Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: gelukkig dat hij straks gemaakt is. Kun je gewoon weer warm eten.

Maar spannend zaterdag. En zoals ik eerder al zei, ik heb er bij jou ook een goed gevoel bij. Hopen dat mijn gevoel juist is

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Krissie hier word mijn bloeddruk ook elke keer gemeten hoor. Vreemd dt t bij jou niet wordt gedaan.

Mikes fijn dat je je gebit zo snel weer terug kan krijgen!

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Oh ben vandaag gewoon alweer 10 weken! wauw!!!

4. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mieks, sorry maar ik moest wel lachen om je berichtje, dat je je kunstgebit in 2e hebt laten vallen. Tuurlijk is dat helemaal niet leuk, maar ik zie het al helemaal mezelf doen. (al heb ik geen kunstgebit, misschien om die reden alleen al goed ;) )

@ mamavangwen, en wat is je gevoel bij mij?? haha doe maar eens ff voorspellen ;)

@ mineraal, ben wel benieuwd naar waar je woont. Wie weet wonen we heel dicht bij elkaar. Voor ons is het ong. 35 min.
    Maarja, de cirkel rond oss is dan groot he ;)

@ emjee, wat vervelend dat je on hold gaat. Hopelijk niet heel iets ernstigs bij jullie aan de hand?? Succes meid, en wil je luchten...we zijn er!!

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Yeah, ik kan weer eten :D:D
    Wie kan er nou op deze leeftijd zeggen dat ie weer nieuwe tandjes heeft haha :D

@ Charmedknorrie, 10 weken alweer! Gaat snel zeg!

@ Mamavangwenn, ik hoop echt heel erg dat je gevoel klopt! Ik heb al vrij snel vanaf mn eisprong dat goede gevoel, maar inmiddels is daar ook onzekerheid bij gekomen of ik me niet erg in de maling laat nemen door mijn eigen gevoel...

@ Wennie, ik kan er nu wel weer om lachen maar vanmorgen was het wel even vloeken hoor... het kost me een werkdag, een hele dag amper kunnen eten, en dan heb ik het vooral nog maar even niet over het financiële plaatje! Een duur grapje die beter niet te vaak kan voorkomen dus ;)

Trouwens, ik zie dat jouw nod ook zaterdag is... wanneer ga jij een test wagen?? Hopelijk testen we samen op roze/2 strepen! :D

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wennie: lijk wel een waarzegster haha. Maar bij jouw heb ik een 60/40 gevoel. Je hebt een goede en mooie ovutest gehad. Maar denk dat je nod later is omdat je pas 31 jan een positieve ovutest hebt gehad. Dus dat je rond 13/14 februari zit.

Al allebeide voorspellingen kloppen dan ga ik goed geld inzetten bij een wedkantoor ofzo....

Hier woon ik redelijk dicht bij de sauna van barendrecht en elysium in bleiswijk. Bleiswijk blijft mijn favoriet.

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mamavangwen, Bij mij staat het elysium op nummer 2 !
    @Emjee, wat vervelend dat jullie on hold staan.. Hoop dat je hier wel blijft schrijven en lezen.. En je MAG je verhaal altijd kwijt.. dus alleen als je daar behoefte aan hebt natuurlijk!
    @Mieks, wat erg van je gebit! Zal idd wel een kostenplaatje aan zitten . Ik heb ook een goed gevoel bij jou!!!

8. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @emjee: sterkte de komende tijd! hoop je snel weer terug te zien.

@mieks: fijn dat het zo snel klaar kan zijn! vaak hoor je dat het erg lang kan duren!
    Ik hou er gewoon altijd rekening mee dat het kan gebeuren, dan is voor mijn de teleurstelling minder. Hij blijft...maar toch

@mamavangwenn: wat is je gevoel voor mij?;)

@wennie: ik woon bij Breda in de buurt. Jij?

@bleiswijk: daar wil ik graag nog eens heen. Schiedam moet je ook eens doen..is ook mooi.

@een jaar geleden: gisteren sprong ineens in mijn gedachten dat ik vorig jaar rond deze tijd bezig was met mijn miskraam...
    Sloeg ff in als een bom, zal wel een leuke week worden.

9. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mineraal, ik woon in de buurt van Uden. Ken je dat. Tussen E'hoven en D.B.

@ mamavangwen, ik denk idd ook dat mijn nod later is. Zat er straks toevallig nog aan te denken wanneer dat zou zijn. dus rond die dagen kan wel kloppen.

@ Mieks, ja dat geloof ik meteen dat daar een aardig kostenplaatje aanzit. Das wel echt balen. Wel helemaal super dat je zo snel geholpen bent, en weer lekker hebt kunnen eten. (en het was niet uitlachen he ;) )

@ all, hier al 2 dagen rommel in me buik. pff weet niet wat het is. Lijkt of ik de hele tijd naar het toilet moet (voor ontlasting, sorry voor de details) maar dat is dus niet zo. Echt zo irritant! Hoop dat het snel overwaait. Of weg vriest ;) haha.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Schrikken zeg van je gebit, wel fijn dat je zo snel weer nieuwe tandjes hebt;) Moet je dat nu zelf betalen of ben je er (deels) voor verzekerd?

Mineraal: Sterkte deze week, knuffel!

Krissie: Ook hier wordt de bloeddruk telkens gemeten. Volgende keer gewoon even vragen, is wel iets om in de gaten te houden, anders weet je ook niet of je bloeddruk hoog/laag is en zakt/stijgt. Belangrijk, omdat verder in de zwangerschap een verhoogde bloeddruk op een zwangerschapsvergiftiging kan duiden.

Hier druk dagje gehad. Morgen even niets, ook lekker!

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn de waarzegster.. niet verkeerd :D

@ Mineraal. Heftig hoor :( Een jaar gaat snel he?! Rustig aan dan maar deze week!

@ Wennie, ik snap dat je me niet aan het uitlachen was hoor ;)
    Ik herken je kwaal gelijk. Normaal moet ik 1x in de 2 of 3 dagen voor ontlasting naar het toilet, momenteel moet ik 2 of 3 keer op 1 dag :$ en dat al een paar dagen lang! Misschien ligt het idd aan het weer?
    En nu al de hele avond wat steken in mn buik. Pff ik kan de dagen echt aftellen!

@ Lonneke, ik weet dat ik in elk geval voor 75% verzekerd krijg. Maar na 5 jaar mag je een nieuwe, en ik zit in juli aan die 5 jaar..hopelijk kan ik daar wat mee!
    Geniet van je vrije dagje morgen!

12. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    NOD

02 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4)
    11 februari - mieks (27, 1e kindje, ronde 4)
    11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4)
    16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11)
    20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5)
    06 maart - snoopy (26, 1e kindje, rond 4)

ZWANGER
    20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 )
    06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2)
    10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2)
    21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1)
    25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2)
    02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2)
    11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)

Hier even een kort berichtje van mij. Ik ben ongi geworden gisteren. Op dit moment onzettend emo.

Bent op het moment druk met werken en thuis en graag willen schaatsen (een tochtje) en hier voor geen tijd hebben waar door ik met me zelf in de knoop kom. En dan kamaraden die lopen te zeuren als je om geld vraagd. Grrrr... Fijn zulke kamaraden. Net al een boos mailtje de deur uit gedaan.

Ik wil te veel in te weinig tijd. Mag heel erg graag schaatsen en dan ook een tochtje, maar zoals het er nu uit ziet is het nog af wachten waarschijnlijk wel. Maar dan moet ik weer zorgen dat ik om 15:00 bij mijn werk sta.

En dan het feit dat ik graag zwanger wil worden en dat dat niet gelukt is.

Het is op dit moment een beetje alles bij elkaar.

het kostte mij ook veel moeite om nu te gaan kijken, maar ik zal even mijn best doen aangezien dit mij wel veel rust geeft waardoor ik alleen maar richting mijn NOD er meer mee bezig ben.

13. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

ik ben even aan het bij lezen geslagen:

Emjee: sterkte en je kunt hier altijd je hart luchten. Hoop niet dat het wat ernstigs is....

Mieks: vervelend dat je kunstgebit kapot is gevallen. Wel prettig dat je zo snel een nieuwe hebt :D. Hopelijk kun je nog wat met de verzekering, dat je nog weer wat terug krijgt.

Fijne avond nog en werkse voor de gene die morgen moet/ mogen werken.

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Snoopy, iedereen heeft wel eens van die momenten dat alles tegelijk komt en je met jezelf in de knoop komt. Stort je hart lekker uit, hopelijk helpt het in elk geval een klein beetje! En balen van de ongi meid!
    Dikke knuffel

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    alles goed hier sorry beetje druk deze week en ik heb nog 20 pendelaavragen staan pfff

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @mineraal: dikke knuf voor jou deze week!
    @Snoopy: balen van je ongi meid! soms zitten er te weinig uren in een dag. Hoop dat je deze week nog op t ijs kan staan!
    @Emjee: hoop niks ergs meid dat je on hold moet! hoop dat je snel weer kan/wil komen kletsen! en zoals iedereen al zei, we staan voor je klaar!
    @Lonneke: jammer van t schaatsen, misschien mag je mee op de slee bij je kleine meid. Kan vriend/man trekken ;)
    @Mieks: ik duim Zóóó hard voor je!!
    @mamavangwenn: waarzegster...klinkt goed! je voorspelling van mn vorige nod was ook precies goed! :D
    @Krissie: zou toch even laten controleren die bloeddruk, vooral omdat je ook duizelig bent! je ha is toch ook je vk? vaak kan bij de ha de assistent wel even meten geloof ik, gewoon even binnenwippen!

@Hier: 2dagen flinke streepjes gepiest, gisteren zag je duidelijk dat hij bijna weg is. denk alleen dat ik weer te positief mn nod heb aangepast. had streepjes op de 6e en de 7e (dag 11 en 12 v.d. cyclus) als ik van de 6e tel kom ik op de 20e febr. uit anders de 21e.

verder is mn moeder thuis en ze krijgt allehande aan thuiszorg en hulp gelukkig.

17. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: hier een hele dikke knuffel van mij. En als je wil praten/typen erover gewoon doen!!! Lucht heerlijk op.

@waarzegster: mineraal je had ook een goed ovustreepje toch. Maar bij jou hetzelfde gevoel als bij wennie 60/40. Terwijl ik bij mieks het gevoel 90/10 heb.

@wennie: hopelijk zijn het goede tekens. Mijn enige teken was veel afscheiding. Las toevallig van de week dat je de eerste weken van de zwangerschap veel meer last van winderigheid hebt. Klopt bij mij wel. Vergas nog net mijn vent niet.

@lonneke: geniet van je vrije dag waarin niets moet en alles mag.

@snoopy: wat een domper dat je toch ongi bent geworden. En rustig aan he meid. Loop jezelf niet voorbij. En schaatsen kan nog tot zondag, dus dat komt zowiezo wel. Hiervandaan een hele dikke knuffel en laat je niet kisten.

@sjasje: dat is waar ook dat ik jou ongi goed voorspelt had. Haha. Ga echt mijn geld ergens inzetten.

Fijn dat je moeder weer thuis is en thuiszorg heeft. Is voor jouw ook weer een zorg minder en rust.

Goed zo die streepjes piessen. Kom je weer op een mooie cyclus uit van 26/27 dagen. Goed geklust afgelopen dagen?

@all: ben hier zo moe aan het eind van de dag dat ik er iedere keer al rond 21.00 uur in lig. Dan trek ik het goed. Verder scheelt het ook dat Gwenn weer goed slaapt.

Nadeel van moe zijn is dat ik bijna niet aan school toe kom. Dus heb een hard hoofd in. Maar vanavond voorgenomen om er weer echt voor te gaan zitten. Moet namelijk echt stampen in mijn hoofd en dat is totaal niet mijn ding.

Hier erge zin in zaterdag. Lekker naar Plopsaland. Mij benieuwen hoe Gwenn het vind. En ik hoop zondag ook nog een tochtje te kunnen schaatsen al zal ik dan wel oppas voor Gwenn moeten regelen want vriendlief moet om half 5 naar Feyenoord.

En dan maandag eindelijk weer een echo.

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow trouwens heel schandalig maar de geboortekaartjes voor zowel een jongen als meisje zijn al klaar. Had al een idee hoe ik het wilde hebben en ben van de week er eens goed voor gaan zitten en ontwerpen.

Voor zowel een meisje als jongen willen we 2 namen. Net zoals bij Gwenn. Gwenn heet officieel Gwenn Naomi. Alleen zegt vriendlief bij de jongens namen. Andersom staat ook heel leuk.... Ik ook gelijk weer aan de tijfel. Stuur je wel ff een pb wat jullie leuker vinden. En ik de naam hier nog niet wil neerzetten.

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    MamavanGwenn: Je hebt reactie op je PB!
    En nu al klaar met geboortekaartje, zo erg is dan niet. Hier weten we ook precies wat we willen, alleen is het dus nog even afwachten of 't meisje/jongen wordt.
    Hoop dat je vanavond wat gedaan gaat krijgen voor school, succes!

Sjasje: Fijn dat je moeder thuis is, hoe gaat het met haar?
    Ik zou overigens de 21e dan aanhouden als je NOD, ga je van het 'langste' uit.
    En ach, jammer van 't schaatsen hier, maar volgend jaar kan 't mss ook weer:p

Mieks: Dus er is 'hoop' dat je niets of in ieder geval niet te veel hoeft te betalen. Scheelt in ieder geval dat je niet de volledige mep hoeft neer te leggen.

Snoopy: Balen van je ongi, een hele dikke knuf vanuit hier. En ff de balen er in hebben..ook dat mag, gooi het er gewoon uit. Nogmaals knuf!

Hier lekker relax. Ga zo even een stukje wandelen. Goed aankleden en dan de kou in..brrrrrr!

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    #2740 mieks, 8 feb 2012
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
    Goeiemorgen meiden. Hier net pas wakker, even heerlijk uitgeslapen al vind ik het nog altijd raar om snachts zonder vent te slapen.

Zo wat huishoudelijke taken doen maar eerst ff ontbijten en computeren :D Ben nog niet echt vooruit te branden haha.

Gisteravond had ik wat last van menstruatie achtige krampen en steekjes af en toe, en vanacht werd ik er zelfs wakker van.. Ik tel echt de dagen of tot ik wat meer duidelijkheid heb.. spannend!

@ Sjasje, fijn dat je mams weer lekker thuis is. En je eitje is dus wat later gaan springen?

@ Waarzegster mamavangwenn, zo je schat me hoog in :D Temp is heel zachtjes nu 2 dagen aan het zakken al zit ik nog op 37,0. Dus hopelijk gaat ie niet verder zakken!

Fijn dat je je nachtrust nu goed hebt nu je zo moe bent. Succes met school in elk geval.
    Ik heb je pb ook terug gestuurd!

@ Lonneke, wandelse! :)

@ Ansje, heb jou al een tijdje niet gezien, hoe is het met jou? Misselijkheid weer onder controle? Hoe is het met Rowen?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina