Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow wennie helemaal vergeten: hoe was je examen?

@mieks: hoest met de temp?

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Dames ff vraagje wil toch stiekem ng een keer testen maar he rond half 10 koffie gehad hoe lang moet ik daar tussen laten ivm gecontreerde urine ?

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @mamavangwenn, mijn temp bleef vandaag net als gister op 37,0 hangen! Vorige maand ging hij 2 dagen voor de ongi enorm naar beneden. Nou weet ik niet hoelang mn lutaele fase is maar het gaat nu nog goed dus. Al vind ik het elke ochtend nu enorm spannend haha. Temp kaartje staat in mn handtekening. :)

@de rest, ik reageer later verder. Even druk op mn werk.

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks ziet er goed uit de temp lijst meis

5. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lrnnyt: geen idee. Zou gewoon poging wagen.

@mieks: ziet er inderdaad erg goed uit. Bij mij slaan de zenuwen voor jouw helemaal op tilt. Zo spannend vind ik het. Kan niet wachten tot zaterdag

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht

Ik kan ook niet wachten tot zaterdag!

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wat zijn jullie toch een stel schatten allemaal :D

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    LennyT: En toch nog getest vandaag? Op welke dag zit je nu van je cyclus, zie zoveel dagen overtijd, maar welke dag zit je..als je snapt wat ik bedoel;)

Mieks:Je temp nog hoog en nog niet gedaald. Dat is positief, hou dat er in! Hoop dat zaterdag gewoon een knaltestje wordt daar.

MamavanGwenn: Heerlijk dat je hebt door kunnen slapen. Inderdaad wel even schrikken als je 's morgens wakker wordt en je dat realiseert.

Ansje: Fijn om te lezen dat het met R. weer goed gaat. Hoop dat de acne minder wordt d.m.v. het zalfje.

Krissie: Ook hier geen ervaring met thuisbevallen. Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnee. Wilde sowieso in het ziekenhuis, dus in eerste instantie poliklinisch. Uiteindelijk met 35w toch een medische indicatie ivm de zwangerschapsvergiftiging en vervolgens onze dame ook nog even in stuit gedraaid.
    Hier dus ook nu weer een ziekenhuisbevalling, maar daar kan ik niet mee zitten..
    Succes met je keuze! (maar volgens mij hoef je nog lang niet definitief te kiezen..volgens mij kan dat nog als je weeen hebt, tenminste tussen ziekenhuis en thuis..denk dat je bij geboortecentrum wel wat moet regelen, maar goed, dat vul ik dan ff zelf in)

Sjasje: Hoe is het met jou? Bevalt je nieuwe werk nog bij de ..boel;)

Hier de hele dag gewerkt. Ben moe moe moe..Zo even boodschapjes doen met z'n drietjes en dan lekker niks vanavond. Even m'n oefeningen doen van de fysio, dat dan wel nog;)

9. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeieavond meiden, zo...nu lekker rustig de tijd om alles terug te lezen en te reageren. Op mijn mobiel gaat dat niet altijd even makkelijk.

Heb weer weekend, heerlijk! Morgen vriendlief weer ophalen, helemaal zin in :) En pff ik ben op de 1 of andere manier behoorlijk "bang" dat mn mooie temp morgen naar beneden gaat kelderen.

@ Ansje, kinderen zijn idd enorm hard. Ik was toen ook een heel stil verlegen meisje dus durfde er nooit wat van te zeggen. Dat was voor hun alleen maar meer redenen om er mee door te gaan. Geen leuke herinneringen dus, maar sinds ik op mezelf woon heb ik zelfvertrouwen gekregen en heb ik mn mondje wel bij me!

@ Sjasje, ik ben ook heel benieuwd hoe je nieuwe baan bevalt. Kan je het nog goed combineren en wordt het niet teveel?

@ Wennie, de zenuwen nog in bedwang kunnen houden vandaag? Heb je er een goed gevoel over?

@ Mamavangwenn, ik geloof gelijk dat je dan bijna in paniek bent als je de hele nacht heb door kunnen slapen :p Mag ze dus vaker doen, geeft papa en mama ook genoeg slaap op die manier!
    Wat betreft contacten leggen.. ik heb een makkelijke babbel en ben niet "verlegen", dus meestal klikt het al snel met mensen. Dat is dan weer wel mijn voordeel geweest gelukkig.
    Maar goed, acne blijft gewoon vervelend! Je zus heeft dus ook geen leuke ervaringen er mee zo te lezen!

@ Lennyt, nog getest?

@ Lonneke, geniet van je avondje.

Fijne avond allemaal.

10. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @krissie: ik weet alleen dat je op tijd moet zijn met kraamzorg thuis te regelen. Ik weet niet wanneer je precies bevalt maar als het in de vakantieperiode is willen ze dat graag op tijd weten.

@lennyt: en getest?

@mieks: je houdt het spannend! Hou hem hoog! ;)

@wennie: hoe was je examen?

11. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nou, mn gevoel van gister klopte dus.. temp is vandaag keihard naar beneden gegaan en gelijk op de wc net een hoop bruin al aangetroffen :(
    Kl*te lichaam!

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Mieks dikke knuffel voor jou!

13. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    oh Mieks, wat ontzettend rot voor je!! Dikke knuf!!!

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mieks oh meiske wat erg voor je :( balennn

@ de rest hoest met alle dames ??? nog zwangere bijgekomen ???

stop ff met testen w8 het ff af
    eergister laten testen op blaasontsteking die huisarts miep nee geen blaasontsteking de volgende dag witte vlokjes in mijn urine
    en dan zegt ze ook nog dom leuk nee een blaasontsteking kan een zw test niet beinvloeden ehe ja tis goed da kan wel mja we zien wel

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mieks: neeeeeeee!!! wat ontzettend klote. Vanaf hier een hele dikke knuffel van mij.

16. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Mieks, ik had het niet verwacht:( :( :( ........... KNuf!

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Thnx meiden...Had de afgelopen 2 weken een heel goed gevoel, maar sinds woensdag/donderdag was ik hier al bang voor...:(
    Nja het betekent in elk geval dat ik niet hoef te bevallen als vriendlief op bivak is. We proberen het dan maar weer positief te zien.

Ga hem zo in elk geval ophalen. Even lekker van elkaar genieten na 5 dagen. En weekendje weg uitzoeken voor in april. Nu al zin in.

Fijne dag allemaal

18. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: fijn dat je het weer verwerkt heb. Ik zat zelf inderdaad ook te denken dat als het nu gelukt was je ergens halverwege oktober uitgerekend moest zijn. Dan had vriendlief een hoop moeten missen. Op naar de volgende ronde.

Hoe lang moet hij trouwens naar afganistan. 4 of 6 maanden?

@all: nou hier weer een heerlijke doorslaap nacht gehad. Alleen dat naar de wc moeten iedere keer....

Vanochtend boodschappen gedaan en bij "ouwe" oma op de koffie geweest. Nu net de huishoudelijke taken gedaan en Gwenn ligt weer heerlijk op bed. Nu lekker moment voor mezelf achter het laptoppie.

De rest nog plannen voor het weekend?

19. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mamavangwenn, het wordt in elk geval 6 maanden.. Zoals het er nu naar uit ziet is dat van september tm februari, maar dit zijn plan datums en nog geen definitieve datums. De plan periode is tussen september en juli.. Daartussen zal hij dus 6 maanden weg zijn. Hopelijk dus gewoon vanaf september, dan hebben we het ook zsm weer gehad.

Fijn dat je weer lekker hebt kunnen doorslapen!

Hier ook alle huishoudelijke klusjes weer gedaan dus stap over 5 minuten de auto in.. Verder geloof ik een rustig weekend voor de boeg.

20. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey Mieks! Geniet van de tijd met je lieve vriendje!! :D

Deel Deze Pagina