Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sjasje: wat een lieve vent heb je toch. Idd als dat geen lieve papa word.

@all: heerlijk uitgeslapen tot 10 uur. Mannetje was aan het zeuren dat hij er uit moest met Gwenn om half 8. Maar ik heb nu een keer heerlijk alleen aan mezelf gedacht.

De namenkwestie: gister kwam ik op een hele mooie meisjesnaam. Maar.... Mijn moeder komt uit een gezin van 13. Hen deze een helboel neven en nichten. Een van mijn oudere neven heeft een dochter die zo heet. Ik zie ze maar 1x per 2 jaar met de nieuwjaarsreceptie. Wat vinden jullie? Doen of niet doen?

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Mamavangwen, ik zeg doen... :)

3. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ mamavangwenn, ik zou het dan ook gewoon doen..

4. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mamavangwen, DOEN!!!!!!!!

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik denk eens ff komen checken of er nog zwangere bij zijn gekomen ;)
    hier gewoon een cyclus weer van 29 gehad denk dat mijn lichaam eindelijk op orde begint te komen 6 dagen ongi geweest pffff
    maja met goeie moed verder hoest met alle zwangere dames en natuurlijk met de heren van de dames
    zag een paar verhaaltjes dat ik d8 zijn typisch mannen hahah

6. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: eind maart begint in zicht te komen. hoest met de huisgenoot?

@lennyt: hier alles goed, voor exacte details lees een paar pagina's terug. heb geen zin om weer alles in te typen.

7. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Lennyt, Hier alles goed!!

@Mammavangwen, hij is nu lekker een weekje weg;) En dan eind maart!! Ik geloof dat hij dan naar zijn eigen huis gaat en zijn ex weggaat... (zal wel zijn hij een half jaar weg zij een half jaar weg) en dan mag hij lekker wegblijven hier!!!

8. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @krissie, fijn dat jullie een weekje rust hebben zeg!! :D Hopelijk schiet die laatste maand snel op en gaat hij snel weg.

@mamavangwenn, je mannetje had het zo slecht nog niet vanmorgen, jij moest er gister vroeger uit ;)

Ik duik zo mn bedje in, ben enorm verkouden en voel me echt een vaatdoek. Morgen weer werken dus hoop dat ik me dan wat beter voel!
    Slaap lekker allemaal alvast.

9. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mieks beterschap!!

Krissie: hopelijk gaat de laatste maand snel voor bij en zijn jullie snel met zijn 2tjes :D of jah 2tjes....

Mammavangwenn: lekker uit geslapen dus... Je mannetje had best mazzel vergeleken bij jou gisteren. Wat de naam betreft. Als je ze zo weinig ziet zou ik het ook doen.

Allemaal werkse morgen voor de gene die moeten werken morgen :)

10. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @Mieks: slaaplekker en beterschap!

@mamavangwenn: ik zou t gewoon doen! bij in de familie heet een oom en een neef t zelfde. (en mn broer zou ook zo genoemd worden als mn neef niet eerder was geboren;) )

@Krissie: zo lekker verwent! En gelukkig komt t einde van een huisgenoot in zicht :) Zijn jullie al bezig met de kinderkamer? (al last van nesteldrang? hihi)

@snoopy: werk ze! Wij hebben hier vrij ivm met carnaval! Vier t zelf niet maar een extra vrije dag is altijd fijn!

@All: Vind de nod datum eng.Kan eigenlijk niet geloven dat er geen ongi komt (ben hier ook 'bang' voor)
    Wilde graag een cb met indicator doen maar alle winkels waren dicht:x

Heb wel last van mn buik, sinds gisteren eigenlijk. beetje spierpijn gevoel voor en wat druk achter bij mn rug. Vroeger voelde ik achter altijd heel erg bij ongi, dus enge associatie... Zou het liefst de hele dag testen doen gewoon om zeker te zijn dat uk er nog veilig in mn buik zit!

11. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2931 mamavangwenn, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    @sjasje: lekker dagje vrij vanwege carnaval. Nog een test gehaald vandaag en getest?

@all: vriendlief vind de naam ook mooi maar staat er nog niet voor de volle 100% achter. Maar ja hij is er heilig van overtuigd dat het een jongetje word...

Gelukkig drukke week voor de boeg. Morgen examen. donderdag Gwenn jarig, vrijdag 9 maandenbeurs en zondag verjaardag van Gwenn vieren.

Zo maken we het bekend donderdag en zondag.

12. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    @Sjasje, niet teveel zorgen he!! ik had ook overal steken en ongi gevoel.. En nog steeds wel is!!
    Soms zak ik helemaal door mijn benen zo''n pijn.. (klinkt beetje gek) maar ben erachter gekomen dat dit komt omdat ik dus moet Poepen hahaha.. En omdat ik dus zo verstopt zit..

Komt vast helemaal goed meis!! GEEN ONGI!

@ huisgenoot , nee niet bezig met de kinderkamer .... want daaar zit.... HUISGENOOT wat een gekloot!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @sjasje, snap dat je het eng vind. Heb je nog een test kunnen halen?

@ mamavangwenn, wat een leuke foto. En leuk shirt! ;) dat zal zeker succes geven. Je hebt zeker een drukke week voor de boeg. Heb je al zin in de beurs vrijdag? Ik wel, alleen beetje gedoe met de vriendin met wie ik ga. Ze had op vrijdag ochtend nog een afspraak gemaakt (bij de bank, maar heeft wel de hele week vrij..handig), en nu is het flink gedoe hoe we gaan. Ze woont 3 kwartier bij mij vandaan en moeten dan nog vanaf hier naar Amsterdam. Ook nog een uur dus. Parkeren kost 20 euro kwamen we achter maar heb het er wel voor over. Omdat ik de auto niet kan pakken nu vriendlief niet op bivak gaat, zou zij rijden. Maar nu wil ze ineens met de trein wat voor mij een hoop extra gedoe geeft want woon niet dicht bij het station en wil savonds echt niet met al mn aankopen en alleen door het donker terug fietsen. Wat een gedoe allemaal. Laatste keer dat ik met haar wat ga doen, niet de eerste keer dit en elke keer is er wat!

@krissie, Hopelijk kan je snel beginnen met je babykamer ;)

Hier weer druk met werken en nog steeds enorm verkouden. Bah!

14. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mieks: zeker zin in vrijdag. Maar goed dat je het zegt parkeren 20 euro. Hier gaan we ook pas 's middags want mijn zus moet 's ochtends nog werken. Gelukkig is de beurs 's avonds ook nog tot laat open.

Maar idd lekkere vriendin dan dat ze nu niet wil rijden. Ik zou het ook niet willen in donker met 20 tassen fietsen. Hoop dat je er nog uit komt met haar en anders een bekende lief aankijken of die je wil ophalen vanaf de trein.

Ik hoop je tegen te komen in ieder geval

15. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

#2935 ansje1982, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2012
    @mieks: Niet ziek worden he!

@mamavangwenn: Wat een leuk shirt! Heb je die zelf gemaakt? Jullie zullen vast en zeker hele enthousiaste reacties krijgen!

@krissie: Nog heel even en je bent verlost van jullie huisgenoot. Heb je al wel plannen voor de kinderkamer?

@sasje: Een zwangerschap brengt ook een hoop onzekerheid met zich mee. Zeker als het de eerste keer is weet je niet wat je kan verwachten en mag verwachten. Wanneer je zwanger bent, gebeuren er een hoop dingen in je lichaam. Ik had ook een soort ongikrampen, zelfs na mijn NOD. Blijf positief en probeer jezelf niet gek te maken!

@roken: Bedankt voor de fijne reacties! Ik heb echt wakker gelegen van de hele situatie. Ik probeer het nu wat los te laten en mijn gedachte te verzetten. Tot heden hebben niets gehoord van sm. Manlief denk dat ze ook geen poging gaat doen. In het verleden is gebleken dat communiceren met haar erg moeilijk is. Het is een heel gesloten vrouw die letterlijk wegloopt voor lastige situaties. In het verleden is ze al meerdere keren depressief geweest. Dit komt vooral omdat ze haar gevoelens moeilijk kan uiten. Daarom hebben we besloten om deze week een brief te schrijven. We zullen hierin duidelijk zetten dat we echt niet van haar verwachten te kiezen tussen ons en hem en wij R. niet bij haar weg zullen houden. Als hij er echt zoveel moeite mee heeft dan gaan we voortaan op andere tijdstippen (als hij er niet is). Mocht sm dezelfde mening hebben als haar partner, dan houdt het natuurlijk wel op...

@negenmaandenbeurs: Ik ga er zaterdag met mijn schoonzus heen. Zij is inmiddels 30 weken zwanger. Ik neem wel mijn boodschappentrolley mee! Manlief moest enorm hard lachen toen ik dit vertelde. Ik heb echt geen zin om de hele dag te sjouwen. Wij gaan met de trien. Bij de blokker nog 2 treinkaartjes voor 13 euro p.p. kunnen scoren. We zijn dan veel goedkoper uit dan zelf rijden en parkeren. We moeten wel ruim 2 uur reizen (enkele reis). Met de auto doen we er misschien half uurtje korter over.

@carnaval: Gisteren naar de optocht geweest. Was erg gezellig, maar wel koud! R. was brandweer. Het pakje stond hem zo schattig! Hij vond het prachtig en heeft 2 uur lang vol verwondering gekeken. Nu ben ik weer helemaal klaar met carnaval.

Zo meiden, dan ga ik genieten van mijn vrije middag. Als mijn kleine prinsje wakker is, gaan we even de stad in.
    Fijne middag!

16. Snoopy1985

Snoopy1985 Actief lid

19 nov 2011
    420
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Mooie trui mammavangwenn.

Ansje: hopelijk krijg je duidelijkheid met de brief die jullie gaan schrijven.

Het is hier op het moment best rustig. Goed bij te houden..

Fijne avond allemaal

17. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ik was even vergeten dat het vandaag nog carnaval is en alle winkels dicht zijn... Daar sta je dan...

18. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @snoopy: klinkt bekend! alleen de AH was bij ons open.

@Test: we zijn de hele stad afgereden opzoek naar een kruitvat/da-achtige winkel voor een test met indicator... weer niks.
    (vriend vind t allemaal geweldig, ik ben niet zo geduldig dus hij lacht me steeds uit!;))

@9mndbeurs: ik ga misschien toch! een schoonzus wil wel mee, ook op vrijdag! nu snel even regelen hoe we daar t beste komen!
    Had kruitvat ook niet van die goedkope kaartjes voor de trein? Hoe doen jullie het auto/trein/helikopter? ;)

@Krissie: de kamer van de huisgenoot wordt de babykamer? hebben jullie meteen een goede reden dat ie niet terug kan komen :D

@Lonneke hoe gaat het met jou? (kan even niet terug lezen) maar had je weer pijn van de bi meende ik? heeft de fysio nog kunnen helpen?

@Mamavangwenn: wat een super t-shirt!!! ben benieuwd naar de reacties!

@Mieks: lekker handig bedacht van de vriendin. kan je vriend je niet s'avonds komen ophalen? (of iemand anders)

@buik: bedankt voor de reacties. Was gisteren ineens erg onzeker. vandaag al een stuk minder. voel nog wel vanalles maar als t ongi was geweest dan was die allang gekomen. Heb wel enorme test zin :D verheug me er nu al op! al wordt t woensdag waarschijnlijk omdat morgen nog carnaval is en de winkel smiddags sluiten. En ik ben de hele dag aan t werk bij t kdv..
    dus zal maar weer wat extra geduld gaan zoeken....ergens.... misschien ligt er nog iets in n la of onder de bank...:D

19. mamavangwenn

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @krissie: heerlijk dat hij bijna weg gaat. al ideeen voor de babykamer?

@mieks: hier vandaag met zuslief besloten hoe we het logistiek gaan regelen. maar ik ga dus met het openbaar vervoer naar haar werk toe en vandaar uit gaan we naar de beurs.

@ansje: het shirt heb ik besteld bij simply colors. kun je hem zelf samenstellen met tekst. en had nog steeds een kortingsbon uit de babydoos liggen van de geboorte van Gwenn. Dus voor maar 18 euro was ie.

Hier nemen we mijn schoolrugzak mee naar de beurs. is een grote tas.

Idd inderdaad een brief schrijven is misschien wel het beste als ik je verhaal lees over haar verleden.

Haha moest wel lachen om je laatste berichtje. zou ook iets voor mij zijn. alles dicht.

@sjasje: hier ook nog steeds onzeker hoor. zeker nu doordat op het septemberforum een mama met 12 weken en 4 dagen nog een miskraam heeft gehad na 3 goede echo's. ze had wel iedere keer bloedverlies. Maar dit maakt mij dus ook heel erg onzeker.
    Maar geen bloed is geeft moed. En de ongi-pijn had ik ook. Er moet namelijk ruimte gemaakt worden

Ik zou bijna naar de kruitvat toe lopen en je een paar testen opsturen.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Zo..hier weer lekker op de bank neer geploft. Blegh ik haat verkouden zijn, vanmiddag kreeg ik al flinke hoofdpijn dus ik ga wederom vanavond lekker op tijd mijn bedje in.

@ Mamavangwenn, het vervelende van dat gedoe met vervoer vind ik dat als ik had gereden er geen probleem was geweest.. Maar als het dan van haar kant moet komen, krijgen we een hoop gedoe en gezeur.
    Gelukkig is idd de beurs savonds ook open. Ik neem ook een rugzak mee. Wordt het te veel, dan koop ik daar wel zo'n trolleykarretje denk ik :pZullen ze vast wel verkopen.

@ Ansje, Goed idee om een brief te sturen. Vervelend dat communiceren niet goed mogelijk is, maar sommige mensen vinden dat nou eenmaal erg lastig helaas.
    Heb je nog een foto van je kleine brandweerman? Of wil je die niet posten? ;)
    Haha dat zou ook wat voor mij zijn om voor dichte deuren te staan. Nog wat leuks gedaan?

@ Sjasje, haha ik zie het helemaal voor me. Hier zijn alle winkels gewoon open dus ik stuur wel wat testen op :p Als mamavangwenn dat ook doet kan je de hele maand door blijven testen :p
    Leuk dat je ook op vrijdag gaat, kunnen we er bijna een reunie van maken daar :D
    De kaartjes van de ns zijn volgens mij voor het weekend. Kijk anders even op de huishoudbeurs website, volgens mij stond daar ook wat bij voor de ns?
    Vriendlief kan me idd savonds komen ophalen van de trein, alleen moet ik dan nog even zien hoe ik naar het station toe ga. Hoop toch nog steeds dat die vriendin gewoon met de auto komt, stuk makkelijker!

Deel Deze Pagina