Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Zo, ik heb heel wat bij moeten lezen!

@Sjasje:Leuk dat je mee komt kletsen!

@mamavangwenn: Nee, helaas mijn ongi nog niet gehad. Ik baal er echt enorm van! Ik wil zo graag met ronde 1 starten.

@Yasmin: Hoe zit dat met de tempratuur meten? Je kunt dan toch ook je ei vinden? En die blijft toch hoger als er een bevruchting plaats heeft gevonden?

@mieks en Lonneke: Haha, gelukkig geen trauma opgelopen. Het is prima gegaan. De kids waren erg enthousiast.

@mieks: Wat fijn dat jij je eigen pannenkoekenbakker hebt! En heeft hij er iets speciaals van gemaakt?

@ all
    Mijn weekend was leuk, maar enorm druk! Ik ben vrijdagavond naar een kinderkledingparty van een collega geweest. Zaterdagochtend heb ik in de stad een jasje voor R. gekocht. Zaterdagmiddag hebben we bezoek gehad. Zaterdagavond ben ik wat gaan drinken met een vriendin. Vandaag heb ik met een andere vriendin, haar hondjes en R. een boswandeling gemaakt.

Ik ga nu snel mijn bedje opzoeken. Morgen moet ik fris voor de dag komen. De mijn directeur komt op klassenbezoek. Voor de komende functioneringsgesprekken komt bij alle leerkrachten in de klas kijken.

Slaap lekker allemaal!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Hoe waren de pannenkoeken? Lekker hoor, jamjam. Mij kun je ook wel wakker maken voor een lekkere pannenkoek.

Enjoyllive: Ik sluit me aan bij het verhaal van mamavanGwenn.

Ansje:Fijn dat het vrijdag allemaal prima is gegaan. Zorgen om niks gemaakt?
    En balen joh, nog geen ongi:( Succes vandaag met het klassenbezoek van de directeur. Begrijpelijk dat ie komt kijken, maar lijkt me wel spannend.

MamavanGwenn: Hoe is het met de brakheid bij jullie in huis? Manlief weer katerloos?;)

Hier gisteren even naar de stad geweest. Twee nieuwe truien gekocht. Had ik echt nodig. Nog steeds is m'n kast erg leeg, maar vind het moeilijk om nu veel te kopen aangezien een zw.schap in de planning ligt.

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ all, pannekoeken waren heerlijk! Met appel en met spek en gewone,ofwel genoeg kunnen kiezen!

@Ansje, succes vandaag!

@ lonneke, klinkt bekend. Ik zoek ook nog steeds nieuwe leuke winter kleding.

Brr wat is het al koud aan het worden. Hier is het herfst vakantie dus heb allebei de oppas kids vandaag. Zitten nu in een grote speeltuin met z'n 3en en zijn de enige hier. Zo dus maar weer lekker richting hun huis! Hoef alleen vandaag en morgen maar te werken deze week dus heb het aardig luxe van de keer :D

Fijne maandag!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Gezellig de speeltuin. Hoe oud zijn je oppaskids?
    En het is inderdaad koud aan het worden. Brrrr!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    De oudste (meisje) is bijna 5 en de jongste (jongen) is net 2 :)
    Net weer bij hun thuis, gelijk een stuk warmer! Tis ook een flink stuk fietsen. De oudste kan nu zelf op haar fietsje naar school mee fietsen ipv achterop maar de speeltuin is te ver dus zitten ze allebei op de mama-fiets (die is van hun moeder en kan ik gebruiken met de kids).
    Ik zit er aan te denken om een elektrische fiets te gaan halen. Als ik zelf een kleintje heb gaat hij/zij mee naar het oppas adres en wil ik een fietskar hebben. We moeten hier 2 flinke heuvels op en met eigen fiets + fietskar zal dat geen pretje zijn denk ik..

6. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Hoi allemaal,

Iedereen een beetje gezellig weekend gehad?
    Kreeg net een telefoontje van vriend-lief, of we mee willen gaan wokken met de vrienden..... Maar ik heb een cursus dus ik kan niet!
    Moet nu snel iets verzinnen om alleen te eten :( saaai...

Maar door emt belangrijke dingen, hoe krijgen jullie die leuke balkjes onder je naam? :)

groetjes Sjasje

7. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all; ik heb weer een hoop bij moeten lezen zeg. Gezellig dat dit forum zo lekker loopt! :)

@Lonneke; ik kan me voorstellen dat je het zonde vindt om veel kleren te kopen nu. Maar je weet nooit hoe snel het gaat, en de eerste paar maanden kan je vast nog wel je nieuwe spullen aan!

@sjasje; bovenaan de website staat een kopje "banners"; daar kan je je banner maken. Op die pagina staat een link naar de handleiding voor banners. Je krijgt een soort code, die je bij je profiel, bij handtekening kan opslaan. Succes!

Ik heb druk weekend gehad; we hebben het hele weekend op mijn twee neefjes gepast. Twee stuiterballetjes die natuurlijk de hele dag bezig gehouden wilden worden. Het ging erg goed; ik vind het zo leuk om te zien dat mijn vriend zo goed met kinderen om kan gaan. Luiers zijn nog wel een probleem, maar pedagogisch gaat het goed! ;)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Oeh gezellig. Hoe was het oppassen nog? En manlief weer op bivak toch? :(
    Wat betreft een electrische fiets..pff, flinke aanschaf. (die zijn toch nogal duur of niet?:$) Een fiets met flink wat versnellingen is dat niet voldoende?

Sjasje: Ah jammer dat je niet mee kan met het wokken. Wat voor een cursus heb je?
    Enne antwoord op je vraag is al gegeven door Sterre.;)

Sterre: Nee inderdaad, weet niet hoe snel het gaat. Maar bij m'n eerste zwangerschap kon ik bij 10 weken m'n broeken niet meer aan. De 2 truien die ik nu gekocht heb zijn overigens 'zwangerschapsproof', met een leuke buikband ofzo kan ik hem gewoon de hele winter aan. Dus daar houd ik wel rekening mee. Nieuwe broeken doe ik dus ook niet nu. Dan maar wat vaker m'n broeken wassen ;)

Ansje: Hoe was het bezoek van de directeur vandaag?

Hier zojuist gesport en gegeten. Zo meteen douchen en dan ga ik heerlijk lang uit op de bank.

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @Sjasje, nog wat lekkers gegeten?

@Sterre, leuk he als mannen zo goed met kleintjes om gaan :D Vind dat ook altijd zo schattig bij mijn vent. Hij is 2 jaar jonger dan mij en had wat meer moeite met het idee van kinderen, dus hebben we nog een tijdje gewacht. Inmiddels is ie er gelukkig helemaal "klaar" voor al vind ie het nog wel een eng idee omdat hij er heel weinig ervaring mee heeft. Maar daar kan ik hem alleen maar mee helpen natuurlijk :)

@ Lonneke, Het oppassen was wel leuk hoor, ze waren alleen nogal oost-indisch-doof vanmiddag! Voelde me aardig politie-agentje! Morgen nog een dagje en dan lekker wat dagen vrij :)
    Ja elektrische fiets is een flinke uitgave! Moet er ook wel ff voor sparen haha. Zelfs met de mama fiets (die heeft 7 versnellingen) heb ik nog moeite om de heuvel op te komen.

Nee manlief heeft cursus deze week ipv bivak :D Dat vertelden ze op zn werk vorige week, dus ik was helemaal blij natuurlijk! Nu is hij gewoon elke avond lekker weer thuis. Kunnen we eind deze week mooi klussen :p Hoop dat mn cyclus beetje gaat kloppen met mn banner, zou fijn zijn!

Jij hebt ook zowat je ei toch?

10. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lonneke: de brakheid is hier nog volop aanwezig ook al lag ik om 20.00 uur in coma maar helaas dochterlief besloot de hele nacht te spoken en ben er wel 6x uit geweest vannacht.... Er is denk ik weer een kies in aantocht gezien de nachten, de waterpoepluiers en het vele bijten op de speen.

Hier afgelopen vrijdag eens wezen shoppen voor mezelf. Had nieuwe kleren nodig na zoveel afgevallen te zijn. Ben goed geslaagd en ook voor Gwenn.

Grappige is dat ik eindelijk laarsjes voor haar heb gevonden. Die vrijdag moesten ze gelijk aan en mochten niet meer uit... Gelukkig met naar bed gaan wel. En zaterdagmorgen om 07.30 uur met z'n 2en in pyjama naar beneden en mevrouw rende gelijk naar haar laarsjes en moesten aan. Zo grappig gezicht pyjama met laarsjes. Vanmorgen riep ik gwenn zullen we je schoenen aan doen en weer rende ze naar haar laarsjes en die moesten weer aan.

@mieks: ik heb ook een mama-fiets en vind het een heerljk fiets. Merk dat sinds ik aan spinning doe het fietsen makelijker gaat.

Zit nu nog op school tot 22.30 uur....

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All:Ik heb dit weekend gewerkt, zaterdagavond bij mijn moeder wezen eten. Zondagmiddag kwam me vader ff op visite :) en s'avonds moest ik dus weer werken.

Vandaag gewerkt, had gebroken dienst. Nu hoef ik pas weer het weekend te werken dus heerlijk 4 dagen vrij. Maar er staat hier thuis nog genoeg op me te wachten wat huishoudelijke klusjes betreft.

Nog wel erg veel last van mijn ongi, hoofdpijn en buikpijn. Kan merken dat mijn lichaam beetje van slag is. Ik ga douchen, luna een flesje geven en lekker tukkelen!

Fijne avond meiden! x

12. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Goedemorgen,

@mamavangwen: Heerlijk die reactie van je dochter op haar nieuw laarsjes! Een stralend kind zorgt voor een gelukkige moeder;)

@enoyllive: Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Geniet van je vrije dagen!

@Mieks: Nog 5 dagen tot je ei! Ik zou niet wachten tot het weekeinden. Zaad kan wel tot 3 tot 5 dagen in leven blijven! Dus wachten tot 1 dag voor de eisprong is niet perse nodig om zwanger te worden.

@lonneke: Ik heb het weer overleefd! Ik was echt wel zenuwachtig. Het ging aardig, maar ik ben niet 100% tevreden.

@all: Hier helaas nog steeds geen ongi te bekenen. Ik ben al 12 dagen overtijd. Nog steeds zo nu en dan steekjes in mijn linker onderbuik.

Ik voel me echt uitgeput deze ochtend. Gisterenavond tot 22:00uur MR-vergadering gehad. Ik heb al 2 nachten slecht geslapen. Morgen heb ik een (verplichte) studiedag voor mijn werk, dus uitslapen zal niet gaan. Ik verwen mezelf vanavond lekker met een warm bad en ga vroeg onder de wol!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal.

Hier alweer lekker met de oppaskids bezig. Straks even boodschappen doen met ze, alleen regent het nogal. Echt herfst weer, Bah!

@ mama van gwenn, vanacht beter geslapen? Je had een lange dag dan zeg als je tot 22.30 school had! Of was je overdag vrij?
    Wat betreft de mama fiets, ik vind ze super handig! Alleen met een fietskar er uiteindelijk achter word het ook te zwaar..

@enjoyllife, balen dat je zo'n last hebt van je ongi! Hopelijk is het snel over :)

@Ansje, vreemd dat jouw ongi zich niet laat zien.. straks toch ineens zwanger? :p
    Volgens de berekening van die calculator op zwangerschapspagina komt mn ei zondag en ben ik vanaf donderdag al een beetje vruchtbaar. Dus we zullen idd op tijd beginnen, in de hoop dat het ook klopt.. misschien komt ie wel later dus denk dat we maar om de dag moeten klussen :p

14. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: helaas was het een lange dag gister. Moest overdag gewoon werken. Ach het is even bikkelen. Nog 8 lessen en dan zijn we weer klaar. Gelukkig heeft Gwenn redelijk om me gedacht vannacht. Ze is maar 1x wakker geweest. Dus heb een goede nacht gehad.
    Jij succes met klussen deze week, je zal wel weinig online zijn ;)

@ansje: ow heerlijk een bad vanavond. Zou ik ook graag willen maar wij hebben geen bad.

Hier gaan we vanavond weer eens sporten.

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Migraine Migraine Migraine, en ik zou bijna denken dat Luna het doorheeft want ze is al tijdje aan het huilen. Heb haar ff op bed gelegd kan ze misschien wat tot rust komen. Man lief moet tot 19.30 werken dus heb tot die tijd heerlijk het rijk voor mezelf alleen :) kan ik soms echt van genieten! Ongi nog steeds hevig :( ben het nu wel beu or loop gewoon leeg ( sorry voor de details )!

Have a nice day!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Flink doorsparen dus voor die electrische fiets. En manlief op cursus, dus iedere avond thuis. Heerlijk en komt mooi uit met je cyclus (als je banner klopt).
    verwachtte m'n ei inderdaad vandaag, maar m'n ovutest is nog niet positief. Streepjes zijn wel iets donkerder, maar nog niet knal. Dus zal wel weer een langere cyclus hebben deze maand.

MamavanGwenn: Vannacht wel een betere nacht gehad las ik! Hoop 't voor je vannacht weer! En wat leuk om te lezen van die laarsjes, wat schattig:D

Enjoyllive: Bah die ongi. Hoop dat ie snel over is.

Zoals jullie al lazen, nog geen ei. We wachten af! én klussen vrolijk verder haha

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mama van Gwenn, haha ik ben gewoon nog online te vinden hoor :p Vriendlief moet gewoon werken overdag dus wordt in de avond uurtjes klussen (als hij nog puf heeft) en het weekend lekker samen vrij (en klussen :D)
    Sportse!

@ Enjoyllife, voel je je al een beetje beter?

@ Lonneke, je ei houdt het nog even spannend :D

Pff heb sinds vanmiddag een buikpijn joh :( Alsof mn buik helemaal strak staat omdat ik te weinig gegeten heb.. zo'n gevoel, heel raar! Ik heb genoeg gegeten in elk geval. Misschien hoort het wel bij het zogenaamde "ontpillen"?

Hier vanavond een vriendin die langs komt, even gezellig bij kletsen.

Fijne avond allemaal!

18. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een verhalen weer!! Ik heb even bij moeten lezen, want heb van het weekend gewerkt en zondagavond heel de avond bij mijn schoonouders geweest. Zij passen op onze hond als wij dezelfde diensten hebben, lekker makkelijk dus!

Gisteren hadden wij de begrafenis van een nicht van mijn vriend, dus het was een mega-emotionele dag en had de rest van de dag + nacht echt nodig om bij te komen.....

Vandaag heerlijk naar de sauna geweest, echt super!

@ Lonneke: we zijn benieuwd ;)

@ Enjoyllive: hoop dat je migraine snel over is!

@ Ansje: hoop dat het gewoon raak is!

Nu eerst maar eens even sporten, hopelijk wordt mijn buikpijn er minder van want het is weer zover.... Ik hoef alleen nog niet ongesteld te worden en had het gevoel dat mijn bh te krap was :$ Snap er even niets van of zal het nog steeds het ontpillen zijn? Ik ga nergens van uit, want je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Misschien tot zo!!

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden,

@ Ansje, nog lekker op tijd je bed ingegaan? Heerlijk joh als je thuis een bad hebt, ik ben jaloers ;) Is je ongi er al of blijft ie nog steeds weg?

@Yasmin, hoe is het met jouw temperatuur?Die ging van de week toch wat naar beneden?

@Balou, Jeetje dat is een heftige dag geweest dus! Gecondoleerd. Zo oud was ze dan toch ook nog niet?
    Fijn dat je even hebt kunnen bijkomen, en lekker om dan de sauna in te gaan.

Ik nu heerlijk vrij. Vanmiddag met een vriendin lekker shoppen in Arnhem. Hier schijnt al vrolijk het zonnetje, dus hoop dat dat de hele dag zo blijft :D

Fijne dag allemaal!

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal

Heb volgens mij een tijdje niet meer gereageerd hier :)

Mieks m'n temp ging idd naar beneden maar is weer gaan stijgen :(
    Dacht vanochtend dat ik ongi was geworden want had last van krampen maar helemaal niks te zien. Als temp hoog blijft van het weekend dan test ik mss alsnog.
    Geniet lekker van je vrije dag :)

Balou nog gecondoleerd.
    Hoe lang ben je nu van de pil af dan? En is je buikpijn inmiddels over?

Lonneke dat wordt dan een lange cyclus zo te zien. Gewoon door blijven klussen ja kan helemaal geen kwaad ;)

Enjoyllive hoop voor je dat de ongi snel voorbij is hoor!!

Mamavangwenn hier gisteren ook wezen sporten met collega. En maandag ook dus heb beetje last van spierpijn

Deel Deze Pagina