@lonneke: thanks voor de tips. Ga morgen eerst pinnen. @all: lig compleet gesloopt in bed. Was drukke avond. Na het eten ben ik gelijk boodschappen gaan doen en dat ik thuis kwam smeerde papa hem gelijk. Dus moest Gwenn nog op bed leggen, was aanzetten, kamer opruimen en taarten maken. Was dus best wel een beetje boos op papa. Maar heb alles gered.... De reacties waren allemaal heel erg leuk en vonden ook leuk hoe we het aankondigden. Maar valt wel een last van je af nu ik het niet meer geheim hoeft te houden. Nou ik ga slapen. Tot morgen....
@lonneke nou je hebt goed inkopen gedaan dan op de negen maanden beurs @mamavangwenn nog gefeliteerd met de verjaardag van gwenn @mineraal hoest met jou ?? @snoopy wow een nieuw bed hey dat komt helemaal goed dan @ansje komt goed meis nog even geduld en dan kan je ook het hartje horen @testen dat duurt nog even inderdaad 6 maart poeh gelukkig gaat de tijd tegenwoordig snel dus hopen op een nieuwe zwangeren hier in het clubbie
Goede morgen allemaal! voor de meiden die naar de 9maandenbeurs gaan, veel plezier! Ik heb er zin in! @reizen, krijg alleen niet duidelijk of t ver lopen is vanaf t station. site zeg steenworpafstand; 9292 en googlemaps zeggen 15min. lopen. zal wel een erg lichte steen zijn dan
@vakantie wou eigenlijk ook naar corsica toe gaan want had zo een bon gewonnen bij vakantieveilingen.nl van holidayconcept het vervelende is je moet je eigen vlucht regelen en das echt tering duur
@ Ansje, vervelend dat je een uur moest wachten in het ziekenhuis. Volgens mij is het tegenwoordig standaard waar je ook moet zijn daar. Jammer dat ze het hartje niet kon vinden maar gelukkig mag je morgen weer naar de verloskundige toe. @ Sjasje, ik wilde gister nog even klussen om die 2 dagen aan te kunnen houden maar vriendlief was doodop na hard werken dus werd hem niet helaas. Net mn 2e ovutest gedaan en hij lijkt positief.. hij is donkerder dan gister maar nog niet knal. Zal zo even een foto maken, dan kunnen jullie mee kijken. Wat betreft trein. Ik ben er jaren geleden een keer met de trein geweest, als je dan Amsterdam Rai aanhoudt en je stapt uit, dan zie je het gebouw al. Volgens mij was het idd een paar minuutjes lopen (het ns gebouw uit, en volgens mij over het parkeerterrein heen). Veel plezier vandaag! Ik heb er zin in @ Mineraal, corsica ben ik nooit geweest. Klinkt in elk geval exotisch @ Lonneke, leuke dingen gekocht zo te lezen! Ben erg benieuwd. Contant geld had ik idd al gepint. Leek me wel zo handig @ Mamavangwenn, niet zo lief dat manlief gelijk de deur uit ging.. Hopelijk heb je lekker kunnen slapen om energie op te doen voor vandaag Veel plezier, en wie weet komen we elkaar nog wel tegen! Fijne dag allemaal (en ik post zo de foto nog even van mn ovutesten)
Haha go for it op de huishoudbeurs Vanavond vriendlief toch maar even aankijken, en weekend zitten we altijd wel goed... Het is dus maar goed dat zijn bivak niet is doorgegaan, anders hadden we mn ei gemist
@mieks hhahhaha nee op de huishoudbeurs gaat hem niet worden zou wat zijn hey lol. das inderdaad maar goed ja had je je ei moeten missen en dat moeten we niet hebben he komt goed meiske zou ik hem maar eens heel lief aankijken
@Lennyt, jammer van die vakantie.. Moet zeggen dat vakantieveilingen vaker tegen valt.. ( bij ons dan).. @ Mieks, Ik zeg veel plezier hele mooie positieve ovutest!! @Beurs, ik was gister helemaal gesloopt... Nu hebben we nog kaartje voor zondag ( om met mijn vriend te gaan) Ga dnek maar even.. Ik moet eerlijk toegeven dat de beurs niet helemaal voor mij is weggelegd.. Ik ben ook niet koperig ofzo.. Ik vind alles leuk.. maar heb het idee dat ik dat niet nu al hoef te kopen Meer in die zin..
@mieks: vanavond maar flink aan de klus dus. Hier net bij mijn ouders aangekomen en over een half uurtje word ik naar de trein gebracht. Vannacht niet goed kunnen genieten van nachtrust, Gwenn was weer bezig maar na een zetpil ging ze goed slapen.
@ Krissie, het is in elk geval dan eens leuk om mee gemaakt te hebben misschien Ik ben ook niet zo van het giga veel kopen (zeg ik nu), als je soms ziet hoe sommige vrouwen aan het graaien zijn en alles willen/moeten hebben! @ Mamavangwenn, ik zit nog te wachten op telefoon van die vriendin Ze had om 10 uur die afspraak van een uur bij de bank, maar tot op heden nog steeds niks gehoord *zucht*. Dan nog op de fiets met mn trolley bij het station zien te komen.
@mamavangwenn: weer een tandje voor gwenn? @Mieks: wat een gedoe met die vriendin. zou haar gewoon gaan bellen. starkjes gaat t niet door! @hier ook snel aan t eten en om 13.30 de trein! verder denk ik n paar kleine (schattige) dingen te kopen en vooral leuke ideetje op doen
Allemaal in de RAI nu? Haha! Shop ze dames..of misschien zijn jullie al uitgeshopt.. Ik ben helemaal kapot van m'n dagje gisteren. Vandaag gewerkt, maar poeh hey..ik moet gewoon echt bijkomen. Vanavond dan ook niets op de planning staan. Hier is het maar goed dat ik nog niet weet wat het geslacht wordt, anders had ik vast nog meer gekocht Mieks: Toch je ei al! Straks dus aan de klus na een dagje huishoudbeurs/9maandenbeurs.
Hey Mieks! Hoe is 't met de koopgekte op de beurs? Haha Ben jaloers op je knallende ovutest! Ik heb een ovutest gedaan vanmorgen maar 't was 'n licht streepje...Morgen nieuwe poging! Ik wens jouw mannetje veel succes straks, met zijn allerbeste/snelste maatje goed voor de deur afzetten! Haha Laat dit dan onze maand zijn!! Ps mijn FF is 10x nix, aangezien ik beetje ziek was laatste paar dagen, balen!!
Zo hier weer terug van de beurs. Ben helemaal kapot. Heb ook niet al te veel dingen gekocht gelukkig. Alleen 2 hoeslakens van 40x80 voor de wieg en in de wandelwagen straks. Nieuwe spenen voor de diffrax flessen en die gave zwitsal luiertas. Staan we bij die stand zeg ik tegen mijn zus die tas is gaaf!!! Ff kijken wat hij kost. Ondertussen staan we zo'n kaartje in te vullen voor een balletje trekken, trekt mijn zus een van de hoofdprijzen: de luiertas!!! En ik dus een kansloos balletje en ik kon dus 35 euro betalen.... Verder vooral dingen bekeken voor mijn zus zodat zij kon oriënteren. Vond wel die nieuwe kinderwagen van easywalker erg gaaf. Lijkt een beetje op de bugaboo maar heeft dikkere voorbanden. Maar ik heb de maxi-cosi Mura en blijf daar bij. We zijn ook nog ff op de huishoudbeurs geweest maar damn wat wa het daar druk. Was gauw klaar daar. @sjasje: er komt inderdaad weer een kies aan bij Gwenn. Gelukkig blijven we slapen bij mijn ouders en doen mijn ouders vannacht en morgenochtend Gwenn dus ik kan lekker uitslapen. @wannabemum: nog ff doortasten dus met de testen @sjasje en mieks: jammer dat ik jullie niet tegen ben gekomen. @lonneke: ook nog een rustig weekend voor de boeg? @all: heb vriendlief overgehaald en mag maandag na een goede echo bellen voor een geslachtsbepalingsecho met 17 weken
Hoi meiden, hier ook net terug. Jeetje wat was het druk, ik ben ook kapot! Op de 9 maandenbeurs heb ik lieve slofjes en een knuffeltje gekocht. Op de huishoudbeurs nog wat kook/eet dingen, wat schoonmaakspullen en een super leuk jurkje. @mamavangwenn, had je een spijkerrokje en spijker jasje aan? Anders heb ik je ook niet gezien. Leuk dat jullie toch voor de geslachtsbepaling echo gaan! @wannebemum, ik zie dat je temp idd beetje van slag is hopelijk komt je ei ook snel. @sjasje, nog leuke dingen gezien en gekocht? Wat betreft klussen weet ik niet of het nog gaat lukken vanavond, anders in elk geval morgen ochtend. Hopelijk heeft dat nog nut...
@mieks: nee had geen spijkerrok en jasje aan. Had spijkerbroek en groen shirt aan. Nog gelukt met klussen gisteravond?