Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @yasmin: ik zie geen foto's? alleen die van je testen...

@mamavangwen: gelukkig is er dus een oplossing gevonden voor de psz van gwenn. kan ze toch lekker naar school;)

@mieks: dat is wel super dat hij (hopelijk) s'avonds naar huis komt! pas maar op ei!:D

@yasmin: ik zie geen buik/echo foto's..? alleen de foto's van je zw.test en je tempkaartje.

@wenny: meid ik duim zo dat alles goed is!! laat maar snel wat horen! (voor we uit elkaar ploffen van nieuwsgierigheid)
    @hier morgen rustig dagje, met moeder naar t ziekenhuis voor controle en de middag vrij. Vriendlief komt ook rond 13u naar huis!!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mieks: Ideaal dat vriendlief waarschijnlijk naar huis kan in de avonden. Lekker gezellig maken samen dus en je ei niet missen hihi:p

MamavanGwenn: Wat een gedoe allemaal met die peuterspeelzaal. Wel fijn dat er een tussenoplossing is gevonden. En mooie echo!

Sjasje: Ga je vastelaovend vieren of ben je geen vierder? Hier gaan we een avondje op stap en naar de optocht. Voor dat we ons meisje hadden gingen we van vrijdag tot en met woensdag;)

Ansje: Vervelend dat je zo weinig weerstand hebt. Hoop dat je je weer snel helemaal de 'oude' voelt. Beterschap!
    Zal snel een keertje een buikfoto plaatsen. Groei je ook hard?:p

Wennie: Where are you????

Yasmin: Leuk dat je nog eens komt reageren, lang niet meer gezien indit topic:D Voel je je verder goed?

Hier dit weekend carnaval. We gaan 1 dag op stap en nog naar de optocht. Daarna paar daagjes vrij en donderdag naar de 9maandenbeurs:) Heb er zin in!

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoii

@ Mamavangwenn, fijn dat het met het psz nog opgelost is. Die plunjezak en rugzak hebben we gister avond nog "even" uit het voertuig gehaald (gelijk altijd weer zo lang in de auto, uur heen en uur terug). Fijn hoor, niks zo veranderlijk als defensie!
    Mooie echo weer!

@ Ansje, Jakkes, vervelend dat jullie allemaal ziek waren! Wat betreft weg gaan van mn vent is er nog weinig van bekent. Voor alsnog ziet het er naar uit dat hij toch savonds naar huis kan, dus daar duim ik maar voor.
    Ja, heerlijk naar centerparks. Echt heel lang geleden dat ik daar geweest ben, dus heb er zin in.
    Beterschap!

@ Yasmin, leuk je weer eens te zien! Hoe gaat het met je?

@ Sjasje, geniet van je dagje morgen :)

@ Lonneke, kom maar op met de buik foto :D Ik vind het super leuk om te zien!

Carnavallers, veel plezier gewenst.

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    een tuur test, wat denken jullie?

5. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    zie ik spoken of zie ik n streepje?
    (...is erg vroeg hoor, ong. 5 dagen voor nod....)

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ ik zie hem!!!!!!

7. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie een streep hoor Sjasje. En daarvoor hoef ik nog niet eens goed te turen.

Mij benieuwen hoe hij er over 2 dagen uitziet.

Of heb je nog ergens een 2v5 van kruitvat?

Wat is zelf je gevoel?

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik denk dat ik je heel voorzichtig kan feliciteren!! Super leuk, eindelijk weer iemand met 2 strepen! En die testen reageren zo snel niet geloof ik, meestal reageert de kv 2v5 al beter!! Misschien die morgen doen?

9. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben gelijk helemaal hyper!!!!!!

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Eindelijk warmte daaronder...

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Sjasje WAAAAAAAHHHH ik zie hem echt hoor. En hoef niet eens duidelijk te turen.....Morgen even een kv2v5 halen??

11. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Ja, moet ze morgen gaan kopen, heb niks meer in huis!
    Ik heb er zelf wel een goed gevoel bij...Maar dat kan ook hoop zijn!
    ... Zie nu dat bij ons de ah nog open is... zou ik snel even een een predictor of cb halen?

12. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Predictor zijn erg onbetrouwbaar heb ik gehoord!!

13. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    vind het helemaal... waaaaah!!! kan t eigenlijk niet geloven !
    oke een cb dus!

tot zo!

14. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    @ongi: jahoor vanochtend is hij gekomen...olee...Aan de ene kant erg fijn, de onzekerheid is weer over. verder geen idee meer wat ik nog kan doen, ik denk dat ik niks meer ga doen...ik laat het weer op mij af komen! En ik ga zeker niet nog een half jaar wachten. Ik ga eerder bellen voor een afspraak.

@Mamavangwenn: belachelijk zeg, snap je boosheid. Goed dat ze met een oplossing zijn gekomen. Mooie echo!

@Mieks: fijn dat vriendlief niet op bivak hoeft! Op naar eieren zoeken...en dan mooi beschilderen :D
    Ik ga niet echt carnavallen hoor, het mannetje wel maar ikke niet. 1 dag is genoeg.

@Ansje: balen dat het hele gezin ziek was, het heerst ook een beetje. In je vakantie toch ff lekker bijtanken.

@Sjasje: ik zie een streep! en nog iets gehaald???

15. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mineraal: balen van je ongi zeg. hier een hele dikke knuffel van mij. En zou gewoon bellen hoor. Hier word je ook niet gelukkiger van.

@carnavallen: voor degene die gaan heel veel plezier. Vroeger carnavalde ik ook altijd. Ben zelfs nog een keer prinses carnaval geweest. Maar sinds ik in Z-H 2x een dag naar Breda geweest. Is een totale andere beleving dan in het noorden.
    In het noorden heb je weer meer de kermis. Ze zeggen ook altijd kermis in noord-holland is carnaval in het zuiden.

Hier van het weekend gewoon schilderen, leren en op verjaardag.

@ansje: fijn dat de buikgriep over is. Ik heb het begin januari gehad en wat kan je je dan beroerd voelen. En ow lekker vakantie. Ik ben jaloers...

@mieks: ik ken defensie. Mijn vent heeft er ook gewerkt alleen op het ministerie. Steeds na elke verkiezing de onzekerheid weer of zijn baan bleef bestaan. Gelukkig al een aantal jaar niet meer bij defensie. Hij had wel altijd een mooie openingszin: ik werk bij DE FANCY.....

16. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Mineraal, dikke knuffel meid!! :( Het blijft elke keer weer een teleurstelling wanneer die rooie duiveltjes komen.. Jij dus de volgende ronde ook maar opzoek naar vroege paas eieren! ;)

17. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Carnaval in Zeeland was er nooit (in elk geval niet echt op walcheren).
    Toen ik in Eindhoven woonde heb ik het wel 1 jaar gedaan, had gelijk een cultuurshock of zoiets :D Waar ik nu woon doen ze er ook niks aan.

Hier een rustige zaterdag en zondag. Ik begin verkouden te worden vrees ik... vriendlief was het al 3 weken, oppaskids ook, dus ik kom er niet meer onder uit vrees ik.

@ Mamavangwenn, pff de fancy zou je het wel gaan noemen ja :p Af en toe wordt ik er niet goed van. Heb je net een planning, veranderd alles weer net zo hard. Ik zeg af en toe wel eens: defensie denkt liever moeilijk als het ook makkelijk kan!

@ Mineraal, wil je een nieuwe nod datum? Dan pas ik het lijstje even aan...

18. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Woehoe sjasje! Reageer even vanaf mijn telefoon! Maar zo was die van mij ok! Gefeliciteerd!!! Jippie!

Mamavangwen mooie echo!
    Beloof morgen even uigebreider te reageren.. Lig al op bed.. Net heerlijk weer iit eten geweest hihi! En morgen met mijn oma naar de stad positieklesing kopen!, oh en mijn oma is wel heel hip haha

19. Mineraal

Mineraal Fanatiek lid

20 okt 2011
    1.103
    0
    0
    Noord- Brabant
    thx meiden!

@Mamavangwenn: Breda ligt hier niet ver vandaan :D
    Ik geniet lekker van de rust dit weekend, alleen zondag loop ik mee in de optocht.

@Mieks: ik ga op zoek naar vroege paaseieren. Waarschijnlijk is vriendlief net weg als ik mijn eisprong heb...:(
    ik denk dat mijn NOD 16 mrt is als ik van 30 dagen uitga.

@Krissie: veel plezier morgen!

20. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Nog snel even een reactie voor het slapen gaan:

Sasje, ik zie hem ook heel duidelijk!!!! :D Volgens mij mogen wij jou toch echt feliciteren hoor!

Deel Deze Pagina