Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ mamavangwen, je hebt ook van mij bericht in pb ;)
    Ik heb hier sinds gister avond enorm last van witte afscheiding. Niet normaal. Ik moest vannacht naar het toilet (hoef ik anders nooit) en me slip was gewoon echt vochtig. (sorry hoor, dat ik het zo neer zet :) )
    En wat vergassen betreft, me vriend vraagt of ik geen andere hobby kan zoeken. hahaha. Maar als dit een goed teken is, komt er dus geen andere hobby ;) hihi.

@ mineraal, Knuffel voor jou!!

@ mieks, ik ben flink aan het duimen voor je. Hoop inderdaad ook dat we samen positief testen. Geef me anders nog een keer een schop onder me kont, werkte met me ei ook ;)

@ all, sorry hier verder druk met leren. Morgen laatste examen!!! Ben echt super super super nerveus. Hoop niet dat dit me de kop kost, want zou wel erg jammer zijn.

2. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @all, iedereen bedankt voor de sterkte wensen, lief, thanx.
    Vanwege "herkenbaarheid" wil ik nu de reden even niet vermelden (de wereld is klein ;)), maar onze (2e) kinderwens blijft in tact dus dat is verder prima hoor. Tzt horen jullie me weer, maar ik blijf mee lezen en af en toe kletsen. Succes en tot snel.

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@mieks: Jaja, ik ben er nog! Onzettend druk weekend gehad. Na het weekend helaas druk met werk. Had gisteren nog 2 vergaderingen na mijn werk. Was pas om 20:30uur thuis.
    Voor jou spannende tijden! Hopelijk zakt je tempratuur niet verder! Lees dat de voorspellingen goed zijn!
    Wat een gedoe met je gebit. Gelukkig is het weer opgelost.

@sasje: Wat fijn dat je moeder weer thuis is en toch thuiszorg krijgt!

@emjee: Heel veel sterkte te komende tijd. Ik hoop je hier snel weer terug te zien.

@miniraal: Jij ook heel veel sterkte! Het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt! Ik hoop dat het geluk snel aan jullie zijde is!

@wennie: Heel veel succes met de voorbereidingen voor examen morgen. En niet teveel stressen! We weten dat je het kunt!
    Hopelijk krijg je dit weekend alvast een andere positieve uitslag!

@snoppy: Wat jammer dat je ongi geworden bent! Helemaal niet raar dat je even een baalmoment hebt! Dikke kunuffel!

@charmedknorrie: Jeuhh, alweer 10 weken zwanger:D

@lonneke: Zo te lezen gaat het nu stukken beter met je! Je hebt gelukkig weer energie om weer op pad te gaan. Buiten is het zeker koud. Heb door de kou gewoon geen zin om naar buiten te gaan en iets te ondernemen. Moet eigenlijk de stad in voor pampers en luierdoekjes. Zal vandaag of morgen echt moeten gaan, want de voorraad begint nu echt op te raken...

@krissie: Mijn bloeddruk wordt ook bij elk bezoek gecontroleerd! De vorige zwangerschap was die altijd aan de hoge kant. Nu heb ik een lange bloeddruk. Mijn onderdruk is nu 50. Vorige week was ik bijna flauwgevallen op mijn werk. Ik probeer nu regelmatig te eten en dat helpt.

@mamavangwenn: Haha, jij geeft er wel gas! Zelfs de namen en kaartjes al klaar! Hier hebben we helder hoe we de kamers gaan verdelen. R. blijft lekker in zijn doorgroeikamer en we halen pas een groot bed als hij er echt aantoe is. Voor onze nieuwe uk gaan we de Hemnes kast en commode (ladekast) bij de ikea halen en een apart ledikantje. Dan hoeven straks ook alleen het ledikantje te vervangen. Wat betreft de kaartjes, we willen geen standaard kaartjes sturen. Bij R. hebben we een sokje met een labeltje gestuurd. Nu hebben we ook een leuk idee, maar we moeten nog kijken of het realistisch is.

@all: Hier alweer 12 weken zwanger. Mijn buikje groeit aardig en ik voel me nog steeds op en top zwanger. Ik heb het idee dat de misselijkheid al wat minder wordt. Ik wil na volgende week de emesafene afbouwen! Ik heb net mijn kraampakket en de kraamzorg aangevraagd. Het wordt nu allemaal wel heel echt!
    Vanmiddag naar de dermatoloog voor de uitslag op mijn gezicht.

Met R. gaat het gelukkig weer goed. Hij is niet meer benauwd!

Fijne middag!

4. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

sasje: fijn dat je moeder weer thuis is. Hoe gaat het met haar. Mooi dat ze hulp krijgt. :D

Mamma van Gwenn: fijn dat Gwenn snachts door slaapt :D Dan kun jij tenminste goed slapen :D. Je hebt ook een pbtje van mij :D Leuk, leuk binnen kort een echo geniet er van :D

Wennie: suc6 morgen met je examen.

Hier gaat het ook weer beter vandaag mooi op tijd naar huis gegaan. Vandaag voor elkaar gekregen om vrijdag een aantal vakantie uren op te kunnen nemen om vrijdag lkkr te kunnen gaan schaatsen:D Dus ben al een stuk beter te pas :D. En vandaag mijn nieuwe wolky`s binnen :D waar ik goed over te pas ben :D

Zo en nu maar eens even mijn banner weer aan passen want dat heb ik ook nog niet gedaan.

Hier begint de temperatuur buiten al weer wat te stijgen. Minder goed teken voor de schaatsliefhebber.
    Hier ook nog schaatsliefhebbers??
    Fijne dag.

Ansje: wat goed om te horen dat je je zo goed voelt. En dat je wilt proberen om de medicatie af te bouwen. Fijn dat het Rowan ook alles beter gaat :D.

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Wennie, hier hetzelfde. Veel van die creamy zooi, vooral bij afvegen. Ben elke keer bang dat de ongi al begonnen is.
    En schoppen, ja hoor dat kan ik best nog een keer doen! Ga er maar voor staan: 1...........2................SCHOPPP!!! :D
    Veel succes morgen met het examen! Don't be nervous. Komt wel goed schatje :D

@ Emjee, we horen je graag wanneer je er weer aan toe bent meid!

@ Ansje, jeehh je leeft nog ;) Drukke dagen zo te lezen! Denk je wel goed aan jezelf?
    12 weken alweer, jeetje wat gaat het snel! Fijn dat de misselijkheid nu afneemt! Hoe was het bij de dermatoloog?

@ Lonneke, heb je nog wat leuks gedaan vandaag op je vrije dagje?

@ Snoopy, alvast veel schaatsplezier, de dooi komt er idd weer aan.
    Hier niks met schaatsen en kou, geef mij de lente/zomer maar!

Vanmiddag gezellig met een vriendin door gebracht en de Twilight film deel 3 alweer gekeken :D Super, (en mineraal jij hebt ze ook gezien toch? Die Jake/Jacob... zucht/droom/zwijmel hihi wat een lekker ding :D:D)
    Net even gegeten en nu een rustig avondje houden.
    Fijne avond allemaal

6. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @Wennie: Uden ken ik, mijn ouder kennen daar mensen, dus ben ik wel eens meegeweest. Vroeger kwam ik er nog wel eens nu niet meer.
    Succes morgen!

@Mieks: een jaar vliegt voorbij, als je terugkijkt..voor ons duurt 2 weken al lang op het wachtbankje, maar eigelijk is dat ook zo voorbij:cool:
    Ja ik heb ze gezien, tja hij heeft best een mooi bovenlijf he! :D daar heb je wel doekjes bij nodig! gelukkig rent ie vaak zonder shirt rond!

@Snoopy: snap dat je emo bent, als alles tegelijk komt. Hou de rust erin voor jezelf en stort lekker je hart uit, dat kan al veel schelen.
    Lekker he vakantieuren opnemen, heb ik maandag en dinsdag gedaan en daardoor ook geschaatst. Erg leuk weer!

@Sjasje: fijn dat je moeder thuis is en hulpt krijgt! scheelt weer veel stress voor jou. Hoe gaat het met haar? Lukt het allemaal een beetje thuis?

@mamavangwenn: ja had een goed ovutestje...geklust hebben we genoeg.
    Je bent er op tijd bij met de geboortekaartjes, zal zo je mail even beantwoorden.

@Emjee: we zien je snel terug!

@Ansje: fijn dat R weer helemaal beter is. Hoe was het bij de dermatoloog?

@thx voor de lieve woorden en knuffels.
    Vandaag weer gewerkt en nog even met mijn collega's erover gehad. Soms moet je er ook gewoon even bij stilstaan en daarna weer doorgaan. Misschien doe ik nog wel even iets symbolische of ik pak mijn negen maanden boek erweer bij om daar alles in op te schrijven wat ik nu voel/ervaar, dan ben ik het maar weer kwijt.

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ja is geen straf om hem zo vaak met naakt bovenlichaam te zien (en hij heeft een mooie ogen!) :D Jummie! :D Voor degene die hem niet kennen:

8. ansje1982

@all: Vanmiddag ben ik naar de dermatoloog geweest. Ze noemde het een uit de hand gelopen acne:$ Als ik een niet zwangere vrouw zou zijn geweest had ik meteen pillen gekregen. Omdat ik zwanger ben mag dit niet. Het is zo goed als een homonale kwestie. Jaja, lang leve de zwangerschap! Ze vreesde niets voor me te kunnen doen. Nadat een andere dermatogool nog even was geweest, heb ik toch een zalfje gekregen die ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Hoop echt dat het iets gaat helpen, want ik word met de dag onzekerder. Omdat het even zal duren voor de zalf verbetering geeft, hoef ik pas over 5 weken terug te komen.

9. ansje1982

@mieks&miniraal: Waarschijnlijk kom ik van een andere planeet, maar ik ken die hele gast niet. Ziet er goed uit, maar ik vind hem er wel heel jong uitzien. Meteen even gegoogled: bouwjaar 1990. Beetje jong voor mij:p

10. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ansje, wat vervelend zeg!
    Ik heb vroeger veel acne gehad, jij ook? Niks hielp toen tot ik aan de pil ging. Nu ik met de pil gestopt ben kan ik het echt goed merken dat er veel weer terug komt. Heb nu allemaal bultjes ook in mn hals (boven mn borsten), dat had ik vroeger niet. Echt een vervelende "kwaal" of je nou zwanger bent of niet!
    Hopelijk helpt de zalf in elk geval!

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Haha ik kende hem voor die films ook niet hoor. en 1990? Oei das idd wel een beetje jong... (maar ik blijf het toch een lekker ding vinden!! :D)

12. ansje1982

@mieks: Zelf heb ik nooit acne gehad. Wel met periodes een onrustige huid gehad. Vaak tegen de menstruatie en de vorige zwangerschap had ik 9 maanden last van een onrustige huid. Maar dat was niets in vergelijking met nu.

Ik ben overigens blij dat ik het niet in de pubertijd heb gehad. Kan me heel goed voorstellen hoeveel impact dit, in deze gevoelige periode, kan hebben op je zelfbeeld.

Natuurlijk maakt mijn voorkomen me nu ook wel eens onzeker. Maar ik ben een vrouw met een dikke huid. Ik krijg wel opmerkingen, maar die zijn niet kwetsend. En als ik er straks een wolk van een baby voor terug krijg, dan maakt het alles goed.

Heb jij het wel in de pubertijd gehad?

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ansje, ja ik heb het echt heel erg gehad. Dat heeft ook idd de nodige impact gehad, want je wordt er flink mee gepest dan. Helaas had ik toen niet zo'n dikke huid ;)
    Heb het gelukkig nu niet zo erg als vroeger, en ik merk idd dat als mijn ongi er aan komt (bij zwangerschap weet ik het natuurlijk niet) het weer erger wordt.
    Het zit bij ons wel een beetje in de familie, die onrustige huid. Mijn zusje heeft er ook veel last van en ook mijn ouders hebben het gehad.
    Hopelijk wordt het in elk geval niet erger als dat het nu is, want het kan je idd flink onzeker maken.
    Meestal heb je op deze leeftijd er niet meer zoveel opmerkingen op als dat je vroeger in de pubertijd kon krijgen, maar leuk is het natuurlijk nooit!

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @acne: heb er nu wel last van, mijn kin zit al weer onder nu...van die leuke witjes, zo ook mijn borstkas. Dat is bij mij ook als ik weer richting ongesteldheid ga :x

@ansje: nee hoor, hij is net 'nieuw' heeft nog niet in veel films gespeeld (wat ik weet) Twilight is volgens mij zijn doorbraak. Enne ik wist dat hij erg jong was, maar dat geeft niet, zijn bovenlijf is genoeg :D Kijken mag...

15. ansje1982

@mieks: Wat erg dat je vroeger gepest werd omdat je acne had. Kinderen zijn enorm hard! Gelukkig leven we nu in de grote mensen wereld.

@miniraal: Ow, hij is pas nieuw! Wat een opluchting. Zo wereldvreemd ben ik dus niet;)

Ga mijn bedje maar weer opzoeken! Truste!

16. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Mamavangwenn: er is een pbtje teruggestuurd!

@all oei ik met rennen, op naar werk! Fijne dag dames!

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hey hoest met de dames allemaal hier weer druk gepraat zie ik he het een beetje druk deze week met werken pfff en dan nog die verbouwing

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mamavangwen, ben je er al over uit??? met alle pb's die je terug hebt gehad?? HIhi..

@Ansje, wat vervelend dat je huid niet meewerkt!! Ik heb wel wat meer last van puistjes.. Maar wel veel minder dan vreoger ( in de pubertijd). Oh en ik ken die acteur ook niet hoor:p Dus zal ook wel van een andere planeet komen!! hihi

@Snoopy gaat het al weer wat beter?? Snap ook wel dat je sipjes was!! Knuf!!

@ Lennyt, hoeveel dagen zit je nu in cyclus?

@ Mineraal, fijn dat je het ook met je collega's erover kunt hebben!! Sorry dat ik niet zoveel liet horen.. maar ben zo uitgeput.. en lees echt alles wel hoor!! Knuf van hier!

@Wennie, hoe ging je examen? Ik hoop goed!!!!!!

@Lonneke, Hoe is het nu met je? Zie je het positief in? Misselijkheid helemaal voorbij?
    @Sjasje, hoe is het nu met je moeder? Gaat alles goed?!!?

Hier : Ik wacht maar gewoon tot mijn volgende afspraak bij de huisarts.. Neem aan dat hij dan wel even bloedddruk enzo gaat meten.. (had wel even gebeld, mocht het alsnog komen doen) Maar dat vond ik niet zo nodig...

@Zwangeren, Ik zit erg met een vraag in mijn hoofd.. Wij hebben een waterbed met een ombouw (oftewel dat hele ding moet weg/gesloopt worden) Ik wilde eerst thuis bevallen... maar nu zegt iedereen nee dat moet je niet doen enzo.. En nu zit ik te overwegen om naar geboortecentrum te gaan (poliklinisch waar ik werk) . Heeft iemand ervaring hier mee? Wat doen jullie thuisbevallen of ziekenhuis? Vind het allemaal heel spannend.. Bij mijn moeder was het zo dat het goed was dat ze in het ziekenhuis was toen ik geboren werd.... Mijn vriend zegt nu: de appel valt niet ver van de boom.. Ach, volgende week gaan we ook even zo'n avond voor a.s ouders doormaken in het ziekenhuis.. Zodat je beetje wegwijs wordt ofzo.. (geboortecentrum/afdeling). ( het is dus geen kraamhotel) Oh en weet ook iemand hoe dat zit met kraamzorg dan? Ik moet het namelijk nu al laten weten waar ik beval? hahaha kan ik nog wisselen straks?

19. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Zo wat een nacht heb ik gehad. Gwenn heeft de hele nacht doorgeslapen zonder dat ik er nog 1x uit moest om haar speen moest geven. Dus dat ik vanmorgen wakker werd ben ik even naar der kamer of ze nog wel leefde....

@acne: hier nu ook veel last van. In de pubertijd nooit maar vanaf mijn 20e pas gehad tot een jaar of 25. Dus een verlaatte pubertijd had ik. Bij Gwenn had ik een hele gave huid en nu zit ik dus weer onder

@mieks: vervelend dat je er vroeger zoveel mee werd gepest. Hier ook ervaring met pesten maar dan met mijn zus. Die werd vroeger heel erg gepest op de basisschool en ben ik regelmatig voor op de bres gesprongen. Maar ze heeft er nog steeds een trauma van. En is nog altijd jaloers dat mij altijd erg makkelijk af ging om contacten te leggen en jongens. En is altijd erg afhankelijk van mij geweest.

Maar gelukkig is ze goed gesetteld nu en gaan ze voor de 1e ronde. Hoop bij hun dat het gast lukken. Ze is namelijk al een half jaar gestopt met de pil om haar cyclus te leren kennen maar heeft maar een luteale fase van 8-10 dagen. Erg kort dus. Op mijn advies gaat ze nu de HA bellen.

@hunk: hij is wel een lekker ding zeg maar erg jong.... Ach hij moet het ook leren op een ouwe fiets....

@naam: jullie maken het niet makkelijker voor me. Stand is 4-5. Als jullie nou eens unaniem waren... Gelukkig nog hele tijd om een definitieve keus te maken.

@school: heb gister gelukkig nog wat aan school kunnen doen.

@ansje: fijn dat het weer goed met R. Gaat.

20. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: we waren tegelijk aan het typen.

Hier heb ik geen keuze wat betreft waar ik wil bevallen. Word het ziekenhuis ivm de keizersnede. Bij Gwenn had ik gekozen voor het ziekenhuis gewoon omdat ik het een veiliger idee vond. En achteraf maar goed ook. Gwen. Had in het vruchtwater gepoept en als ik dan thuis had bevallen dan had ik alsnog naar het ziekenhuis gemoeten.

We hebben toen ook een infoavond gedaan over bevallen in het ziekenhuis. Zo had ik een idee hoe alles eruit zag en in zijn werk ging.

Met betrekking tot je waterbed is het volgens mij erg lastig om hem te verhogen maar dit moet ook voor de kraamzorg.

Ik heb geen ervaring met een geboortecentrum maar wil je je kraamtijd ook daar doorbrengen? Want dan heb je volgens mij geen kraamzorg thuis nodig. Als je alleen daar de bevalling gaat doen dan heb je wel thuis kraamzorg nodig. En je hoeft het nu alleen indicatie door te geven bij kraamzorg. Wisselen kan altijd nog.

Deel Deze Pagina