Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @pinda: jeetje wat een verdrietig nieuws. Zo lang over gedaan en dan is het je niet gegund. Heel veel sterkte de komende tijd en je gaat gauw weer 6 gooien.

@mieks: fijn dat het tempen je rust geeft. Hier vind ik marly/marlie ook een hele mooie naam maar het houd me een beetje tegen omdat vriendlief zijn naam ook met de letter m begint en je dus straks 2 m. Waa..... Hebt. Ik heb zelf bij ons thuis gezien hoe verwarrend/vervelend was doordat mijn vader en zusje beiden dezelfde voorletter hadden

@all: tandvlees ontsteking lijkt iets minder geworden te zijn. Poets nu 3x per dag met paradontax. Maar damn wat doet het zeer.

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mamavangwenn, wat fijn dat je het idee hebt dat de paradontax werkt :).
    Nu snap ik je vergelijking ;). Weet je, het mooie is dat ik de laatste maanden nooit getest heb na de 1e smiley. Vorige maand wel één dag erna, maar toen geen smiley en ben toen gestopt.... Tja we zullen wel zien, hou jullie op de hoogte.

3. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Pinda, wat een verdrietig nieuws:( Hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan goed blijft zitten. Ik hoop weer van je te horen, maar voel je niet verplicht he! Gewoon lekker de tijd nemen voor jezelf en je mannetje! Het komt vast helemaal goed, alles heeft even tijd nodig misschien...

@mamavangwen, ik ga misschien als het bij mij erger wordt ook paradontax halen. Kreeg al eerder het advies.

@Ansje, het was niet helemaal tot mij doorgedrongen dat jou zoontje rowen heet;) (sorry schaam) Maar leuke naam dus!

@Emjee, ik vind dat je het toch wel spannend maakt!!

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, ..... worden twee lange weken.... Heb nog één staafje liggen van de CB dus ben in twijfel of ik vandaag of morgen nog een ovu testje doe :(..... Moet volgende maand toch nieuwe halen dus die ene maakt dan ook niet meer uit haha...

Snel verder met werken, want anders wordt de baas boos :x (die natuurlijk niet weet dat we hier uberhaupt mee bezig zijn haha)

5. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Pinda: heel veel sterkte meid, neem je tijd om alles een plekje te geven!
    Zoals iemand het al zei, we snappen dat jij je even terugtrekt maar we staan klaar voor je als je een luisterend oor nodig hebt! *Dikke knuf!*

@Namen: Marly/Marly is een leuke naam! Is alleen ook de naam van een hond in de film Marly &Me...

@Mineraal: je moet zelf voelen maar kan me voorstellen dat je zegt we slaan een maand 'over' dus niet tempen/ ovu berekenen gewoon gezellig knuffelen en klussen als je zin hebt. lekker ontspannen en dan weer met goede moed verder!

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Pinda heel veel sterkte!

7. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@pinda: Wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd!

@Krissie:Haha, ik vind het alleen meer leuk dat jullie (zonder te weten dat ons zoontje zo heet) het ook z'n leuke naam vinden;).

@mamavangwenn: De namen van mijn twee mannen beginnen ook beiden met een R. Voor die enkele keren dat het tot een verwarring zal kunnen leiden, is voor ons geen reden om een hele leuke naam te laten schieten.

@all: Vanmiddag verjaardag in Zuid-Limburg gehad. Ben blij weer thuis te zijn. Vandaag toch weer last van misselijkheid. R. ligt nu onder de wol, manlief is sporten en ga zo even doelloos tv kijken.

Fijne avond!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Ik heb even op je poll gestemd. Vind van je namen Quinty het leukste bij Gwenn passen:)
    Hier staat onze meisjesnaam al vast. Die hebben we net een paar weken voor de geboorte van ons dochtertje 'bedacht'. Of ja, mijn man kwam er mee aanzetten, dit is een leuke naam voor als we nog een dochtertje krijgen. En ik was het er helemaal mee eens.

Pinda: Wat een klotenieuws meid, eeen heeeeeeeeeeele DIKKE knuffel en sterkte!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: Hoe is het verder met je misselijkheid? Weer 'n beetje onder 'controle'?

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @pinda oh wat erg voor je meis

@namen ook ik vind marly inderdaad een leuke naam maar denk ook met ie het leukste is

@mamavangwenn fijn dat de paradontax helpt

@emjee en mieks hoest met jullie dames ??

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @lennyt, om een lang verhaal kort te maken als je de laatste pagina's doorleest zul je lezen in welke verwarrende situatie ik zit hahaha..... Tis allemaal wat met die ovu testen!!!! :(

Korte resumé:
    zondag -> smiley
    maandag -> geen smiley
    dinsdag -> smiley
    woensdag -> smiley
    donderdag -> niet getest
    morgen -> nog één ovu test liggen dus ach we zullen zien :)

Nu hou ik erover op want meniggeen zal er wel gek van worden (ik ook nl :D). Zal jullie morgen nog de uitslag van de ovu test laten weten en dan gaan we weer richting de NOD -> joehoe nog maar 1,5 week ;)

@all, nog leuke plannen/ideeën voor het weekend?

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Emjee, je temperatuur was wel omhoog gegaan toch?

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @krissie, ik heb niet getempt, dus dat weet ik niet.
    Ik voel me wel al een paar dagen niet zo lekker -> dus warmer, maar is geen maatstaaf. Heb nl ook keelpijn en verkouden dus de warmte zal wel door verkoudheidje komen....

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @pinda: wat een klote nieuws zeg. Sterkte meis..probeer het een plekje te geven. Mocht je willen praten dan zijn we er voor je!
    Neem de tijd, je vind vanzelf die positiviteit weer maar nu moet je dit eerst verwerken.

@mieks: een tijdje terug typte ik toch elke keer dat ik aan het lezen was...dat waren die 4 boeken. Heb denk ik 3 weken lang niets anders gedaan dan lezen elke avond :D
    Ik heb mijn nieuwe nod nog niet uitgerekend...:) Zo ongeveer 15/16/17 februari...ik weet nooit precies wanneer.

@tempen: ik weet het nog niet, ik wacht het nog even af wat ik ga doen.

@emjee: ik durf niet in te loggen op mijn werk..ze kunnen alles zien.

@plannen voor weekend: verjaardag op zaterdag en beetje aanrommelen overdag.
    Zondag gaan we naar de efteling.

15. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier nog een half dagje werken. Daarna Gwenn ophalen en dan gaan we met z'n tweetjes naar mijn schoonouders toe voor een weekendje logeren. Ze wonen 1,5 uur bij ons vandaan en we zien ze gewoon te weinig dus wij gaan een weekendje kroelen daar.

@namen: ik ben zelf helemaal gek van jade. Alleen Gwenn en jade vind ik niet goed bij elkaar klinken. Engels/Nederlands. Maar begin marly steeds leuker te vinden alleen vriendlief gaat liever voor jade. Maar we hebben nog even om over na te denken.

@emjee: wat heeft de test vandaag gedaan?

@all: gister een indrukwekkende documentaire gezien op uitzending gemist na een tip van een vriendin. Heet kwestie nogwat. Werd om 14.10 uitgezonden op Ned. 2. Ging over te vroeg geboren kinderen. Heb het niet droog gehouden. Maandagavond laat komt het 2e deel.
    Dus als je tijd over hebt zou ik hem eens opzoeken. Heeft mij eens goed laten nadenken over wat als ons het zou gebeuren.

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD

26 januari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 4)
    01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    05 februari - snoopy (26, 1e kindje, rond 3)
    09 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    10 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4)
    11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4)
    16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    12 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen

Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, daar was ik even aan toe.

@ Pinda, ik heb je van het zwangeren gedeelte afgehaald meid :( Vind ik helemaal niet leuk om te doen dus hopelijk mogen we je er snel weer terug zetten!!

@ Mineraal, ik heb je datum op de 16e gezet, mocht je hem willen veranderen is dat snel genoeg gedaan ;)
    De boeken: ik ben maandag begonnen, en heb deel 3 bijna uit :):) Erg he, kan ze echt niet weg leggen!
    Veel plezier alvast in de efteling! Wij willen misschien ook weer eens gaan binnenkort.

@ Ansje, balen joh van die misselijkheid! Hoe is het nu met Rowen?

@ Emjee, benieuwd wat je ovutest dan vandaag weer gaat doen!

Plannen voor het weekend: misschien vanavond eens lekker mijn mn vent naar de film.. Morgen avond nog een verjaardag, en zondag denk ik lekker relaxen.

@ Mamavangwenn, veel plezier bij je schoonouders!

@ de all: fijne dag allemaal!

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, jullie zijn voorlopig van m'n gewirwar af, ik denk dat we vanaf nu gewoon ff moeten afwachten..... Vandaag had de ovu test geen smiley, dus ik weet niet wat er aan de hand is geweest, maar we hebben ons best gedaan ;)

@uitslapen, o stikjaloers :p. Daar zou ik ook weleens zin in hebben..... Normaliter is mijn zoontje rond half 7 wakker en als hij dan eens niet thuis slaapt dan ben ik nog vroeg wakker (biologische klok...). Dus niet mama's daar mag je nog even van genieten :)

@mamavangwenn, veel plezier, je ging ze het grote nieuws toch vertellen dit weekend? Have fun!

@ansje, nog steeds zo misselijk.... Ff doorbijten meid, succes ;)

@mineraal, leuk joh de efteling :D. Hopen op beetje mooier weer dan vandaag :cool:

Ga ff m'n zoontje naar bed brengen, tot zo/straks/vanaaf/morgen...

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mieks , ben jij ook lekker elke vrijdag vrij? Ik 1 keer in de twee weken :) Heerlijk! Nu denk ik nog : straks lekker 3 dagen werken, maar volgens mij heb je het dan alsnog druk en dat oh zo lekker uitslapen zal wel niet meer:p Hoewel ik natuurlijk denk dat mijn kind ook het liefst tot 10 uur blijft liggen Hahahaha.

@Mamavangwen, veel plezier dit weekend!

@Emjee, hij was dus nu weer negatief... Ik weet ook niet wta er is gebeurd... Misschien kon je eitje niet springen ofzo.. We zullen het zien;) vind het wel spannend! maar vind ik zowieso elke ronde weer voor iedereen!!

Hier gaan wij morgen een feestje bouwen..

Voor alsnog MIjn verjaardag, zijn verjaardag, en diplomauitreiking, en iedereen mag weten dat we zwanger zijn denk.. denk dat we het maar openbaar gaan maken.. Hoewel de echo van 3 februari ik liever had afgewacht.. omdat ik het nu alsnog spannend vind maar goed..

20. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mammavangwenn: we hebben genoten van het sporten :D Hebben jullie al wel een jongensnaam? Veel plezier bij je schoonouders. Weten hun ook al dat je zwanger bent of ga je dat dit weekend vertellen??

Mineraal: inderdaad verbeteren is nooit verkeerd. Jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronden :D ik denk dat je voor je zelf moet gaan kijken wat je gaat doen. Als het je meer rust geeft om niet te tempen kun je bijv. wel stoppen.

Ansje: Beterschap met je zoontje.

Charmed: Das al wel makkelijk dat je indergeval al 1 naam hebt nu nog eens worden over een meisjes naam.

Pinda: wat een verschikkelijk nieuws.... Sterkte met het verwerkten en het zoeken naar positieviteit.

Lennyt: ik ken die testen ook niet.

Namen: wij zijn nog niet mee bezig en ik heb ook niet echt een naam die ik nu al mooi vind.

Hier de plannen voor dit weekend :D. Mijn moeder is vandaag 50 geworden dus daar hebben we vanavond verjaardag van. Morgen daar de boel weer op ruimen :D Zondag een doop in de kerk van een kindje van Kamaraden.

Iedereen een fijn weekend :D

Deel Deze Pagina