Zwanger willen worden laatste kwartaal 2011??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@charmedknorrie: Heerlijk, een midweekje Landal! Gaan jullie naast zwemmen nog andere dingen ondernemen? Of vooral tot rust komen?

@Sjasje: Ik denk dat jij je eisprong gevoeld hebt!

@ Balou: Ik voel me al de hele week prima zonder medicijnen. Daarom betwijfel ik of ik ze wel moet nemen. Kan me niet voorstellen dat ik een maagzweer heb.

En ga je morgenochtend testen? Spannend hoor! Ik zal voor je duimen!

@Mieks: Ik ben afgelopen donderdag al bij de huisarts geweest. Die vond het al voorbarig dat ik medicijnen had gekregen voor een maagzweer. Daarnaast snapte hij niet goed waarom ze mij deze medicijnen gegeven hebben, terwijl ik al anderhalve week overtijd was. Zegt eigenlijk al wel genoeg... Waarschijnlijk (als ik dan nog geen ongi heb) moet ik eind volgende week terug. Dan zal ik het nog eens voorleggen.

@Lonneke: Vandaag nog een ovulatietest gedaan. Daar was nog wel een tweede streepje te zien, maar beduidend lichter dan gisteren (dezelfde kleur als de controlestreep). Volgens mij kan ik hieruit opmaken dat mijn ei gisteren is geweest. Ik had ook ergens gelezen dat ovulatietesten kunnen reageren op zwangerschapshormoon. Omdat mijn streepje vandaag al lichter is, denk ik dus echt mijn ei.

Wat heb jij gevoeld dan? Heb je al zwangerschapssymptomen?

@enjoylllive: De steekjes kunnen inderdaad duiden op je eisprong. Ik weet niet welke ovulatietesten jij gebruikt, maar hier staat in de beschrijving dat de teststreep donkerder moet zijn dan de controlestreep. Geen teststreep of een licht streepje betekent een negatieve ovulatietest.

2. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies,

Enjoyllife: ik denk dat het heel goed je eisprong kan zijn ja. En als je volgens de berekeningen de 29e je ei moet hebben dan zou ik vrolijk om de dag gaan klussen vanaf nu :) Ik ben benieuwd wat je donderdag te horen krijgt op je werk, die uren klinken inderdaad niet bepaald ideaal...

Mieks: veel plezier op kraamvisite morgen!

Mieks en Ansje: fijn dat jullie in ieder geval je ei gevonden hebben...

Nou ik ben vanochtend ongesteld geworden hoor.. Ik wilde al bijna gaan testen maar ja; nieuwe ronde nieuwe kansen hè?!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Ansje1982: Hee meis wat lees ik een maagzweer? Ik heb zelf waarschijnlijk een darmzweer en heb daar het medicijn esomeprazol voor gehad. Dit mag niet bij kinderwens omdat er te weinig bekent over is, maar weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Als ik zwanger ben deze maand heb ik toch nog geen bloedband met de baby?! Ik neem ze wel gewoon in want het kan gevaarlijk zijn als het groter word.

@ Sterre12: Balen meis maar idd wat je zelf zegt nieuwe ronden nieuwe kansen!

4. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    Het is wel allemaal spannend hoor,
    Balou die (misschien) gaat testen! en 4 meiden met een mogelijke ei-sprong!
    Duimen maar!!

5. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

@Enjoyllive: Toevallig, heb ik hier dezelfde medicijnen liggen. Het is niet bewezen dat het schadelijk... Mijn huisarts adviseerde om uit voorzorg niet zwanger te worden tijdens de kuur (veilig doen). Op internet las ik andere verhalen. Er waren zwangere vrouwen die het zelfs van de gyn voorgeschreven kregen voor ernstige maagzuurklachten. Omdat ik al bijna een week geen maagpijn meer heb, ben ik niet van plan om nog te starten. Ik denk dat ik wat last heb gehad van maagzuur. Als ik echt een maagzweer zou hebben, zou ik nu toch ook nog last moeten hebben?:(

@Sjasje: Ik ben ook duimen aan het draaien voor Balou;)

Ik ga nu lekker naar mijn bedje!
    Ik wens jullie een goede nacht!

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    goedemorgen dames!!!

Sterre, wat jammer van je ongi!! Maar inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Voor de andere: spannend hoor!! Goed klussen allemaal dat je je eitje niet ongezien laat voorbijgaan! :p

Balou: ging je vandaag nu testen? Ik kijk al uit naar je berichtje!:)

7. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, ik ben de kluts kwijt:(:(
    1) gemiddeld duren mijn cyclussen 41 dagen en nu zit ik op 33
    2) voor mijn menstruatie daadwerkelijk doorbreekt, heb ik eerst bruinige afscheiding. Dit heb ik echt al vanaf mijn eerste menstruatie 14 jaar geleden
    3) gisteravond leek het wel halva-aarbeienjam

Sorry voor de details....

Kortom ben dus toch gewoon ongi geworden, op naar de volgende ronde en het zal dan toch een griepje zijn die ik onder de leden heb.

@ Ansje: snap dat je de medicijnen dan even laat liggen

@ Enjoyllive: logisch dat je dan doorgaat met je medicijnen, want jouw eigen gezondheid moet ook goed zijn! Hoop voor je dat je je uren mag behouden!!

@ Sterre: Jammer zeg, maar nu kunnen we elkaar de hand schudden ;)

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ooh Balou! wat jammer!!:( Maar je cyclus is dan toch weer niet 41 dagen of langer, dus dat is wel positief! Baal maar even lekker en dan met frisse moed, naar de volgende ronde!

9. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom, je moet het altijd van de positieve kant zien!!

10. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden,

Jammer van de ongi's die doorgekomen zijn. Balou en Sterre we zitten erg dicht bij elkaar zie ik. Ik dag 3, Sterre dag 2 en Balou dag 1. Handig die banners onderaan!

Ohja vraagje: Ik heb donderdag een saunadagje met mijn vriend maar ik ben dus ongesteld. Op het internet vond ik de wellnesstampon, die is speciaal voor een dagje sauna. Iemand ervaring mee?

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    En ik dag 4! :)

Nee helaas geen ervaring mee...

12. Sjasje

Sjasje Bekend lid

12 okt 2011
    633
    1
    18
    Limburg
    He, jammer Balou!

Maar wel leuk dat jullie met zn drieen zo dicht bij elkaar zitten, is het 'samen' spannend de volgende keer!

Ik ben volgens mij mn ei kwijt :D de pijn in mn buik is eindelijk weg. (duurde wel dik 2dagen, mn vriend zat al te mompelen van ga dan langs de dokter...)
    maarja wat kan die doen buiten een ovutest?...of 'n blindedarm...;)
    We hebben toch maar geklust, ookal zegt mn banner dat ik over 2 pas mn ei heb. Moet ook zeggen dat ik geen idee heb van mn cyclus. Ben al zo lang aan de pil, zat vroeger ergens in de 20dagen en heel regelmatig. Jammmer genoeg vorig jaar mn oude agenda's weggegooit (zo zie je maar er is niks mis met een beetje spullen hamsteren:D)

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lekker vroeg ei dan Sjasje! Nu is het afwachten... Succes daarmee ;)

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @enjoyllive: Je kan je hele cyclus door lichte streepje hebben hoor want je LH level is altijd wel aanwezig zo'n test meet alleen de piek. Dus kan best dat je ei er nu aankomt hoor.

@Mieks have fun big de kraamvisite altijd leuk zo'n kleintje!

@Ansje: we gaan lekker zwemmen wandelen en waarschijnlijk van de week even naar Almelo en naar een indoor speeltuin met de kleine meid. En verder vooral uitrusten heerlijk!
    En jij je ei idd gehad als ik dat zo lees dat zou dus betekenen dat je over 2 weken je NOD hebt.

@Sterre 12 balen van je ongi!

@Balou23: Ook voor jou balen zeg!
    @BArb: Wellnesstampon??? Nooit van gehoord wat zou daar het verschil mee zijn??

@Hier: We genieten nog heerlijk! In het huisje zit hier een sauna en een zonnebank dus heb gisteravond heerlijk een privé wellness sessie gehouden! Vanavond maar weer de sauna aan! Wat is dat lekker zeg!

15. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Goeiesmiddags allemaal

Hier net bijna 2 uur (!) bij de nieuwe jumbo door gebracht. 2 en halve week geen winkel gehad omdat super de boer dus jumbo werd, en die werd vandaag geopend. Massaal Ede ging dus shoppen deze ochtend bij de jumbo ;) Gewoon een uur moeten wachten bij de kassa en dan heb ik het nog niet eens over de files in de gangpaden. Het was dat ik toch echt boodschappen moest hebben anders was ik weer gillend weg gerend :p

Vriendlief is onderweg naar huis, kan ik straks even met de auto een kraam cadeau gaan halen bij de babydump. Schijnt super groot te wezen in Veenendaal, dus ben heel benieuwd. Even ideeen opdoen voor "later" ;).

Jammer dat er weer ongi's zijn doorgebroken, maar nieuwe ronde = nieuwe kansen! Wel leuk dat jullie 4 zo dicht bij elkaar zitten.

Welness tampons heb ik ook nog nooit van gehoord. Ben benieuwd wat daar voor verschil in zit met gewone :(

Fijne dag allemaal!

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Ansje1982: Ik ben dus ook gestopt met de medicijnen op aanraden van de ha op de HAP zie verhaaltje hier onderaan. Hij denkt ook niet aan een mogelijk zweer dus is het beter maar te stoppen. Er is inderdaad niks over bekend maar ze zeggen altijd liever niet dan wel. Zeggen ze zo ie zo uit voorzorg. En idd als jij echt een zweer zou hebben dan had je dat al wel gevoeld or.

@ Charmedknorrie: Oh wat klinkt dat heerlijk zeg mmmmz. Jij komt vast en zeker helemaal uitgerust weer thuis.

@ All: Afgelopen nacht op de HAP geweest met veel buikpijn. Nu moet ik morgen om een buikfoto en een onderbuik echo. Hij denkt aan erge obstipatie of misschien een kieste aan mijn eierstok. Dit is een veel voorkomend kwaaltje na een bevalling. Het kan dat mijn lichaam hem dan vanzelf kwijt raakt of dat hij doorgeprikt moet worden. Maar goed ik ga nergens vanuit morgen weet ik meer.

Net ff om een boodschapje geweest. Wat een heerlijk weertje daar worden we toch weer vrolijk van :)!

Welnesstampon ook nog nooit van gehoord, maar klinkt wel ideaal ben zelf ook dol op de sauna :D!

Jullie nog plannen vandaag?

x

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hier de link van de wellness tampon.
    Ongesteld en dagje genieten in een spa of wellness centrum

Maar ik denk dat ik het niet meer hoef te halen. Vandaag al geen tampon meer nodig gehad. Ik ben nog nooit zo kort en licht ongesteld geweest.
    Maandag avond tot woensdag ochtend?!

@ Yasmin: Ja, en jij dag 4! Gezellig hoor.

18. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, wat is het stil hier ;)

@ Sterre, Yasmin en Barb, we zitten dan echt dicht bij elkaar...

@ Barb: nog nooit van een welnesstampon gehoord, maar weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Gelukkig dat je deze toch niet nodig hebt. Ik ga zelf ook regelmatig naar de sauna, dus ga het wel onthouden :D

@ Charmedknorrie: het klinkt wel heel erg goed hoor.

@ Enjoyllive: Balen zeg dat je afgelopen nacht zo in de weer bent geweest. Hoop dat het allemaal meevalt.

@ All: Ik ben de kluts weer kwijt, haha.... Wie helpt hem vinden?? Ik dacht dat ik ongi was geworden, maar het is nu nagenoeg over :(:( Kortom nog even afwachten of hij doorzet komende dagen of dat dit het misschien is geweest.... ;)

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ehm, nou ik kom er op terug, over mijn korte ongi. Ik heb toch maar weer tampon moeten pakken want ging niet helemaal goed. Echt vaag. Lijkt wel of ik bijna een dag heb overgeslagen.

20. Balou23

Balou23 Actief lid

12 okt 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja, moet je straks alsnog aan de wellnesstampon... Hoop voor je dat het snel over is!

Deel Deze Pagina