@ Krissie, ik ben benieuwd hoor wat het gaat worden... Wij hebben hier ook onze voorkeuren (allebei verschillend haha), maar zijn allebei blij als het toch wat anders wordt. Eerst maar is zwanger raken @ Mamavangwenn, zo te lezen heb je het goed naar je zin bij je ouders.. Vandaag weer terug? @ Lennyt, hoeveel is je temp gestegen na je vermoedelijke eisprong? @ Mineraal, ik denk dat iedereen veel buiten is misschien ja Wij houden een lekker warm binnen dagje haha. @ All, morgen gaat vriendlief weer op bivak tm vrijdag We hebben afgesproken dat ik pas op nod ga testen (zaterdag) zodat hij er bij kan zijn. Ik zie het ook snel genoeg aan mijn temp als ie keldert dat ik toch ongi ga worden.. Hoop dat ie natuurlijk mooi hoog blijft dus, tot op heden gaat dat best goed Gisteren gezellige avond gehad. Zijn niet meer naar den haag geweest. Vriendlief zn beste vriend is blijven eten en hebben amerikaans gepest (kaartspel). Was erg gezellig. Daarna hem naar huis gebracht en met vriendlief lekker film gekeken. Net fanatiek gestofzuigd en gedweild en nu op de bank ajax aant kijken. Heb momenteel echt het gevoel dat de dagen zo om vliegen! Jullie ook een leuk weekend gehad? Fijne zondag nog verder!
best veel maar hoeveel weet ik neit meer ga deze periode als ie komt niet meer tempen en ovu testen ga het eens helemaal zonder en dan zien dus heb het boekje weg gedaan alleen om me mezelf niet gek te maken
@Krissie: leuk die echo Maar het was geen tweeling? (zoals de pendel voorspelde) @mamavgwenn: leuke foto's! @Mieks balen van de bivak maar wel leuk dat jullie 'samen' gaan testen! @Lenny misschien heb je gewoon een lange LF? zou nu voor jezelf 10febr. aanhouden, dat was je oorspronkelijke nod datum toch? (dan maak je jezelf ook niet gek ) @jarige: Hiep hiep hoera! gefeliciteerd! @ Sneeuw: grote sneeuwstormen... maar niet hier. het heeft vrijdag heel kort gemot-sneeuwd maar dat was t dan ook... Gisteren naar Doetichem gereden, ging ook prima ondanks de wegwaarschuwingen. Waren gaan kijken naar hondjes opvan voor onze Bo in de vakanties. Erg leuk, is gewoon bij n hobby iemand thuis. @Moeder: gaat goed, heeft een plaatje in haar been gekregen. en heeft nu fysio. zal ergens volgende week naar huis mogen als ze kan lopen met een rekje/krukken. krijgen dan ook een gesprek met de transfer-verpleegkundige. Ben benieuwd. Ze is iig pijn vrij en dat is toch een van de belangrijkste dingen. @Ovu's Ben gisteren begonnen met mijn speurtoch naar mn ei, hoop m maandag te vinden. Anders moet Mieks maar eens schoppen @rest: iedereen een lekker winterweekendje gehad?
@ Sjasje, hahaha ik schop wel hoor, je roept maar Samen testen is ook alleen als ik dan natuurlijk nog niet ongi ben. Heb een goed gevoel over deze maand maar ik pin me er niet op vast. Gevoel zegt nou eenmaal niks. Spannend is het wel Enne...alle sneeuw die hier ligt (en dat is heel wat) stuur ik met veel plezier naar je op hoor... het was hier gister -20!!
@all: we zijn weer thuis. en wat hebben gwenn en ik genoten zeg. Gwenn vond het geweldig op het ijs. Vooral de kleine sneeuwballetjes kapot trappen. @mieks: gek he, ik heb ook een goed gevoel voor jou deze maand. @snoopy: al je ongi gevonden? of nog niks? @lennyt: denk dat het goed is een maandje niks. Lekker gewoon en je cyclus leren kennen. @sjasje: fijn dat het goed gaat met je moeder. en hoop dat je je ei snel vind en net zo'n knaller vind als mieks. @mineraal: inderdaad als het maar gezond is. Maar van elk een is ook leuk. Hier is vriendlief gister op verjaardag geweest. En wat blijk die ene vriendin die ik het verteld had heeft haar mond niet kunnen houden. Ben er nog wel een beetje pissig van. Heb nou zoiets laat iedereen het nu maar weten maar mag van vriendlief niet. Dus nog een week mijn mond houden... tot de termijnecho
Heey, hier is gelukkig nog geen ongi gespot Heb ook nog niet getest. Mocht er geen ongi komen de komende dagen dan ga ik dinsdag of woensdag een testje wagen. Vind het ook wel weer spannend elke keer als ik naar de wc. ga ben ik blij als ik zie dat ik nog niet ongi ben. Spannend...... Lennyt: jammer dat de zwangerschapstest negatief was. Maar jah geen bloed geeft moed. Mieks: jammer dat je weer een midweek alleen ben. Maar wel een streven dat je samen kunt testen. Ik heb hier nog geen -20 gezien. Lkkr koud. Weer om samen op de bank te zitten met de kachel hoog op . Sasje: fijn dat je moeder geen pijn heeft. Dat scheeld al heel wat. Mammavangwenn: wat l*lig van die vriendin dat ze haar mond niet kan houden :S
@Krissie: Heerlijk te horen zo'n goede echo!!! En ben benieuwd of je vader gelijk heeft!!! @mamavangwenn: Heerlijke foto's van je meisje! @Geslacht: Hier zegt mijn gevoel een jongetje en heb ook al gedroomd dat hij geboren werd en dat het dus ook een jongetje was. Had ik bij Sterre ook en dat was goed! hihihi ben benieuwd. Hier blijft t n surprise-eitje dus ik weet in september pas of ik gelijk heb. @Sjasje: Succes met de eier-speurtocht hihihi @Snoopy: Je maakt t spannend meis!!!!! @Hier: Alles goed kwaaltjes worden wat minder, maar dat maakt me dan ook wel weer wat nerveus hihihihi gekke ik. Heerlijk met sterre gesleed gister ze vond t prachtig! Zolang ze maar niet zelf in de sneeuw hoefde gekke meid. En ze probeert nu steeds vaker stapjes los te zetten. WOEHOE!!!! Zou ze dan binnenkort gaan lopen!!!!
@mieks: hopelijk blijft ie hoog en mag je zaterdag gaan testen! Misschien een stomme vraag: Kan je jezelf niet pendelen? of werkt dat niet? @sjasje: fijn dat je moeder geen pijn heeft, Succes met zoeken naar je ei! @mamavangwenn: dat is lullig zeg, ze snapt toch wel dat nog niet iedereen het weet. Maarja sommige mensen kunnen hun mond niet houden. @snoopy: mooi dat je nog geen ongi hebt! ik duim met je mee!
Nog even een kort bericht, morgen om 5 uur vriendlief al naar de kazerne brengen zodat ik de auto kan houden deze week. Dus zo slapen want het wekkertje gaat dus vroeg. @mamavangwenn, waarom is je mannetje eigenlijk niet mee geweest? Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad . Vervelend dat je vriendin haar mond niet heeft gehouden, het is toch info die jullie zelf willen vertellen aan anderen! Hihi leuk dat je ook een goed gevoel over mij hebt @snoopy, je houdt het spannend hoor! @charmedknorrie, fijn dat de kwaaltjes minder worden! @mineraal, ik pendel nog niet zolang dus zal er teveel mijn gevoel in willen leggen. Dan zou ik dus gelijk kunnen pendelen op nu zwanger daarom pendel ik niet voor mezelf... Fijne avond allemaal, weekend is weer omgevlogen. Morgen weer werken maar heb nog niet veel zin. Komt morgen wel weer als ik er eenmaal ben.
Nou mieks, dat schoppen hoeft niet meer, het ei is gevonden! Zou je de lijst naar voren kunnen halen, dan kan ik m vanmiddag/vanavond veranderen! Fijne dag allemaal!
ff een vraagje tussendoor aan jullie hier misschien dat jullie dat weten sinds +- zaterdag op mijn tepel zelf twee rode ' bloedbultjes' gevonden weet iemand waar dat vanaf kan komen ???
@lennyt: geen idee @sjasje: super zeg. Nog goed geklust gister? @mieks: mannetje houd niet van schaatsen. En ging liever naar de de voetbal. Daar hadden ze pokeren, kaarten enz. @snoopy: nog steeds geen ongi?
@sjasje, ik zal het vanavond even doen, ben nu op mn werk en vanaf telefoon gaat dat niet. Volgens mij staat hij 1 of 2 pagina's terug. @lennyt, geen idee, misschien anders even langs de dokter? Mijn temp rijst de pan uit nou maar hopen dat ie hoog blijft. Vanacht slecht geslapen en 5 uur ging de wekker, pfff echt veel te vroeg! Vanavond maar op tijd bedje in denk ik. Fijne (werk) dag allemaal
@mieks dan maar op tijd naarje bedje toe vanaaf @sasje top dat je je ei gevonden hebt meis nu flink klussen @snoopy en mineraal hoest mt jullie dames ????
Ik had verwacht veel gemist te hebben, maar iedereen is rustig geweest met reageren dit weekend. Hier verjaardag gehad. Erg druk, maar ook erg leuk. Merk dat ik vandaag echt even bij moet tanken. Sjasje: Jij je ei gevonden, nu dus aan de klus en weer afwachten. Mieks: Spannend hoor, ga je ook over 5 dagen testen of wil je langer wachten?? LennyT: Ik heb geen idee, zou even afwachten, anders even langs de HA als je je er zorgen om maakt. MamavanGwenn: als ik het goed heb onthouden heb je geschaatst, leuk geweest?
Jeetje, wat is het het weekend rustig geweest hier. Wij hebben zaterdag avond de verjaardag van mijn vriend gevierd. Was echt heel erg gezellig geweest. Gister was hij 'echt' jarig en zijn we lekker saampies naar de sauna geweest. Dat was nogal een avontuur. hihi. Ik had via vakantieveiling een bon en daar waren we dus maar een keer gaan kijken. Toen we er binnenkwamen overviel me al een naar gevoel door het het er uitzag enz. Wel schoon ofzo, maar klein, vervelende ongemakkelijke afstapjes, een kelder waar je je uit moet kleden, een receptioniste die uit de keuken van het restaurant wordt weggeroepen enz. Maar goed, wij vol goede moed naar binnen...Helaas het viel ook daar erg tegen. Rustruimte was restaurant enz. tja...dan kun je wel zeggen dat je beide hebt Al met al, daar maar zo'n 2 uur geweest (incl. eten) en toen weer vertrokken. We voelde ons er echt niet op het gemak, de temp was er erg koud (in een sauna???) en het was zo klein dat je ook meer tijd bijna niet nodig had. Toen zijn we maar lekker naar onze eigen vertrouwde sauna gegaan. Daar kreeg mijn vriend ook nog eens gratis entree omdat hij op zijn verjaardag kwam dus dat was dan wel een gelukkige meevaller. Daar echt een heerlijke dag gehad. En ik?? Ik ga nooit meer ergens anders heen als het me daar zo goed bevalt En hier verder ook iedereen lekker van het winterse weer enz. genoten zie ik wel.. Lekker schaatsen e.d. Zo met zo'n zonnetje erbij ziet het er toch wel heel mooi uit vind ik. Maar zit nu toch lekker bij de warme kachel, want die -20 hebben wij hier ook gehad. brrrr
Wennie: Een lekker weekendje gehad dus. Ik ben absoluut niet het type voor de sauna, dus weet er ook weinig van. Wel stom dat het bij de ene sauna zo tegenviel. Maar gelukkig dat jullie nog wel even bij je eigen vertrouwde sauna hebben kunnen genieten. Trouwens nog nieuws: Ben bij de fysio geweest. Voelde erg goed. Intake gehad en conclusie: bekkeninstabiliteit. Niet verrassend, want die 'diagnose'heb ik bij m'n eerste zwangerschap ook al gehad en herkende de klachten. Deze fysio nam uitgebreid tijd en onderzoek. Ik heb voornamelijk aan één kant last en dat heeft dus te maken met één kant een stug gewricht, andere kan een overbeweegelijk gewricht, wat zich dus wil compenseren. Nu dus inzetten op goed gebruik van spieren (moet nu al een spier gaan trainen die ik bij m'n vorige fysio nog niet eens aan bod is gekomen.) Heb 't boek van Cecile Röst meegekregen en heb er net in gebladerd....en ik moet zeggen. Ik zie het allemaal positief in! Laat die 26 weken (die ik nog moet) maar komen!