Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier net een vroeger vriendinnetje gesproken (van toen ik 2,5 jaar terug nog in brabant woonde), die vertelde dat ze zwanger was. In 1 x raak geschoten.. Ze bleef er maar over door gaan, vind het ook erg leuk voor haar, maar tegelijk deed het me wel pijn. Gewoon omdat het bij ons nog niet gelukt is (bleek dat we zelfs in dezelfde week gestopt waren met de pil), en ook het idee dat als het voor september niet lukt, het dan nog een half jaar langer gaat duren voor we verder kunnen gaan...vervelend gevoel!

@ Emjee, nu dus op het wachtbankje, spannend hoor!

@ Krissie, ik ben idd elke woensdag, vrijdag en weekend vrij. Heerlijk! Daarnaast werk ik de andere 3 dagen 10 uur, dus kom ik toch op 30 uur :)
    Veel plezier met alle festiviteiten. Je hoeft toch ook nog niet bekent te maken dat je zwanger bent als je er nu nog niet zo achter staat? Wacht dan gewoon lekker je echo af? Als je het gaat vertellen: in elk geval veel plezier!

@ Snoopy, ook allemaal leuke dingen op het programma zie ik, ook voor jou veel plezier gewenst!

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @mieks, yep op het wachtbankje, lange 1,5 week ;), maar komt goed.
    Kan me heel goed voorstellen hoe vervelend dat is van je vriendin. Natuurlijk gun je het haar, maar je eigen wens is zo groot dat dat toch wel een beetje pijn doet. "Waarom zij wel en ik niet", dat is een normale vraag in deze situatie en voor die gevoelens hoef je je niet te schamen. Maaruh voor september ga je zeker een keer 6 gooien, daar gaan we gewoon voor! :D

@krissie, natuurlijk wil je het van de dagen schreeuwen, wat is er nou leuker dan dit nieuws delen met je vrienden/familie, maar je moet doen wat je gevoel zegt, daar krijg je nooit spijt van ;).
    Als je wilt wachten tot de echo heb je weer iets leuks in het vooruitzicht en een geheimpje van jou en je man is toch ook super :). Maar zeker als je een feestje geeft is het wel erg leuk om met goed nieuws te komen! Moeilijk moeilijk moeilijk, maar wel leuk haha.

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Mamavangwenn: Omdat Gwenn Engels is zou ik wel voor de schrijfwijze Marly gaan. Heel veel plezier bij je schoonouders! Gaat je mannetje niet mee?

@emjee: Zo, je ei is overduidelijk geweest! Op naar een positieve test over 1,5 week.

@mieks: Snap heel goed dat je gemengende gevoelens hebt bij het blijde nieuws van je vriendin! Als ze een goede vriendin is, begrijpt zij het ook wel!
    Wij zitten zelf ook wel in lastige positie. Vrienden van ons die wat verder wonen (hebben verder geen gezamenlijke vrienden) hebben eind vorig jaar een miskraam gehad met 13 weken en moeten hun kinderwens even uistellen. Echt heel verdrietig. We hebben ze nog niet verteld dat wij zwanger zijn. We weten ook niet goed hoe en wanneer we het moeten vertellen. Ik weet zeker dat ze het ons gunnen en blij voor ons zijn, maar aan de andere kant zal het ook heel pijnlijk voor ze zijn...

@lonneke: De misselijkheid komt en gaat. Ik merk goed wanneer de emesafene bijna uitgewerkt is. Overgeven is gelukkig zo goed als verdwenen. Heel soms nog. Ach, ik allang blij bij dat het niet zo heftig is als 2 weken geleden! Nog een paar weken en dan zijn we er hopelijk helemaal vanaf!

@all: Hehe, eindelijk weekend! Een weekend vol verjaardagen. Hopelijk kunnen we gaan, want ons kleintje is nog steeds niet lekker. Om 14:00uur opgehaald bij kdv. Hij zit helaas weer onder de uitslag en had thuis meteen een mega volle luier. Daar kon alleen een bad tegenop. Vanmorgen in alle vroegte had ik niet gezien dat hij vannacht zijn bed (inclusief knuffels) onder gespuugd heeft. Meteen even verschoond en de was aangezet. Nu ligt hij in bed, maar weigert te slapen...

Fijn weekend allemaal!

4. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mineraal, Wat fijn dat je zo'n goed nieuws hebt gekregen. Hopelijk kunnen jullie er nu weer met frisse moed tegenaan ;) Enne...Ik ga mee dobbelen hoor! Wanneer spreken we af ;)

@ Mamavangwen, Heb je eigenlijk de uitslagen van je tentamens al binnen?? Veel plezier bij je schoonouders dit weekend! Ben benieuwd naar de reactie ;)

@ Mieks, is toch ook niet gek dat je praat over de uitzending met een brok in je keel. Van hier een hele dikke knuffel! Geniet nog maar lekker van je ventje nu hij er nog is!!

@ emjee, fijn he, zoveel duidelijkheid ;) Hoop voor jou dat deze 2 weken snel voorbij gaan, en dat je dan pas goede duidelijkheid hebt :D

@ snoopy, Gefeliciteerd met je moeder! Een hele fijne avond vanavond!

@ Ansje, hoe gaat het met je kleine man? Dat was zeker schrikken als je zo die symptomen benoemd. Gelukkig dat het meevalt dan.

@ Pinda, Wat erg!! Dikke knuffel van hier. Heel veel sterkte om dit te verwerken.

@ All, Wij hebben vanavond een feest. Is een klant van mijn vriend zijn werk, dus ken er niemand als alleen wat collega's. Hopelijk wordt het toch wel gezellig. Morgen samen lekker rommelen in en om huis. Zondag nog een verjaardag van een vriendin. Wel jammer, ze viert dat overdag, en vindt dat dan toch altijd andere feestjes als op bijv. een vrijdag of zaterdag avond. Hebben jullie dat ook?? Ze wordt nota bene 25 jaar!! :cool: Ook best lastig...ze 'vraagt' via facebook namelijk om een halve sarah. Maar zij hebben dat toen ook niet bij mijn vriend gedaan, en ik voel de behoefte niet zo om de vraag perse te moeten beantwoorden. Kennen jullie dat gevoel? Dat je iets leuk vind om te doen, maar als mensen er zelf om gaan vragen denk ik...''laat maar''.

Verder ben ik nu begonnen met me ovu-testen omdat me ongi weer voorbij is. Ben benieuwd of ik goed ben in eitjes zoeken ;)

Iedereen een fijn weekend met alle feestjes die in de planning staan.

5. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2405 mamavangwenn, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    @wennie: als het goed is krijg ik volgende week uitslag. Mij benieuwen.

Idd het voelt als moeten nu bij de halve Sara. Moet je het nu alleen doen of heeft ze het van jouw en meerdere vriendinnen gevraagd.

@ansje balen dat je mannetje weer ziek is. Hoop dat hij gauw er vanaf is. En fijn dat de medicatie bij jouw werkt.

@krissie: als je het nog niet wilt vertellen moet je het niet doen. Pas als je er klaar voor bent.

@emjee: fijn om te weten dat je ei toch nu echt geweest is. Nu dus op het wachtbankje.

@mieks: ik begrijp je helemaal dat je er moeite mee hebt. Het is iets wat jij ook heel graag wilt. Maar je gaat gewoon voor september 6 gooien.

@all: heb het mijn schoonouders vandaag verteld en ze waren super blij. Een veel enthousiastere reactie dan van mijn ouders vorige week. Mijn mannetje is niet mee want die is druk aan het leren en heeft zijn rust thuis.

Hier vanochtend ook dus al op mijn werk verteld uit nood. Ze gaan dus op zoek naar een medewerker erbij en wilde iemand voor 2 dagen erbij zoeken maar ik weet dus dat ik straks minder wil gaan werken en ben er straks 4 maanden uit. Ze reageerden super blij ( en dat voor mannen) en waardeerden het erg dat ik er nu al mee kwamen en in gezamelijk overleg gaan ze nu op zoek naar iemand voor 3 dagen. En ik had het goed gepland. Het 2e half jaar is bij ons toch altijd rustiger dan het 1e half jaar

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @uitslapen: jaloers ;) Mijn vriend moet morgen werken dus ik draai mij morgen nog eens om!

@emjee: dat wordt een lange 1,5 week...dat vind ik altijd het ergste het afwachten...

@krissie: het is zeker leuk om bekend te maken maar als je er niet achter staat moet je het niet doen. Het samen weten is ook erg leuk...

@snoopy: gefeli met je moeder!

@mieks: het blijft even slikken als mensen dat tegen je zeggen maar ze weten ook niet dat een ander bezig is en het bijv niet lukt.
    Heb je verteld dat jullie bezig zijn?

@ansje: succes met je mannetje.

@wennie: overdag verjaardagen zijn zeker anders dan avondverjaardagen.
    Ik snap je gevoel, als ze er zelf om vraagt...maar je hoeft het niet te doen, je kan ook geheel iets anders doen :D
    Het lijkt net pasen...eieren zoeken!

@mamavangwenn: fijn dat ze goed reageerden op je werk. En leuk dat je schoonouders enthousiast reageerden! Veel plezier dit weekend!

@dobbelen: wanneer starten we met dobbelen?

7. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ dobbelen. Ik heb dit weekend wel een gaatje voor een avondje dobbelen ;).leuk!!! Haha. En ga net zolang door tot ik 6 heb ;) Haha.

@mamavangwen, wat leuk dat je alleen met gwenn naar je schoonouders gaat een weekend. Zie ik mezelf niet snel doen ;) Super dat ze leuk hebben gereageerd! En spannend, hopelijk volgende week goede uitslag...

@halve sarah. Me vriendin nodigt bijna nooit veel mensen uit. Alleen ouders, wat familie en 1 (soms 2) andere vrienenstellen en ons. En het is niet zo dat w het niet doen omdat ze bij mijn vriend niks hebben gedaan, maar dat er om gevraagd word. Pff...nog maar eens even over denken!!!

8. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @dobbelen, ik kan zondagmiddag ook wel een potje dobbelen :D

@halve sarah, bah daar heb ik zo'n hekel aan. Mensen die ergens om vragen of zichzelf uit nodigen vind ik zo ...... Tja sommigen weten niet beter.
    Ik zou de pop niet maken als ik jou was, maar goed je moet natuurlijk doen wat volgens jou goed voelt. ;)

Fijn weekend allemaal.

9. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

@ Emjee, is goed, zie ik je morgen middag om te dobbelen ;) hahaha. en we stoppen niet voor we 6 hebben gegooid!! :D

@ Halve sarah, Heb besloten om hem niet te maken, omdat ik er gewoon een hekel aan heb dat er zo om gevraagd wordt. Wetend dat er van de vrienden verder nooit anderen zijn, heb ik besloten me niet 'aangesproken' te voelen en er helemaal niets mee te doen. Bedankt dat jullie er net zo over denken...dat gaf net de doorslag in me beslissing ;)
    Fijn dat dat ooit hier zo goed werkt om knopen door te kunnen hakken ;)

Gisteren feest gehad bij klant van mijn vriend zijn werk. Had totaal geen zin om te gaan, maar wat was het toch gezellig...pff...nu totaal energieloos om ook maar iets in huis te doen ;)
    Mezelf zo toch maar bij elkaar rapen en dan iets gaan ondernemen want vanzelf gebeurd het helaas niet. Of heeft er iemand nog kaboutertjes in de aanbieding??? Ze zijn hier welkom!!! :p

10. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @wennie, is goed dan zie je me morgenmiddag verschijnen ;)

En ik heb hier wel een kaboutertje rond lopen :), maar die maakt meer rotzooi dan dat er opgeruimd word :D....

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als jullie gaan dobbelen mag ik dan voor iemand extra gooien?

Hier helaas ook geen kabouters. Wennie als jij jouw kabouters hebt gevonden en hun werk gedaan hebben kun je ze dan doorsturen naar rotterdam?

Gelukkig heb ik gister mijn schoen niet hoeven opeten. Had dat namelijk gedaan als Paul TVOH had gewonnen. Jammer dat mijn favoriet Chris niet gewonnen heeft.

Hier heerlijk uitgeslapen vandaag. Gwenn ligt nu lekker op bed en daarna gaan we naar intratuin.

12. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @dobbelen: zondag kan ik niet, dan loop ik als het niet regent in de efteling :)

@mamavangwenn: paul had niet mogen winnen, hij is leuk maar gelukkig lag hij er al snel uit. Hij is niet the voice..ik vind het ook jammer dat Chris niet won.

@uitslapen: ik wilde het graag doen, om 8en werden we wakker gebeld, of mijn vriend kon komen werken meteen ipv 10 uur. Crisis...
    en de buren zijn het huis aan het leeghalen..dus best veel herrie...

@kabouters: stuur ze ook maar richting Brabant, heb ook geen zin om iets te doen...

13. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ mineraal, Dan zal ik de kabouters eerst naar jou sturen (woon ook in brabant) en dan stuur ze daarna maar gauw door naar rotterdam.

@ mamavangwen, de kabouters komen via mineraal naar jullie ;). Haha, jij bent dan heel blij dat je nu nog gewoon een compleet paar schoenen hebt!! :) Leuk intratuin, Ik hou van die winkel ;). Maar ik moet daar niet teveel komen want er blijft altijd wel iets 'plakken' aan mijn handen. Zoveel leuke dingetjes hebben ze daar. Ga je voor iets speciaals of gewoon zomaar lekker rond neuzen...

@ the voice, Paul is leuk om te zien als entertainer, maar niet DE VOICE! Gelukkig heeft Iris gewonnen. Chris was ook een goede winnaar geweest. Gelukkig Erwin ook naast de boot gepiest :)

14. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi Allemaal!!!

Jullie moeten gewoon yatzee gaan spelen en dan full house gooien;)

Hier alles helemaal spik splinter schoon, wij hebben natuurlijk feest vandaag!!
    Veel plezier allemaal met de dingen die jullie gaan doen, of als jullie lekker niks willen doen vandaag geniet van het uitrusten!!!

@halve sarah, nooit aan gedacht toen ik 1 december 25 werd.. Bestaat dat? Haha. (sorry soms kom ik echt net uit mijn ei ofzo) ..

The voice: ik gunde het iedereen behalve Paul.. Hij is leuk voor op tv denk, maar niet als de voice:)

15. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey

Mieks: ik snap je gevoel volledig.

Halve sarah: moet zeggen dat ik het super leuk vond dat er bij mij een halve sarah stond. Maar ik wist ook niet wie die gezet had. Dus dat was supper leuk. Uit eindelijk bleek dat mijn ouders haar gezet hadden. Maar als ze er letterlijk om gaan vragen.. jah... Het komt wel op dringerig over...

Wennie: scheelt meestal wel als je er geen zin in hebt wordt het meestal wel gezellig. Haha ik kan hier ook wel een kaboutertje gebruiken...

Mineraal: leuk ga je naar de efteling :D
    The voice: hier zaten ze allemaal te hopen dat Erwin zou winnen. Woon in de buurt waar Erwin geboren is.

Krissie: fijne avond. Hebben jullie nog een leuke manier waar op jullie het gaat vertellen vanavond?

Fijne zaterdag

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, pas op in de efteling voor granaten uit de 2e wereld oorlog :D

Wat betreft die vriendin die zwanger is: Ze weet dat we ook bezig zijn. Alleen vanaf dat ik haar ken gaat het voornamelijk altijd om haar. Wat ik heb/mankeer, heeft zij erger zeg maar. Daarom spreek ik haar ook niet veel meer. Als ik zwanger was, en ik wist van een vriendin dat het bij haar nog niet gelukt was probeer ik haar te steunen en niet eindeloos door te gaan over mijn eigen zwangerschap.. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik hoef geen medelijden, we zijn tenslotte nog maar 4 maanden bezig, maar ik hoef ook niet tot in de details te weten hoe elk pijntje voelt, hoeveel centimeter buikomtrek ze inmiddels heeft na vorige week en ga zo nog maar even door....
    Dat is het fijne bij vrienden die ook net een baby gekregen hebben, daar kan ik wel goed mee praten. Die waren ook zo zwanger, maar snappen wel dat het niet voor iedereen aangewaaid komt.

@ Ansje, ook een vervelende situatie dus.. enerzijds ben je enorm blij, maar anderzijds snap je dat het hun verdriet doet.. Lastig!
    Beterschap voor je kleine mannetje, hopelijk is hij snel weer de oude!

@ Wennie, ik zou idd zoiets hebben van als ze er om vragen, dan laat maar... Zoiets moet spontaan komen, en je moet niet om je halve sarah feest gaan vragen :p

@ MamavanGwenn, fijn dat je schoonouders zo blij waren! Waarom waren je eigen ouders minder enthousiast?
    Ik vond het ook erggg jammer dat Chris niet gewonnen had bij TVOH. En was idd ook ergg blij dat Paul eruit was... die hoorde er echt niet thuis :( Entertainen was leuk, maar zingen kon hij niet.

Dobbelen: ik doe mee :D

Hier gaan we zo nog wat plankjes in de wc ruimte ophangen.. Heb weer wat in mijn hoofd :D Ons huisje is eigenlijk al wel af, maar toch verzin ik elke keer weer wat leuks. Vriendlief mag na het sporten dus even een paar gaatjes boren :cool:

17. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    mogen de kabouters een ommetje maken via Limburg? Heb nog een mand vol was die gevouwen moet worden, en de badkamer gepoets...en de vloer.... En een hond die liever de dweil opeet dan meehelpt ;) (en de hele zandbak meeneemt naar binnen) Volgens mij heb ik een invasie van kabouters nodig...

@ Krissie veel plezier vandaag met t feest!

@Dobbelen, zit morgen bij mn moeder aan de vlaai... MamavanGwenn je mag wel voor mij dobbelen! :p

@Mineraal: zou toch maar een regenpak aantrekken morgen... Kun je wel veilig in die waterbaan :D

@Mieks Bommen in de efteling?? Zijn de 7 dwergen aan t staken o.l.v. de boze wolf ? :D
    (tijd voor n update in de fabeltjes krant, Bor de de wolf undercover:cool: hihi)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat betreft de kabouters..als die dan toch bij Sjasje komen, dan kunnen ze ook net zo goed even langs hier;) Hier is ook nog genoeg te doen.

Krissie: Vanavond dus feestje. Leuk! Je gaat dus vertellen dat je zwanger bent, toch? Zoals Mieks ook al zei..als je er niet achter staat, waarom dan vertellen? Je moet het wel pas doen als JIJ/JULLIE er achter staan. Heel begrijpelijk als je zou wachten tot na de echo van 3 febr. In ieder geval heel veel feestplezier vanavond!

Halve Sarah: Dat hele 'fenomeen' ken ik helemaal niet. Hier word ik dus halve Sarah dit jaar.....blij dat ik (en waarschijnlijk mijn omgeving) dit niet kent hehe.

MamavanGwenn: Een minder enthousiaste reactie van je ouders, hoe komt het?
    En nog wat leuks gekocht bij Intratuin. Je brengt me op ideetjes, als we morgen hier niets te doen hebben denk ik dat we ook even naar het tuincentra gaan. Het is in ieder geval ideaal weer om naar iets te gaan wat overdekt is!.

Hier gaat alles oké. Ben weer helemaal opgeknap van m'n griep en houd alles binnen. Merk ook weer dat ik kook en bezig ben met het huishouden. Voel me echt 100x beter. Heerlijk!
    Maandag weer echo, vind het toch weer spannend zeg.

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    De reactie van mijn ouders was: je bent weer in verwachting, leuk, nu al en dat was het.

Mijn schoonmoeder ging helemaal uit haar plaat zo blij als ze was en kreeg stormloop aan vragen over me heen.

@mieks: zo'n vriendin die altijd maar in de belangstelling wil staan. Hier de ex van vriendlief die ook zo is. We zijn nog steeds bevriend omdat zij het zusje van een vriend van ons is. Ik vind het ook altijd lastig met haar omgaan omdat ze altijd "meer" heeft. Ik probeer haar altijd zoveel mogelijk te negeren. Maar blijft lastig dat ze alleen oog voor haarzelf heeft. Gelukkig heb je andere vrienden die je wel begrijpen. Steek daar je energie in.

@kaboutertje: heeft het nog druk vandaag.

@intratuin: gingen alleen heen voor vogelvoer, visjes kijken en koffie drinken. Gwenn vond de vissen helemaal te gek en ook liep er een heel groot konijn los rond. Koffie hebben we overgeslagen want het was ontzettend druk. Maar heb daar nog een boekje van worstel en pip gekocht.

@krissie: veel feestplezier vanavond

@mineraal: altijd fijn om wakker gebeld te worden.

@lonneke: fijn dat je weer helemaal beter bent en weer volop aan het huishouden bent

20. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Lonneke: leuk en spannend weer een echo :D, fijn dat het weer beter gaat en dat je zin hebt in andere activiteiten.

Kaboutertje: hoeft al niet meer hier lang heb het al klaar :D

Fijne avond :D

Deel Deze Pagina