Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Hier is nog geen ongi te bekenen. Ook geen last van buikkrampen of bruinig slijm :D

Sasje: mooi dat je je ei hebt gevonden suc6 met klussen.

Lonneke: fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze fysio en dat je er nu postief tegen aan kijkt ondanks de bekkeninstabiliteit.

Wennie: wat vervelend dat de sauna niks aan was. Fijn dat je een fijne verjaardag van je vriend hebt gehad.

Ik zal de NOD Lijst er wel even weer bij halen :)

2. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Hier is die weer :D

NOD

01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    02 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4)
    05 februari - snoopy (26, 1e kindje, rond 3) nog niet ongi :D
    10 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4)
    16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11)
    22 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @snoopy: je maakt het erg spannend. Wanneer ging je nou ook alweer testen?

@lonneke: ja heb heerlijk geschaatst. Was weer eens lekker ouderwets. En fijn dat het zo goed gaat met deze fysio en je nu gericht kan trainen.

@wennie: fijn dat het een leuk weekend was maar dat die ene sauna zo tegen viel. Ben ook wel benieuwd welke sauna het was.

4. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij waren in Lunteren, sauna de veluwe geweest.
    Later toch maar in Oss, naar sauna lucaya.

Wat lekker mamavangwen, dat je zo'n fijne weekend hebt gehad.

@sjasja, succes ;)

@ lonneke, wat balen dat je nu bi hebt. Maar wel fijn dat je het nu wel weet en er een goede therapie bij krijgt. Ook fijn dat je daar nu al een goed gevoel bij hebt. Hoop voor je dat het zo wel houdbaar blijft en je niet heel veel meer pijn gaat krijgen :$

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Lonneke, ik wil zaterdag op mijn nod testen als mijn temp hoog blijft en er geen ongi is...

Pff vind het aan 1 kant ook weer eng hoor. Bang voor teleurstelling.

Fijn dat je zo goed geholpen bent bij de fysio! Hopelijk lukt het om er zo min mogelijk last van te hebben de rest van de 26 weken :D

@ Wennie, nog gefeliciteerd met je mannetje! En klinkt idd niet bepaald als een goeie sauna. Fijn dat het in de andere wel goed is.
    Wij hebben nog steeds een bon liggen voor een dag sauna. Maar omdat we nog nooit geweest zijn willen we naar een badkleding dag. Die is er alleen bij de sauna hier dichtbij elke 2e dinsdag vd maand. Laten we nou elke keer niet kunnen dan :( Hij is nog maar 2 maanden geldig geloof ik dus maar eens zien of we er nog wat mee kunnen.. Zo zonde om hem zo weg te gooien, tis een verjaardagscadeau van vrienden en was toch gelijk 55 euro!

@ Snoopy, ik ben ook wel heel erg benieuwd wanneer je gaat testen?? :D

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @lonneke: goed om te horen! succes met oefenen.

@snoopy: je houdt het spannend!!

@wennie: lunteren ken ik niet, oss ken ik wel, daar gaan wij ook wel eens! Heerlijk :D

@schaatsen: vandaag schaatsen gekocht, ik had nog hele oude, die eigelijk te klein waren. Gelukkig hadden ze ze nog en meteen de rest van de middag geschaats. het was niet koud...(en dat zeg ik de koukleum) op een gegeven moment natuurlijk wel maar dan sta je toch weer meer als een uur op het ijs.

7. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @mieks: we hebben bijna tegelijkertijd iets getypt. Je kan die bon ook nog aan iemand anders verkopen/geven of iets. Als je doordeweeks gaat is het niet zo druk, misschien moet je er gewoon doorheen, de eerste keer is altijd moeilijk.:)

8. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mieks, ik sluit me aan bij mineraal, je kan de bon nog altijd weggeven, maar de 1e keer is toch heel spannend. Maar als je er doorheen bent is het heerlijk. Me vriendin en ik gingen samen de eerste keer. Het eerste 1,5 uur vonden we het verschrikkelijk en alleen maar lacherig. Later waren we 'er door' en moesten we zelfs denken waar onze badjas ook alweer hing. haha. Ik zou zeggen: Je moet alles een keer hebben geprobeerd in je leven ;) (zeg ik, held op sokken) Voor welke sauna heb je een bon?

@ Mineraal, wat grappig dat je daar ook ooit komt. Wonen jullie daar ook in de buurt?? Wie weet hebben we elkaar daar wel eens gezien, zonder dat we het weten hihi. Toevallig gister daar geweest ;) ??

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    We kijken wel of het nog wat wordt.. Anders wil ik nog kijken of we de bon een jaar kunnen verlengen of dergelijk.
    Het is een Bongo bon, je kan er mee naar verschillende sauna's (zit een boekje bij welke allemaal) en wij willen naar Thermen Bussloo
    Sauna, Beauty en Wellnessresort Thermen Bussloo | Geniet van onze bijzondere sauna faciliteiten! | Thermen Bussloo

Die is voor ons het meest dichtbij. De rest is allemaal verder weg...
    Ik zie mezelf echt niet in mn nakie daar lopen, vriendlief ook niet :p Eerst maar eens mee maken met kleren ;)

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Snoopy: Ik ben ook heel benieuwd wanneer je gaat testen!

Mieks: Ik zal duimen!

Mineraal: Heerlijk, ook al geschaatst. Zou ook wel willen
    schaatsen, maar dat durf ik nu niet vanwege de zwangerschap.

11. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @wennie: gisteren ben ik niet geweest ;) Wij wonen er denk ik ongeveer 40 min vandaan.
    helemaal eens met Wennie, Mieks. Ga het gewoon ervaren. Je hebt altijd nog een badjas en handdoek. Verlengen is geen optie denk ik..andere sauna waar ze wel een badkleding dag hebben misschien?
    Je kan natuurlijk ook zo snel mogelijk badkleding doen en dan alsnog die bon gebruiken :D

@lonneke: zou het in jou geval denk ik ook niet gedaan hebben.

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Zo Mensen jullie hebben wat afgekletst;) Helaas ben ik zo moe dat ik niet echt op iedereen nu ga reageren.. Sorry.. Ik heb trouwens wel geschaatst, maar ik heb ook op kunstschaatsen gezeten dus durf ik het wel

13. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, hier even een kort berichtje....
    Helaas is vorige week ma (28dg) m'n ongi doorgebroken dus helaas geen zwangerschap. Mijn nieuwe NOD zou ongeveer zijn 28-2, maar wegens persoonlijke redenen gaan we even "on hold".
    Probeer jullie wel te volgen en wil ook graag lid blijven van het clubje, maar het gaat nu even niet lukken....

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @emjee, wat jammer meid. Hoop dat je snel weer terug komt!

@all, Jeetje ik heb nou weer wat leuks, laat ik net het onderste gedeelte van mn kunstgebit vallen :( kapot in 2 stukken. Met mn werk geregeld dat ze het zelf opvangen en straks om kwart voor 9 gelijk de tandarts bellen. Hoop maar dat ze het vandaag nog kunnen oplossen want kan nu ook amper eten. Een zacht broodje in stukjes net maar een beetje weg gekregen.
    Echt balen dit! :(

15. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Ik heb mezelf 2 daagjes naar voren gehaald.:D

NOD

01 februari - emjee (31, 2e kindje, ronde 5)
    10 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)

ZWANGER

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    NOD

11 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)

ZWANGER

Ik heb emjee even van de lijst gehaald, hopelijk kan ze er snel weer terug op :)

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @emjee: balen van je ongi en dat het persoonlijk wat minder gaat. Heel veel sterkte de komende tijd en hoop je snel terug te zien.

@lonneke: ik heb nu ook alleen geschaatst omdat ik weet dat het nog veilig achter het schaambot ligt. Gelukkig kan ik ook redelijk goed schaatsen.

@mieks: hoe krijg je dat voor elkaar om hem te laten vallen. Hopen dat hij vandaag nog gemaakt kan worden.

@all: hier gister om 20.30 uur mijn bed in gedoken. Was kapot. Gwenn heeft vannacht gelukkig weer goed geslapen. Haar 2e kies aan het doorkomen. Dus heb weer ff bijgetankt.

En ben me toch zenuwachtig voor jullie. Veel testers komende dagen. Duimen draaien overuren. En zelf maandag termijnecho waar ik ook zenuwachtig voor ben. Oja we gaan zaterdag naar Plopsaland met z'n 3-en. Voetbal ligt er al uit en we hebben nog gratis kaartjes. We gaan naar indoor Hasselt

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Testers, ik ben ook heel zenuwachtig voor jullie!!

Sauna, ik ben gek van de veluwsebron (alleen ik ga nu even liever niet naar de sauna vanwege zwangerschap) Ze zeggen dat het niet verkeerd kan als je het gewend ben, maar zovaak ga ik nu ook weer niet.. Ik ben ook steeds duizelig dus denk dat het niet verstandig is.

@nog een vraag voor zwangere: Bij mij is nog geen 1 keer mijn bloeddruk of wat dan ook gemeten?? Nog geduld hebben denk dan tot de controle over 4 weken? Vind het eigenlijk wel een beetje raar.. Had wel gedacht dat hij dit zou doen bij termijnecho.. Eerste gesprek daarvoor deed hij het ook al niet :(

Maar testers, ik hoop wel dat jullie binnenkort gaan testen , wil toch even positieve testjes zien!

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: weet van de zwangerschap van Gwenn nog dat elke afspraak bloeddruk gemeten werd, gewogen en de stand van de baarmoeder werd gevoeld.

Nu bij mijn intake afgelopen keer ben ik ook weer gewogen en is mijn bloeddruk gemeten. Baarmoeder voelen was nog te vroeg.

Anders eens een belletje plegen naar je VK.

Ik wil ook veel roze zien na al die mooie 2 streepjes gepieste ovutestjes

@snoopy: hoest bij jou? Nog steeds geen rood?

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo ik ben weer thuis. Hoef vandaag niet meer te werken dus 2 daagjes vrij nu. Gebit is naar het laboratorium gestuurd, om half 5 kan ik hem weer ophalen gelukkig! Een hele nieuwe.

@ Mamavangwenn, hij vloog uit mn handen met tanden poetsen, zo op de tegel vloer.. Patss en toen waren er nog 2 stukken over.

Haha ik ben ook zenuwachtig voor mezelf.. Weet niet wat ik er van moet denken. Mijn temp blijft nog steeds hoog, en ik ga ook niet eerder testen dan zaterdag. Zolang die temp maar hoog blijft heb ik er vertrouwen in maar als ie straks donderdag/vrijdag naar beneden keldert dan ben ik bang voor de teleurstelling.

Deel Deze Pagina