Heey, hier net weer terug van een toch schaatsen in Dwarsgracht. Een dik 30km. geschaatst. Nu uit rusten op de bank en dan om half 7 tot half 12 werken Haha Ansje hij zegt mij ook niks. Heb dat de acne minder wordt met het zalfje. @ Mieks: wat kl*te... Fijn dat je mannetje weer op kunt halen. Knuf.. Bedankt voor alles knuffels. Die hebben goed geholpen Hier weinig plannen voor het weekend. Morgen avond visite en zondag werken. Fijen middag/ avond
NOD 02 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4) 11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4) 16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11) 20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 06 maart - snoopy (26, 1e kindje, rond 4) 12 maart - mieks (27, 1e kindje, ronde 5) ZWANGER 20 juli - enjoyllive ( 24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
Ongi is hier gelijk vanmiddag al goed door gekomen. Dus deze cyclus met 32 dagen valt weer mee met die van vorige maand (36 dagen). Heb nu 12 maart aangehouden als nieuwe nod, maar blijf gewoon door tempen dus zie vanzelf wel wanneer eisprong zich weer aandient. Ik hoop niet eerder als wat mn banner aanhoudt (uitgaande van weer 32 dagen) want vriendlief komt rond mn eisprong thuis van anderhalve week bivak. Anders wordt het dus deze ronde zowiezo niks...we gaan het zien. @ Wannabemum, thnx meid @ Snoopy, jeetje je bent fanatiek geweest met 30 km schaatsen! Knap hoor. Werkse vanavond. Wij gaan hier zo lekker frietjes halen. Fijne avond!
NOD 02 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4) 11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4) 16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11) 20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 06 maart - snoopy (26, 1e kindje, ronde 4) 07 maart - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 12 maart - mieks (27, 1e kindje, ronde 5) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
GEzellig dat je mee komt kletsen wannabemum!! Spannend, ook voor de eerste!! Zo ik heb net een quinny freestyle kinderwagen vier wielen van de buurvrouw gehad... Ben maar een uur bezig geweest om te ontdekken hoe ik hem van buggy naar kinderwagen moest maken Maar is gelukt!!!!Nu moet er nog een soort van maxi cosi opkomen.. (is handiger voor auto enzo denk?) Neem aan dat je dat er wel bij kunt kopen? Maar daar wachten we nog even hele tijd mee ... Eerst een nieuwe broek dnek!
@wannabemum: leuk dat je mee komt kletsen. gezellig. @mieks: ik ga duimen voor de 32 dagen. @krissie: er zijn voor bijna alle kinderwagens zogenaamde adapters te bestellen die je op de kinderwagens kunt plaatsen voor de maxi-cosi. @all: hier verjaardagskado's wezen kopen voor Gwenn. Zijn kado's die ze van haar peettante krijgt en opa en oma. Maar Gwenn vond het maar wat mooi bij mama voorin de auto.
Thanx voor het warme welkom allemaal! Ik ben Wannabemum, kom uit de buurt van Amsterdam, ben apothekers-assistente, 30 jaar. Heb <5jr een relatie waarvan >3jr gelukkig (!) getrouwd! In november na 14jr met pil gestopt, in december de condooms laten liggen, mijn eerste nod was 14 januari dus hoor eigenlijk niet helemaal precies in dit clubje, ben ietsiepietsie te laat gestart... Maar mag de pret hopelijk niet drukken??
Klets gezellig mee!!! Vinden wij juist hartstikke leuk.. Misschien moet de titel : zwanger willen worden en zwanger in 2012, hihi.. ik woon tussen utrecht en amsterdam
@ Krissie, jij bent dus aardig in gevecht geweest met je nieuwe kinderwagen haha En idd wat mamavangwenn al zegt: je kan losse adaptors aanschaffen voor de maxicosi. @ Mamavangwenn, leuk, al die cadeautjes voor Gwenn. Ze wordt dus straks weer goed verwend @ Wannabemum, nee hoor we hebben geen maximum inschrijfdatum Ikke woon in Gelderland, 3 jaar een relatie waarvan we sinds juli geregistreerd partners zijn. En ook zeer gelukkig! haha Zoals je al gelezen had in andere berichten zit mijn vent in het leger en is dus vaak afwezig waardoor ik hier als grootste spammer in dit topic bekent sta
Nou ik maar ook een voorstelrondje doen. Ik ben mama van Gwenn, woonachtig vlak bij Rotterdam en kom oorspronkelijk uit noord-holland (west-friesland). Ben nu al bijna 6 jaar samen met mijn ventje waarvan ruim 4 jaar geregistreerde partners. In 2010 trotse ouders geworden van een dochter Gwenn. Ze word de 23e 2 jaar. Hier net zoals Mieks een grote spammer....
Goeiemorgen wat een stilte hier... Hier weer heerlijk uitgeslapen nadat ik vannacht de politie nog heb kunnen bellen :x Onze onderbuurvrouw gaf een feestje schijnbaar en volgens mij had ze heel onze wijk er voor uitgenodigd. Het ging met zo'n volume dat we dachten dat ze in onze woonkamer stonden ipv die van haarzelf. Om half 12 waren we het zo beu (vriendlief sliep al snel na zn zware week, maar ik lag al een uur naar het plafond te staren) dat ik naar beneden ben gegaan om vriendelijk doch dringend te verzoeken stil te gaan zijn op een dusdanige manier dat ik er geen last meer van had!! (en dat heb ik heel netjes gezegd). Werd geen gehoor aan gegeven dus vriendlief zei dat ik maar beter de politie kon bellen, dit kon nog wel even doorgaan... Dat dus maar gedaan, maar door de drukte konden ze niet gelijk komen. Vriendlief dus 3 kwartier later ook nog maar een keer gebeld dat hij zijn geduld een beetje begon te verliezen (inmiddels half 1, we konden nu door de herrie allebei niet meer slapen) en hij anders zelf wel eens even naar beneden zou gaan (en het niet zo aardig zou vragen zoals ik het had gedaan). Maar dat was niet nodig aldus de politie, ze gingen er wat meer vaart achter zetten.... en idd 10 minuten later ging ineens de muziek uit. Ik even naar buiten gespiekt en zag politie staan. MOOI! Toen de politie weg ging hebben ze mij nog gebeld dat als ik nog overlast bleef houden, ik gelijk weer moest bellen. We hoorden nog 15 minuten een hoop geschreeuw en gejoel (ze moesten schijnbaar het laatste woord hebben beneden) en toen zijn ze eindelijk opger*t allemaal! Wat een stel asocialen waren dat zeg! Normaal heb ik nooit overlast van mijn onder buurvrouw, ze is er gelukkig ook niet zo vaak. Het is allemaal nieuwbouw, dus ook behoorlijk goed geïsoleerd. Maar als je al in het algemene gedeelte stond waar iedereen doorheen loopt dan was het alsof je in een kroeg was beland! Echt belachelijk! Ofwel rond 1 uur konden we eindelijk slapen Zo... heb ik jullie weer wat lees voer bezorgd. Fijne dag allemaal
Heey, Wat is het hier toch rustig.. Iedereen aan het schaatsen of zo. Maar dan ook wel groot gelijk nu kan het nog. Zoals het er uit ziet kan het volgende week niet meer. Hier nog wel een beetje spierpijn van die km schaatsen en daarna nog weer werken. Maar goed vandaag niet veel dingen op program. Dus kan ik lkkr rustig aan doen. Wannabemum: leuk dat je mee komt kletsen Hopelijk is het snel raak. Mammavangwenn: leuk dus Gwenn wordt strax flink verwent met haar verjaardag. Mieks: dat is wel zo prettig dat het een beetje rustig is als je wilt slapen. Maar gelukkig hebben we wel naar de politie geluisterd Ik zal me ook even voorstellen; Ik ben Snoopy. Ik ben 26 jaar. Ik kom uit Overijssel, in de buurt van Zwolle. Heb sinds juli 2008 een relatie. Op 1 juli 2011 zijn wij getrouwd. Ik werk als woonzorgcoordinator in een verzorgingshuis. Ik ben nu nog bezig met de opleiding woonzorgcoordinator. Wij zijn bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Fijne dag allemaal.
@mieks: wat balen zeg!!! Goed dat je positief blijft hoe moeilijk het ook kan zijn. Dikke knuffel van mij! Fijn zo'n onderbuuf, jammer dat je de politie ervoor moest bellen. @snoopy: zo dat is een flink stuk! maar geloof dat je dat ook vaker deed toch? @wannebemum: welkom! Zal mij ook even voorstellen: ik ben 29 en woon in brabant, verpleegkundige en werk bij een thuiszorgorganisatie. 4 jaar een relatie en bezig voor ons eerste kindje. sep 2010 gestopt met de pil, zwanger in nov en helaas bij 12 weken een miskraam. Inmiddels ook nog bij de gyn geweest maar alles was goed, dus we oefenen nog even door. @all: verder alles rustig hier, vandaag gaan we koken voor vrienden dus zo eerst soep maken. Computerproblemen met vriend zijn computer dus druk mee bezig om het virus eruit te krijgen. Het is nu een jaar geleden dat ik gecurreteerd ben, heb van de week 3 dagen slecht geslapen (denk ook daardoor, je bent er onbewust toch mee bezig en door vriendlief die verkouden is) maar verder gaat het eigelijk wel goed. Weer spannend omdat de NOD eraan komt..en heb flinke testdrang! hoelang van tevoren hebben jullie getest?
Heey Mineraal, ik schaats wel een maar dit was wel een heel stuk maar het scheeld wel als je met meerdere mensen gaat schaatsen. Dan is het al snel gezellig . Spannend je nod. Ik ben tot nu toe gestopt met van de voren of op de dag zelf testen. Wekt bij mij teleurstelling op... Ik hoop voor jou dat het deze ronde raak is... Mijn duimen draaien.
Zo wij zijn ook weer in het land en thuis. Hebben genoten zeg vandaag bij Plopsaland Indoor Hasselt. Was jammer dat Gwenn nog geen 1 meter was en daardoor nog niet in alle attracties mocht. Maar de glijbaan was absoluut favoriet. En toen de bumba show. Mevrouw was helemaal in trance. Tot slot hebben we nog een kleine bumba knuffel en een placemat van bumba gekocht. Waarna mevrouw in mijn armen in slaap viel in de auto en de hele 1,5 uur terugweg heeft geslapen. Resultaat dat ik een zeer arm heb. @mieks: vervelend zulke onderburen. Als ze het nou even van te voren had aangekondigd. Maar goed dat jullie de politie hebben gebeld. Vind dat je zeker wel wat rekening kunt houden met je buren. @mineraal: wat ga je koken voor de vrienden? Ik heb 3 dagen voor mijn nod getest. Hij was toen licht positief. En liep elke 2 dagen op. @snoopy: wat lekker zo'n tocht schaatsen en met vrienden is het zo om. Hier wil ik morgen eigenlijk ook nog een tochtje schaatsen maar moet even kijken hoe ik dat ga regelen omdat vriendlief naar feyenoord moet. @all: verder hier erg moe. Lig er echt max. 21.30 uur in. Dan gaat het lichtje uit bij mij. Hopen dat ik het vanavond langer trek want me cluppie moet weer voetballen. heb de lijst er weer even bijgehaald. om te kijken wie er weer aan de beurt zijn. NOD 02 februari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 4) 11 februari - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 4) 16 februari - mineraal (29, 1e kindje, ronde 11) 20 februari - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 06 maart - snoopy (26, 1e kindje, ronde 4) 07 maart - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 12 maart - mieks (27, 1e kindje, ronde 5) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (24, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 02 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 11 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1)
Heey Mamma van gwenn, Mooi dat het leuk was in Plopsaland. Haha hopelijk dat Gwenn dan vannacht ook weer goed slaapt. En lkkr lang uit slaapt. Kun jij ook mooi weer ff bij tanken Suc6 met je cluppie. Voor wie ben je dan?? (volgens mij heb je het al wel een geverteld .