiekke/bijbel namen die je leuk kan afkorten zoals
    -Johanna-hanna en Christopher-Chris
    verder vind ik Emma erg lief (is ook erg populair jammer genoeg;))
    Emily (beetje lastig qua uitspraak EE-mil-IE of EM-mel-ie)...
    Bram, Lars, Thomas(tom)
    Vriend is wat makkelijker, die is op alfabet gaan kijken en bij de A, de 1e jongensnaam die leuk was was prima genoeg..
    Meisjes naam weten we al. Mijn vriend zijn naam zoals hij geheten zou hebben als meisje. (zal schoonmama blij mee zijn hihi)

13. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    En verder hier geen symptomen, heb ook nog even. weet niet precies op hoeveel dagen ik deze cyclus zit 26-27...? de banner staat op 26dagen. Dus nod op rond 26-27 jan. wacht denk ik af tot t weekend (= 28-29e) of tot 1 februari. Is ook een mooie test datum :D

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ iedereen is ook nie erg ze zijn ook pas nieuw in de winkel namelijk
    volgens de verpakking is het ook gewoon een ovu test
    gistermiddag was ie in ieder geval noga positief vandaa zag ik op dezelfde test alleen nog een positieve controlestreep
    maar dan zou ik hem veels tevroeg hebben naja hou even goed de eisprong volgens mijn banner nog aan

@sasje spannend weekendje voor je dan deze week ;)

@ansje mooi toch dat je geen bruinverlies meer gehad hebt is alleen maar goed toch

hoest met de rest van de dames hier

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    als ik een meisje zou krijgen wanneer ik zwanger wordt wordt het toch noah
    helpt jou op dit moment niet op weg mamavangwenn maar ok

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Lenny: volgend weekend wordt spannend, dit weekend nog niet hoor ;)

17. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, hier een verdrietig berichtje. Afgelopen maandag had ik ineens helder bloedverlies. Daarom opnieuw VK gebeld en we mochten gisteravond komen voor een echo. Daar bleek dat er geen vruchtje te zien was, alleen flink wat bloed. Ik heb dus een miskraam gehad. Hoe ver ik was, was helaas niet te zien, maar zou anders ongeveer 6 weken zijn, dus daar gaan we maar van uit. Ik ben boos en verdrietig waarom ons dit nu moet overkomen en daarnaast ook jaloers op degene bij wie het dan in 1 of 2 keer lukt...(waaronder ook al mn vriendinnen..) *zucht*
    Ik hoop daarom dat ik wat van het positivisme van mineraal kan vinden de komende dagen.. Misschien dat ik later weer mee gaan lezen/schrijven, maar nu moeten we dit even verwerken..
    Voor de rest van de dames hoop ik ook dat het snel raak is, zodat 2012 een enorm vruchtbaar jaar blijkt te zijn.

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @pinda, wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte meid en neem de tijd voor jezelf. Doe het rustig aan, we zien je wel weer verschijnen als je er aan toe bent. Ondertussen kun je natuurlijk wel gewoon je verhaal kwijt als je daar behoefte aan hebt! Knuf en succes (ook voor je vriend natuurlijk)!

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen, even een reactie vanaf mijn telefoon. Laatste dagje weer werken vandaag voor het weekend. Net al flink nat geregend, bah!

Mamavangwenn, ik vind Marlie leuk. Dan wel met ie ipv y

Mineraal, ik maak ook altijd een hele voorstelling bij het verhaal ;) zeker als een verhaal me boeit dan hoor ik niks meer om me heen en zit ik er helemaal "in".
    Balen van de ongi! Wat is je nieuwe nod? Kunnen we het lijstje weer updaten.
    Wat betreft wel of niet tempen moet je doen wat goed voelt. Ik merk dat ik met tempen juist meer rust krijg.

Lennyt, ik ken die testen ook niet.

Ansje, pff lekkere nachtmerrie had je dan over een miskraam!
    Arme Rowen, je zult flink geschrokken zijn. Hogelijk knapt hij snel weer op.

Namen, meisjes naam weten wij ook al. Vind ik ook makkelijker dan een leuke stoere jongens naam. Rowen vind ik erg leuk maar zal het niet worden omdat onze achternaam ook begint met Ro. Beetje dubbelop. Wij zijn er nog niet zo mee bezig, hoeft ook nog niet, eerst maar eens zwanger worden ;)

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ach Pinda, wat kl*te!!
    Veel sterkte met dit een plekje geven en hogelijk mag het snel weer raak zijn, en dan 9 maanden blijven plakken!

Deel Deze Pagina