Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Nou ik zou 'drinken' maar met hele grote mate, hahaha klein beetje drinken en dan de pintjes doorgeven aan je aanstaande ofzo of in de plant kappen.. ;):D

Zou jammer zijn, moest je er een ronde voor laten schieten he meid..:(

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik haalde voorheen altijd mijn testen bij kruidvat de 2v5. Is dan wel geen site maar ik vind de testen wel heel betrouwbaar!

3. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Welkom!!

4. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Gewoon er voor gaan en lekker je drankje nemen. Als je donderdag je ei hebt en hij zou bevrucht zijn dan is ie in het weekend nog niet eens goed ingenesteld dus dat kan echt geen kwaad hoor! Kijk ik zou me niet helemaal klem zuipen maar gewoon een paar drankjes meepikken kan geen kwaad!

5. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een lekker weekend gehad allemaal?? Ik ben eigenlijk alleen maar op pad geweest, dus heb net echt even moeten bijlezen ;)

Ik ben gisteren toch lekker wezen shoppen en uiteten geweest:) Vandaag lekker gesport en met vriendlief en de hond naar het bos geweest.. Kortom heerlijk weekend gehad!

@ Sjasje: ik zou mijzelf ook niet klem gaan zuipen, maar zolang ik nog niet kan weten dat ik zwanger kan zijn, dan zal ik wel een drankje doen. Alleen in groepsverband hoor, want het wijntje thuis laat ik staan....

@ Toekan: Welkom!

@ Sterre: ik haal ze ook gewoon bij de Kruitvat hoor. Ik ben zo onregelmatig ongesteld, dat ik echt probeer mijn 'bijna' langste cyclus af te wachten... Anders gaan er wel heel veel testen door heen;)

Phoe, ik moet nu nog 2 weken wachten voordat ik kan testen :(

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    zo, ik heb samen met vriendlief heerlijk gegeten bij mn schoonouders. Nu voor de buis "so you think you can dance" kijken.

@ Enjoyllife, over 5 minuten ben je klaar met werken, hopelijk heb je niet te veel last gehad van de buikpijn. Fijne avond met je vent ;)

@ Toekan, Welkom hier! :D Wij gaan ook voor onze eerste en in ronde 1, dus ook wij vinden het super spannend allemaal!

@ Sjasje, als je echt veel moeite hebt met het idee om te moeten drinken, zeg dan dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica moet slikken, dus niet mag drinken? Krijg je ook geen vreemde vragen ;)

@ Balou, nog leuke dingen gekocht tijdens het shoppen?

Ik heb vandaag veel steken in mn onderbuik gehad.. ik let er niet echt op (want anders weet ik dat ik het mezelf ook kan gaan verbeelden..lichaam kan rare dingen doen!) , misschien dus toch echt mn ei? Ben heel benieuwd! Zou bijna eng zijn als het gelijk via "het boekje" zou gaan! Ben ik niet gewend uit het verleden :p

7. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat het zo is... Je weet dan tenminste waar je aan toe bent.

Ik heb echt onwijs leuke dingen gekocht in de stad, weer helemaal happy.

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hey toekan jij ook hier :) Welkom

Charmedknorrie zat jij in 2009 vaak in the nod topics toen het nog gewoon voor heel de maand was? Samen met (ff diep graven) goofychick, naliey, blackeyedgirl

Allen ben sinds gisteren in ronde 2 beland.

Drink ook rustig een drankje zo op zn tijd. Probeer het wel te vermijden in de laatste week van mn cyclus.
    Zwangerschapstesten haal ik ook bij de Kruidvat.

Moet er nu echt uit. Fijne dag allemaal!

9. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @yasmin: klopt! Dat je dat nog weet! Maar heb jij nu al een kleintje of is dit nog (of weer) voor de 1e??

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha ja ik was in die tijd vaak op zp (meer meelezen eigenlijk) dan blijven er wel wat namen hangen ;) Nee helaas nog geen kleintje. Eind 2009 geopereerd en afgelopen jaar niet echt bezig geweest met zwanger worden.
    Jij dus klaar voor de 2e! Wat leuk :)

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zwangerschapstesten haal ik altijd bij kruidvat, 2 voor 5 euro. Heb ook eens getest met sensitest, maar vind die van kruidvat toch wel wat duidelijker.

Wat betreft drinken. Ik ben volledig gestopt met drinken (nam geregeld een glaasje wijn in het weekend). Heb ik voor m'n eerste zwangerschap ook gedaan. Niemand valt 't eigenlijk op, en ach heb er ook wel altijd een smoes voor. Voel me er prettiger bij om op voorhand geen alcohol meer te drinken (ondanks dat het niet veel uit zou maken, zoals ze zeggen)

Hier een druk weekend gehad. Slechte nacht, dus vandaag moe. Straks even boodschapjes doen en denk de rest van de dag rustig houden. Pff..

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    @toekan: welkom!

@mamavgwen: wat een leuke taarten!!

@all: bedankt voor alle tips! We hadden er idd niet aan gedacht dat het ei dan nog niet vast zit. Ga nu idd gewoon 1 of 2 drankjes drinken voor de gezelligheid (en met n goed gevoel!)

Gaan er trouwens mensen naar de jonge gezinnenbeurs in utrecht?

13. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

#333 ansje1982, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2011
    @toekan: Leuk dat je mee komt kletsen

@mamavangwenn: Leuke foto van je waterratje! R. vindt het ook heerlijk om te zwemmen. We zouden echt wat vaker moeten gaan. Je hebt weer een mooie taart gemaakt! Hoe lang kun je die taarten invriezen? Zijn ze na het ontdooien nog net zo mooi?

@sterre: Zwanger&kids.nl heb je ook testen. De volgende dag heb je ze al in huis.

@sjasje: Ik heb zelf niet gedronken toen ik van de eerste zwanger probeerde te worden. Helaas duurde het even voor ik echt zwanger was. Nu we voor een tweede gaan, durf ik best 1 of 2 drankjes te pakken.

@mieks: Spannend het hoor! Over 2 weken weet je of je echt je ei hebt gehad!

@Balou: Toch nog gaan shoppen dit weekend! Waar ben je uiteindelijk gaan winkelen?

@Yasmin: Wat jammer dat je ongi zich aangekondigd heeft. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Lonneke: Hoe komt het dat je zo slecht geslapen hebt? Rust lekker uit vandaag!

@enjoyllife: Hoe is het nu met de buikpijn en misselijkheid? Mocht je echt veel last houden, dan zou ik gewoon terug naar de huisarts gaan.

@all:
    Wij hebben een goed weekend gehad. Zaterdag hebben we gezellig met onze vrienden doorgebracht en gisteren zijn we naar de Efteling geweest. Zoals verwacht was het enorm druk! We hebben maar weinig attracties gezien. Het was vervelend om lang in de rij te wachten met een kind op je arm (buggy moeten buiten blijven staan). Bij de Droomvlucht stond zelfs een rij van een uur. Die hebben we maar overgeslagen. Gelukkig hebben we ons prima vermaakt in het sprookjesbos. Het zonnetje maakte veel goed!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen... Al 18 dagen overtijd...:(

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Aaaaah wat een schatje zeg, Ansje! *smelt*

Ik ga vanavond verder terug lezen, en antwoorden. Weer druk aan t werk en oppas kindje word net wakker hoor ik.

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ansje: prachtige foto!:D Wat een mooi mannetje:)
    Hier slecht geslapen omdat ons meiske veel wakker was.

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Ansje: Wouw wat een plaatje zeg, echt liefff!

@ All: Mijn opa is toch opgenomen, om even helemaal nageken te worden. Hij heeft al een zak vocht gehad en voeld zich gelijk stukken beter. Ik ga er om 16.30 ff heen.

Mijn buikpin word niet echt minder maar het kan natuurlijk ook mijn ei zijn die eraan komt. Had gister een lichte ovu test, echt bizar dat die dat aan kunnen geven. Voelde ook best appart normaal heb je alleen 2 streepjes als je zwanger bent hihi!

Liefs enjoy,

17. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ansje: zijn naar Utrecht geweest, maar was ook hier ontzettend druk!!!
    Leuke foto trouwens. Hoe lang ben je nu gestopt? Dit is je 1e ronde toch? Anders zou dit wel eens de reden kunnen zijn dat je nog niet ongi bent...;)

@ Enjoyllive: hoe is het nu met je opa? Het zou best je ovulatie kunnen zijn. Ik had hetzelfde en had volgens mij gisteren mijn cervixslijm... Kortom heb ik toch een cyclus van 42 dagen.

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Ben vanmiddag bij opa geweest, hij was wel erg vermagerd. Maar gelukkig zat hij wel op zijn praat stoel dus dat vond ik wel prettig. En hij is daar in goede handen denk ik dan maar.

Meiden een vraagje wat voelen jullie de dagen rond je ei? En dan aub zo precies mogelijk beschrijven. Want ik weet nu niet of het de darmzweer is of die ei die eraan komt.

Erg raar ook mijn ovu test van vandaag was niks op te zien en gister een licht streepje. Moet wel zeggen dan ik die van vandaag om 17.30 heb gedaan en die andere om 21.30

19. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Enjoyllife. Ik heb geen ervaring met ovulatietests. En volgens mij is het enorm verschillend wat vrouwen voelen rond hun ovulatie. Sommigen kunnen het echt heel sterk voelen, anderen voelen niets. Ik zelf heb voor de pil nooit op eisprong gelet. Nu, na de pil heb ik de eerste maand volgens mij alleen links helemaal onderin mijn buik steekjes gevoeld, gedurende een kwartier of zo. Deze ronde heb ik eigenlijk niet echt iets gevoeld. Dus ik weet ook niet zo goed of ik het gevoel deze maand gemist heb, of dat ik misschien niet eens een eisprong heb gehad.

Ben jij bij Luna niet ook zo op zoek geweest naar je ei? Toen is het toch goed gelukt lijkt me!

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden, drukke werkdag zit er weer op, dus heb tijd voor ZP :p

@ Yasmin, jammer dat je ongi toch weer is gekomen (al heb je dan wel mooie cyclussen), maar kan je in elk geval weer door voor ronde 2. Was je temp toch weer gezakt?

@ Lonneke, beetje bijgekomen vandaag?

@ Ansje, jammer is dat he van die wachtrijden. Zeker met een klein kind. Fijn dat het zonnetje in elk geval genieten was. Nog leuke plannen voor je weekje vrij?
    Vervelend dat je ongi nog steeds niet gekomen is!

@ Enjoyllife, ik heb voorheen nooit mijn ei gevoeld. Voordat ik met de pil begon niet (10 jaar geleden), maar ook niet toen ik een jaar met de pil was gestopt (4 jaar geleden). Ik had het idee dat ik het gister wel voelde. Steken in mn onderbuik, vooral vaak links. Vanmorgen ook nog een raar gevoel in mn buik, kan het niet omschrijven. Geen idee of het daar aan gelegen heeft, omdat ik het nooit eerder gehad heb. ;)

Deel Deze Pagina